IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100/ 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone: - w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy w Bydgoszczy nr konta 95 1010 1078 0077 4813 9120 0000, - wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie zamawiającego, siedziba zamawiającego, pok. nr 7 (Wydział Finansów KWP), czynna w dni robocze w godz. 7.30-10.30, 12.30-14.00. 5. Wykonawca obowiązany jest do wskazania w tytule przelewu nazwę zamówienia publicznego, którego wadium dotyczy. 6. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę uznania na rachunku bankowym zamawiającego; w pozostałych formach – datę dostarczenia dokumentu zamawiającemu. 7. Dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 2 – 5 muszą uwzględniać zapisy art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w oparciu o art. 151a ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, w przypadku dysponowania przez Zamawiającego stosownymi środkami finansowymi. Zaliczka jest udzielana na pokrycie kosztów realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy. Szczegółowe informacje na temat zaliczek zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://platforma.eb2b.com.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Kryterium oceny ofert, które będzie stosowane w toku aukcji elektronicznej jest „cena ryczałtowa brutto oferty” (Co). Licytowana cena będzie ceną ryczałtową brutto za realizację zamówienia.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy biorącemu w niej udział, na bieżąco będą udostępniane, w szczególności informacje o pozycji złożonej przez niego oferty i otrzymanej punktacji oraz punktacji najkorzystniejszej oferty
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
1. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udziału w aukcji. 2. Aukcja jest prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. 3. Aukcja zostanie zamknięta zgodnie z informacją zawartą w zaproszeniu. 4. Aukcja jest jednoetapowa, a jej podstawowy czas trwa przez 30 minut. Aukcja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu ostatnich jej 5 minut w czasie podstawowym i podczas 5 minutowej dogrywki nie zostanie złożone żadne nowe postąpienie zaakceptowane przez system. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie maksymalnie czterdzieści 5–minutowych dogrywek, z zastrzeżeniem ustępu 5. 5. W sytuacji, gdy dwie lub więcej oferty uzyskają jednakową maksymalną liczbę punktów w toku aukcji elektronicznej, zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia 5 - minutowych dogrywek do czasu wyłonienia jednego wykonawcy. 6. W przypadku, gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiający wyznaczy termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po, usunięciu awarii, dzień roboczy, o czym poinformuje Wykonawców za pomocą e-mail z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Minimalne postąpienie 150.000,00 zł brutto. W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem wskazanym w zaproszeniu oraz określonym w rozdziale XIV SIWZ. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Od momentu otwarcia aukcji elektronicznej Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej: 1) Do obsługi systemu niezbędny jest komputer, który winien: a) posiadać procesor o mocy obliczeniowej minimum 4GHz i posiadać co najmniej 4 GB pamięci RAM, b) posiadać zainstalowany jeden z następujących systemów operacyjnych: MacOS X 10.4, Linux, MS Windows XP lub nowszy, c) posiadać zainstalowaną jedną z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: wersje Mozilla - Firefox, Chrome, Opera albo Microsoft Internet Explorer 11.0 lub nowszą, d) posiadać połączenie z siecią Internet o gwarantowanej szybkości transmisji nie mniejszej niż 2 mb/s. 2) Wykonawcy biorący udział w aukcji elektronicznej muszą dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej muszą być bowiem opatrzone takim podpisem pod rygorem nieważności.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
1. Zaproszenie do udziału w aukcji zostanie wysłane drogą elektroniczną jednocześnie do wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu. 2. W formularzu ofertowym należy wskazać dane osoby (imię, nazwisko, adres e-mail) uprawnionej do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej (osoba podpisująca dokument składany w toku aukcji za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego). W przypadku gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, a upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych (np. KRS, CEIDG), należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. Dane te są niezbędne zamawiającemu w celu wprowadzenia wykonawcy do systemu aukcji elektronicznej. W przypadku gdy wykonawca nie wskaże danych tej osoby wówczas zamawiający zakładając konto w systemie aukcyjnym wskaże jako upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy osobę, która podpisała ofertę. Założenie konta jest bezpłatne i nie zobowiązuje Wykonawcy do czynnego uczestnictwa w aukcji (składania postąpień), jest natomiast niezbędne by system w drodze automatycznego przeliczania punktów uwzględnił ofertę wykonawcy przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. W przypadku zmiany osoby uprawnionej do składania postąpień w toku aukcji elektronicznej, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie lub e-mail o takiej zmianie zamawiającego na minimum 24 godziny przed otwarciem aukcji oraz przesłać stosowne pełnomocnictwo. 4. Na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym zostanie przesłane zaproszenie do udziału w aukcji zawierające dane określone zgodnie z art. 91b ust. 2 ustawy. Wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji zostają zarejestrowani na platformie aukcyjnej przez operatora platformy. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany na platformie aukcyjnej eB2B otrzyma hasło oraz login. 5. Niezwłocznie po otrzymaniu zaproszenia wykonawca zobowiązany jest do zalogowania się na platformie aukcyjnej i weryfikacji danych adresowych oraz podpisu elektronicznego, ze szczególnym zwróceniem uwagi na poprawne zdefiniowanie przez zamawiającego osoby uprawnionej do składania postąpień. 6. Informacji technicznych i weryfikacji danych oraz podpisów elektronicznych związanych z organizacją aukcji udziela Operator platformy, na której prowadzona będzie aukcja pod numerem telefonu (+48) 22 428 19 28, e-mail: admin@eb2b.com.pl.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
1. Termin otwarcia aukcji zostanie podany w zaproszeniach do udziału w aukcji. 2. Aukcja jest prowadzona zgodnie z czasem wskazanym na platformie. 3. Aukcja zostanie zamknięta zgodnie z informacją zawartą w zaproszeniu. 4. Aukcja jest jednoetapowa, a jej podstawowy czas trwa przez 30 minut. Aukcja zostanie zamknięta, jeżeli w ciągu ostatnich jej 5 minut w czasie podstawowym i podczas 5 minutowej dogrywki nie zostanie złożone żadne nowe postąpienie zaakceptowane przez system. Bieg terminu rozpocznie się wraz z otwarciem aukcji. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie maksymalnie czterdzieści 5–minutowych dogrywek, z zastrzeżeniem ustępu 5. 5. W sytuacji, gdy dwie lub więcej oferty uzyskają jednakową maksymalną liczbę punktów w toku aukcji elektronicznej, zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia 5 - minutowych dogrywek do czasu wyłonienia jednego wykonawcy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena (C) |
60,00 |
przedłużenie okresu gwarancji jakości |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-07, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: