Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Kórnicka w Środzie Wielkopolskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚroda Wielkopolska
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyGmina Środa Wielkopolska
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00399308
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Kórnicka w Środzie Wielkopolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Kórnicka w Środzie Wielkopolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd8d9f69-2322-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399308

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004536/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Kórnicką w Środzie Wielkopolskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z
Wykonawcami są: w zakresie proceduralnym: Wiesława Nowak, Katarzyna Florczyk, Kinga Korzeniewska tel. 61 286 77 37 w
zakresie merytorycznym: Michał Orłowski, Agnieszka Regulska tel. 61 286 7735. Komunikacja między zamawiającym a
Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
Wyślij wiadomość do zamawiającego po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zp@sroda.wlkp.pl Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie
elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja, której
zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,
zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja,
której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Zamawiający zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji
połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b)komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e)zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej-kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (będącego osobą fizyczną) jest Gmina Środa Wielkopolska ul. Daszyńskiego 5,
63-000 Środa Wielkopolska dane kontaktowe Zamawiającego; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Środa
Wielkopolska Inspektor Ochrony Danych: Leśny i Wspólnicy Sp. z o.o. – pani Paulina Lesiecka – Koralewska kontakt: adres e-mail:
IOD@lesny.com.pl telefon: 61 424 40 33.
2. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rozbudowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu
ul. Akacjowej z ul. Kórnicka w Środzie Wielkopolskiej nr sprawy IiZ.271.13.2024. Postępowanie prowadzone w trybie pods z możliwością negocjacji.
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.
4. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p.;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7. Wykonawca posiada:a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Wykonawcy dotyczących; b) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00096529/01 z dnia 2024-02-08
2024-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
**; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): patrz ogłoszenie pkt 3.15 RODO (obowiązek informacyjny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IiZ.271.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Akacjowej – droga gminna obejmuje:
•przebudowę ul. Akacjowej o nawierzchni bitumicznej szerokości 6m,
•budowę ciągu pieszo - rowerowego z kostki betonowej koloru czerwonego – bezfazowa o szerokości 3,15m po stronie wschodniej,
•budowę chodnika z kostki betonowej koloru szarego o szerokości 2,15m po stronie zachodniej,
•budowę zjazdów indywidualnych z kostki betonowej koloru grafitowego, po stronie ciągu pieszo-rowerowego
•wbudowanie krawężnika najazdowego betonowego ze ściekiem,
•wbudowanie opornika betonowego,
•wbudowanie obrzeża betonowego obramowanie ciągu pieszo - rowerowego,
•budowę oświetlenia drogowego,
•budowę kanalizacji deszczowej z wpustami ze zlewnia do istniejącej sieci KD w ulicy Kosynierów oraz do istniejącej kanalizacji deszczowej, rowu, która na wylot do Rowu Topolskiego.
•przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych Netia S.A.na odcinku ul. Akacjowej i Kórnickiej,
• przebudowę urządzeń telekomunikacyjnych Orange Polska S.A. – na odcinku ul. Kosynierów - ul. Konwaliowa,
•przebudowa urządzeń telekomunikacyjnych Orange Polska S.A. – na odcinku ul. Kórnicka - ul. Akacjowa,
•budowę sygnalizacji świetlnej,
•wycinkę drzew i krzewów,
•oznakowanie poziome i pionowe,
•dostawa i montaż tablic informacyjnych inwestycji,
• usunięcie kolizji z siecią wodociągową,
• zabezpieczenie urządzeń telekominikacyjnych WSS
• mała architektura- wiaty przystankowe, ławki, stojaki i kosze na śmieci.

Przebudowa skrzyżowania ul. Akacjowej z drogą powiatową nr 3720 P klasy Z ul. Kórnicką na skrzyżowanie typu rondo obejmuje:
•utrzymanie ruchu pojazdów oraz ciągu pieszo-rowerowego po istniejącym przebiegu w ul. Kórnickiej,
•budowę małego ronda o średnicy zewnętrznej 32m, jezdnia o szerokości 6,0m z drogą dojazdową,
•wyspa środkowa o średnicy 16m obramowana krawężnikiem granitowym,
•pierścień o szerokości 2,0m z kostki granitowej na podbudowie betonowej obramowany krawężnikiem trapezowym granitowym,
•wyspy dzielące trójkątne obramowane krawężnikiem trapezowym granitowym o nawierzchni z kostki betonowej koloru czerwonego,
•wyokrąglone wloty do ronda o szerokości 3,5m,
•wyokrąglone wyloty z ronda o szerokości 4,0m,
•łuki naprowadzające na rondo o R=220m,
•wbudowanie krawężnika betonowego na ławie betonowej jako obramowanie jezdni drogi powiatowej
•budowę oświetlenia ronda,
•budowę kanalizacji deszczowej z wpustami,
•oznakowanie poziome i pionowe.

Przedmiot zamówienia obejmuję również Wykonanie i zamontowanie oraz ustawienie na własny koszt 1 tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne Wzór tablic reguluje ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 7 lipca 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

U W A G A:
Wykonawca winien wystąpić do właściwego zarządcy drogi tj. Gminy Środa Wielkopolska i Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej o wydanie decyzji na zajęcie pasa drogowego przedstawiając stosowny projekt czasowej organizacji ruchu, jednak z uwagi na charakter prac nie będą naliczane koszty z tego tytułu.
Z uwagi na lokalizację inwestycji i charakter istniejącej zabudowy stanowiącą osiedle mieszkaniowe Wykonawca winien dostosować technologię robót i harmonogram prac w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców, umożliwiając im codzienną komunikację oraz wjazd i wyjazd na posesję.
Z uwagi na strategiczną arterię komunikacyjną miasta Środa Wielkopolska wykonawca musi utrzymać ruch pojazdów oraz ciągu pieszo-rowerowego po istniejącym przebiegu drogi powiatowej ul. Kórnickiej,
Wybrany Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo finansowy.
Wybrany Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy w którym wskaże ceny jednostkowe i wartość za poszczególny asortyment robót. Zamawiający wymaga kosztorysu w celu pozyskania wiedzy, jak została ukształtowana cena, za którą wykonawca zdecydował się zrealizować zamówienie.
Wymagany przez Zamawiającego kosztorys ma wyłącznie charakter informacyjny.
Wynagrodzenie zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinasowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych nr edycji8/2023/3233/Polskiład na zasadach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ
Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą, za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech transzach tj.: dwoma płatnościami częściowymi i płatnością końcową. Szczegółowe zapisy dotyczące płatności wynagrodzenia Wykonawcy zostały ujęte we wzorze umowy w § 8 stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Okres dodatkowej rękojmi i gwarancji – waga kryterium 40%
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Oferta o najniższej cenie otrzymuje największą ilość punktów tj. 60, dla pozostałych ofert ilość punktów wyliczona zostanie w/g
poniższego wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu
Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu
zamówienia.
2) Okres dodatkowej rękojmi i gwarancji (G) – waga 40%
Oceniany zostanie okres rękojmi i gwarancji na roboty objęte niniejszym postępowaniem, zadeklarowany przez Wykonawcę w
„Formularzu oferty”, który nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, wykonawca otrzyma zero (0 ) punktów.
Za zadeklarowany dodatkowy okres rękojmi i gwarancji w przedziale pomiędzy od 37 do 60 miesięcy Wykonawca otrzyma punkty
wyliczone według poniższego wzoru:
okres rękojmi i gwarancji w ofercie ocenianej
G = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40%
najdłuższy okres rękojmi i gwarancji zaproponowany w postępowaniu
a) Minimalny okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres rękojmi i gwarancji na
przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
b) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert w kryterium „okres dodatkowej
rękojmi i gwarancji ” zostanie przyjęty okres 60 miesięcy, czyli maksymalny zgodny z żądaniem Zamawiającego. Wówczas
wykonawca otrzyma maksymalną ilość punków w tym kryterium tj. 40. W przypadku wyboru takiej oferty, do umowy z Wykonawcą
zostanie wpisany okres rękojmi i gwarancji zgodny ze złożoną ofertą.
c) Wymagane jest podanie w ofercie okresu rękojmi i gwarancji w pełnych miesiącach .
d) W przypadku nie wskazania okresu rękojmi i gwarancji w Formularzy ofertowym Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres
rękojmi i gwarancji w minimalnym wymiarze wymaganym w SWZ (tzn. 36 miesięcy). Wówczas wykonawca otrzyma 0 pkt.
e) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres krótszy niż 36 miesięcy , Zamawiający odrzuci jego ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5
ustawy Pzp.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym
zaoferowanej ceny.
5. Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w kryterium „CENA” i „OKRES DODATKOWEJ RĘKOJMI I GWARANCJI”
zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres dodatkowej rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia następujące warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zadanie z zakresu budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 złotych brutto wraz z odwodnieniem i oświetleniem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie niniejszego
zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 108 ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy.
2.Inna podstawa prawna. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z
późn.zm.), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, z postępowania o udzielenie zamówienia, na okres trwania poniższych
okoliczności,
Zamawiający przewiduje podstawę wykluczenia, o której mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w
stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z
wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z
Wykonawców ubiegający się o zamówienie.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby,
6. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega
wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami
budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga!
Przez wykonanie zadania rozumie się wykonanie go na podstawie jednej umowy, nie dopuszcza się sumowania umów.
Wykonawca może się posługiwać doświadczeniem uzyskanym w ramach realizacji zamówienia przez konsorcjum, którego był
członkiem, wyłącznie w zakresie faktycznie przez niego wykonanym.
W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy
Pzp warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej nie podlega sumowaniu oznacza to, że albo wykonawca składający
ofertę, albo jeden z uczestników konsorcjum musi posiadać pełne doświadczenie a w sytuacji gdy wykonawca nie posiada
wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp - podmiot ten
musi wykazać się realizacją wymaganych robót.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa
każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz
z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000 PLN;
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)
3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek PNB Paribas nr 26 160014621747027450000008 z dopiskiem na przelewie Wadium do postępowania pn: Rozbu-dowa drogi gminnej ul. Akacjowa wraz z budową skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ul. Akacjowej z ul. Kórnicka w Środzie Wielkopolskiej nr postępowania IiZ.271.13.2024
4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elek-tronicznej.
5 W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwa-runkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Środa
Wielkopolska) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,
6 Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7 Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwa-rantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. W związku z powyższym zaleca się aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
8 Zamawiający dokona zatrzymania wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje roz-wiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany do umowy ostały opisane w załączniku nr 7 wzór umowy § 10

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców których zaprosi do negocjacji do 5 wykonawców spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w Rozdziale XX SWZ . W przypadku gdy liczba wykonawców którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 3 zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji.

Negocjacje treści ofert:
a) nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ,
b) będą dotyczyć wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
Zamawiający będzie prowadził negocjacje z zaproszonymi wykonawcami w ramach kryteriów oceny ofert opisanych w pkt. XX SWZ , tj. cena, okres dodatkowej rękojmi i gwarancji.
Zamawiający informuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych, wyznaczając termin nie krótszy niż 5 dni od dnia prze-kazania zaproszenia do składnia ofert dodatkowych.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie dofinansowane będzie z udziałem środków z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych - edycja 8
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę samodzielnej ekipie szpachlowanie - Kalisz
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę samodzielnej ekipie szpachlowanie Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Środa Wielkopolska: Dostawa emulsji asfaltowej na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowice
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: REMONT IZOLACJI PIONOWEJ ŚCIAN FUNDAMENTOWYCH W BUDYNKU NR 164/6035
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI