Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika od km 0+000 do km 0+297,00
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKartuzy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-13
  • ZamawiającyPowiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-26
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika od km 0+000 do km 0+297,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 681-07-15

1.5.8.) Numer faksu: 58 681-15-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika od km 0+000 do km 0+297,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0617c747-064e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000037/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika od km 0+000 do km 0+297,00

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz z załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Za datę przekazania oferty na platformie przyjmuje się datę jej przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w kroku drugim składania oferty i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. W toku postępowania wszelka komunikacja, w tym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przekazywane będą za pomocą udostępnionego na platformie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Zalecenia odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES, dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zalecenia odnośnie podpisu osobistego: dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
Zalecenia odnośnie podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2G RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), na platformie występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150MB. Zamawiający dopuszcza przysyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj.: mi.in.: .doc; .docx; .odt; .xls; .xlsx; .pdf przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf . Zamawiający dopuszcza kompresję danych: .zip, .7Z. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy oraz uznaje go za wiążący. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy znajdują się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w zakładce prowadzonego postępowania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca może również komunikować się za pomocą e-mail: przetargi@zdpk.pl (za wyjątkiem oferty z załącznikami).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Dla uczestników postępowań o zamówienie publiczne
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami, jest Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach z siedzibą przy ul. Gdańskiej 26 w Kartuzach email: sekretariat@zdpk.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@zdpk.pl
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Podstawa prawną przetwarzania danych są przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziecie Państwo w pkt 25 SWZ niniejszego postępowania oraz na naszej stronie www http://zdp.kartuzy.ibip.pl w zakładce OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ Klauzula informacyjna

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.30.2021.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1933G W MIEJSCOWOŚCI EGIERTOWO POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKA OD KM 0+000 DO KM 0+297,00.
2. Roboty będą prowadzone na drodze powiatowej nr 1933G Egiertowo – (Przywidz) będącej
w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace ww. mają być wykonywane
z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Zakres robót obejmuje budowę chodnika w miejscowości Egiertowo, ul. Przywidzka, na odcinku o długości 297 m wraz z robotami towarzyszącymi na tym odcinku drogi.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik nr 1A do niniejszej SWZ.
UWAGA! Komplet dokumentacji technicznej obejmuje szerszy zakres rozbudowy drogi powiatowej nr 1933G w m. Egiertowo, natomiast przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa chodnika od km 0+000 do km 0+297,00.
5. Przedmiar robót budowlanych:

Lp. Opis Jedn. obm. Obmiar
1 Roboty przygotowawcze
1 d.1 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0.297
2 d.1 Ścinanie piłą mechaniczną drzew o średnicy 26-35cm szt 9.000
3 d.1 Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 26-35cm szt 9.000
4 d.1 Transport dłużyc na odległość do 2km m3 10.200
2 Roboty rozbiórkowe
5 d.2 Rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowej o grubości 3cm m2 15.000
6 d.2 Rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowej o grubości 3cm - za każdy dalszy 1cm grubości ponad 3cm m2 15.000
7 d.2 Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km m3 0.750
3 Budowa chodnika ul. Przywidzka w m. Egiertowo
3.1 krawężniki, obrzeża, oporniki
8 d.3.1 Oporniki betonowe o wymiarach 15x30 cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowe - zjazdy m 52.500
9 d.3.1 Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8cm na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin piaskiem - chodnik m 257.000
10 d.3.1 Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30cm wystające na podsypce piaskowej - chodnik m 223.000
11 d.3.1 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22cm wtopione na podsypce cementowo-piaskowej - zjazdy m 74.500
12 d.3.1 Ława betonowa pod krawężniki wystające m3 8.474
13 d.3.1 Ława betonowa prosta pod krawężniki m3 1.341
14 d.3.1 Ława betonowa z oporem pod obrzeże m3 8.738
15 d.3.1 Ława betonowa pod opornik m3 0.945
3.2 roboty nawierzchniowe chodnik
16 d.3.2 Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii I-IV m2 475.500
17 d.3.2 Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV - za każde dalsze 5 cm Krotność = 4 m2 475.500
18 d.3.2 Wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, grunt kategorii I-II m3 172.200
19 d.3.2 Warstwa odcinająca o grubości po zagęszczeniu 6cm zagęszczana mechanicznie m2 475.500
20 d.3.2 Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - za każdy dalszy 1cm ponad 6cm Krotność = 9 m2 475.500
21 d.3.2 Warstwa dolna podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C 90/3 o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 475.500
22 d.3.2 Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 6cm szarej, układane na podsypce cementowo-piaskowej m2 475.500
23 d.3.2 Utwardzone pobocze gruntowe przy obrzeżu - materiał pozyskany z korytowania m2 45.000
3.3 roboty nawierzchniowe zjazdy
24 d.3.3 Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie w gruncie kategorii I-IV m2 115.000
25 d.3.3 Koryta o głębokości 20 cm wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV - za każde dalsze 5 cm Krotność = 6 m2 115.000
26 d.3.3 Wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 1km, grunt kategorii I-II m3 57.500
27 d.3.3 Warstwa odcinająca o grubości po zagęszczeniu 6cm zagęszczana mechanicznie m2 115.000
28 d.3.3 Warstwa odcinająca zagęszczana mechanicznie - za każdy dalszy 1cm ponad 6cm Krotność = 9 m2 115.000
29 d.3.3 Warstwa dolna podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C 90/3 o grubości po zagęszczeniu 15cm m2 115.000
30 d.3.3 Warstwa dolna podbudowy z mieszanki niezwiązanej kruszywem C 90/3 o grubości po zagęszczeniu 15cm - za każdy dalszy 1cm Krotność = 5 m2 115.000
31 d.3.3 Nawierzchnie z kostki betonowej grubości 8cm, układane na podsypce cementowo-piaskowej - kolor - zjazdy m2 115.000
4 Kanał technologiczny
32 d.4 Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii I-II wykonywane na odkład koparkami przedsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3 m3 118.000
33 d.4 Budowa kanalizacji kablowej z rur kablowych PCW w gruncie kategorii I-II, 1-warstwowej, 1-rura w warstwie + studnie kablowe m 298.200
34 d.4 Podsypka filtracyjna z gotowego kruszywa, ze żwiru m3 42.900
5 Roboty odwodnieniowe - rowy + ścieki podchodnikowe
35 d.5 Roboty ziemne w gruncie kategorii I-II wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,15m3 z transportem urobku przyczepami samowyładowczymi holowanymi ciągnikami o na odległość do 0,50km m3 120.000
36 d.5 Rury ściekowe podchodnikowe m 9.000
37 d.5 Obudowa rowy przy wylocie z kostki brukowej m2 7.500
38 d.5 Ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm przepustów rurowych ścianka 4.000
39 d.5 Rury PEHD o średnicy 40cm przepustów rurowych pod zjazdami m 25.000
6 Roboty instalacyjne
40 d.6 Rury osłonowe dwudzielne śr. 110mm m 10.000
7 Roboty wykończeniowe
41 d.7 Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5cm m2 250.000
8 Geodezja powykonawcza
42 d.8 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0.297


6. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy związane z przedmiotem zamówienia:
1) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
2) Do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie miejsca robót według projektu oznakowania i organizacji robót.
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6) Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
7) Wykonawca po zakończeniu prac musi uporządkować teren robót.
8) Zamawiający wymaga co najmniej 36 – miesięcznego okresu gwarancji jakości i rękojmi
za wady.
9) Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia - przedmiarach robót i specyfikacji technicznej nazw własnych poszczególnych materiałów należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie konkretnych nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia.
10) Wybrany Wykonawca złoży najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys ofertowy – uproszczony wg przedmiaru robót.
11) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprawnym sprzętem oraz do posiadania ważnego OC pojazdów.
12) Wykonawca zobowiązany jest określić telefony kontaktowe oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, do wysokości 100% wartości udzielonego zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Wykonawcy

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej bądź chodnika w technologii o nawierzchni kostki betonowej brukowej o łącznej wartości tych dwóch robót budowlanych nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.

Za drogę publiczną zamawiający uzna drogę publiczną lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. z 2021 r. Dz. U. poz. 1376 ze zm.)

Jako wykonanie / zakończenie roboty budowlanej należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru robót bez usterek/po usunięciu wad i usterek lub równoważnego dokumentu.

b) Osób

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże że:

dysponuje min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującą się uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej:

Funkcja Minimalne doświadczenie i kwalifikacje zawodowe
Kwalifikacje zawodowe Doświadczenie
Kierownik budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. pełnienie funkcji kierownika budowy
lub kierownika robót branży drogowej
nad co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej bądź chodnika w technologii o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o łącznej wartości tych dwóch robót budowlanych nie mniejszej niż 200.000 zł brutto.

Za drogę publiczną zamawiający uzna drogę publiczną lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. z 2021 r. Dz. U. poz. 1376 ze zm.)

Wskazane osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Ponadto wskazane osoby muszą być zrzeszone we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania ofert;
2)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty poprzez wniesienie wadium
w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);
18.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
18.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
18.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
18.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989, z podaniem tytułu „Wadium – Rozbudowa drogi powiatowej nr 1933G w miejscowości Egiertowo poprzez budowę chodnika od km 0+000 do km 0+297,00”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 97 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”.
W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997(t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 2357) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
18.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Kartuski – Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
18.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
18.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z zapisami SWZ do niniejszego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy oraz określenie warunków zmian, zostało zawarte w SWZ - ROZDZIAŁ V : wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-13 11:30

8.2.) Miejsce składania ofert: oferty powinny być złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty brukarskie na terenie Przemyśla
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI