„Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800 do km 3+870”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPajęczno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyStarostwo Powiatowe w Pajęcznie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-22
  • Numer ogłoszenia588182-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 588182-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Starostwo Powiatowe w Pajęcznie: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800 do km 3+870”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pajęcznie, krajowy numer identyfikacyjny 15139917200000, ul. ul. Kościuszki  76 , 98-330  Pajęczno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 034 3113120, 3113121, e-mail zamowienia@powiatpajeczno.pl, faks 343 113 121.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.powiatpajeczno.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Złożenie w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie ul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęczno, sekretariat (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800 do km 3+870”
Numer referencyjny: IR.272.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800 do km 3+870”Do Wykonania!!!Wymiana nawierzchni jezdni wraz z poszerzeniami (konstrukcja plus nawierzchnia), utwardzone pobocza, dostosowanie istniejących zjazdów do nowych parametrów jezdni, oznakowanie pionowe i poziome.Szczegółowy zakres robót, które objęte są niniejszą częścią zamówienia opisany został w dokumentacji projektowej w tym w projekcie budowlanym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót będącymi załącznikami do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach niniejszego zamówienia do ujęcia w wycenie i zrealizowania wszystkich robót wynikających z dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ. Niedopuszczalnym jest wybiórcze traktowanie któregokolwiek z elementów dokumentacji a w szczególności zignorowanie zakresu wynikającego z przedmiarów robót który jest integralną częścią całej dokumentacji. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. również takie roboty jak:a) rozbiórki nawierzchni drogowych wraz z elementami betonowymi drogib) wykonanie nowej konstrukcji na poszerzeniach i nawierzchni drogic) wykonanie chodników platformy przy przystankach autobusowych i dostosowanie zjazdówd) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchue) wszelkie inne, nie wymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego).Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w dokumentacji projektowej a pominięte w przedmiarze robót.Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych i służy jedynie do opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przezWykonawcę.Wykonawca wykona wszelkie roboty niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego celu. Wykonawca przystępujący do przetargu powinien na miejscu dokonać oględzin terenu inwestycji, którego dotyczy przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia prac w uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób bezpieczny, jak najmniej uciążliwy, oraz w sposób nie powodujący całkowitego wstrzymania ruchu pojazdów, pieszych na drogach, na których prowadzone będą prace.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Projekt2) Przedmiary robót3) STWIOR4) Uzgodnienia, opinie, decyzje.Uwaga: Wykonawca po wyborze jego oferty w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu kosztorys ofertowy w oparciu o który zostało wyliczone wynagrodzenie Wykonawcy, opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45230000-8
45233290-8
45220000-5
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie wykonawcy umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:Wykonawca zdolny do wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: 1) co najmniej 2 zadania porównywalne do przedmiotu zamówienia tzn. polegające na remoncie, budowie, przebudowie, lub rozbudowie minimum drogi powiatowej (o długości min. 4,0 km każde) z ułożeniem warstwy ścieralnej z SMA. Wartość każdego zadania nie może być niższa niż 500.000,00 PLN (brutto). Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 5.3.1 musi zostać spełniony w całości przez poszczególnych Wykonawców lub przez jednego Wykonawcę – musi zostać zachowany element powtarzalności nabytego doświadczenia. Analogicznie Zamawiający będzie postępował w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu.Wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Wykonawca zdolny do wykonania udzielanego zamówienia, to taki który wykaże, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Osoby wskazane przez Wykonawcę muszą posiadać kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej: 1) Kierownik budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej – 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy minimum 2 zadaniach o wartości min. 500 000,00 PLN (brutto) każde zadanie, polegających na remoncie/budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi powiatowej, łącznie przez okres minimum 4 miesięcy. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia zapewni oprócz ww. kadry, pozostałą i niezbędną do realizacji całego zakresu przedmiotu zamówienia kadrę, posiadającą odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2018, poz. 2272). W przypadku zmiany osób, o których mowa wyżej w trakcie realizacji umowy, wymagane jest wykazanie się przez te osoby doświadczeniem określonym w pkt 5.3.2. SIWZ oraz w pkt 5 formularza oferty, w okresie ostatnich 3 lat.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 7.4.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.3.1. SIWZ (formularz 3.3). 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi potwierdzić wymagania, o których mowa w pkt 5.3.2. SIWZ (formularz 3.4). 7.4.2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości zamawiającego, będzie on mógł zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.7.5. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacjiz otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przezzamawiającego, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzpz innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wrazze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązaniaz innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia.7.6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 składa każdy z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianiewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie,w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziałuw postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3) W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających sięo zamówienie jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciemumowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tychwykonawców.7.7. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia,zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożeniawszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniająwarunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożeniaaktualnych oświadczeń lub dokumentów.7.8. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp,oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przezzamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia,poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia ofertawykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.7.9. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwepełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebiewskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albokonieczne byłoby unieważnienie postępowania.7.10. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożeniawyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp.7.11. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentówpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp, jeżelizamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub możeje uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 700).7.12. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o którychmowa w pkt 7.11., które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególnościoświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodniez art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowaw art. 25 ust. 1 pkt 1 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Podobnie, w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności tychoświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.7.13. W zakresie rodzajów, formy, okresu ważności i języka w jakim mogą być składaneoświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7 SIWZ obowiązują przepisyRozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniuo udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.11.2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.11.3. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty Rozdział C SIWZ lub innym formularzuzawierającym oświadczenia zawarte w tym Formularzu.11.4. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 ze zm.) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacjipolega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczącepodwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot,na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresiedokumentów, które każdego z nich dotyczą.Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formieelektronicznej.11.5. Zaleca się, aby wszystkie strony były ze sobą połączone w sposób uniemożliwiający ichsamoczynną dekompletację (np. zszyte, spięte, zbindowane itp.).11.6. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.11.7. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem najęzyk polski.11.8. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnymatramentem.11.9. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowaniaWykonawcy.11.10. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie wykonawcy, muszą byćrównież podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.11.11. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikaćupoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualnezaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżelidokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznychw rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2019r. poz.700) wykonawcapodaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcyz Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyćw oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynikaz załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należydołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.11.12. Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowaneprzez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.11.13. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentamii oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/edo reprezentowania wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostaniepodpisana przez wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta składana na wykonanie musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).9.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zm.).9.3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert.9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowyZamawiającego w Banku Spółdzielczy Pajęczno Nr rachunku: 30 8265 0001 2001 0000 2727 0002z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 3500E na odcinku Pajęczno – Rząśnia – Będków w miejscowości Pajęczno - Biała wraz z niezbędną infrastrukturą”.9.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane na koncie zamawiającego przed upływem terminuskładnia ofert.9.6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzubezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jegozwrot przez zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeńwraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzieleniewadium od reszty dokumentów).9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądaniezgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwarantado wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonychw art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.9.8. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiemwykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.9.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiającyzwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznegooraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.9.10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofałofertę przed upływem terminu składania ofert.9.11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremuzwrócono wadium zgodnie z pkt. 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego ofertazostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadiumw terminie określonym przez zamawiającego.9.12. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, możewyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytegowykonania umowy.9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzina wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jegostronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawyPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowaw art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego ofertazostała wybrana:• odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;• nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;• zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie wykonawcy.9.15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowyzostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.9.16. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisano we wzorze umowy Rozdział E SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Obowiązek informacyjny wynikający z RODO tj. rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochronyosób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnerozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w PajęcznieDane tele-adresowe administratora:Starostwo Powiatowe w Pajęcznieul. Kościuszki 76, 98-330 Pajęcznotel. +48 34 311 31 20, fax. +48 34 311 31 21e-mail: zamowienia@powiatpajeczno.plwww.powiatpajeczno.biuletyn.net2) inspektor ochrony danych osobowych w Powiecie Pajęczańskim, kontakt Tel. (034) 3113120 wew. 219, mail: iodo@powiatpajeczno.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonymw trybie przetargu nieograniczonego pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 3515E Strzelce Wielkie – Wiewiec odcinek od km 2+800 do km 3+870” Znak sprawy: IR.272.8.20204) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Pzp5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane oraz archiwizowane przez okreswynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, rozporządzenia Prezesa RadyMinistrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitychrzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działaniaarchiwów zakładowych, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń;6a) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencjeniepodania określonych danych wynikają z Pzp;6b) Wykonawca oraz jego podwykonawcy zobowiązują się do zastosowania przy przetwarzaniu danych osobowych przepisów Rozporządzenia7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Panadotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO **;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;10) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. CRODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI