Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1405 R Zarzecze – Siedliska, polegająca na rozbiórce...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1405 R Zarzecze – Siedliska, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego na rzece Wisłok w km 1+419 wraz z rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie na odcinku od km 1+040 do km 1+500 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-15
  • Numer ogłoszenia574195-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574195-N-2018 z dnia 2018-06-15 r.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1405 R Zarzecze – Siedliska, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego na rzece Wisłok w km 1+419 wraz z rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie na odcinku od km 1+040 do km 1+500 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 125755700000, ul. ul. Budziwojska  149 , 35-317   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 636 134, e-mail przetargi@zdp.rzeszow.pl, faks 178 636 113.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1405 R Zarzecze – Siedliska, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego na rzece Wisłok w km 1+419 wraz z rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie na odcinku od km 1+040 do km 1+500 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP-373-8-2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zakres zamówienia obejmuje: 1. ROZBIÓRKA MOSTU I ELEMENTÓW JEZDNI NA DOJAZDACH - Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych - 952,00 m2; - Wywiezienie destruktu na bazę składową ZDP Rzeszów - 142,80 m3; - Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego mechanicznie - 1 046,90 m2; - Wywiezienie destruktu z gruntu stabilizowanego mechanicznie na bazę składową Wykonawcy - 314,00 m3; - Rozebranie barier drogowych stalowych - 133,00 m; - Zdjęcie tarcz (tablic) znaków drogowych - 6,00 szt;. - Rozebranie słupków do znaków drogowych - 6,00 szt.; - Ścięcie drzew - 1,00 szt.; - Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej grubości 15 cm na dojazdach do mostu - 2 395,00 m2; - Rozebranie betonowych podpór - 316,00 m3; - Rozebranie betonowych ław fundamentowych o grubości ponad 100 cm - 194,00 m3; - Odwiezienie gruzu z rozbiórki podpór i fundamentów samochodami samowyładowczymi na miejsce składowania - 510,00 m3; - Demontaż mechaniczny żelbetowego słupa oświetleniowego, pojedynczego do wysokości 10 m - 1,00 szt; - Montaż mechaniczny żelbetowego słupa oświetleniowego - 1,00 szt; - Rozebranie istniejącego gazociągu podwieszonego do mostu - 1,00 kpl; - Rozebranie poręczy na moście drewnianym - 10,50 m3; - Rozebranie chodników na moście drewnianym - 17,00 m3; - Rozebranie jezdni drewnianej z dyliny górnej 8x18 cm, dyliny dolnej 10x18 cm i poprzecznic fi 30/24 - 151,50 m3; - Rozebranie pokrycia poprzecznic fi 30/24 z papy - 475,00 m2; - Transport drewna z rozbiórki pomostu drewnianego na miejsce składowania - 107,40 t; - Rozebranie dźwigarów głównych dwuteowych ażurowych i belek poprzecznych stalowych mostów drewnianych z transportem do miejsca składowania - 55,42 t; - Demontaż łożysk stalowych z transportem do miejsca składowania - 1,28 t; - Demontaż prętów fi 22 z balustrady na skrzydłach przyczółków - 0,15 t; - Mechaniczne wykonanie nasypu pod drogę tymczasową - 5 315,00 m3; - Mechaniczne rozebranie nasypów drogi tymczasowej z gruntów kat. III-IV przy użyciu koparki podsiębiernej, przewóz gruntu samochodami na odległość do 1 km i wyładunek na odkład - 5 315,00 m3; - Wykonanie koryta pod drogę tymczasową do głębokości 30 cm w gruntach kat. II-IV - 585,00 m2; - Profilowanie i zagęszczenia mechaniczne koryta pod podbudowę z kruszywa łamanego w gruntach kat. II-IV - 585,00 m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm na całej szerokości jezdni - 585,00 m2; - Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 585,00 m3; - Wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm po zagęszczeniu mechanicznym - warstwa profilująca pod nawierzchnię z płyt drogowych - 585,00 m2; - Mechaniczne rozebranie podbudowy piaskowej gr. 10 cm pod nawierzchnią z płyt drogowych - 585,00 m2; - Wykonanie i rozebranie nawierzchni tymczasowej z płyt żelbetowych pełnych, płyty drogowe 15x150x300 cm - 585,00 m2; - Utrzymanie drogi tymczasowej przez okres budowy (przyjęto okres 20 mc.) - 585,00 m2; 2. BUDOWA PODPÓR MOSTU - Roboty pomiarowe przy robotach drogowych w terenie pagórkowatym -0,23 km; - Wciskanie grodzic G-62 ze stali S240GP wibromłotem na głębokość do 10 m w gruncie kat III-IV -30,00 m; - Wciskanie grodzic G-62 ze stali S240GP wibromłotem na głębokość do 8 m w gruncie kat III-IV -2,00 m; - Wciskanie grodzic G-62 ze stali S240GP wibromłotem na głębokość do 10 m w gruncie kat III-IV -3,20 m; - Wykonanie, montaż oraz demontaż kotew stalowych w tymczasowej ścianie oporowej -57,00 szt;. - Wyciągnięcie grodzic G-62 wibromłotem z głębokość do 10 m w gruncie kat III-IV -30,00 m; - Przygotowanie powierzchni stalowej ściany oporowej z grodzic G-62 od stront Siedlisk przez oczyszczenie strumieniowo ścierne -16,20 m2; - Zabezpieczenie na budowie przez metalizacje powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 warstwą Zn o grubości 160 µm (należy zabezpieczyć jedynie powierzchnię ściany oporowej nie ulegającej zakryciu) -16,20 m2; - Zabezpieczenie na budowie powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 -16,20 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne na budowie powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 warstwą nawierzchniową: powłoka poliurytanowa gr. 80 µm -16,20 m2; - Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV za przyczółkami oraz pod ławę fundamentową przy użyciu koparki podsiębiernej, przewóz gruntu samochodami na odległość do 1 km i wyładunek na odkład -2 200,00 m3; - Mechaniczne wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV za przyczółkami oraz pod ławę fundamentową przy użyciu koparki podsiębiernej, przewóz gruntu samochodami na odległość do 1 km i wyładunek na odkład -1 900,00 m3; - Mechaniczne zasypanie wykopu pod wymianę gruntu piaskiem średnim (nasyp wykonać do poziomu spodu betonu wyrównawczego), warstwami grubości 20 cm wraz z zagęszczeniem ubijarkami do stopnia zagęszczenia Is≥1,0 -226,50 m3; - Mechaniczne odspajanie skał w wykopach w gruncie kat. V (grunt skalisty) pod ławy fundamentowe filarów -306,30 m3; - Wykonanie i rozebranie grobli w korycie rzeki od strony Zarzecza -416,00 m3; - Wykonanie warstwy betonu wyrównawczego pod ławami fundamentowymi o średniej grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem i pielęgnacją betonu -291,60 m2; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 18 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w ławach fundamentowych -2,32 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 20 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w ławach fundamentowych -12,36 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 25 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w ławach fundamentowych -18,99 t; - Zainstalowanie pompy do pompowania wody z wykopu -2,00 kpl;. - Pompowanie wody z wykopu -2 400,00 m-g; - Deskowania tradycyjne ław fundamentowych -210,00 m2; - Ławy fundamentowe żelbetowe prostokątne z układaniem betonu za pomocą pompy -419,50 m3; - Ręczne skucie, oczyszczenie i wyrównanie pionowych i poziomych powierzchni ławy fundamentowej pod izolację bitumiczną na zimno -447,00 m2; - Izolacje poziome przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa o powierzchni w jednym miejscu do 100 m2 -237,00 m2; - Izolacje poziome przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - wykonanie drugiej i trzeciej warstwy izolacji na ławie fundamentowej -474,00 m2 - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa o powierzchni w jednym miejscu do 100 m2 -210,00 m2 - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - wykonanie drugiej i trzeciej warstwy izolacji na ławie fundamentowej -420,00 m2 - Zasypanie przy użyciu spycharek wykopów przy ławach fundamentowych przed i z boku przyczółków do poziomu wierzchu ławy (po stężeniu i zabezpieczeniu roztworem asfaltowym) gruntem z wykopu wraz z zagęszczeniem warstwy o grubości 25 cm -400,00 m3 - Plantowanie powierzchni zasypanych wykopów w gruncie kat. III -500,00 m3 - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 16 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach przyczółków -4,88 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 20 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach przyczółków -4,92 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 25 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach przyczółków -5,36 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 28 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach przyczółków -0,12 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 8 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500 w ciosach podłożyskowych przyczółków -0,08 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 16 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach filarów -0,78 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 20 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w korpusach filarów -6,80 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 28 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S korpusach filarów -15,23 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 16 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S oczepu filarów -1,70 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 8 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w ciosach podłożyskowych filarów -0,08 t; - Przygotowanie i montaż blachy ochronnej korpusów filarów ze stali S235JRG2 -1,32 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 12 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w skrzydłach i ścianach maskujących -0,13 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 14 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w skrzydłach i ścianie maskującej -0,02 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia z prętów o średnicy 20 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S w skrzydłach i ścianach maskujących -6,63 t; - Wykonanie marki z zamkiem grodzicy stalowej do połączenia ściany oporowej z elementami żelbetowymi -0,36 t; - Przygotowanie powierzchni marek wraz z zamkami grodzic stalowych oraz blach ochronnych filarów pod metalizacje wykonaną w wytwórni -15,00 m2; - Zabezpieczenie w wytwórni przez metalizację powierzchni marek wraz z zamkami grodzic stalowych oraz blach ochronnych warstwą Zn o grubości 160 µm (należy zabezpieczyć jedynie powierzchnię nie ulegającą zakryciu) -15,00 m2; - Zabezpieczenie w wytwórni powierzchni marek wraz z zamkami grodzic stalowych oraz blach ochronnych -15,00 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne na budowie powierzchni marek wraz z zamkami grodzic stalowych oraz blach ochronnych warstwą nawierzchniową: powłoka poliurytanowa gr. 80 mm -15,00 m2; - Deskowanie tradycyjne korpusów przyczółków masywnych o wysokości ponad 4 m -263,00 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu korpusów przyczółków -142,60 m3; - Deskowanie tradycyjne ciosów podłożyskowych przyczółków -5,00 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu ciosów przyczółków -1,40 m2; - Deskowanie tradycyjne korpusów filarów -316,00 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu korpusów filarów -191,60 m3; - Deskowanie tradycyjne oczepów filarów -39,00 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu oczepów filarów -21,80 m3; - Deskowanie tradycyjne ciosów podłożyskowych filarów -6,00 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu ciosów filarów -1,40 m3; - Deskowanie tradycyjne skrzydeł -150,50 m2; - Betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie betonu C25/30, pielęgnacja i zagęszczenie betonu skrzydeł -34,50 m3; - Ręczne skucie, oczyszczenie i wyrównanie pionowych i poziomych powierzchni filarów i przyczółków -386,50 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa o powierzchni w jednym miejscu ponad 100 m2 -386,50 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - wykonanie drugiej i trzeciej warstwy izolacji -773,00 m2; - Przygotowanie powierzchni betonu pod nakładanie powłok zabezpieczających przez oczyszczenie strumieniem - ścierne (piaskowanie ) filarów i przyczółków -503,00 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni filarów i przyczółków -503,00 m2; - Wykonanie szpachlowania pionowych powierzchni filarów i przyczółków zaprawami typu PCC -408,00 m2; - Wykonanie szpachlowania poziomych powierzchni filarów i przyczółków zaprawami typu PCC -95,00 m2; - Zakup, dostarczenie na budowę i montaż łożysk elastomerowych z zakotwieniem do przęseł i ciosów podłożyskowych za pomocą śrub i kotew fi 20 mm i wykonaniu podlewki pod łożyska o grubości 2 cm -16,00 szt.; 3. WYKONANIE STREFY ZA PRZYCZÓŁKIEM - Mechaniczne zasypanie przyczółka na szerokości korpusu piaskiem średnim (nasyp wykonać do poziomu spodu płyty przejściowej, a za płytami do poziomu ich wierzchu, na długości wykopu roboczego za przyczółkami) gruntem niespoistym, warstwami grubości 20 cm wraz z zagęszczeniem walcami do stopnia zagęszczenia Is≥1,0 -890,00 m3; - Wykonanie podbudowy z betonu wyrównawczego pod płytami przejściowymi o średniej grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem i pielęgnacją betonu -76,00 m2; - Przygotowanie i montaż zbrojenia płyt przejściowych z prętów o średnicy fi 14 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -1,27 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia płyt przejściowych z prętów o średnicy fi 20 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -3,27 t; - Wykonanie i rozebranie deskowania płyt przejściowych ( powierzchnie boczne) -14,60 m2; - Betonowanie betonem C25/30 przy użyciu pompy na samochodzie , pielęgnacja i zagęszczenie betonu płyt przejściowych -21,40 m3; - Wykonanie podsypki piaskowej gr. 5 cm na izolacji z papy zgrzewalnej wykonanej na płycie przejściowej -71,00 m2; - Przygotowanie powierzchni płyty przejściowej pod izolację z papy przez oczyszczenie strumieniowo – ścierne (piaskowanie) -85,60 m2; - Wykonanie na płycie przejściowej poziomej i pionowej izolacji z papy zgrzewalnej modyfikowanej SBS o grubości min. 5 mm wraz z zagruntowaniem podłoża -85,60 m2; 4. WYKONANIE DŹWIGARÓW STALOWYCH I PŁYTY POMOSTU - Wytworzenie, zakup i transport konstrukcji stalowej ze stali S355ML na miejsce wbudowania. Całkowity ciężar konstrukcji stalowej z uwzględnieniem dodatków na spoiny 1,8% -144,25 t; - Zakup i automatyczne spawanie łączników sworzniowych do belek ustroju niosącego (dźwigary) -4 632,00 szt;. - Transport na budowę, montaż i scalenie stalowej konstrukcji przęseł o masie jednego elementu do 40 t -144,25 t; - Przygotowanie konstrukcji stalowej przez oczyszczenie strumieniowo ścierne -1 630,00 m2; - Zabezpieczenie w wytwórni przez metalizacje konstrukcji stalowej przęseł warstwą Zn o grubości 160 µm -1 618,60 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych - powłoka ochrony czasowej gr. 20 µm -11,50 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej w wytwórni zestawem farb -3 237,20 m2; - Zagruntowanie styków montażowych na budowie - grunt epoksydowy wysokoocynkowany gr. 160 µm -11,50 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne styków montażowych na budowie zestawem farb -23,00 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej na budowie warstwą nawierzchniową: powłoka poliurytanowa gr. 80 µm -1 639,00 m2; - Montaż zbrojenia z prętów o średnicy 12 mm płyt współpracujących z dźwigarami stalowymi ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -5,75 t; - Montaż zbrojenia z prętów o średnicy 16 mm płyt współpracujących z dźwigarami stalowymi ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -43,52 t; - Montaż zbrojenia z prętów o średnicy 20 mm płyt współpracujących z dźwigarami stalowymi ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -12,04 t; - Montaż zbrojenia z prętów o średnicy 25 mm płyt współpracujących z dźwigarami stalowymi ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -5,45 t; - Wykonanie i rozebranie deskowania płyty pomostu (bez wspornika) płytami inwentaryzowanymi i sklejką - podwieszonych do dźwigarów -500,70 m2; - Wykonanie i rozebranie deskowania płyty pomostu (wsporniki) płytami inwentaryzowanymi i sklejką - podwieszonych do dźwigarów -263,70 m2; - Betonowanie płyty pomostu przy użyciu pompy na samochodzie betonu klasy C40/50 wraz zagęszczeniem i pielęgnacją (płyta pomostu bez wsporników) -125,90 m3; - Betonowanie płyty pomostu przy użyciu pompy na samochodzie betonu klasy C40/50 wraz zagęszczeniem i pielęgnacją (wsporniki płyty pomostu) -56,20 m3; - Przygotowanie powierzchni betonu pod nakładanie powłok zabezpieczających przez oczyszczenie strumieniem - ścierne (piaskowanie )spodu konstrukcji płyty pomostu i wsporników -765,10 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni spodu płyty pomostu i wsporników -765,10 m2; - Wykonanie szpachlowania spodu konstrukcji płyty pomostu i wsporników zaprawami typu PCC -765,10 m2; 5. WYKONANIE ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA POMOSTU - Wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących - sączki mostowe -34,00 szt.; - Wykonanie elementów odwodnienia ustrojów niosących - wpusty. -12,00 szt.; - Przygotowanie powierzchni płyty pomostu pod izolację z papy przez oczyszczenie strumieniowo – ścierne (piaskowanie) -785,70 m2; - Wykonanie na płycie pomostu izolacji z papy zgrzewalnej modyfikowanej SBS o grubości min. 5 mm wraz z zagruntowaniem podłoża -785,70 m2; - Ułożenie na izolacji pasków z geowłókniny o szerokości 6 cm, dla odwodnienia pomostu z poziomu izolacji wraz z obsypaniem grysem 16/25 otoczonym żywicą epoksydową -257,00 m; - Zakup i montaż urządzenia dylatacyjnego jednomodułowego o przesuwie całkowitym 120 mm od strony Siedlisk (+/- 60 mm) -10,49 m; - Zakup i montaż urządzenia dylatacyjnego jednomodułowego o przesuwie całkowitym 80 mm od strony Zarzecza (+/- 40 mm) -10,49 m; - Przyklejenie do profilu dylatacji od strony mostu i dojazdów taśmy bitumiczno - kauczukowej wulkanizowanej w warstwie ścieralnej nawierzchni -41,96 m; - Wykonanie przykrycia dylatacji blachą w części chodnikowej -0,41 t; - Wykonanie instalacji odprowadzającej wodę z wpustów do rur HDPE łączonych przez zgrzewanie o średnicy d=250 mm dla odprowadzenia wody opadowej z mostu -117,50 m; - Wykonanie kanału technologicznego światłowodu z rur HD-PE średnicy d=50 mm -85,00 m; - Zakup i ułożenie krawężnika kamiennego 18x20 cm na podlewce niskoskurczowej (o spoiwie cementowym) gr. 3cm z uszczelnieniem spoin poprzecznych między krawężnikami kitem poliuretanowym trwale elastycznym -159,80 m; - Zakup i ułożenie krawężnika kamiennego 18x20 cm z wykonaniem ławy betonowej na podsypce cementowo - piaskowej -9,50 m; Przyklejenie do krawężnika taśmy bitumiczno - kauczukowej wulkanizowanej w warstwie ścieralnej nawierzchni -169,30 m; - Wykonanie bruzdy o szerokości 0,5 cm i głębokości 2 cm w kapie chodnikowej wzdłuż krawężnika -169,30 m; - Zalanie bruzdy o głębokości 2 cm i szerokości 0,5 cm w kapie chodnikowej wzdłuż krawężnika kitem poliuretanowym trwale elastycznym -169,30 m; - Zakup i montaż w płycie pomostu oraz w skrzydłach przyczółków prefabrykowanych polimerobetonowych desek gzymsowych 4x70x100 cm -170,00 szt;. - Wykonanie bruzdy o szerokości 0,5 cm i głębokości 2 cm w kapie chodnikowej wzdłuż desek gzymsowych -169,30 m; - Zalanie bruzdy o głębokości 2 cm i szerokości 0,5 cm w kapie chodnikowej wzdłuż desek gzymsowych kitem poliuretanowym trwale elastycznym -169,30 m; - Przygotowanie i montaż zbrojenia kap chodnikowych prętami stalowym średnicy 12 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -0,05 t; - Przygotowanie i montaż zbrojenia kap chodnikowych prętami stalowymi średnicy 14 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -12,63 t; - Przygotowanie śrub kotwiących kapy chodnikowe -0,15 t; - Wiercenie otworów fi 20 mm pod kotwy kap chodnikowych na głębokość 10 cm -29,10 m; - Osadzenie kotew z prętów fi 20 ze stali BSt500S w wywierconych otworach na żywicy epoksydowej -0,01 m3; - Wykonanie i rozebranie deskowania kap chodnikowych -7,00 m2; - Betonowanie kap chodnikowych betonem klasy C25/30 przy użyciu pompy na samochodzie -71,60 m3; - Wytworzenie i montaż poręczy mostowej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym -2,60 t; - Przygotowanie i montaż kotew balustrady -0,12 t; - Montaż bariery stalowo - linowej na moście i dojazdach -213,00 m; - Wiercenie otworów fi 18 mm pod kotwy bariery ochronnej w kapach chodnikowych na głębokość 13 cm -51,50 m; - Przygotowanie i montaż kotew chemicznych M16x125 mm barier stalowo - linowej -87,12 kg; - Wykonanie na płycie pomostu warstwy wiążącej, z betonu asfaltowego AC WMS o uziarnieniu 0/16 mm grubość warstwy 4,5 cm wraz z transportem masy z wytwórni do miejsca wbudowania -494,40 m2; - Wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni SMA o uziarnieniu 0/11 mm, grubości warstwy 5 cm z transportem mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania -494,40 m2; - Przygotowanie powierzchni betonu kap chodnikowych przez oczyszczenie strumieniowo – ścierne (piaskowanie) -295,90 m2; - Zagruntowanie powierzchni kap chodnikowych wraz z posypaniem piaskiem po zagruntowaniu -295,90 m2; - Wykonanie nawierzchni poliuretanowo – epoksydowej na chodnikach o grubości 10 mm wraz z posypaniem piaskiem po ułożeniu nawierzchni -295,90 m2; - Wykonanie próbnego obciążenia projektowanego mostu -1,00 kpl.; 6. WYKONANIE ŚCIANY OPOROWEJ Z GRODZIC STALOWYCH - Wciskanie ścianek szczelnych z grodzic G-62 wibromłotem na głębokość do 10 m w gruncie kat III -23,80 m; - Wykonanie oraz montaż kotew stalowych -26,00 szt;. - Montaż blachy stanowiącej zwieńczenie górnych krawędzi grodzic ściany oporowej od strony Zarzecza -0,94 t; - Przygotowanie powierzchni stalowej ściany oporowej z grodzic G-62 od stront Zarzecza przez oczyszczenie strumieniowo ścierne -188,00 m2; - Zabezpieczenie na budowie przez metalizację powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 warstwą Zn o grubości 160 µm (należy zabezpieczyć jedynie powierzchnię ściany oporowej nie ulegającej zakryciu) -188,00 m2; - Zabezpieczenie na budowie powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 -188,00 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne na budowie powierzchni ściany oporowej z grodzic stalowych G-62 warstwą nawierzchniową: powłoka poliurytanowa gr. 80 µm -188,00 m2; - Mechaniczne zasypanie dołów przy ścianie oporowej na dojeździe od strony Zarzecza gruntem niespoistym, warstwami grubości 20 cm wraz z zagęszczeniem walcami do stopnia zagęszczenia Is≥1,0 -38,00 m3; - Wykonanie i montaż zbrojenia żelbetowego oczepu ściany oporowej z prętów o średnicy 12 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -0,07 t; - Wykonanie i montaż zbrojenia żelbetowego oczepu ściany oporowej z prętów o średnicy 14 mm ze stali klasy A-IIIN gatunku BSt500S -0,92 t; - Zakup i montaż w oczepie ściany oporowej prefabrykowanych polimerobetonowych desek gzymsowych 4x70x100 cm -24,00 szt;. - Wykonanie bruzdy o szerokości 0,5 cm i głębokości 2 cm w kapie chodnikowej wzdłuż desek gzymsowych -23,80 m; - Zalanie bruzdy o głębokości 2 cm i szerokości 0,5 cm w kapie chodnikowej wzdłuż desek -gzymsowych kitem poliuretanowym trwale elastycznym -23,80 m; - Wykonanie deskowania tradycyjnego żelbetowego oczepu ściany oporowej z grodzic stalowych -25,00 m2; - Betonowanie żelbetowego oczepu ściany oporowej z grodzic stalowych za pomocą pompy na samochodzie -5,70 m3; - Ręczne skucie, oczyszczenie i wyrównanie pionowych powierzchni oczepu ściany oporowej -23,10 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa o powierzchni w jednym miejscu ponad 100 m2 -23,10 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - wykonanie drugiej i trzeciej warstwy izolacji -46,20 m2; - Przygotowanie powierzchni betonu pod nakładanie powłok zabezpieczających przez oczyszczenie strumieniem - ścierne (piaskowanie )spodu oczepu ściany oporowej -9,30 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni spodu oczepu ściany oporowej -9,30 m2; - Wykonanie szpachlowania spodu oczepu ściany oporowej zaprawami typu PCC -9,30 m2; - Wytworzenie i montaż poręczy mostowej wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym -0,71 t; - Przygotowanie i montaż kotew balustrady -0,04 t; - Przygotowanie powierzchni betonu oczepu ściany oporowej przez oczyszczenie strumieniowo – ścierne (piaskowanie) -13,10 m2; - Zagruntowanie powierzchni oczepu ściany oporowej wraz z posypaniem piaskiem po zagruntowaniu -13,10 m2; - Wykonanie nawierzchni poliuretanowo – epoksydowej na oczepie ściany oporowej o grubości 10 mm wraz z posypaniem piaskiem po ułożeniu nawierzchni -13,10 m2; 7. WYKONANIE DOJAZDÓW DO MOSTU - Mechaniczne wykonanie wykopu pod chodnik i pobocza umocnione oraz rozebranie nasypu wzdłuż ściany oporowej z grodzic stalowych w gruncie kat. III-IV koparkami podsiębiernymi z odwiezieniem ziemi samochodami samowyładowczymi -525,62 m3; - Zasypanie i zagęszczenie rowów melioracyjnych gruntem uzyskanym z wykopów pod drogę i chodnik -130,00 m3; - Wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem pod jezdnią i chodnikiem do głębokości 10 cm. Grunty kat. II-IV, Głębokość koryta do 10 cm (po rozebraniu nawierzchni i podbudowy) -1 122,30 m2; - Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie warstwy odsączającej pod nawierzchnią dojazdów do mostu -1 122,30 m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm na całej szerokości jezdni -753,86 m2; - Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P o grubości warstwy po zagęszczeniu 9 cm -743,80 m2; - Mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni o grubości od 0 cm do 5 cm -2 118,05 m2; - Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni jezdni -2 118,05 m2; - Skropienie warstw istniejącej nawierzchni jezdni oraz podbudowy z betonu asfaltowego emulsją asfaltową -6 081,00 m2; - Wykonanie na dojazdach do mostu - warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W, o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm -4 207,50 m2; - Wykonanie na dojazdach do mostu - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S, o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm; transport mieszanki z odl. do 15 km -4 091,25 m2; - Wykonanie nawierzchni pobocza umocnionego z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm -405,30 m2; - Warstwa odcinająca z piasku pod chodniki o nawierzchni utwardzonej. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm -801,50 m2; - Ułożenie krawężnika betonowego prefabrykowanego 20x30 cm przy jezdni z wykonaniem ławy betonowej na podsypce cementowo - piaskowej -409,00 m; - Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową -404,50 m; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm -801,50 m2; - Ułożenie kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cem. - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem -801,50 m2; 8. WYKONANIE ODWODNIENIA DOJAZDÓW - Wykonanie kolektora deszczowego z rur PP/PE o średnicy 40 cm -378,50 m; - Wykonanie przykanalików z rur PP/PE o średnicy 20 cm -13,00 m; - Wykonanie wykopu pod studzienki ściekowe i kolektor odwodnienia z tworzywa sztucznego zlokalizowane na koronie drogi, mechanicznie i ręcznie o ścianach pionowych z zabezpieczeniem ścian (wykonaniem rozparcia) z załadunkiem i odwiezieniem ziemi samochodami samowyładowczymi -1 252,00 m3; - Zakup, transport na miejsce budowy i wykonanie kompletnych studzienek ściekowych o średnicy 600 mm z PP SN8 -13,00 szt.; - Wykonanie podsypki z piasku o grubości 15 cm pod studzienki i rury kanalizacji deszczowej z pozyskaniem i transportem gruntu -455,23 m2; - Mechaniczne i ręczne zasypanie studzienek i rur piaskiem (do powierzchni terenu) z zagęszczeniem ubijakami ręcznymi z pozyskaniem piasku -861,92 m3; - Wykonanie wykopu ręcznie o ścianach pionowych z załadunkiem i odwiezieniem ziemi samochodami samowyładowczymi pod studnię kanalizacyjną z kręgów betonowych i rury PCV fi 250 mm -72,74 m3; - Wykonanie studni kanalizacyjnej z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm wraz z osadzeniem włazów żeliwnych i stopni włazowych w studzienkach -13,00 szt.; - Wykonanie podsypki z piasku o grubości 20 cm pod studnię kanalizacyjną i 10 cm pod rury PCV (Wykonawca pozyska grunt w swoim zakresie) -132,26 m2; - Ręczne zasypanie studni kanalizacyjnej i rur piaskiem (do powierzchni terenu) z zagęszczeniem ubijakami ręcznymi z pozyskaniem piasku -50,29 m3; - Ręczne skucie, oczyszczenie i wyrównanie pionowych powierzchni studni kanalizacyjnej -14,50 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - pierwsza warstwa o powierzchni w jednym miejscu do 100 m2 -14,50 m2; - Izolacje pionowe przeciwwilgociowe wykonywane na zimno z roztworu asfaltowego - wykonanie drugiej i trzeciej warstwy izolacji -29,00 m2; - Wykonanie prefabrykowanego naskarpowego wylotu rur PCV fi 250 mm (wg KPED 01.20) -1,00 szt.; 9. ROBOTY PRZYOBIEKTOWE - Ręczne formowanie nasypu na stożkach nasypów przy przyczółkach (Wykonawca pozyska grunt we własnym zakresie) -301,50 m3; - Zagęszczenie nasypów na skarpach i stożków ubijakami ręcznymi warstwami gr. 20cm. -302,00 m3; - Wykonanie i montaż schodów prefabrykowanych naskarpowych dla obsługi technicznej wg KDM SOCH.01 z wykonaniem i montażem poręczy stalowej wg KDM BAL.06 -6,00 m; - Wykonanie fundamentów z betonu C25/30 pod słupki balustrady schodów naskarpowych -4,00 szt; - Ustawienie wzdłuż prefabrykatów schodowych obrzeży betonowych 6x20x75 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową -12,00 m; - Czyszczenie konstrukcji do stopnia czystości St2 – stan wyjściowy powierzchni B. -0,14 m2; - Zagruntowanie konstrukcji poręczy na budowie: - grunt: epoksydowy wysokocynkowy gr. 160 mm -0,14 m2; - Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji poręczy na budowie -0,42 m2; - Ręczne wykonanie wykopu pod opornik betonowy w gruncie kat. III-IV. -10,80 m3; - Wykonanie u podnóża stożków nasypu opornika betonowego z betonu klasy C25/30 o wymiarach 40 × 100 cm -10,80 m3; - Plantowanie powierzchni stożków nasypu na obszarze projektowanego umocnienia trylinką wklęsłą w gruncie kat. III - IV -106,00 m2; - Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej grubości 10 cm w stosunku 1:4 -106,90 m2; - Ułożenie umocnienia z prefabrykowanej trylinki wklęsłej na stożkach przyczółków -106,00 m2; - Spoinowanie prefabrykowanej trylinki wklęsłej zaprawą cementowo - piaskową w stosunku 1:2 -106,00 m2; - Ustawienie obrzeży betonowych 30×8cm na podsypce cem. - piaskowej na końcach umocnień stożków -20,00 m; - Humusowanie i obsianie skarp nasypu na dojazdach -700,00 m2; - Ustawienie barier ochronnych jednostronnych przekładkowych typu SP-04 drogowych na dojazdach -83,00 m; 10. WYKONANIE OZNAKOWANIA - Malowanie mechaniczne linii ciągłych -55,50 m2; - Malowanie mechaniczne linii przerywanych -3,00 m2; - Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie na przejściach dla pieszych -14,00 m2; - Słupki z rur stalowych o średnicy 70 mm -6,00 szt.; - Przymocowanie tarcz znaków o powierzchni >0,3m2 -6,00 szt.; 11. WYKONANIE UMOCNIENIA KORYTA RZEKI - Tyczenie trasy robót na lewym i prawym brzegu rzeki -0,14 km; - Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia -0,10 ha; - Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) -980,00 m2; - Wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. IV -2 425,00 m3; - Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m w gruncie kat. III -970,00 m3 ; - Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 20 m w gruncie kat. III -727,50 m3 ; - Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 30 m w gruncie kat. III -727,50 m3; - Ręczne plantowanie skarp brzegów - przygotowanie podłoża pod ułożenie materacy siatkowo - kamiennych gr. kat. IV -890,00 m2; - Mechaniczne plantowanie terenu przyległego do rzeki, gr. kat. IV -2 800,00 m2; - Obsiew terenu przyległego do rzeki mieszanką traw w ziemi urodzajnej -2 800,00 m2; - Wykonanie podsypki ze żwiru o gr. 20 cm - pod ułożenie koszy siatkowo - kamiennych -12,00 m2; - Wykonanie opaski z koszy siatkowo-kamiennych o wymiarach 100cmx100cmx200cm -12,00 m3; - Wykonanie opaski kamiennej - z kamienia ciężkiego łamanego o średnicy 50-80 cm -667,90 m3; - Likwidacja wyboju w dnie rzeki narzutem kamiennym - kamień łamany o średnicy >50cm, do klinowania kamień o średnicy 20-30cm, Górna warstwa narzutu grubości ok. 50cm zasypana kamieniem technicznym o średnicy 10-30 cm z wyrównaniem -74,70 m3 ; - Zasyp kamienia technicznego w wyboju kruszywem - materiałem miejscowym pochodzącym z wykopu pod opaskę, warstwa grubości 30cm -21,60 m3; - Ułożenie w koronie opaski (między głazami kamien¬nymi) korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o wym. 50 x 50 x 15cm na podsypce żwirowej gr. 10cm i warstwie betonu kl. C16/20 gr. 10 cm -3,00 m; - Zalanie szczeliny na styku korony opaski ze skarpą brzegu betonem hydrotechnicznym kl. C16/20 (przygotowanie pod ułożenie materacy siatkowo - kamiennych na skarpie brzegu) -1,37 m3; - Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpie brzegu - podkład pod materace siatkowo - kamienne -809,00 m2; - Ułożenie materacy siatkowo - kamiennych o wym. 400x200x30cm, 300x200x30cm, 200x200x30cm -242,70 m3; - Ubezpieczenie stopy skarpy (między koroną opaski materacami siatkowo - kamiennymi) brukiem kamiennym gr. 30cm z kamienia łamanego gr. 30cm i szer. min 50 cm ułożonego na podsypce żwirowej gr. 20cm -65,00 m2; - Zasypanie materacy siatkowo - kamiennych humusem (warstwą gr. ok. 12cm) wraz z obsiewem mieszanką traw -809,00 m2; - Ułożenie na skarpie brzegu rzeki (między materacami) - korytek skarpowych trapezowych z prefabrykatów betonowych o wym. 50 x 50/39 x 19/15cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4) gr. 15 cm -32,00 m; 12. WYKONANIE ZJAZDÓW - Roboty pomiarowe przy robotach drogowych w terenie pagórkowatym -0,07 km; - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grubości 15 cm na dojazdach do mostu -1 000,00 m2; - Ręczne formowanie nasypu pod zjazd indywidualny -2 203,00 m3; - Wykonanie koryta pod drogę tymczasową do głębokości 50 cm, grunty kat. II-IV -315,00 m2; - Profilowanie i zagęszczenia mechaniczne koryta pod podbudowę z kruszywa łamanego w gruntach kat. II-IV -315,00 m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 50 cm -315,00 m2; - Montaż bariery stalowo - linowej na moście i dojazdach -140,00 m; 13. WYKONANIE REMONTU ZJAZDU OD STRONY ZARZECZA - Roboty pomiarowe przy robotach drogowych w terenie pagórkowatym -0,04 km; - Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych -208,00 m2; - Transport destruktu na składowisko wykonawcy -31,20 m3; - Rozbiórka podbudowy z gruntu stabilizowanego mechanicznie -229,00 m2; - Transport destruktu z gruntu stabilizowanego na miejsce składowe Wykonawcy -68,70 m3; - Wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem i profilowaniem pod zjazdem indywidualnym, grunty kat. II-IV, głębokość koryta do 10 cm (po rozebraniu nawierzchni i podbudowy) -278,00 m2; - Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 15 cm - wykonanie warstwy odsączającej pod nawierzchnią zjazdu indywidualnego -278,00 m2; - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm pod nawierzchnię zjazdu indywidualnego -253,00 m2; - Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P o grubości warstwy po zagęszczeniu 9 cm -230,00 m2; - Skropienie warstw betonu asfaltowego emulsją asfaltową -230,00 m2; - Wykonanie na dojazdach do mostu - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S, o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm; transport mieszanki z odl. do 15 km -208,00 m2; II. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Wykonawca określi cenę za wykonanie zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny netto, kwoty należnego podatku VAT oraz ceny brutto oferty. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza), a cena oferty brutto dodatkowo słownie. 2. Kosztorys ofertowy powinien być sporządzony: 1) metodą kalkulacji uproszczonej z określeniem cen jednostkowych oraz wartości dla wszystkich pozycji kosztorysu; 2) zgodnie ze wzorem stanowiącym Rozdział 3 SIWZ, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. 4. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej SIWZ w szczególności Kosztorysu ofertowego, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: - oznakowania i zabezpieczenia robót, - zorganizowania zaplecza budowy z placami składowymi i magazynami, - zorganizowania zaplecza biurowego i socjalnego, - przygotowania stanowisk pracy sprzętu montażowego włącznie z wszelkimi zabezpieczeniami np. podłoża, skarp nasypów i wykopów, skarp brzegu rzeki; - wykonania kładek lub pomostów technologicznych, uwzględniających komunikację pomiędzy obu brzegami rzeki, z dostosowaniem do ruchu pieszego, tym wydzielić ciągi piesze w obrębie placu budowy. - dostarczenia niezbędnych mediów (woda, energia elektryczna, gaz, łączność), - pełnej obsługi geodezyjnej budowy (wytyczenie geodezyjne przedmiotu zamówienia, obsługa geodezyjna budowy w trakcie realizacji, sporządzenie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej), - pełnej obsługi laboratoryjnej budowy (prowadzenie badań i pomiarów zgodnie z SST, sporządzanie opinii technologicznych), - związane z wykonaniem i rozbiórką rusztowań, deskowań wraz z ich projektami (jeśli będą niezbędne); - wykonania i rozbiórki niezbędnych objazdów, dróg technologicznych, - usuwania, utylizacji i wywozu na bieżąco zbędnych materiałów pochodzących z rozbiórki, bez względu na odległość, zapewniając maksymalny porządek na budowie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 992). - ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa na placu budowy zgodnie z przepisami bhp i p.poż., - robocizny, materiałów i sprzętu w tym materiałów pomocniczych niezbędnych do wykonania zamówienia, - niezwłocznego usuwania ewentualnych szkód powstałych w trakcie wykonywanych robót, - związane z uporządkowaniem terenu budowy i przekazania go zamawiającemu w terminie, w którym ustalony jest odbiór końcowy. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 6. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w PLN. 7. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie cen jednostkowych zawartych w sporządzonym kosztorysie ofertowym oraz ilości faktycznie zrealizowanych robót. 8. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Jeżeli wybór oferty prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego Wykonawca informuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. III. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - rozbieranie elementów mostu i drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych oraz humusowanie z obsiewem, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studzienki, - montowanie studzienek i wylotów, - układanie podbudów z kruszyw i betonów, - układanie krawężników, obrzeży, ścieków oraz prefabrykatów ażurowych, - układanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki brukowej i żywic, - montowanie koszy kamiennych, - betonowanie oporników, - montowanie barier energochłonnych, - układanie obruków i narzutów kamiennych, - zbrojenie i betonowanie elementów konstrukcyjnych mostu i jego wyposażenia, - montowanie konstrukcji belek, - wbijanie stalowych ścianek szczelnych, - montowanie elementów wyposażenia mostu, - wykonywanie izolacji, - wykonywanie zasypek, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 108). 2. Wymóg powyższy Wykonawca potwierdzi przedkładając Zamawiającemu stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu podpisania umowy. IV. PODWYKONAWSTWO: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221100-3
45233000-9
45233141-9
45233142-6
45233222-1
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 140
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają n/w warunki: 1) Dysponują: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie mostów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane: w zakresie dróg bez ograniczeń, UWAGA: Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie 1 osobą, jeżeli osoba ta posiada uprawnienia w zakresie dróg oraz w zakresie mostów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa mostu o rozpiętości teoretycznej przęsła min. 20 m (odległość w osi podparć przęsła) o wartości min. 3 000 000 PLN oraz przedstawią dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności będą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: 1) w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w stosunku do tych podmiotów, Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania określone w ust. 1. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w cz. III.1.3 pkt 1: Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia budowlane: - w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, - w zakresie mostów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 2) na potwierdzenie spełniania warunku określonego w III.1.3 pkt 2: Oświadczenia zawierającego wskazanie min. 1 zamówienia, którego przedmiotem była budowa mostu o rozpiętości teoretycznej przęsła min. 20 m (odległość w osi podparć przęsła) o wartości min. 3 000 000 PLN z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Kosztorys ofertowy 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 200 000,00 PLN, słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanych dalej dokumentacją, w przypadku: a) wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji albo niezbędne będzie przeprojektowanie określonych zakresów robót, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, 2) zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku: a) urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku, b) zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §10 umowy, 3) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji – 1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę, b) wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane, c) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, 5) zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 5 i § 6 umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI