Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczyrk
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-13
  • ZamawiającyGMINA SZCZYRK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00182674
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZCZYRK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Beskidzka 4

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338295026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szczyrk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94067686-dda0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182674

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004225/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.szczyrk.pl/aktualne,m,m2,50,156,157

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP adres https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna : zamowienia@szczyrk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (nie dotyczy oferty i załączników do oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.
6. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres maila: zamowienia@szczyrk.pl. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452 ze zm.) w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.) w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
7. Za datę przekazania innych dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej – datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
8. Zamawiający informuje o następujących parametrach skrzynek e-mail która została wskazana powyżej: maksymalna pojemność wiadomości/ z załącznikami: 15 MB ,
9. Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: - .com, - .exe, -.bat, -.msi, -xml.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:
- W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy na: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku”, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Szczyrk, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk;
 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@szczyrk.pl lub pismem na adres siedziby Administratora;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak GKUHiR272.5.2022 pod nazwą „Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrk”, prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKUHiR272.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej ul. Kampingowej w Szczyrku”. Realizacja zadania polega na przebudowie całego odcinka drogi gminnej ul. Kampingowej o długości 133,65mb. Początek zadania w km 0+003,00 zlokalizowany jest na krawędzi drogi powiatowej nr 4404S ul. Graniczna, a koniec zlokalizowany jest na powiązaniu ul. Kampingowej z drogą wewnętrzną 04 Centrum Przesiadkowego, który stanowi przedmiot odrębnego opracowania w km 0+136,65. Rozbudowa drogi to przebudowa istniejącej konstrukcji waz z wykonaniem dwustronnego poszerzenia jezdni, budową jednostronnego chodnika, oraz przebudową i budową odwodnienia drogi i przyległego terenu. Droga po przebudowie będzie klasy D, a konstrukcja została przyjęta na ruch kategorii KR4. Jezdnie obustronnie należy obramować krawężnikiem betonowym o odkryciu 12 cm. Wzdłuż prawej krawędzi drogi przyjęto chodnik dla pieszych, wzdłuż lewej krawędzi przyjęto pobocze gruntowe umocnione. Na końcowym odcinku drogi zaplanowano wysepkę kanalizacyjną z wykorzystaniem na ciąg pieszy. Wzdłuż wysepki od strony drogi przewidziano miejsca postojowe TAXI, a z drugiej strono przewidziano parking dla BUS. Projektowana droga powiązana jest z Centrum Przesiadkowym przy udziale dwóch dróg manewrowych, które stanowią drogi publiczne. W trakcie robót nastąpi przebudowa dwóch zjazdów do posesji, dwóch zjazdów publicznych oraz zostanie przebudowany zjazd stanowiący dojazd do parceli gruntowych. Odwodnienie drogi będzie realizowane przy udziale zaprojektowanej kanalizacji deszczowej.
2. Podstawowe parametry techniczne drogi.
- klasa drogi - D
- kategoria ruchu KR 4
- przekrój drogi – uliczny D 1/2
- prędkość projektowa 30 km/h
- długość rozbudowywanego odcinka drogi – 133,65mb
- szerokość jezdni na prostej i łukach poziomych – 6,0mb
- szerokość miejsca postoju TAXI –2,5mb
- szerokość miejsca postoju BUS –3,5m
- szerokość drogi manewrowej 01 stanowiącej powiązanie z drogą wewnętrzną 03
- szerokość chodnika dla pieszych - 2,0mb
- szerokość pobocza gruntowego umocnionego -0,75mb
- długość kolektora deszczowego –148,0mb
3. Odwodnienie drogi.
Odwodnienie drogi głównej, dróg manewrowych, chodnika, miejsca postoju TAXI, miejsca postoju BUS, wysepki kanalizacyjnej oraz skrzyżowań z drogami wewnętrznymi i drogą powiatową będzie realizowane przy udziale spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe z jezdni, chodnika, wysepki kanalizacyjnej zostaną sprowadzone do krawężnika i dalej do projektowanej kanalizacji deszczowej. Odwodnienie drogi będzie realizowane przy udziale kanału deszczowego z rur PVC o śr. 315mm. Woda zostaje sprowadzona na krawędź drogi i dalej popłynie wzdłuż krawężnika do projektowanych urządzeń odwadniających. Studzienki ściekowe zlokalizowane są na krawędzi jezdni przy projektowanych krawężnikach, a studzienki rewizyjne w drodze w osi pasa jezdnego na projektowanym kanale deszczowym. Studzienki ściekowe z rewizyjnymi zostaną połączone przykanalikami PVC o średnicy 200mm. Studzienki ściekowe należy wykonać z rur karbowanych PE z osadnikiem i kinetą ślepą, o średnicy 600mm, a od góry zaopatrzone w wpust żeliwny płaski 400*600/mm/ klasy D 400. Na całej długości odwodnienie drogi będzie realizowane przy udziale dwóch odcinków projektowanego kanału deszczowego. Na całym odcinku przyjęto studzienki rewizyjne z rur żelbetowych śr. 1000mm, a od góry zaopatrzone we właz żeliwny średnicy 600mm klasy D 400. Wszystkie studzienki rewizyjne wykonane są bez osadnika.
Opróżnienie projektowanego kolektora deszczowego będzie odbywać się do istniejącej studni rewizyjnej D21 zlokalizowanej w zieleńcu poza obrębem opracowania.
Dodatkowo projektowany zjazd publiczny 03 ze względu na duży spadek podłużny będzie odwodniony przy udziale ścieku z kostki betonowej zabudowanego w osi drogi zjazdu. W dolnej części w obrębie powiązania z projektowaną drogą w osi ścieku przewidziano dwie studzienki ściekowe z rur PE śr. 600mm od góry wyposażone w ruszt żeliwny 305*500 klasy D400. Studzienki miedzy sobą zostaną połączone szeregowo przy udziale przykanalika z rur PVC śr. 200mm. Dolna studzienka ściekowa zostanie opróżniona do istniejącej studni rewizyjnej D14 zlokalizowanej w zieleńcu poza obrębem opracowania przy udziale przykanalika PVC śr. 200mm.
Dodatkowo na końcu ul. Kempingowej na wysokości połączenia z drogą wewnętrzną 04 wchodzącej w zakres opracowania Centrum Przesiadkowego oraz w dolnej części zjazdu publicznego 03 zaprojektowano odwodnienie liniowe. Korytka ściekowe w poprzek ul Kempingowej zostaną opróżnione do istniejącej studni rewizyjnej D14. Natomiast odwodnienie liniowe zabudowane w poprzek zjazdu publicznego 03 należy opróżnić do projektowanej górnej studni ściekowej zabudowanej w osi zjazdu publicznego 03.
4. Plac rekreacyjny.
Na projektowanym placu przewidziano chodniki dla ruchu pieszego szerokości 1,5m, ławki oraz zieleń niską i wysoką.
Należy wykonać chodniki dla pieszych z kostki betonowej wibroprasowanej szer. 1,5mb, a spadek poprzeczny chodnika jest jednostronny i wynosi 2%. Chodnik należy obustronnie obramować obrzeżami betonowymi 8*30. Od dołu obrzeże montowane jest na równi z powierzchnią chodnika, a od góry odkrycie obrzeża wynosi 4cm. Na wysokości placu rekreacyjnego zaprojektowano trzy ciągi piesze powiązanie ze sobą wysepką w formie koła o średnicy 3,5mb. Dodatkowo na wysokości placu przewidziano montaż elementów małej architektury w postaci ławek z oparciem w ilości 9 szt. oraz koszy na śmieci w ilości 5 szt. Zaprojektowano ławki o konstrukcji stalowej dł. min 2,3 mb z wypełnieniem drewnianym. Deski drewniane na siedziskach i oparciach muszą mieć grubość min 30mm i powinny być montowane rozstawie 10mm. Kosze na śmieci zaprojektowano o konstrukcji stalowej ocynkowanej montowanej na słupku stalowym z rury fi80. Dodatkowo każdy kosz na śmieci musi być wyposażony w pokrywę/daszek stalowy ocynkowany. Ławki stalowe oraz kosze należy montować w podłożu poprzez fundament betonowy z betonu C16/20 .
Deski stanowiące wypełnienie ławek muszą być wykonane z drewna liściastego tj. dębu, jesiona lub buka.
Dodatkowo należy dokonać nasadzeń krzewów niskich o wysokości około 50cm w ilości 20szt np. berberys.
5. Zieleńce.
a) na placu rekreacyjnym
b) skarpy nasypów i wykopów
- 15 cm humus wraz z obsianiem trawą,
- nasyp formowany z gruntu rodzimego pochodzącego z wykopów i korytowania selekcjonowanej,
6. Oświetlenie uliczne.
W ramach zadania przewidziano budowę oświetlenia ulicznego, którego zasilanie będzie realizowane z istniejącej sieci
napowietrznej. Oświetlenie zostanie wykonane na całej długości realizowanej drogi. Zgodnie z warunkami technicznymi usunięcia kolizji wydanymi przy TAURON Dystrybucja S.A. istniejące kable SN 15kV wraz z kanalizacją teletechniczną z GPZ Szczyrk do stacji Gronie 1, Gronie 2, RS Czyrna, RS Parking2 należy odkopać na całej długości pokazanej na PZT. Kable należy przełożyć bez przecinania poza obszar kolizji oraz ułożyć nowe odcinki rur osłonowych dla kanalizacji teletechnicznej pod nadzorem służb TAURON Dystrybucja SA JT Żywiec - długość trasy około 45mb.
Istniejąca sieć napowietrzną niskiego napięcia, oświetlenia ulicznego oraz podwieszoną siec teletechniczną i przyłącza światłowodu zdemontować. Należy wybudować nową sieć niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego typu ASXSn 4x35mm2, + 1x25mm2 dł. około 135 mb przy zastosowaniu słupów wirowanych E-12. Zdemontowaną sieć teletechniczną i światłowodową podwiesić na projektowanej sieci niskiego napięcia.
Dla usunięcia kolizji ze słupa nr 4 wybudować odcinek linii kablowej niskiego napięcia typu YAKXs 4x120mm2 dł. 32mb do miejsca zmufowania z istniejącą linią kablową nN zgodnie z PZT.
Zasilanie projektowanego oświetlenia ulicznego wykonać z projektowanego słupa nr 4 linią kablową YAKXS4x35mm2 zasilającą oświetlenie ulicy Kempingowej w Szczyrku. Do budowy oświetlenia należy zastosować słup aluminiowy stożkowe o wysokości 9,0m z wysięgnikami aluminiowymi w kształcie łuku o wysięgu 1,5m (potrójny). Wysięgniki zakończone oprawami w kolorze szarym. Słupy wykonane w wersji do montażu na fundamencie prefabrykowanym betonowym, głębokość posadowienia 1,5-2,0m. Na wysięgnikach słupów zabudować oprawy typu LED o mocy 51W. Oprawy winny być wykonane w II klasie ochronności. Na całej długości trasy kabel prowadzić w rurze osłonowej DVR-110. Minimalna głębokość posadowienia rury przy skrzyżowaniu z drogami, wjazdami – 1 – 1,2m od górnej ścianki przepustu do nawierzchni. Projektowany odcinek sieci kablowej 0,4kV należy posadowić na głębokości min. 0,7m na 10 cm warstwie piasku w sposób falisty z zapasem 1-3% długości całkowitej wystarczającej do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu i wpływu temperatury.
Należy zachować szczególną ostrożność ze względu na istniejącą sieć energetyczną SN 15kV, gazową, wodociągową, kanalizacyjną oraz teletechniczną.
7. Wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
1.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca, wykaże, że:
1.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, co najmniej:
a) 2 roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z kanalizacją (deszczową i/lub sanitarną i/lub ogólnospławną) o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda.
1.2.4.2. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającą/posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności :
a) drogowej (kierownik budowy) i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie ,
b) instalacyjnej w zakresie:
• sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie,
• sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert .
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale III, ust. 1 i 2 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale IV, ust. 2 pkt 2.1 SWZ. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
1.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
1.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale IV, ust. 1 ppkt. 1.2. SWZ, (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzających umocowanie do reprezentowania Wykonawcy ,
1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, o którym mowa w art. 118 Pzp, oraz Rozdziale I, ust. 4, pkt. 4.3 oraz pkt. 4.4 SWZ, (załącznik nr 7)
1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, w Rozdziale I, ust. 3, pkt 3.7. SWZ (oświadczenie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, (załącznik nr 8)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga:
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powyższe oznacza, iż:
- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa Rozdziale I, ust. 3, pkt 3.6. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (załącznik nr 8).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówień publicznych zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt1 ustawy) w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadku o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania ofert przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę komina - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę poprawę komina. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczyrk: Sukcesywne dostawy mleka, produktów nabiałowych i przemysłu tłuszczowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczyrk: Sukcesywne dostawy mleka, produktów nabiałowych i przemysłu tłuszczowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa DW 171 odc. Barwice – Polne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Utworzenie parku rekreacyjno-wypoczynkowego w miejscowości Łasin - Wybudowanie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI