Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłock
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-02-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777521-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777521-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Wojewódzki Szpital Zespolony: Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, krajowy numer identyfikacyjny 65007000000000, ul. ul. Medyczna  19 , 09-400  Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 3646105, 3646330, e-mail i.sadowska@wszplock.pl, faks 243 646 101,36.
Adres strony internetowej (URL): www.wszpock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wszplock.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wszplock.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przez operatora pocztowego (kurier, Poczta Polska itp.)
Adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, ul. Medyczna 19; 09-400 Płock - pok. nr 40 (budynek główny administracja)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku
Numer referencyjny: SIR.20910.25.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz dostawa sprzętu, aparatury i wyposażenia zadania pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku” o łącznej powierzchnia użytkowej 2.527,64m2, w tym część istniejąca 1.648,55m2 Zadanie będzie realizowane w III etapach. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca w szczególności:1.1. wykona roboty budowlane, zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją budowy i pozwoleniem na budowę, o których mowa w rozdziale I załącznika nr 1 do umowy;1.2. dostarczy i zmontuje sprzęt, aparaturę i wyposażenie opisane w rozdziale II załączniku nr 1 do SIWZ.;1.3. uzyska w imieniu Zamawiającego zamienną decyzję pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagana);1.4. dokona w imieniu Zamawiającego zgodnie z pozwoleniem na budowę zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych;1.5. wykona dokumentację powykonawczą;1.6. wystąpi i uzyska w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.2. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są w:2.1 załączniku nr 1 do siwz,2.2 projekcie umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 10 do siwz.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45400000-1
09331200-0
77310000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp i art.144 ust.1 uPzp do wysokości 10% zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tych zamówień określone są w projekcie umowy -załącznik nr 10 do siwz.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.12.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł.2. Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, w każdym roku, roczny obrót w wysokości co najmniej 7.000.000,00zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie, co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektu o klasie 1264 (wg. PKOB) na kwotę nie niższą niż 8.000.000zł (brutto) i powierzchni użytkowej co najmniej 2.000 m2, którego zakres obejmował dostawę sprzętu i instalację gazów medycznych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.2. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który, dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. co najmniej po jednej osobie uprawnionej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1333.ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: a) kierownik budowy -posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień oraz pełnił funkcję kierownika budowy przy realizacji minimum 1 inwestycji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa obiektu o pow. użytkowej powyżej 2.000m2 należącego do klasy 1264 (wg PKOB) o łącznej wartości robót minimum 4.000.000 zł, której zakres obejmował montaż aparatury lub sprzętu medycznego;b) kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień, oraz pełnił funkcję kierownika robót, przy realizacji minimum 1 inwestycji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa obiektu o pow. użytkowej powyżej 2.000m2 należącego do klasy 1264 (wg PKOB) o wartości robót branży sanitarnej minimum 1.000.000,00 zł brutto której zakres obejmował dostawę i montaż sprzętu medycznego i instalację gazów medycznych;c) kierownik robót elektrycznych – posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego po uzyskaniu uprawnień oraz pełnił funkcję kierownika robót przy realizacji minimum 1 inwestycji, której przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa obiektu o powierzchni użytkowej powyżej 2.000m2 należącego do klasy 1264 (wg PKOB) o wartości robót branży elektrycznej minimum 800.000 zł brutto, której zakres obejmował zasilanie aparatury i urządzeń medycznych.Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom innych państw w tym obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.)) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 220). Osoby wymienione w pkt.2 muszą posiadać aktualnym zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.Zamawiający nie dopuszcza łączenie przez jedną osobę funkcji określonych w pkt. 2.a),b), c)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie, określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 uPzp.Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby.Ww. dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp4.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp.5. Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w art. 24 ust. 1 pkt 15 uPzp);6. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w art. 24 ust. 1 pkt 22 uPzp);7. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 1170).8. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.2 ppkt 1 siwz, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.2. Oświadczenie Wykonawcy o rocznym obrocie w ostatnich 3 latach obrotowych, w każdym roku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.2 ppkt 2 siwz. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3c do siwz.3. Sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłe-go rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp.4. Wykaz robót budowlanych zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.3 ppkt 1 siwz wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do siwz5. Wykaz osób zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale IV pkt 1.3 ppkt 2 siwz, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy Pzp: 1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane wzałączeniu do oferty: 1.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (przykładowy wzór wg. załącznika nr 5 do SIWZ) 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziałuw postępowaniu wraz z ofertą zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w załączniku nr 3a i 3b do SIWZ 1.3. Dokumenty wzakresie wskazanym w pkt. VIII B1 SIWZ odpowiednio do potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, w zakresie, w jakimpowołuje się on na zasoby ww. podmiotów, II. Dokumenty lub oświadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców(np. konsorcja , spółki cywilne) - dokumenty wymagane w załączeniu do oferty: 1. potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniuoraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów: 11.1. Oświadczenie wskazane w pkt VIII A1 ppkt 1.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie w zakresie wskazanym w pkt. VIII A1 ppkt 1.2 SIWZ. 1.2. Dokumenty w zakresie wskazanym w pkt. VIII B1 SIWZ odpowiednio dopotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, w zakresie, w jakim powołuje się on na zasoby ww. podmiotów, 1.3. Dokumentwymagany w pkt VIII C SIWZ do złożenia w trybie przewidzianym w lit.C. III. Dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. VIII B2 IV. Inne dokumenty wymagane wzałączeniu do oferty: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ),2. Oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, jego zgodność z oryginałem powinien poświadczyć notariusz.3. Potwierdzenie wniesienia wadium. Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna – wymagany oryginał dokumentu wadialnego. W przypadku, gdy wadium wniesione w formie pieniężnej, wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego, w terminie określonym w SIWZ. Brak załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu nie stanowi podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania. Zleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w oddzielnej kopercie natomiast do oferty wykonawca załącza kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę składającą podpis na ofercie.4. Sporządzony harmonogramu rzeczowo-finansowego zawierającego wszystkie elementy określone we wzorze stanowiący załącznik nr 8 do siwz. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji przez wykonawcę elementów harmonogramu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach może być dołączone do oferty lub złożone przed złożeniem oferty w miejscu oznaczonym w SIWZ do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach:3.1. w pieniądzu przelewem bankowym na rachunek numer konta Zamawiającego: NR 62 1440 1101 0000 0000 1246 6517 z dopiskiem: „Rozbudowa i przebudowa budynku Oddziału Obserwacyjno – Zakaźnego WSZ w Płocku”. 3.2. poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240 z późn. zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 10,00
Termin gwarancji jakości i rękojmi 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści Umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust.1 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zmiany zapisów umowy w przypadku:1. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia wykazanych w załączniku nr 5 do umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały warunek udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie kwalifikacji zawodowych lub zmiany lidera podmiotów występujących wspólnie lub podmiotu fakturującego roboty,2. Wykonania robót zamiennych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością usprawnienia procesu budowlanego i nie odstępują one w sposób istotny od rozwiązań zawartych w załączniku nr 1 do umowy i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Wykonanie robót zamiennych musi być poprzedzone wcześniejszym uzgodnieniu tych zmian z Nadzorem inwestorskim i pisemną akceptacją Zamawiającego. Na wykonanie robót zamiennych Wykonawca sporządza kosztorys zamienny zgodnie w §7 ust. 2.2 umowy.3. Zaistnienia okoliczności prawnych, zmian przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub obowiązujących norm ekonomicznych lub technicznych, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.4. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.5. Zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy związanego z:5.1 wystąpieniem niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycji w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;5.2 opóźnieniem w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy w terminach określonych w par. 3 umowy;5.3 koniecznością wykonania zamówień, o których mowa w par.7 umowy o okres niezbędny do wykonania tych zamówień;5.4 zmianą sposobu wykonywania umowy spowodowaną koniecznością zmiany projektu lub innymi okolicznościami niezależnymi do Zamawiającego i Wykonawcy;5.5 niekorzystnymi warunki atmosferyczne, uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania (np. intensywne opady śniegu lub deszczu, temperatury poniżej - 5 stopni C);5.6 przyczyny losowych (np. huragan, powódź lub inne kataklizmy będące następstwem zaistnienia siły wyższej);5.7 odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych związanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych;5.8 zawarciem umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą (w szczególności: w wyniku przedłużającego się postępowania przetargowego czy możliwych i koniecznych działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na inwestycję) – o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy.6. Podstawą dokonania zmian wskazanych w ust. 5.4-5.7 będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru lub nadzór autorski, wystąpienia ww. okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu – zatwierdzonego przez Zamawiającego.7. Zmiany podwykonawcy lub zmiany zakresu rzeczowego części prac powierzonych podwykonawcom.8. Rezygnacji z przyczyn technicznych lub funkcjonalnych z wykonania części robót lub dowolnej części lub całości dostawa sprzętu, aparatury i wyposażenia określonego w rozdziale II załącznika nr 1 do umowy, jeżeli jej uzasadnieniem są:8.1. obniżenie kosztów wykonania przedmiotu umowy,8.2. obniżenie kosztów eksploatacji obiektu,8.3. skrócenie terminu wykonania zamówienia.9. O rezygnacji z dostawy sprzętu, aparatury i wyposażenia Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej w terminie 10 tygodni przed planowanym terminem dostawy - zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym. 10. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia przewidzianego w niniejszym ust.9 wysokość wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 4 ust. 1 umowy ulega zmniejszeniu o wartość ustaloną w oparciu o ceny określone w załączniku nr 2 do umowy (pkt.1.E. formularza ofertowego),11. W przypadku zaniechania wykonania części robót wynagrodzenie ryczałtowe określone w par.4 ust.1 umowy zostanie pomniejszone o wartość danego przedmiotu odbioru w skład, którego wchodzą roboty zaniechane. Wyceny wartości zaniechanych robót lub dostawy sporządza Wykonawca zgodnie z postanowieniami zawartymi w §7 ust.2 umowy12. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli wynika to:12.1 ze zmiany kolejności wykonania robót;12.2 ze zmiany podziału robót na elementy rozliczeniowe lub wynagrodzenia;12.3 ze zmiany terminu wykonania zamówienia;12.4 z zapisów, o których mowa w par.5 ust. 5 i ust.8, par. 6 lub par. 7 umowy.13. Wystąpienia okoliczności, o których mowa w §4 ust.12 umowy.14. Konieczność dostosowania postanowień niniejszej umowy do warunków określonych w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Zarządem Województwa Mazowieckiego oraz w przypadku przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które będą przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.15. Podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie przedmiotu umowy, zmieniającego zasady i terminy realizacji.16. Zmian postanowień umowy, które są nieistotne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenia zamówienia czy też na wynik postępowania przetargowego.17. Zmiany załączników do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10.02.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac elewacyjnych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję ekipy do elewacji. Inwestycje na terenie Warszawy i okolic. Budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI