Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-07-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-12
  • Numer ogłoszenia572786-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572786-N-2018 z dnia 2018-07-12 r.

Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze: Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej" w ramach działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze, krajowy numer identyfikacyjny 27634000000, ul. al. Niepodległości  15 , 65048   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-68 327 23 45, e-mail muzeum@man.zgora.pl, faks 0-68 324 65 61.
Adres strony internetowej (URL): administracyjny@mzl.zgora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://muzeumziemilubuskiej.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pocztą, osobiście, kurierem
Adres:
ul. Grudzieniec 64, 60-601 Poznań (siedziba Wielkopolskiej Grupy Prawniczej)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja Muzeum Ziemi Lubuskiej
Numer referencyjny: AG.2221.2.26.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje: 1.1 Roboty rozbiórkowe 1.1.1 Rozbiórka budynku garażowego wraz z przybudówką 1.1.2 Rozbiórka nawierzchni drogowych i chodników 1.1.3 Wycinka drzew + mechaniczne karczowanie pni 1.1.4 Rozbiórka obróbek blacharskich 1.1.5 Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.6 Rozbiórka posadzek 1.1.7 Utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki 1.2 Roboty ziemne 1.2.1 Wykonanie wykopu pod fundamenty 1.3 Stan zerowy 1.3.1 Podkład betonowy gr. 10cm 1.3.2 Izolacja płyt betonowych matą 1.3.3 Wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych 1.3.4 Wykonanie izolacji pionowej zewn. ścian fundamentowych matą 1.3.5 Wykonanie ścian żelbetowych grubości 25cm 1.3.6 Wykonanie ścian żelbetowych grubości 20cm 1.3.7 Wykonanie ścian oporowych 1.3.8 Wykonanie słupów żelbetowych 1.3.9 Nadproża, podciągi żelbetowe 1.3.10 Schody żelbetowe 1.3.11 Strop żelbetowy Filigran 1.3.12 Izolacja pionowa i pozioma ścian żelbetowych 1.4 Ściany murowane 1.4.1 Ściany parter 1.4.2 Ściany I piętro 1.4.3 Ściany II piętro 1.4.4 Kanały wentylacyjne 1.5 Konstrukcje żelbetowe 1.5.1 Ściany i słupy żelbetowe parter 1.5.2 Ściany i słupy żelbetowe I piętro 1.5.3 Ściany i słupy żelbetowe II piętro 1.5.4 Nadproża, podciągi, wylewki żelbetowe 1.5.5 Schody żelbetowe 1.5.6 Strop żelbetowy Filigran 1.5.7 Strop z płyt kanałowych 1.5.8 Szyb windowy 1.5.9 Wieńce wraz ze zbrojeniem 1.6 Dach 1.6.1 Paroizolacja z folii 1.6.2 Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej 1.6.3 Pokrycie dachu 2x papą termozgrzewalną 1.6.4 Świetlik dachowy, wyłaz kominowy 1.6.5 Obróbki blacharskie 1.6.6 Rynny i rury spustowe 1.7 Okładziny wewnętrzne 1.7.1 Tynki gipsowe piwnica 1.7.2 Tynki gipsowe i akustyczne parter 1.7.3 Tynki gipsowe i akustyczne I piętro 1.7.4 Tynki gipsowe i akustyczne II piętro 1.7.5 Tynki akustyczne sufitów 1.7.6 Listwy dylatacyjne 1.7.7 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - piwnica 1.7.8 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - parter 1.7.9 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - I p. 1.7.10 Sufity podwieszane 1.7.11 Malowanie ścian piwnica 1.7.12 Malowanie ścian parter 1.7.13 Malowanie ścian I piętro 1.7.14 Malowanie ścian II piętro 1.7.15 Płytki ścienne piwnica 1.7.16 Płytki ścienne parter 1.7.17 Płytki ścienne I piętro 1.7.18 Płytki ścienne II piętro 1.8 Podłoża i posadzki 1.8.1 Izolacja pozioma podposadzkowa z płyt styropianowych 1.8.2 Warstwa wyrównawcza betonowa ze zbrojeniem 1.8.3 Posadzka z wykładziny podłogowej 1.8.4 Posadzka z wykładziny dywanowej 1.8.5 Listwy przyścienne 1.8.6 Posadzki z płytek Gres piwnica 1.8.7 posadzki z płytek Gres parter 1.8.8 posadzki z płytek gres I piętro 1.8.9 Posadzki z płytek gres II piętro 1.8.10 Stopnice i podstopnice z granitu polerowanego 1.8.11 Posadzki z granitu polerowanego piwnica 1.8.12 Posadzki z granitu polerowanego parter 1.8.13 Posadzki z granitu polerowanego I piętro 1.8.14 Posadzki z granitu polerowanego II piętro 1.8.15 Wykonanie sceny (konstrukcja drewniana -podłoga podniesiona, schody) 1.8.16 Wykonanie sceny - ułożenie parkietu 1.8.17 Posadzki epoksydowe - piwnica 1.8.18 Wycieraczka szczotkowa aluminiowa 1.9 Stolarka okienna i drzwiowa 1.9.1 Poziom: Piwnica 1.9.1.1 Okna 1.9.1.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.2 Ścianki systemowe w pom. sanitarnych 1.9.3 Poziom Parter 1.9.3.1 Okna 1.9.3.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.4 Poziom I piętro 1.9.4.1 Okna 1.9.4.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.5 Poziom II piętro 1.9.5.1 Okna 1.9.5.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.5.3 Drzwi zewnętrzne aluminowe 1.9.6 Brama wjazdowa garażowa 1.9.7 Brama wewnętrzna pożarowa 1.10 Elementy ślusarskie 1.10.1 Balustrady wewnętrzne 1.10.2 Balustrady zewnętrzne 1.10.3 Drabiny 1.10.4 Wycieraczki stalowe 1.11 Elewacja 1.11.1 Elewacja z okładziny kamiennej 1.11.2 Ocieplenie ścian 1.11.3 Wyprawa elewacyjna z tynku akrylowego 1.11.4 Daszek 1.11.5 Napis z liter z tworzywa sztucznego 1.11.6 Żaluzje zewnętrzne 1.11.7 Malowanie farbą murów oporowych 1.11.8 Wykonanie opaski ze żwiru płukanego wokół budynku wraz z montażem obrzeży betonowych 1.12 Wyposażenie 1.12.1 Wyposażenie łazienek 1.12.2 Gaśnice 1.12.3 Krzesła w Sali konferencyjnej 1.12.4 Kurtyna sceniczna 1.12.5 Projektor multimedialny 1.12.6 Osłony na okna w salach wystawowych 1.13 Dźwig 1.14 Roboty budowlane w bud. istniejącym 1.14.1 Wykucie otworów drzwiowych 1.14.2 Montaż belek stalowych 1.14.3 Zamurowanie i tynkowanie bruzd 1.15 Przyłącza 1.15.1 Przyłącze energetyczne z trafostacją 1.15.2 Przyłącze do węzła cieplnego 1.16 Instalacje sanitarne 1.16.1 Instalacja wentylacji i klimatyzacji 1.16.1.1 Wentylacja 1.16.1.2 Klimatyzacja 1.16.2 Instalacje centralnego ogrzewania 1.16.2.1 Instalacje centralnego ogrzewania grzejnikowe 1.16.2.2 Instalacja zasilania nagrzewnic 1.16.3 Instalacje wodno-kanalizacyjne 1.16.3.1 Instalacje wodociągowe 1.16.3.2 Instalacje kanalizacyjne 1.16.3.3 Instalacje wody p.poż. 1.16.3.4 Odwodnienia zewnętrzne (garaż, dach, drenaż) 1.17 Instalacje elektryczne i teletechniczne 1.17.1 Rozdzielnie elektryczne i WLZ 1.17.2 Instalacje oświetleniowe+system sterowania 1.17.3 Instalacje gniazd wtykowych 1.17.4 Instalacje SAP 1.17.5 System oddymiania klatki schodowej 1.17.6 Instalacje nagłośnienia 1.17.7 Instalacje teleinformatyczne 1.17.8 Instalacje CCTV 1.17.9 Instaklacje przyzywowe dla osób niepełnosprawnych 1.17.10 Instalacje SWiN 1.17.11 Instalacje odgromowe i uziemiająca 1.17.12 Sieci i oświetlenie zewnętrzne 1.17.13 Pomiary elektryczne 1.18 Zagospodarowanie terenu 1.18.1 Droga manewrowa, chodniki, st.postojowe 1.18.2 Tereny zielone 1.18.3 Mała architektura Zamawiający ustala gwarancję jakości wszystkich prac na 36 miesięcy. Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości wykonania pokrycia dachowego i konstrukcji dachu na 36 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 marca 2017 roku stanowiących załączniki do SIWZ. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze: Zakres robót obejmuje: 2.1 Roboty rozbiórkowe 2.2 Izolacja ścian piwnic 2.3 Uzupełnienie scian z cegły 2.4 Obudowy ogniowe belek stalowych dachu 2.5 Roboty wykończeniowe 2.5.1 Ścianki z płyt GK 2.5.2 Płytki ceramiczne ścienne 2.5.3 Malowanie ścian (wraz z przygotowaniem podłoża) 2.5.4 Gładź gipsowa 2.5.4.1 Gładź gipsowa na sufitach - piwnica 2.5.4.2 Gładź gipsowa na sufitach - parter 2.5.4.3 Gładź gipsowa na sufitach - I piętro 2.5.4.4 Gładź gipsowa na sufitach - II piętro 2.5.4.5 Gładź gipsowa na ścianach - piwnica 2.5.4.6 Gładź gipsowa na ścianach - parter 2.5.4.7 Gładź gipsowa na ścianach - I piętro 2.5.4.8 Gładź gipsowa na ścianach - II piętro 2.6 Warstwy wyrównujące pod wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej 2.7 Wyłożenie wykładziny dywanowej 2.8 Posadzki z płytek Gres 2.9 Posadzki z granitu polerowanego 2.10 Stolarka drzwiowa 2.10.1 Stolarka drzwiowa wewnętrzna PCV 2.10.2 Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana 2.10.3 Stolarka drzwiowa wewnętrzna metalowa w okleinie 2.11 Instalacja wod-kan remontowanej łazienki 2.11.1 Instalacja wodno-kanalizacyjna 2.11.2 Biały montaż 2.12 Instalacja centralnego ogrzewania 2.12.1 Roboty budowlane (wykucia, zamurowanie otworów, wywóz gruzu) 2.12.2 Demontaż grzejników i starej instalacji 2.12.3 Wykonanie nowej instalacji c.o. 2.12.4 Montaż grzejników, próby szczelności 2.13 Instalacje elektryczne i teletechniczne 2.13.1 Instalacje elektr. w Sali belkowej 2.13.2 Instalacje SAP 2.13.3 Instalacje CCTV 2.13.4 Instalacje przyzywowe w toaletach dla niepełnosprawnych 2.13.5 Instalacje SWiN Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości na 36 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 30 marca 2017 stanowiących załączniki do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45212313-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45223500-1
45262500-6
45261210-9
45421000-4
45430000-0
45440000-3
45233120-6
45342000-6
45112710-5
45331210-1
45332000-3
45331100-7
45111300-1
45112000-5
45262500-6
45320000-6
45410000-4
45421131-1
45430000-0
45442100-8
45453000-7
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie zadania nr 1: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 000 000,00 zł, W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zadania nr 1: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na budowie odbudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu użyteczności publicznej o kubaturze min. 7000 m3. Przy czym w ramach jedno z tych winna być zamontowana fasada szklana o powierzchni min. 150 m2. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na remoncie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej będącego pod ochroną konserwatorską o wartości min. 700 000 zł brutto każde. W zakresie zadania nr 1: Wykonawca dysponuje co najmniej: - jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy): • posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac ogólnobudowlanych bez ograniczeń; • która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 t.j.)); • posiadającą min. 5 letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w zakresie kierowania robotami budowlanymi (przez miesiąc Zamawiający rozumie okres 30 dni); • posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej; - jedną osobą posiadającą: • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65); • doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej; - jedną osobą posiadającą: • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65); • doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na budowie, odbudowie, rozbudowie lub nadbudowie przebudowie przynajmniej jednego obiektu użyteczności publicznej; W zakresie zadania nr 2: Wykonawca dysponuje co najmniej: - jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy): • posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac ogólnobudowlanych bez ograniczeń; • posiadającą min. 5 letnim doświadczeniem (60 miesięcy) w zakresie kierowania robotami budowlanymi (przez miesiąc Zamawiający rozumie okres 30 dni); • która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2017.2187 t.j.)); • posiadającą doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską; - jedną osobą posiadającą: • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65); • doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską; - jedną osobą posiadającą: • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Dz. U. 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub posiadająca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65); • doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w robotach budowlanych polegających na remoncie przynajmniej jednego obiektu budowlanego znajdującym pod ochroną konserwatorską;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (dokument składany na wezwanie Zamawiającego),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument składany na wezwanie Zamawiającego), d) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 270.000,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 32.000,00 zł w zakresie zadania nr 2 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 1090 1535 0000 0001 0575 6861 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiana Wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy wykonawca. Nowy wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy wykonawca zawiera umowę na tych samych warunkach. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-27, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa Muzeum Ziemi Lubuskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres robót obejmuje: 1.1 Roboty rozbiórkowe 1.1.1 Rozbiórka budynku garażowego wraz z przybudówką 1.1.2 Rozbiórka nawierzchni drogowych i chodników 1.1.3 Wycinka drzew + mechaniczne karczowanie pni 1.1.4 Rozbiórka obróbek blacharskich 1.1.5 Rozbiórka stolarki okiennej i drzwiowej 1.1.6 Rozbiórka posadzek 1.1.7 Utylizacja gruzu i materiałów z rozbiórki 1.2 Roboty ziemne 1.2.1 Wykonanie wykopu pod fundamenty 1.3 Stan zerowy 1.3.1 Podkład betonowy gr. 10cm 1.3.2 Izolacja płyt betonowych matą 1.3.3 Wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych 1.3.4 Wykonanie izolacji pionowej zewn. ścian fundamentowych matą 1.3.5 Wykonanie ścian żelbetowych grubości 25cm 1.3.6 Wykonanie ścian żelbetowych grubości 20cm 1.3.7 Wykonanie ścian oporowych 1.3.8 Wykonanie słupów żelbetowych 1.3.9 Nadproża, podciągi żelbetowe 1.3.10 Schody żelbetowe 1.3.11 Strop żelbetowy Filigran 1.3.12 Izolacja pionowa i pozioma ścian żelbetowych 1.4 Ściany murowane 1.4.1 Ściany parter 1.4.2 Ściany I piętro 1.4.3 Ściany II piętro 1.4.4 Kanały wentylacyjne 1.5 Konstrukcje żelbetowe 1.5.1 Ściany i słupy żelbetowe parter 1.5.2 Ściany i słupy żelbetowe I piętro 1.5.3 Ściany i słupy żelbetowe II piętro 1.5.4 Nadproża, podciągi, wylewki żelbetowe 1.5.5 Schody żelbetowe 1.5.6 Strop żelbetowy Filigran 1.5.7 Strop z płyt kanałowych 1.5.8 Szyb windowy 1.5.9 Wieńce wraz ze zbrojeniem 1.6 Dach 1.6.1 Paroizolacja z folii 1.6.2 Izolacja pozioma z płyt z wełny mineralnej 1.6.3 Pokrycie dachu 2x papą termozgrzewalną 1.6.4 Świetlik dachowy, wyłaz kominowy 1.6.5 Obróbki blacharskie 1.6.6 Rynny i rury spustowe 1.7 Okładziny wewnętrzne 1.7.1 Tynki gipsowe piwnica 1.7.2 Tynki gipsowe i akustyczne parter 1.7.3 Tynki gipsowe i akustyczne I piętro 1.7.4 Tynki gipsowe i akustyczne II piętro 1.7.5 Tynki akustyczne sufitów 1.7.6 Listwy dylatacyjne 1.7.7 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - piwnica 1.7.8 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - parter 1.7.9 Ścianki z płyt GK (konstrukcja, wypełnienie z wełny min., obustronnie 2x płyta GK) - I p. 1.7.10 Sufity podwieszane 1.7.11 Malowanie ścian piwnica 1.7.12 Malowanie ścian parter 1.7.13 Malowanie ścian I piętro 1.7.14 Malowanie ścian II piętro 1.7.15 Płytki ścienne piwnica 1.7.16 Płytki ścienne parter 1.7.17 Płytki ścienne I piętro 1.7.18 Płytki ścienne II piętro 1.8 Podłoża i posadzki 1.8.1 Izolacja pozioma podposadzkowa z płyt styropianowych 1.8.2 Warstwa wyrównawcza betonowa ze zbrojeniem 1.8.3 Posadzka z wykładziny podłogowej 1.8.4 Posadzka z wykładziny dywanowej 1.8.5 Listwy przyścienne 1.8.6 Posadzki z płytek Gres piwnica 1.8.7 posadzki z płytek Gres parter 1.8.8 posadzki z płytek gres I piętro 1.8.9 Posadzki z płytek gres II piętro 1.8.10 Stopnice i podstopnice z granitu polerowanego 1.8.11 Posadzki z granitu polerowanego piwnica 1.8.12 Posadzki z granitu polerowanego parter 1.8.13 Posadzki z granitu polerowanego I piętro 1.8.14 Posadzki z granitu polerowanego II piętro 1.8.15 Wykonanie sceny (konstrukcja drewniana -podłoga podniesiona, schody) 1.8.16 Wykonanie sceny - ułożenie parkietu 1.8.17 Posadzki epoksydowe - piwnica 1.8.18 Wycieraczka szczotkowa aluminiowa 1.9 Stolarka okienna i drzwiowa 1.9.1 Poziom: Piwnica 1.9.1.1 Okna 1.9.1.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.2 Ścianki systemowe w pom. sanitarnych 1.9.3 Poziom Parter 1.9.3.1 Okna 1.9.3.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.4 Poziom I piętro 1.9.4.1 Okna 1.9.4.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.5 Poziom II piętro 1.9.5.1 Okna 1.9.5.2 Drzwi wewnętrzne 1.9.5.3 Drzwi zewnętrzne aluminowe 1.9.6 Brama wjazdowa garażowa 1.9.7 Brama wewnętrzna pożarowa 1.10 Elementy ślusarskie 1.10.1 Balustrady wewnętrzne 1.10.2 Balustrady zewnętrzne 1.10.3 Drabiny 1.10.4 Wycieraczki stalowe 1.11 Elewacja 1.11.1 Elewacja z okładziny kamiennej 1.11.2 Ocieplenie ścian 1.11.3 Wyprawa elewacyjna z tynku akrylowego 1.11.4 Daszek 1.11.5 Napis z liter z tworzywa sztucznego 1.11.6 Żaluzje zewnętrzne 1.11.7 Malowanie farbą murów oporowych 1.11.8 Wykonanie opaski ze żwiru płukanego wokół budynku wraz z montażem obrzeży betonowych 1.12 Wyposażenie 1.12.1 Wyposażenie łazienek 1.12.2 Gaśnice 1.12.3 Krzesła w Sali konferencyjnej 1.12.4 Kurtyna sceniczna 1.12.5 Projektor multimedialny 1.12.6 Osłony na okna w salach wystawowych 1.13 Dźwig 1.14 Roboty budowlane w bud. istniejącym 1.14.1 Wykucie otworów drzwiowych 1.14.2 Montaż belek stalowych 1.14.3 Zamurowanie i tynkowanie bruzd 1.15 Przyłącza 1.15.1 Przyłącze energetyczne z trafostacją 1.15.2 Przyłącze do węzła cieplnego 1.16 Instalacje sanitarne 1.16.1 Instalacja wentylacji i klimatyzacji 1.16.1.1 Wentylacja 1.16.1.2 Klimatyzacja 1.16.2 Instalacje centralnego ogrzewania 1.16.2.1 Instalacje centralnego ogrzewania grzejnikowe 1.16.2.2 Instalacja zasilania nagrzewnic 1.16.3 Instalacje wodno-kanalizacyjne 1.16.3.1 Instalacje wodociągowe 1.16.3.2 Instalacje kanalizacyjne 1.16.3.3 Instalacje wody p.poż. 1.16.3.4 Odwodnienia zewnętrzne (garaż, dach, drenaż) 1.17 Instalacje elektryczne i teletechniczne 1.17.1 Rozdzielnie elektryczne i WLZ 1.17.2 Instalacje oświetleniowe+system sterowania 1.17.3 Instalacje gniazd wtykowych 1.17.4 Instalacje SAP 1.17.5 System oddymiania klatki schodowej 1.17.6 Instalacje nagłośnienia 1.17.7 Instalacje teleinformatyczne 1.17.8 Instalacje CCTV 1.17.9 Instaklacje przyzywowe dla osób niepełnosprawnych 1.17.10 Instalacje SWiN 1.17.11 Instalacje odgromowe i uziemiająca 1.17.12 Sieci i oświetlenie zewnętrzne 1.17.13 Pomiary elektryczne 1.18 Zagospodarowanie terenu 1.18.1 Droga manewrowa, chodniki, st.postojowe 1.18.2 Tereny zielone 1.18.3 Mała architektura Zamawiający ustala gwarancję jakości wszystkich prac na 36 miesięcy. Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości wykonania pokrycia dachowego i konstrukcji dachu na 36 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Projekcie wykonawczym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 13 marca 2017 roku stanowiących załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45212313-3, 45111000-8, 45223500-1, 45262500-6, 45261210-9, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45233120-6, 45342000-6, 45112710-5, 45331210-1, 45332000-3, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja pokrycia dachowego i konstrukcji 20,00
Doświadczenie personelu kluczowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont zabytkowego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku Muzeum Ziemi Lubuskiej w Zielonej Górze: Zakres robót obejmuje: 2.1 Roboty rozbiórkowe 2.2 Izolacja ścian piwnic 2.3 Uzupełnienie scian z cegły 2.4 Obudowy ogniowe belek stalowych dachu 2.5 Roboty wykończeniowe 2.5.1 Ścianki z płyt GK 2.5.2 Płytki ceramiczne ścienne 2.5.3 Malowanie ścian (wraz z przygotowaniem podłoża) 2.5.4 Gładź gipsowa 2.5.4.1 Gładź gipsowa na sufitach - piwnica 2.5.4.2 Gładź gipsowa na sufitach - parter 2.5.4.3 Gładź gipsowa na sufitach - I piętro 2.5.4.4 Gładź gipsowa na sufitach - II piętro 2.5.4.5 Gładź gipsowa na ścianach - piwnica 2.5.4.6 Gładź gipsowa na ścianach - parter 2.5.4.7 Gładź gipsowa na ścianach - I piętro 2.5.4.8 Gładź gipsowa na ścianach - II piętro 2.6 Warstwy wyrównujące pod wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej 2.7 Wyłożenie wykładziny dywanowej 2.8 Posadzki z płytek Gres 2.9 Posadzki z granitu polerowanego 2.10 Stolarka drzwiowa 2.10.1 Stolarka drzwiowa wewnętrzna PCV 2.10.2 Stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana 2.10.3 Stolarka drzwiowa wewnętrzna metalowa w okleinie 2.11 Instalacja wod-kan remontowanej łazienki 2.11.1 Instalacja wodno-kanalizacyjna 2.11.2 Biały montaż 2.12 Instalacja centralnego ogrzewania 2.12.1 Roboty budowlane (wykucia, zamurowanie otworów, wywóz gruzu) 2.12.2 Demontaż grzejników i starej instalacji 2.12.3 Wykonanie nowej instalacji c.o. 2.12.4 Montaż grzejników, próby szczelności 2.13 Instalacje elektryczne i teletechniczne 2.13.1 Instalacje elektr. w Sali belkowej 2.13.2 Instalacje SAP 2.13.3 Instalacje CCTV 2.13.4 Instalacje przyzywowe w toaletach dla niepełnosprawnych 2.13.5 Instalacje SWiN Zamawiający ustala podstawowy wymiar gwarancji jakości na 36 miesięcy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, Decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 30 marca 2017 stanowiących załączniki do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111300-1, 45112000-5, 45262500-6, 45320000-6, 45410000-4, 45421131-1, 45430000-0, 45442100-8, 45453000-7, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja dodatkowa wykonanych prac 20,00
Doświadczenie personelu kluczowego 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej - Kosin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę sieci elektroenergetycznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI