„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F w m. Żary ul. Artylerzystów(od skrzyżowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F w m. Żary ul. Artylerzystów(od skrzyżowania ulic Lotników, Artylerzystów, Broni Pancernej do skrzyżowania ulic Artylerzystów, Śródmiejska)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻary
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-28
  • ZamawiającyPowiat Żarski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00082731
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F w m. Żary
ul. Artylerzystów(od skrzyżowania ulic Lotników, Artylerzystów, Broni Pancernej do skrzyżowania ulic Artylerzystów, Śródmiejska)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5

1.5.2.) Miejscowość: Żary

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 684790600

1.5.8.) Numer faksu: 684790601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatzary.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F w m. Żary
ul. Artylerzystów(od skrzyżowania ulic Lotników, Artylerzystów, Broni Pancernej do skrzyżowania ulic Artylerzystów, Śródmiejska)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-162cfa32-a065-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082731

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004749/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F - ul. Artylerzystów ( od skrzyżowania ulic Lotników, Artylerzystów, Broni Pancernej do skrzyżowania ulic: Artylerzystów, Śródmiejska) w Żarach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/#

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
o miniPortalu. który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
o ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/
o nazwa adresata: Starostwo Powiatowe w Żarach
o Identyfikator adresata: /3J8O3V0SMG/SKRYTKAESP
o poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: "Formularz z łożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: "Formularz do komunikacji" dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. email: poczta@powiatzarski.pl Zamawiający
dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z
2020 poz. 2415). Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z regulaminami korzystania z EPUAP oraz miniPortalu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U. UE L119 z dnia 4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy al. Jana Pawła II 5, 68 – 200 Żary, reprezentowane przez Starostę Żarskiego, z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lub telefonicznie: 68 479 06 00. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@powiatzarski.pl bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 2. Cele i podstawy przetwarzania: dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze - w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celach archiwizacyjnych, art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w przypadku
zawarcia umowy w celu jej realizacji i rozliczenia, art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą a Administratorem, jeśli takie się pojawią. 3. Odbiorcy danych osobowych1) Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. 2) Ponadto Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy.4. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. 5. Okres przechowywania danych: 1) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia;2) W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca
roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać.6. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; na pod. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych mając jednocześnie na względzie, że skorzystanie przez osobę z tego prawa, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą; na pod. art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych następuje w celu innym niż wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; na pod. art. 18 RODO prawo żądania
od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - żądanie to, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczenia stosowania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz.U.
UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., zwanym „RODO”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIGN.272.09.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5800685,43 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 4601F ul. Artylerzystów (na odcinku do od skrzyżowania ulic Lotników, Artylerzystów, Broni Pancernej, gdzie powstanie rondo, skrzyżowania ulic: Artylerzystów, Śródmiejska) wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem dla potrzeb do prawidłowego funkcjonowania układu komunikacyjnego. Przedmiotowa inwestycja obejmuje swym zakresem wymianę konstrukcji jezdni, zjazdów, chodników oraz przebudowę istniejących skrzyżowań, budowę przebudowę istniejących zjazdów, budowę ciągów pieszo-rowerowych. Inwestycja zlokalizowana jest w centralnej części miasta Żary i stanowi połączenie ul. Ułańskiej z ul. Lotników. Istniejąca jezdnia na przedmiotowym odcinku posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości oraz zmienne spadki poprzeczne i spadki podłużne o zróżnicowanym pochyleniu. Wzdłuż ulicy występują chodniki oraz zjazdy o zróżnicowanej nawierzchni. Odwodnienie w zakresie opracowywanego odcinka odbywa się poprzez istniejące wpusty deszczowe, do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na całości opracowywanego odcinka ulicy Artylerzystów występuje oświetlenie uliczne. Na terenie objętym inwestycją występuje uzbrojenie podziemne: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, linie energetyczne, telekomunikacyjne, sieć wodociągowa, sieć gazowa, sieć ciepłownicza.
2. Projektowane rozwiązania.
Przebudowywany odcinek drogi ul. Artylerzystów należy wykonać jako dwukierunkowy o zmiennej szerokości jezdni 7,0 — 10,0 m. W ciągu tego odcinka drogi przewidziano również przebudowę istniejących skrzyżowań oraz remont nawierzchni jezdni na skrzyżowaniu ulic Artylerzystów — Ułańska, zgodnie z częścią rysunkową. Początek oraz zakończenie przebudowywanego odcinka drogi ul. Artylerzystów oraz przebudowywanych skrzyżowań należy bezwzględnie dowiązać sytuacyjnie oraz wysokościowo do terenu istniejącego. Skrzyżowanie ulic: Artylerzystów, Broni Pancernej i Lotników wykonać jako skrzyżowanie o ruchu kołowym. Spadki poprzeczne wykonać w sposób umożliwiający sprawne odprowadzenie wód deszczowych do nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej, przy czym spadki poprzeczne na wysokości istniejących oraz przebudowywanych skrzyżowań należy dowiązać do spadków istniejących. Ze względu na zróżnicowanie wysokościowe istniejącego terenu, projektowaną niweletę jezdni na poszczególnych odcinkach zoptymalizowano, zapewniając normatywne spadki podłużne, pozwalające na sprawne odprowadzenie wód opadowych poprzez wpusty deszczowe do projektowanej kanalizacji deszczowej.
Ponadto w ramach niniejszej inwestycji przewidziano również przebudowę istniejących i budowę nowych zjazdów, budowę ciągów pieszych i pieszo-rowerowych. Nawierzchnię jezdni na przedmiotowym zakresie oraz części zjazdów po lewej stronie ul. Artylerzystów patrząc zgodnie z hektometrażem zaprojektowano jako bitumiczną. Pozostałe zjazdy po lewej stronie
ul. Artylerzystów, na których istniejącą nawierzchnie stanowi kostka granitowa, zgodnie z zaleceniami Miejskiego Konserwatora Zabytków zaprojektowano o nawierzchni z kostki granitowej pochodzącej z odzysku. Nawierzchnię na zjazdach po prawej stronie ul. Artylerzystów patrząc zgodnie z hektometrażem oraz na chodnikach, ciągach pieszo — rowerowych i ścieżce rowerowej zaprojektowano z kostki betonowej. Przed przejściami dla pieszych należy ułożyć kostkę betonową koloru czerwonego z wypustkami. Należy rozgraniczyć kolorystycznie nawierzchnie zjazdów, chodników oraz ścieżki rowerowej. Wzdłuż jezdni należy wykonać ograniczenie w postaci krawężników betonowych ulicznych 30x15x100 cm, ułożonych na ławie betonowej z oporem, wystających 12 cm ponad jezdnię. Jako ograniczenie chodników, ciągów pieszo — rowerowych oraz ścieżki rowerowej zaprojektowano obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100 cm, ułożonych na ławie betonowej z oporem, wykonanej w deskowaniu. Tereny zielone należy zagospodarować poprzez ułożenie warstwy humusu gr. 15cm z dowozem ziemi urodzajnej w raz z ułożeniem trawy z rolki. Ponadto w ramach niniejszej inwestycji zachodzi konieczność wycinki drzew i krzewów zgodnie z załączonym planem zagospodarowania terenu.
3. Odwodnienie.
Kanały deszcz o we o średnicy  315 mm klasy S (SN8), łączone na uszczelki gumowe z rur PVC lite, wyposażone w studnie kanalizacyjne. Do budowy przyłączy kanalizacji deszczowej należy zastosować rury o średnicy  200 PVC SN8 lite. W ulicy Artylerzystów buduje się nowy kanał deszczowy. W miejscach włączenia przyłączy przewiduje się wyk o nać studnie betonowe o średnicy  1200mm wykonane z osadnikiem. Stosować włazy kanałowe  400 (typ ciężki z pokrywą betonową). W celu odprowadzenia wód deszczowych z drogi zaprojektowano betonowe studzienki ściekowe o średnicy  500 z rusztem 600x400 z zawiasem stałym, koszem i osadnikiem zanieczyszczeń długim. Wpusty uliczne dodatkowo zostaną wyposażone w wkład z filtru zgrubnego oraz wkładki filtracyjnej napełnionej specjalnym substratem. Uwzględniono również przebudowę instalacji hydrantowej.
4. Oświetlenie
Do zasilania i sterowania oświetleniem ustawić szafkę oświetlenia ulicznego OD-409 w pasie drogowym, przy skrzyżowaniu ulicy Artylerzystów z ulicą Broni Pancemej. Szafkę usytuować w bezpośrednim sąsiedztwie ze złączem kablowym ZK1x-IP ENEA Operator, posadowić na fundamencie 30 cm nad terenem, frontem do ulicy. Szaf-kę OD-409 zasilić przyłączem kablowym NAYY-J 4x35mm o długości 1=4m, ze złącza ENEA Operator. Do sterowania oświetleniem przyjęto cyfrowy programator astronomiczny. Urządzenie załącza i wyłącza oświetlenie uliczne zgodnie z czasem wschodu i zachodu słońca. W obwód sterowniczy stycznika włączyć 3-położeniowy przełącznik sterowania PS przełączany ręcznie, umożliwiający załączenie oświetlenia niezależnie od programatora astronomicznego. Dodatkowo należy zastosować oprawy oświetleniowe wyposażone w układy sterownicze, które obniżały będą natężenie oświetlenia w określonych godzinach nocnych, kiedy ograniczony będzie ruch pojazdów. Zainstalowanie opraw z ograniczeniem mocy w określonych godzinach pozwoli na znaczne zmniejszenie zużycia energii elektryczne i ograniczenie kosztów eksploatacyjnych oświetlenia.
Słupy.
Dla opraw oświetleniowych przyjęto słupy aluminiowe, cylindryczno-stożkowe, posadowione na prefabrykowanych fundamentach żelbetowych. Rozmieszczenie słupów oświetleniowych w terenie pokazano na rysunkach w dokumentacji technicznej. Oprawy oświetlenia ulicznego należy instalować na słupach o wysokości 6 m z wysięgnikami o długości ramienia W=1 m, kącie nachylenia 50* wysokości h=1m . Wysokość zawieszenia opraw nad terenem h=7m. Do oświetlenia ronda przyjęto słup wysokości 6 m z wysięgnikiem potrójnym o długości każdego z ramion 1m, kąt pomiędzy ramionami 120*, kąt nachylenia wysięgnika 50%. Wysokość zawieszenia opraw h=7m. Oprawy LED, oświetlające przejścia dla pieszych, instalować na słupach o wysokości 5 m z wysięgniki o długości ramienia W=l ,5m i kącie nachylenia 50. Słupy posadowić na prefabrykowanych żelbetowych fundamentach. Fundamenty wkopać poza nawierzchnią utwardzoną jezdni, w odległości nie mniejszej niż 0,7 m od krawężnika.
Demontaż istniejącego oświetlenia.
Demontaż istniejącego oświetlenia wykonać zgodnie z ustaleniami z Inwestorem oraz z pismem nr OS/A/2019; WT/EO/OS/A/11/2020 wydane 30.01.2020 r. przez Enea Oświetlenie Sp. z o.o. Oddział Szczecin, dotyczące wytycznych demontażu istniejącego oświetlenia ulicznego.
5. Telekomunikacja.
Należy usunąć kolizję planowanej rozbudowy drogi ul. Artylerzystów w m. Żary z istniejącą siecią i kanalizacją telekomunikacyjną operatora NETIA i ORANGE. Przebudowa ciągów odcinka kanalizacji kablowej i studni telekomunikacyjnych operatora NETIA S.A. i ORANGE Polska S.A. Dodatkowo zmianie ulegną przebiegi kabli ułożonych w tych kanalizacjach. W celu umożliwienia realizacji zamierzenia inwestycyjnego należy wykonać prace przebudowy kanalizacji i kabli operatorów w tym rejonie tak, aby umożliwić bezkolizyjne wykonanie zamierzonych prac drogowych. Należy dokonać przebudowy kanalizacji kablowej tak, aby prace drogowe nie zakłócały funkcjonowania dostaw usług łączności przez operatorów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami: ceny,
i terminem płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- zamawiający wymaga od wykonawcy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie min. 5 mln. PLN
b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 mln. PLN zł.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponował następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za wykonanie robót budowlanych:
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży drogowej, pozwalające na objęcie obowiązków kierownika budowy, która będzie wykonywać swoje obowiązki osobiście;.
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami instalacyjnymi, przy zamówieniu obejmującym wykonywanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń oraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi, przy zamówieniu obejmującym wykonywanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
- osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie bez ograniczeń w branży instalacyjnej telekomunikacyjnej bez ograniczeń oraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, przy zamówieniu obejmującym wykonywanie robót budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
b) osoby te, na czas prowadzenia robót powinny (najpóźniej w dniu przekazania placu budowy) posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ, a w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego wykazu osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku warunku zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zamawiający uznaje wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w pkt 3 ppkt. a) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831) oraz uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2021.2351 t.j.) zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.202 .220).
c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty w zakresie budowy lub przebudowy drogi o wartości minimum 5 mln. PLN brutto oraz przedstawi poświadczenia, że zostały wykonane należycie;
d) spełnia warunek określony przez art.68 ust.3 Ustawy z dnia z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j.Dz.U.2021.110 ze zm.) co do posiadania przez Wykonawcę we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu zadania 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
-polisa OC,
- poświadczenie zdolności kredytowej,
- wykaz osób skierowanych do wykonania zadania posiadających określone w SWZ kwalifikacje oraz dokumenty na potwierdzenie posiadanych uprawnień
- poświadczenie wykonania należytego 2 robót budowlanych o wartości co najmniej 5 mln.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 87 000,00 PLN
( osiemdziesiąt siedem tysięcy zł)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.
3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020. 299 )
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517.
- potwierdzenie dokonania przelewu należy dołączyć do składnej oferty.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni
wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty jedynie w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI