Rozbudowa drogi gminnej ul. Polnej w m. Niechorze wraz z wyposażeniem techniczny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi gminnej ul. Polnej w m. Niechorze wraz z wyposażeniem technicznym
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRewal
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-03
  • ZamawiającyGmina Rewal
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Polnej w m. Niechorze wraz z wyposażeniem technicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rewal

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Rewal

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-344

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913849011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rewal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rewal.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Polnej w m. Niechorze wraz z wyposażeniem technicznym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e52df77a-ff30-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rewal. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
2. Komunikacja z wykonawcami odbywa się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/rewal.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy Pzp oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 - dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W trybie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej RODO, informuję:1.Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Gmina Rewal Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:listownie na adres: ul. Mickiewicza 19 72-344 Rewal poprzez
email: ug@rewal.pltelefonicznie: 91 38 49 0112. Administrator przetwarza dane osobowe w trybie art. 6ust. 1 lit. c RODO w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.), w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym jest Pan Dawid Czerw. Z Inspektorem można się skontaktować pod numerem tel.: 722-309-224.
4. Administrator, może przekazać dane osobowe wyłącznie upoważnionym podmiotom tylko na podstawie i w granicach przepisów prawa.5. Dane osobowe będą przechowywane w trybie art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po jej za-kończeniu do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.6. W przypadku przekazywania zamawiającemu danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą, Wykonawca zobowiązany jest do podania osobie, której dane dotyczą informacji, o których mowa w art. 14 ust. 1-2 RODO.7. Podanie danych osobowych w zakresie prowadzonego postępowania nie jest obowiązkowe, jest jednak warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to z faktu, iż w
zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na pod-stawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu. 9. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych. Prawo do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Żądanie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021.TB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zadania obejmuje realizację robót budowlanych związanych z rozbudową drogi gminnej ul. Polnej w m. Niechorze (ETAP I, II), na odcinku o długości ok. 0,8 km wraz z wyposażeniem technicznym. Zakres robót obejmuje m.in. przebudowę i budowę jezdni,, budowę i przebudowę chodników, poboczy, skrzyżowań, zjazdów, zatok postojowych, budowę i lokalną przebudowę ciągu pieszo – rowerowego, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, przebudowę i budowę elementów kanalizacji deszczowej, wykonanie kanału technologicznego, przebudowę oświetlenia ulicznego.

Zgodnie z projektem wykonawczym (rys. plansza kolorystyczna), w "jodełkę" przewiduje się ułożyć jedynie nawierzchnię z bruku klinkierowego na odcinku A-B (do przejścia dla pie-szych). Nawierzchnie z kostki trójelementowej na odcinkach C-D, E-F oraz pozostałej części odcinka A-B należy wykonać z trzech formatów kostki. Szczegóły ostatecznego wzoru układania do ustalenia na budowie. Przykładowe wzory ułożenia w dokumentacji budowlanej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia wskazanych zamówień stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Przewidziany zakres wskazanych robót budowlanych stanowi zamówienie, które zostało przewidziane
również w ogłoszeniu o zamówieniu, polega na powtórzenia tego samego rodzaju zamówień i obejmuje
ten sam rodzaj robót budowlanych. Roboty budowlane o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
zostaną zlecone w przypadku zaistnienia takiej konieczności po wykorzystaniu środków na realizację
robót budowlanych z umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert
wybierze ofertę z najniższą ceną.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa powyżej, Zamawiający zgodnie z
art. 247 ust. 3 ustawy PZP, wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodów, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp., którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp na poziomie wymaganym przez zamawiającego zgodnie z opisem poniżej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
• Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż
2.500.000,00 zł oraz wykaże, że robota budowlana została wykonana należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/ zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
terminem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2/ zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z
opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności,
3/ odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4/ oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (tj. Dz. U. z 2021r., poz. 275), , z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ),
6/ oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których
mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty /wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SWZ/

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który wygra postępowanie, do zawieranej umowy przedstawi opłaconą polisą, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, z sumą gwarancji na co najmniej kwotę 2.000.000,00 złotych - polisa musi być
ważna przez cały okres trwania realizacji zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1/ wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
2/ wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.
3/ do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4/ pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego
zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
5 oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia składa odrębnie każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym
imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty
podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich
wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu
oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
UWAGA:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą w ofercie oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający
na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy
lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na pisemny wniosek
zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
2/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek
wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a/ wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie
zamawiającego,
b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym,
występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej
zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w
należyty sposób,
c/ wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonawcy
wykonanie robót, m. in:
- gwałtowne bądź długotrwałe opady deszczu,
- długo utrzymujący się podwyższony stan wód powierzchniowych i gruntowych,
d/ wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych,
przeprowadzenie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą w projekcie, normami
lub innymi przepisami,
e/ opóźnienie w przekazaniu terenu robót,
f/ w przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych, geologicznych lub przyrodniczych
podlegających obowiązkowi badania i ochrony na podstawie właściwych przepisów,
g/ w przypadku wystąpienia niewypałów i niewybuchów oraz substancji niebezpiecznych dla
zdrowia i życia osób wykonujących budowę,
h/ konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych,
i/ inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące
brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonania innych czynności przewidzianych
umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę
opóźnienie.
3/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę,
- na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
4/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na
wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
5/ rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy -
na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
6/ zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a/ z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu, przez zastosowanie innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów
budowlanych, instalacji i urządzeń,
b/ z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przez zastosowanie innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub
eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia
c/ pojawienie się na rynku technologii wykonania robót, materiałów lub urządzeń nowszej
generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu
umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
d/ konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań
groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
e/ odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy
przy dotychczasowych założeniach technologicznych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rewal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI