Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-Dąbrowizna – Wólka Kobyla wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skórzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Skórzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-114
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaskorzec.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-Dąbrowizna – Wólka Kobyla wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2635282d-1433-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa drogi gminnej nr 360906W Grala-Dąbrowizna - Wólka Kobyla wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2635282d-1433-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym przesyłanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platformą, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl z zastrzeżeniem zapisów pkt 14 SWZ.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)
4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej lub w formie elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, .xls, .jpg (.jpeg). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip albo .7Z
5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: zamowieniapubliczne@gminaskorzec.pl jednakże ta forma komunikacji nie dotyczy składania ofert
6. Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg załącznika nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg załącznika nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-Dąbrowizna – Wólka Kobyla wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej w ramach następujących zadań:
1) Zadanie nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Grala-Dąbrowizna i Wólka Kobyla;
2) Zadanie nr 2 - Rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-Dąbrowizna – Wólka Kobyla (od km 0+000,00 do km 2+500,00).
Zadanie 1 obejmuje: budowę sieci kanalizacji sanitarnej ze studniami połączeniowymi i pompownią ścieków z kanałem tłocznym o średnicy 63 mm.
Zadanie 2 obejmuje: budowę jezdni dwukierunkowej o szer. 5,5 m, poboczy z kruszywa o szer. 0,75 m., ścieżki pieszo-rowerowej, zjazdów indywidualnych i publicznych; budowę kanału technologicznego; budowę linii kablowej wraz ze złączem kablowym oraz przyłączy kablowych ze złączami kablowymi niskiego napięcia nN.
Zamawiający informuje, że postępowanie (zadanie nr 2) jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dla zadania 1, 2 – dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. W przypadku rozbieżności pomiędzy Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, a przedmiarami robót należy przyjąć, że wiążące są zapisy STWiORB.
UWAGI:
- Zamawiający nie wymaga odtworzenia nawierzchni w ramach zadania nr 1. Roboty związane z odtworzeniem nawierzchni należy uwzględnić w wycenie dla zadania nr 2.
- Zakresem zamówienia dla zadania nr 2 objęte są roboty budowlane na odcinku od km 0+000,00 do km 2+500,00.
- W odniesieniu do zadania nr 2 Zamawiający dokonuje modyfikacji zapisów projektu technicznego (część I pkt. 3.4) w zakresie konstrukcji nawierzchni w następujący sposób:
I. Konstrukcja nawierzchni jezdni
• 4 cm – Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70
• 8 cm – Warstwa wiążąca AC 16W 50/70
• 13 cm – Podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm C 50/30
• 20 cm – Podbudowa dolna MC głęboki recykling na zimno, do ziarniona destruktem pozyskanym z frezowania nawierzchni i kruszywem naturalnym (pospółką), grubość odziarnienia warstwy min. 10 cm, wytrzymałość na ściskanie 2,5-5 Mpa.
II. Konstrukcja nawierzchni ścieżki pieszo-rowerowej
• 3 cm – Warstwa ścieralne z AC 8S 50/70
• 4 cm – Warstwa wiążąca z AC 11 50/70
• 13 cm – Podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm C 50/30
• 20 cm – Podbudowa dolna z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm związana hydraulicznie cementem, klasa wytrzymałości C 3/4 . Mieszanka z dowozu, nie dopuszcza się wykonywania metodą recyklingu na miejscu.
III. Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych
• 4 cm – Warstwa ścieralna AC 11 S 50/70
• 8 cm – Warstwa wiążąca AC 16W 50/70
• 13 cm – Podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm C 50/30
• 20 cm – Podbudowa dolna z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm związana hydraulicznie cementem, klasa wytrzymałości C 3/4 . Mieszanka z dowozu, nie dopuszcza się wykonywania metodą recyklingu na miejscu.
IV. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki brukowej
• 8 cm – Warstwa ścieralna z kostki brukowej
• 4 cm – Podsypka cementowo piaskowa 1:4
• 13 cm – Podbudowa górna z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm C 50/30
• 20 cm – Podbudowa dolna z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm związana hydraulicznie cementem, klasa wytrzymałości C 3/4 . Mieszanka z dowozu, nie dopuszcza się wykonywania metodą recyklingu na miejscu.
V. Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych z kruszywa
• 20 cm - Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm, C 90/3
VI. Konstrukcja poboczy z kruszywa
• 10 cm - Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym 0/31,5mm, C 90/3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową. Maksymalna ilość punktów do uzyskania 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, lub opłacone na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł.
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada doświadczenie zawodowe, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości każdej z robót (umów) nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda robota oraz należycie wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacyjnej o wartości każdej z robót (umów) nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda robota.
- dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mogącą być kierownikiem budowy, której wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy, osobą posiadającą uprawnienia branży sanitarnej do kierowania robotami sanitarnymi i mogącą być kierownikiem robót branży sanitarnej, której wykonawca powierzy funkcję kierownika robót branży sanitarnej, osobą posiadającą uprawnienia branży elektrycznej, której wykonawca powierzy funkcję kierownika robót elektrycznej, osobą posiadającą uprawnienia branży teletechnicznej, której wykonawca powierzy funkcję kierownika robót teletechnicznych oraz archeologiem do sprawowania nadzoru archeologicznego na obszarze prac budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane i sanitarne zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane i sanitarne zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 8 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi i sanitarnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SWZ;
3) informacja z banku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej, lub polisy ubezpieczeniowej
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia
04.06.2024 r. do godz. 10:30 wnieść wadium w wysokości: 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)
3. Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Skórzec BS Siedlce O/Skórzec Nr 72 9194 0007 0055 0143 2000 0910, z dopiskiem: Wadium: Zamówienie publiczne nr RG.271.10.2024 pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 360904W Grala-Dąbrowizna – Wólka Kobyla wraz z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej”.
1) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w ust. 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
2) Skuteczność wniesienia wadium oceniana jest zgodnie z ust. 3 pkt 1. Zaleca się wniesienie wadium z odpowiednim wyprzedzeniem.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
5. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p., zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zadania nr 2 w wysokości nie mniejszej niż 5,01 % wartości
zadania.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni