Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr ew. 958) w miejscowości Konopnica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr ew. 958) w miejscowości Konopnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMotycz
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-20
  • ZamawiającyGmina Konopnica
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00251542
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr ew. 958) w miejscowości Konopnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konopnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kozubszczyzna 127A

1.5.2.) Miejscowość: Motycz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-030

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@konopnica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr ew. 958) w miejscowości Konopnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f25cd5f-01e1-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251542

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024390/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Rozbudowa drogi gminnej (dz. nr ew. 958) w miejscowości Konopnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.konopnica.eu

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzp.konopnica.eu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.konopnica.eu. Dopuszczalną formą kontaktu (oprócz złożenia oferty) jest e-mail sekretariat@konopnica.eu.
2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp. Podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. Ofertę, a także oświadczenia o których mowa w rozdziale VIII ust. 2 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
5. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.
6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.konopnica.eu oraz uznaje go za wiążący.
Szczegółowe informacje: Rozdział XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Konopnica z siedzibą w Kozubszczyzna 127A 21-030 Motycz, tel. 815031081, adres e-mail: sekretariat@konopnica.eu
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Jarosław Czerw, adres e-mail iod@konopnica.eu, adres do korespondencji: Kozubszczyzna 127A, 21-030 Motycz
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Szczegółowe informacje: Rozdział III SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPP.271.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia; wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Konopnica (dz. ew. nr 958) wg procedury ZRID wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
2. Szczegółowy opis zamówienia;
1) wymagania techniczne:
a) droga klasy D – jednojezdniowa
b) długość drogi do rozbudowy – ok. 1,100 km
c) szerokość jezdni – 5 m
d) nośność nawierzchni 115 kN/oś
e) Wykonawca projektu zapewni obsługę komunikacyjną do każdej działki
z uwzględnieniem istniejącego sposobu jej zagospodarowania jak również dojść do istniejących furtek
f) konstrukcja jezdni – do uzgodnienia Wykonawcy z Zamawiającym
g) w przypadku zaprojektowania przejść dla pieszych zastosować elementy ułatwiające postrzeganie przez osoby niewidome lub niedowidzące
Podane wyżej wymagania techniczne należy zweryfikować przy udziale Zamawiającego na etapie opracowywania Projektu Budowlanego. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmiany wymienionych wymogów technicznych.
2) opracowanie dokumentacji obejmuje:
a) przebudowę i budowę przepustów pod drogą gminną i drogami bocznymi – zgodnie
z analizą wykonaną przez Wykonawcę
b) odwodnienie drogi – według propozycji i opracowania Wykonawcy
c) jednostronne utwardzone pobocze kruszywem łamanym
d) Rozbudowa istniejących urządzeń obcych, jeżeli będą one kolidowały
z rozbudową drogi gminnej - gaz, woda, prąd, światłowód, kanalizacja
e) budowa chodnika dla pieszych – jednostronnego – nawierzchnia do uzgodnienia Wykonawcy z Zamawiającym
f) Rozbudowa istniejących zjazdów
g) Rozbudowa skrzyżowań z drogami innych kategorii (ul. Raszyńska oraz
Al. Kraśnicka)
h) Rozbudowa skrzyżowań z drogami wewnętrznymi
i) poszerzenie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni
j) wykonanie oznakowania pionowego (w razie konieczności – poziomego)
k) budowa kanału technologicznego
l) budowa oświetlenia drogowego – oprawy typu LED
m) podział geodezyjny działek w szacunkowej ilości: 65 działek w celu określonym w Roz. XIII pkt 10 niniejszej SWZ. Zamawiający zastrzega, że może nastąpić zmiana ilości podziałów geodezyjnych działek. Zmiana ilości podziałów geodezyjnych w zakresie
+/-3 nie będzie powodowała zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zgodnego z ceną oferty.
3. Zakres prac projektowo – kosztorysowych na rozbudowę drogi gminnej obejmuje:
1) sporządzenie mapy do celów projektowych – 1 egz.
2) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych – 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. zapisany na nośniku CD lub pendrive w formacie PDF
3) opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji edytowalnej elektronicznej zapisany na nośniku CD lub pendrive
4) opracowanie dokumentacji geodezyjnej – podział działek w zakresie niezbędnym
w trybie ZRID – 6 egz. Zamawiający wymaga udziału projektanta w czynnościach przyjęcia granic i okazaniu granic podziału nieruchomości w terenie i w obecności Zamawiającego, który także będzie brał udział w tych czynnościach.
5) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych w szczególności: decyzja środowiskowa, decyzja o pozwoleniu wodnoprawnym, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) oraz innych decyzji wymaganych przepisami obowiązującego prawa
6) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu – 6 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. zapisany na nośniku CD lub pendrive w formacie PDF i jej uzgodnienie
u Zarządzającego ruchem na drogach gminnych
7) przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami (ZRID) – 3 egz. w wersji papierowej
8) przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego wraz
z wymaganymi załącznikami (operat wodnoprawny) – 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. zapisany na nośniku CD lub pendrive w formacie PDF oraz 1 egz. zapisany na nośniku CD lub pendrive w wersji elektronicznej edytowalnej
9) opracowanie kosztorysu inwestorskiego oraz przedmiaru robót – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. zapisany na nośniku CD lub pendrive w formacie PDF
10) przygotowanie wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
w tym kartę informacyjną przedsięwzięcia – 4 egz. w wersji papierowej oraz 4 egz.
w wersji edytowalnej elektronicznej zapisanej na nośniku CD lub pendrive oraz uzyskanie prawomocnej decyzji, w razie konieczności – składanie wyjaśnień
i uzupełnień
11) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia niezbędnych mediów
12) uzyskanie warunków technicznych usunięcia kolizji z mediami
13) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prowadzenia prac projektowych
14) wyjaśniania wątpliwości oraz udzielanie odpowiedzi dotyczących projektu
i zawartych w nim rozwiązań, na etapie postępowania przetargowego w oparciu
o zadane pytania przez Wykonawców robót budowlanych, którzy zadadzą pytania do treści Specyfikacji Warunków Zamówienia
15) wykonanie dwukrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego (wszystkie branże)
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
16) Wszystkie elementy składowe dokumentacji technicznej należy zapisać w formie cyfrowej na CD w 1 egz. Dokumentacja zapisana na płycie CD lub na pendrive winna być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, w którym został zapisany). Zawartość dokumentacji (opisy, uzgodnienia, opinie, rysunki, specyfikacje, przedmiary itp.) powinna być zapisana w formacie PDF w jednym bądź kilku plikach w odpowiednim katalogu

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiające najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert według poniższego wzoru:
Wartość punktowa oferty = punkty w kryterium Cena (Cn / Co x 60) + punkty w kryterium Doświadczenie projektanta drogowego[DP]
gdzie:
Cn – najniższa oferowana cena brutto
Co - całkowita cena ocenianej ofert
Szczegółowe informacje: Rozdział XVII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta drogowego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

- posiada doświadczenie zawodowe polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
a) co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowych dotyczących rozbudowy, przebudowy lub budowy drogi wraz z budową chodnika, o długości drogi min. 0,5 km każda, z których przynajmniej jedna została zatwierdzona wydaniem decyzji ZRID,
b) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy oświetlenia drogowego na dł. min. 0,5 km.

- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą:
a) uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do pełnienia funkcji: „Projektanta drogowego”.
b) uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do pełnienia funkcji: „Projektanta elektrycznego”.

Doświadczenie osoby, o której mowa w w/w pkt a) stanowi II kryterium oceny ofert.
Ilekroć w SWZ mowa jest o uprawnieniach budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, należy przez to rozumieć uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bądź odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na wezwanie Zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni):
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz:
- o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
4) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. X cz. A ust. 2, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też
z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Na ofertę składają się
a) formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SWZ,
b) aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ składane przez każdego z Wykonawców
c) aktualne oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ – jeśli dotyczy,
d) Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ - jeśli dotyczy,
e) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ - jeśli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
Szczegółowe informacje: Rozdział XIV SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania,
2) w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wskazanych w SWZ powyżej, warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SWZ;
4) wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.
5) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na zasadach określonych we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://pzp.konopnica.eu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Budowa chodnika przy ulicy Dymnej w Przyłękach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Motycz: Dostawa komputerów oraz oprogramowania w ramach programu: „Cyfrowa Gmina”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Pawłów”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa chodnika przy ulicy Dymnej w Przyłękach
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI