"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1022F Jesiona - Tatarki Etap II"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1022F Jesiona - Tatarki Etap II"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Sól
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-14
  • ZamawiającyPOWIAT NOWOSOLSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00023680
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1022F Jesiona - Tatarki Etap II"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MONIUSZKI 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@pzd-nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rozbudowa drogi powiatowej nr 1022F Jesiona - Tatarki Etap II"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01443a5a-8e23-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/sp_nowasol

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielania odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego 100B, 67-100 Nowa Sól.2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, Panią Dominiką Hassa, w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, jest możliwy pod adresem mailowym iodo@ea24.pl lub nr tel. 668 37 61 363) Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli przetwarza dane osobowe w następujących celach:a) w przypadku kiedy dana osoba wypełniła wniosek (złożyła podanie) w celu podjęcia przez PZD działań zmierzających do jego realizacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia;b) w przypadku realizacji zawartej z PZD umowy (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia);c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PZD w związku z prowadzeniem działalności jako samorządowej jednostki organizacyjnej Powiatu Nowosolskiego (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia);d) dochodzenia należności (dokonuje organ publiczny w ramach realizacji swoich zadań);e) wewnętrznych celów administracyjnych PZD, w tym celach statystycznych, raportowania wewnętrznego oraz w ramach Starostwa Powiatowego w Nowej Soli (dokonuje organ publiczny w ramach realizacji swoich zadań).4) W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:a) Starostwo Powiatowe w Nowej Soli;b) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu PZD na podstawie zawartej z PZD umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;c) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat wynikający z kategorii archiwalnej „B5” oznaczonej dla tego rodzaju spraw w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.6) W związku z przetwarzaniem przez PZD danych osobowych przysługuje zainteresowanym osobom:a) prawo dostępu do swoich danych osobowych;b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych,c) prawo do usunięcia swoich danych osobowych danych,d) prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych;e) prawo do przenoszenia swoich danych osobowych;f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3411.02.2021.PZD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie to obejmować będzie swym zakresem rozbudowę drogi powiatowej nr 1022F Jesiona - Tatarki etap II. Zakres inwestycji obejmuje:- zdjęcie warstwy humusu wraz z wywiezieniem na składowisko Wykonawcy; - zdjęcie warstwy humusu do wykorzystania wraz z odwiezieniem na pryzmy; - usunięcie (ścięcie) drzew wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Inwestora;- karczowanie pni drzew wraz z wywiezieniem ich na składowisko wykonawcy;- karczowanie krzaków i podszycia wraz z wywiezieniem ich na składowisko wykonawcy;- rozebranie nawierzchni bitumicznej gr. do 13 cm wraz z wywozem i utylizacją;- rozebranie podbudowy z tłucznia gr. ok. 25 cm wraz z wywozem i utylizacją; - cięcie nawierzchni gr. 15 cm piłą mechaniczną wraz z wywozem i utylizacją;- rozebranie ogrodzenia wraz z wywozem i utylizacją; - wykopy mechaniczne (koparką) w gruncie kat. III na odkład;- wykopy mechaniczne (koparką) w gruncie kat. IV z transportem - dokop;- wykonanie nasypów mechaniczne (koparką) w gruncie kat. I-II z transportem na odległość do 1 km z formowaniem i zagęszczaniem nasypu;- zabezpieczenie kabli rurami osłonowymi dwudzielnymi typu AROT - PS110;- koryto wykonane na zjazdach ręcznie w gruncie kat. II-IV, gł koryta 10 cm;- profilowanie i zagęszczanie podłoża; - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, gruntocement przygotowany na miejscu o Rm=1,5 MPa w raz z pielęgnacją, gr. 10 cm po zagęszczeniu; - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech., gr. 20 cm po zagęszczeniu (jezdnia i zjazdy); - podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech., gr. 10 cm - ścieżka rowerowa;- podbudowa z kruszywa łamanego stab. mech., gr. zmienna - wyrównanie;- wyrównanie istniejącej nawierzchni MMA mieszanką mineralno-asfaltową grysową;- oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych;- frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, śr. gr. 5 cm z odwiezieniem destruktu na hałdę na składowisko Zamawiającego;- warstwa ścieralna gr. 4 cm z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA);- wykonanie warstwy wiążącej z MMA grysowo-żwirowej, gr. Warstwy po zagęszczeniu 7 cm;- nawierzchnia asfaltowych zjazdów gospodarczych przez chodnik;- nawierzchnia chodnika/ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego gr. 4 cm;- ułożenie geosiatki o Rn >80 kN na styku poszerzenia nawierzchni z istniejącą nawierzchnią;- humusowanie poboczy i pasa zieleni z obsianiem trawą, przy grubości humusowania 10 cm;- plantowanie ręczne skarp i dna wykopów w gruncie kat. I-III;- plantowanie ręczne skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III;- umocnienie dna i skarp rowów narzutem kamiennym na zaprawie cementowej;- umocnienie poboczy kruszywem łamanym wymieszanym z destruktem bitumicznym stabilizowanym mechanicznie grubości 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem;- wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;- wykonanie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu;- ułożenie krawężnika bet. 15x30 cm na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,10 m2;- Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x20 cm na podsypce cem.-piask.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert: 1. Cena oferty - 60 % (max. 60 pkt.) 2. Okres gwarancji jakości - 40 % (max. 40 pkt.)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; NIE DOTYCZY.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; NIE DOTYCZY.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.d) zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwóch robót budowlanych, które polegały na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy dróg/ulic o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (z podatkiem VAT) każda - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.b) wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub opowiadające im uprawnienia równoważne, oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, posiadającego minimum trzy letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 15 SWZ, oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w punkcie 14 - wzór oświadczenia zawiera ZAŁĄCZNIK 1 I 1A ROZDZIAŁ II SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 15 SWZ, oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie przesłanek określonych w punkcie 14 - wzór oświadczenia zawiera ZAŁĄCZNIK 1 I 1A ROZDZIAŁ II SWZ.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania; NIE DOTYCZY.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; NIE DOTYCZY.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełniania warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.d) zdolności technicznej lub zawodowej;W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej dwóch robót budowlanych, które polegały na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy dróg/ulic o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł (z podatkiem VAT) każda - jeżeli wartość zamówienia została określona w walutach innych niż PLN zamawiający przyjmuje średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych - jeżeli w dniu zakończenia realizacji robót budowlanych NBP nie publikował średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu zakończenia realizacji robót budowlanych w którym zostanie on opublikowany.b) wykaże dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- 1 (jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub opowiadające im uprawnienia równoważne, oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, posiadającego minimum trzy letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/lub kierownika robót/ lub inspektora nadzoru.Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia.Spełnianie warunku udziału w postępowaniu musi wykazać dowolny z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu;- gwarancjach bankowych;- gwarancjach ubezpieczeniowych;- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r,. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 25 kwietnia 2021 roku. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank Nr 70 1560 0013 2004 8709 5000 0005 z dopiskiem „wadium – Remont ulic Przemysłowa, Konstruktorów i Zielonogórska w Nowej Soli” 4. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:- wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Zamawiający;- nazwę i adres siedziby Wykonawcy;- kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;- bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze - pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać, brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w rozdziale pkt 15 SWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych powyżej - oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 ROZDZIAŁ II SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rozdział V SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp nowasol w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 14 kwietnia 2021 r. do godziny 10:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

2021-03-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI