Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej i przebudową skrzyżowania w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOchotnica Dolna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-10
  • ZamawiającyGmina Ochotnica Dolna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00119868
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej i przebudową skrzyżowania w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182620910

1.5.8.) Numer faksu: 182620936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej i przebudową skrzyżowania w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6197f64f-e616-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010810/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa drogi gm. K363949 na odcinkach: I- w km 3+387-3+718, II- w km 5+533,00-5+636,00, III-w km 5+636-5+861,40 (obiekt mostowy w km 5+749,80-5+854,20) wraz z przebudową skrzyżowania w m. Tylmanowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ nazwa adresata:
Urząd Gminy Ochotnica Dolna, Identyfikator adresata: /bw5m49no0s/skrytka oraz poczty
elektronicznej:przetargi@ochotnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@ochotnica.pl
2) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pan Paweł Cetera, tel. (18) 262-09-22 - Pełnomocnik Wójta Gminy ds. inwestycji.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortaloraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7) Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy
powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania- WZ.271.1.12.2021

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Informacja skierowana do osób fizycznych, w
tym prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonych postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że w przypadku: osób fizycznych, osób fizycznych, prowadzących
jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej do
przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania. II. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), w dalszej części jako „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna z siedzibą
w Ochotnicy, adres: os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, tel. 18 262 09 10, adres e-mail: gmina@ochotnica.pl;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może Pani/Pan się skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe do IOD: inspektor@cbi24.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Rozbudowa drogi gminnej wraz z budową obiektu mostowego, infrastruktury technicznej i przebudową skrzyżowania w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna", prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), w dalszej części jako „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, stosownie do treści art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do treści art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) na podstawie art. 15 RODO – dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
W przypadku skorzystania przez Panią/Pana z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1 – 3
RODO, Administrator może żądać od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) na podstawie art. 16 RODO – sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych ;
3) na podstawie art. 18 RODO – żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania ;
4) na podstawieart. 77 RODO – wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
z siedzibą w Warszawie (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku uznania przez Panią/Pana, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO – do usunięcia danych osobowych;
2) w związku z faktem, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie odbywa się w oparciu
o podstawy wskazane w art. 6 ust. 1 lit. a), art. 9 ust. 2 lit. a) ani art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, jak również przetwarzanie nie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO) – przenoszenia danych osobowych;
3) w związku z art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
10. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZ. 271.1.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 12789792,77 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę drogi gminnej K363949 na odcinku I – w km od 3+387,00 do km 3+718,00, na odcinku II – w km 5+533,00 do km 5+636,00 w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna – w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres rzeczowy prac/robót w ramach Części I obejmuje między innymi:
1) opracowanie dokumentacji projektowych, geodezyjno-prawnych oraz uzyskanie stosownych decyzji, uzgodnień i zezwoleń wraz z uzyskaniem zgody na wykonywanie robót budowlanych, oraz wykonanie robót budowlanych, drogowych i instalacyjnych;
2) opracowanie obejmuje w szczególności wytyczne wskazane w programie funkcjonalno-użytkowym i w projekcie koncepcyjnym, z uwzględnieniem geotechnicznych warunków posadowienia. Szczegółowy zakres inwestycji zostanie określony przez Zamawiającego po dokonaniu analizy przedłożonego mu projektu wstępnego na bazie projektu koncepcyjnego.
3) Wykonawca działając z upoważnienia Gminy Ochotnica Dolna zobowiązany jest opracować kompletną dokumentację, pozyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, w tym związane z ochroną środowiska oraz uzyskać wszelkie niezbędne decyzje i uzgodnienia pozwalające na realizację robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w szczególności pozwolenia na budowę (ostatecznego) i/lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)(ostatecznej);
4) Wykonawca opracowujący dokumentację objętą zamówieniem działa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane.
5) Zamawiający jest w posiadaniu m. in. dla odcinka I i II: projektu koncepcyjnego, Programu funkcjonalno-użytkowego, geologicznych warunków posadowienia oraz mapy do celów projektowych – do zaktualizowania.
6) Przedmiotowe odcinki drogi znajdują się na terenie Południowomałopolskiego Obszaru Chronionego Krajobrazu.
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia, stanowiący podstawę do złożenia oferty przetargowej
został opisany za pomocą Programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz Projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ, które powinny być rozpatrywane łącznie.
Uwaga! Zamawiający zaznacza, iż jest w posiadaniu Projektu koncepcyjnego, mapy dla celów projektowych, geotechnicznych warunków posadowienia, które Wykonawca może wykorzystać do dalszego projektowania, w przypadku, gdy uzna, iż materiały te mogą okazać się pomocne do tego celu. Powyższe dokumenty Zamawiający załącza pomocniczo do folderu obejmującego Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 1902662,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233125-1 - Roboty budowlane w zakresie węzłów drogowych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 15 % wartości zamówienia podstawowego, przy uwzględnieniu warunków określonych w projektowanych postanowieniach umowy dla Części I, po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji cenowych w tym zakresie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg
następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminów gwarancji jakości (P)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie terminów gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi gminnej K363949 na odcinku III – w km od 5+636,00 do km 5+749,80 wraz z budową obiektu mostowego w km 5+749,80 do 5+854,20 oraz przebudową skrzyżowania w km 5+729,00w miejscowości Tylmanowa, Gmina Ochotnica Dolna.
2) Zakres rzeczowy robót w ramach Części II obejmuje między innymi wykonanie robót budowlanych, drogowych, mostowych i instalacyjnych. Zamawiający jest w posiadaniu kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej na przedmiotowy odcinek, tj. na obiekt mostowy wraz z dojazdami, w szczególności:
a) branża drogowo-mostowa,
b) branża sanitarna,
c) branża telekomunikacyjna,
d) branża elektroenergetyczna,
e) operat wodno-prawny.
Zamawiający jest w posiadaniu decyzji ZRID z rygorem natychmiastowej wykonalności
Stal z rozbiórki starego mostu Wykonawca jest zobowiązany przetransportować na plac zlokalizowany przy realizowanej drodze gminnej obok oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w Osiedlu Łęg Dolny w odległości 5,7km z dojazdem tą drogą gminną lub drogą wojewódzką

3) Szczegółowy przedmiot zamówienia, stanowiący podstawę do złożenia ofert przetargowych
został opisany za pomocą Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ, składającej się z następujących elementów:
a) wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego - most, droga (dojazdy
i skrzyżowanie), obejmującego:
 branżę drogowo-mostową,
 branżę sanitarną,
 branżę telekomunikacyjną,
 branżę elektroenergetyczną,
 operat wodnoprawny,
b) decyzji ZRID dla mostu, drogi (dojazdy i skrzyżowanie)
c) postanowienia o nadaniu rygoru natychmiastowej wykonalności dla decyzji ZRID.
d) Przedmiaru robót dla mostu, drogi (dojazdy i skrzyżowanie) (przedmiar ten ma charakter pomocniczy i nie służy do wyliczenia ceny ofertowej)
e) STWiORB dla mostu, drogi (dojazdy i skrzyżowanie):
oraz pozostałych dokumentów wskazanych w Załączniku nr 3 i Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 10887130,57 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45233125-1 - Roboty budowlane w zakresie węzłów drogowych

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w zakresie do 15 % wartości zamówienia podstawowego dla każdej z Części zamówienia, przy uwzględnieniu warunków określonych w projektowanych postanowieniach umowy dla Części II, po uprzednim przeprowadzeniu negocjacji cenowych w tym zakresie.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa (ilość uzyskanych punktów) zostanie obliczona wg
następującego wzoru: Ocena końcowa=Cena (C) + Przedłużenie terminów gwarancji jakości (P)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie terminów gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Część 1:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
3.1.1. posiadali zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100)
3.1.2. byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100)
W przypadku wskazania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych, tj. 20.07.2021 r.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1 Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
4.1.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) drogi klasy minimum D, których to łączna wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto. Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
4.1.2.wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, która w ostatnich 10 latach przed dniem składania ofert wykonała zgodnie z przepisami prawa budowlanego dokumentację projektową (przez co Zamawiający rozumie dokumentację budowlaną i wykonawczą) budowy lub przebudowy (w myśl przepisów Prawa budowlanego) drogi klasy minimum D;
b) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń;
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
d) minimum 1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
e) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części I, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń i co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych na drogach klasy minimum D lub kierownika budowy na drogach klasy minimum D, obejmujące ich budowę lub przebudowę (w myśl Prawa budowlanego)
UWAGA: jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany
f) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
g) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych
h) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)

Część II:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
3.2.1. posiadali zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 9 000 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów złotych 00/100)
3.2.2. byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Minimalna wysokość sumy gwarancyjnej ubezpieczenia wynosi 9 000 000,00 zł (słownie: dziewięć milionów złotych 00/100)
W przypadku wskazania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych, tj. 20.07.2021 r.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1 Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
4.2.1.nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie:
a) co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) drogi klasy minimum D, której lub których to łączna wartość wynosiła co najmniej 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) brutto. Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
b) co najmniej (1) jedną lub (2) dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego) obiektu mostowego o długości ustroju nośnego co najmniej 50 m (słownie: pięćdziesiąt metrów)
i ciężarze pojazdów dopuszczonych do poruszania się po tym obiekcie co najmniej 400 kN (słownie kiloniutonów: 400, tj. 40 ton) której lub których to łączna wartość wynosiła co najmniej 5 000 000,00 PLN (słownie: pięć milionów złotych 00/100) brutto. Zamawiający dopuści również doświadczenie wykonawcy w zakresie w/w robót budowlanych w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
4.2.2.wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.
a) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia w części II, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń i co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych lub kierownika budowy na drogach klasy minimum D, obejmujące ich budowę lub przebudowę (w myśl przepisów Prawa budowlanego)
UWAGA: jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany
b) minimum 1 (słownie jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń i co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót drogowych lub kierownika budowy obiektów mostowych, obejmujące ich budowę lub przebudowę (w myśl Prawa budowlanego)
UWAGA: jeżeli wskazana osoba w tym samym czasie nabywała doświadczenie na różnych zadaniach to okres doświadczenia nie będzie zsumowany
c) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
d) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
e) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustawy lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunki dla Części I określone zostały w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4), 4.1.2. lit. a)-h) specyfikacji, zaś dla Części II w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4), 4.2.2. lit. a)-e) specyfikacji
3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem - warunki zostały określone w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 3.1.1. SWZ dla Części I zamówienia oraz w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 3.2.1. SWZ dla Części II zamówienia
4. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - warunki dla I części zamówienia zostały określone w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 3.1.2 SWZ, zaś dla II części w Rozdziale VIII pkt 3 ppkt 3.2.2 SWZ
Uwaga: W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.plopublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych, tj. 20.07.2021 r.
5. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - warunki zostały określone w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.1.1 specyfikacji dla Części I zamówienia, zaś dla II Części zamówienia w Rozdz. VIII pkt 4 ppkt. 4.2.1 specyfikacji
Uwaga: W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do Biuetynu Zamówień Publicznych, tj. 20.07.2021 r.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
a) 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) dla Części I.
b) 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) dla Części II

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt I SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Inne oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ dla Części I i załącznik nr 4 do SWZ dla Części II.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa parkingów Park&Ride w Toruniu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ochotnica Dolna: Dostawa energii elektrycznej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingu miejskiego przy ul. Kolejowej w Nowych Skalmierzycach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa parkingów Park&Ride w Toruniu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI