Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu przy ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Targ
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-09-03
  • ZamawiającyZespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu im. Augustyna Suskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00457888
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
przy ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu im. Augustyna Suskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsckr.nowytarg.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
przy ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca448892-0223-480f-b04e-e015b9c30e76

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251131/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu przy ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiotowe zamówienie finansowane jest ze środków UE: Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w ramach Konkursu pt. „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU)”, realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zsckr_nowytarg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zsckr_nowytarg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się przez stronę internetową postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/zsckr_nowytarg .
2. Internetowa strona postępowania (platforma zakupowa) działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8.
3. Komunikacja za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej jest bezpłatna.
4. W przypadku braku dostępności strony internetowej postępowania (platformy zakupowej), np. z powodu awarii, komunikacja może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy przesyłania ofert).
5. Wykonawca składa, w szczególności oświadczenia, dokumenty, podmiotowe środki dowodowe lub inne informacje na wezwanie Zamawiającego za pośrednictwem internetowej strony postępowania, z wykorzystaniem formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
6. Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania z wykorzystaniem dedykowanego formularza składania oferty, zgodnie z postanowieniami zawartymi w rozdziale XI.
7. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej) poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
8. Zaleca się aby Wykonawca sprawdzał komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na internetowej stronie postępowania, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez internetową stronę postępowania (platformę zakupową) stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu pod adresem: ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ, tel.:(18) 266 27 71.
 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych wskazany przez jednostkę;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Roboty budowlane - Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu przy ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu, (znak: ZSCKR.26.2.2024.KD), prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 i 1720), dalej „ustawą Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany;
 posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): − prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych,
− prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.2.2024.KD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: „Rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu przy
ul. Kokoszków 71 wraz ze zmianą części zagospodarowania terenu”.

2. Zakres robót obejmuje m. in.
a. rozbudowę i nadbudowa oraz przebudowa istniejącego budynku dydaktycznego
wraz z instalacjami,
b. rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania,
c. przeniesienie istniejącej szklarni,
d. budowę parkingu,
e. budowę boiska wraz z piłkochwytami i wyposażeniem,
f. budowę placu sportowego z przyrządami do ćwiczeń siłowych - obiekty małej architektury,
g. budowę 2 murów oporowych,
h. budowę dojść i dojazdów,
i. budowę kanalizacji opadowej (w tym 3 zbiorników podziemnych na wody opadowej i likwidację 1 zbiornika oraz fragmentów inst. zew.),
j. budowę instalacji oświetleniowej (w tym likwidacja fragmentów inst. zew. oświetleniowej),
k. wykonanie zadaszonej osłony śmietnikowej,
l. przebudowę kanalizacji sanitarnej,
m. wykonanie humusowania, plantowania, zieleni,
n. wyposażenie budynku dydaktycznego,
o. pozostałe roboty,
p. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,

3. Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 8 do SWZ - Dokumentacja techniczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45451000-3 - Dekorowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45441000-0 - Roboty szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45313200-6 - Instalowanie ruchomych schodów

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zgodnie z art. 441 ustawy Pzp przewiduje zastosowanie prawa opcji.
Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach przedmiotu zamówienia. W przypadku nie korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu realizacja i rozliczenie umowy nastąpi w następujący sposób Realizacja i rozliczenie umowy nastąpi w następujący sposób:
Zamówienie podstawowe (gwarantowane) - Wykonawca realizuje zadanie, o którym mowa w ust.6
w części, do 13 czerwca 2025r. Zamawiający w terminie do 31 marca 2025r. oświadczeniem poinformuje Wykonawcę o posiadanych środkach finansowych i realizacji zamówienia opcjonalnego lub o ich braku i zakończeniu realizacji zamówienia na etapie zamówienia podstawowego.

Zakres rzeczowy zamówienia podstawowego (gwarantowanego):
a. rozbudowa i nadbudowa oraz przebudowa istniejącego budynku dydaktycznego
wraz z instalacjami,
b. rozbiórka istniejących elementów zagospodarowania,
c. przeniesienie istniejącej szklarni,
d. budowa parkingu,
e. budowa 2 murów oporowych,
f. budowa dojść i dojazdów,
g. budowa kanalizacji opadowej (w tym 3 zbiorników podziemnych na wody opadowej i likwidacja 1 zbiornika oraz fragmentów inst. zew.),
h. budowa instalacji oświetleniowej (w tym likwidacja fragmentów inst. zew. oświetleniowej),
i. wykonanie zadaszonej osłony śmietnikowej,
j. przebudowa kanalizacji sanitarnej,
k. wykonanie humusowania, plantowania, zieleni,
l. wyposażenie budynku dydaktycznego,
m. pozostałe roboty,
n. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Zamówienie opcjonalne - Wykonawca realizuje pozostały zakres zadania opcjonalnego w terminie
do 13.06.2025r., po otrzymaniu oświadczenia od Zamawiającego o posiadaniu środków finansowych
i kontynuowaniu umowy.

Zakres rzeczowy zamówienia opcjonalnego:
a. budowę boiska wraz z piłkochwytami i wyposażeniem,
b. budowę placu sportowego z przyrządami do ćwiczeń siłowych - obiekty małej architektury.
Szczegółowy zakres zamówienia opcjonalnego został określony w przedmiarze robót budowlanych - pzt jako grupa robót pn. „Boisko i plac sportowy (siłownia)”

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu
punktów za kryteria: cena i okres gwarancji, uzyska najwyższą ilość punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa/nie bada warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa/nie bada warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni w/w warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – min. 2 zadania o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto każde, polegające na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub innego budynku o podobnym charakterze lub przeznaczeniu.
b) Wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, spełniającymi wymagania określone w obowiązujących przepisach i odpowiednie dla zakresu przedmiotowego zadania, tj.
- kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownikiem robót instalacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- kierownikiem robót instalacyjnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownikiem robót drogowych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji – w przypadku oferty składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument
ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej
pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej
bazy danych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
1) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków
udziału w postępowaniu:
1.1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub
oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do swz.
1.2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku składania oferty
wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za
spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem
określonym w załączniku nr 6 do swz.
1.3) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert
albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

a) Przystępując do postępowania wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości: Kwota wadium: 56 000,00 zł / słownie: pięćdziesiąt sześć tysięcy 00/100.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
b) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).

c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto w NBP – nr rachunku: 39 1010 1270 0050 4713 9800 0000.
d) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku
bankowego Zamawiającego.

e) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w formie elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej oferty wykonawcy.

f) Dokument, o którym mowa w lit. e) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/ poręczyciela.

g) Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Pzp.

h) Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie dokładne informacje
dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zawiera SWZ, w szczególności rozdział XVII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres dostępny w SWZ oraz projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem strony internetowej postępowania (platformy zakupowej): https://platformazakupowa.pl/pn/zsckr_nowytarg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Projektowane postanowienia umowy o udzielenie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
2. Na ofertę składają się dokumenty wymienione w SWZ.
3. Wymagania w zakresie zatrudniania na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Pzp zostały zawarte w rozdziale XIX SWZ.
4. Środki ochrony prawnej przewidziane są w dziale IX ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz w rozdziale XXV SWZ.
5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z
okoliczności, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz w stosunku, do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
6. 4. Zamawiający organizuje wizję lokalną z Wykonawcami w dniu 22.08.2024r.
Wizja rozpocznie się spotkaniem wszystkich zainteresowanych na miejscu placu budowy Szkoły
przy ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ o godz. 12:00. Przed rozpoczęciem wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności wykonawców uczestniczących w wizji lokalnej. Lista obecności zawierać będzie imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji oraz nazwę wykonawcy, którego reprezentuje. Przedstawiciel wykonawcy musi posiadać przy sobie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w wizji lokalnej,
o ile przedstawiciel wykonawcy nie został ujawniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy.
Oryginał pełnomocnictwa musi zostać przekazany przedstawicielowi zamawiającego przez rozpoczęciem wizji lokalnej. Brak pełnomocnictwa będzie skutkował niedopuszczeniem wykonawcy do udziału w wizji lokalnej.
Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji zorganizowanej przez Zamawiającego,
w celu zapoznania się ze stanem istniejącym obiektu oraz infrastruktury zewnętrznej będącym przedmiotem zamówienia, także poznania niektórych uwarunkowań lokalnych (rzeźba terenu, położenie obiektu, lokalizacja miejsca wykonywania roboty budowlanej), dostępnej infrastruktury, sąsiedztwa, szlaków komunikacyjnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości samodzielnego przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcy, tj. w innym terminie niż wskazany przez Zamawiającego w dokumentacji zamówienia bądź bez uczestnictwa przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający odrzuci ofertę, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej na zasadach określonych w art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI