„Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrajewo
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Grajewie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-27
  • Numer ogłoszenia534663-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534663-N-2020 z dnia 2020-04-27 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie: „Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Fabryczna 4  , 19-203  Grajewo, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. , e-mail zdpgrajewo1@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): bip.starostwograjewo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.starostwograjewo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.starostwograjewo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4, 19-203 Grajewo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej”
Numer referencyjny: ZDP.272.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn.: „Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej” w km 5+630÷7+180 (DP1869B) i 10+890÷11+320 (DP1870B).ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - na odcinku drogi powiatowej nr 1869B w km 6+530÷7+180 - na odcinku drogi powiatowej nr 1869B w km 10+890÷11+320, - ścinanie drzew bez utrudnień o średnicy 46-55cm wraz z karczowaniem pni, wraz z odwiezieniem dłużyc na odl. 22km oraz utylizacją karpiny i gałęzi na odcinku I i II,- karczowanie pni o średnicy 46-55cm wraz z wywiezieniem karczy i utylizacją, na odcinku I ,- karczowanie krzaków i podszycia ilości sztuk krzaków 2000/ha. Wywiezienie i spalenie pozostałości po karczunku na odcinku I i II,- mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 20cm, z wywiezieniem nadmiaru humusu na odkład na odl. do 3 km na odcinku I i II, - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grubość nawierzchni 5cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją na odcinku I i II,- rozebranie nawierzchni z brukowca, grubość brukowca 16-20cm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją na odcinku I i II,- rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej, na odcinku II na wjeździe,- rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5cm, ułożonych na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiału niezniszczonego z rozbiórki na odległość do 7km oraz z utylizacją 50% materiału zniszczonego na odcinku I i II,- rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wywiezieniem materiału niezniszczonego z rozbiórki na odległość do 7km oraz z utylizacją 40% materiału zniszczonego na odcinku I i II, - rozebranie krawężników betonowych, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wywiezieniem materiału niezniszczonego z rozbiórki na odległość do 7km oraz z utylizacją 40% materiału zniszczonego na odcinku I i II, - rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20cm, na podsypce piaskowej wraz z wywiezieniem materiału niezniszczonego z rozbiórki na odległość do 7km oraz z utylizacją 50% materiału zniszczonego na odcinku I i II,- rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach metalowych obetonowanych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją na odcinku I i II,- przestawienie ogrodzenia z przęseł stalowych na słupkach metalowych obetonowanych, fundament betonowy, na odcinku II, - rozebranie ogrodzenia z płyt drewnianych na słupkach drewnianych wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku I, - rozebranie barier ochronnych betonowych na słupkach w podłożu gruntowym wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku I rozebranie barier betonowych na przepuście, - rozebranie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych o średnicy 80cm wraz z odkopaniem przepustów oraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, przepust pod drogą na odcinku I, - rozebranie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych o średnicy 100cm wraz z odkopaniem przepustów oraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, przepust pod drogą na odcinku I ,- rozebranie słupków do znaków drogowych zamocowanych w podłożu gruntowym wraz z odwiezieniem słupków do znaków na odległość 22km na odcinku I i II,- zdjęcie tarcz znaków drogowych wraz z odwiezieniem tarcz znaków na odległość 22km na odcinku I i II,- demontaż hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 100mm wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją na odcinku I i II demontaż hydrantów,- rozebranie części przelotowej, ścianek czołowych i ław fundamentowych przepustów z betonu wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku I przepust sklepiony, - rozebranie parkanu z kamienia polnego ułożonego na zaprawie wraz z wywiezieniem materiału z rozbiórki i jego utylizacją, na odcinku I,- przestawianie słupów pojedynczych o długości 6m w szczudłach żelbetowych bez ustojów w terenie płaskim. Grunt kategorii IV, na odcinku I przestawienie słupa telefonicznego, - przestawienie rozdzielni skrzynkowej kablowej linii energetycznej wraz z konstrukcją o masie do 20kg, rozdzielnia skrzynkowa na odcinku II, ROBOTY ZIEMNE- wykopy wykonywane mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład samochodami na odl. do 5km wraz z uformowaniem i wyrównaniem skarp na odkładzie na odcinku I i II,- nasypy wykonywane mechanicznie z gruntów kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami na odl. 8km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu na odcinku I i II,ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO- wykonanie przepustów dwuotworowych łukowo-kołowych z rur Helcor PA o wym. 1,80/1,20m układanych na ławie żwirowej o grubości 30cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepust pod drogą na odcinku I,- wykonanie przepustów jednootworowych z rur spiralnie karbowanych HDPE SN-8 o średnicy 80cm układanych na ławie żwirowej o grubości 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepust pod drogą na odcinku I , - wykonanie przepustów jednootworowych z rur spiralnie karbowanych HDPE SN-8 o średnicy 100cm układanych na ławie żwirowej o grubości 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, przepust pod drogą na odcinku I, - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych, nadbudowa wykonana betonem na odcinku I i II,- montaż hydrantu podziemnego w miejscach istniejących hydrantów naziemnych. Wstawienie hydrantu podziemnego DN 100 na odcinku I i II,PODBUDOWA- koryto wykonywane mechanicznie równiarką na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 10cm na poboczach utwardzonych, wjazdach na odcinku I i II,- koryto wykonywane mechanicznie równiarką na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. II-IV, głębokość koryta 20cm na przejściach wyniesionych, rondzie, zjazdach na odcinku I i II,- koryto wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników w gruncie kat. II-IV, głębokość koryta 10cm na odcinku I i II,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku, zagęszczonej mechanicznie, grubość warstwy 25cmna przejściach wyniesionych, rondzie na odcinku I i II, - wykonanie podbudowy z chudego betonu (6-9 MPa), warstwa dolna o grubości 20cm na przejściach wyniesionych, rondzie, poszerzeniu jezdni na odcinku I i II,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50mm, warstwa dolna o grubości 15cm na podbudowie na poboczach utwardzonych, wjazdach na odcinku I i II,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50mm, warstwa dolna o grubości 20cm na poszerzeniu jezdni na odcinku I i II,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,50mm, warstwa górna o grubości 20cm na odcinku I na zjazdach na odcinku I i II,- wyrównanie podbudowy kruszywem łamanym, grubość warstwy do 15cm, na odcinku I wyrównanie nierówności na jezdni, - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16P, grubość warstwy 5cm na jezdni, poszerzeniu jezdni na odcinku I i II,- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową AC 16W na jezdni na odcinku I i II,NAWIERZCHNIA - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W, grubość warstwy 5cm na jezdni, zjazdach, skrzyżowaniach na odcinku I i II, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11S, grubość warstwy 4cm na jezdni, skrzyżowaniach, zjazdach na odcinku I i II, - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej kolorowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, na odcinku I, - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, wysokość kostki 8cm nawierzchnia na odcinku I na rondzie i nawierzchnia na odcinku II na rondzie,ROBOTY WYKOŃCZENIOWE- plantowanie ręczne skarp i dna wykopów w gruntach kat. IV, skarpy i dno rowów na odcinku I oraz cieku, - humusowanie z obsianiem skarp przy grubości warstwy ziemi urodzajnej (humusu) 10cm z dowozem ziemi urodzajnej z odl. 5 km na odcinku I przy skrzyżowaniu z odcinkiem II; przy skrzyżowaniu z drogą wewnętrzną, na odcinku II przy skrzyżowaniu z odcinkiem I,- umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem o grubości 16-20cm z kamienia narzutowego (polnego), ułożonego na podsypce cementowo-piaskowej na odcinku I wloty przepustów pod drogą, na odcinku I wloty przepustów zjazdowych, na odcinku I na zakończeniu chodnika, - umocnienie dna rowów i ścieków płytami prefabrykowanymi (dyble betonowe DC-15), ułożonymi na podsypce z pospółki, spoiny wypełnione zaprawą cementową i bitumem na odcinku I i II, - umocnienie dna rowów i ścieków płytami prefabrykowanymi ażurowymi 60x40x10 cm (35 kg/szt.). Wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i obsianie trawą, podsypka piaskowa 5cm, na odcinku I,- ułożenie przepustów z rur spiralnie karbowanych HDPE SN8 o średnicy 40cm, ułożonej na ławie żwirowej o grubości 15cm pod zjazdami wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, na odcinku I przepusty zjazdowe, - uzupełnienie poboczy kruszywem C50/30 o grubości 12cm wraz z formowaniem nasypu i zagęszczeniem na odcinku I i II,OZNAKOWANIE DRÓG- oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędzie ciągłe linie P-4; P-7d; P-17 na odcinku I i II, - oznakowanie poziome jezdni farbą akrylową białą, linie segregacyjne i krawędziowe przerywane linie P-1b; P-1e; P-3a; P-6; P-7c na odcinku I i II,- oznakowanie poziome jezdni masami termoplastycznymi, grubość warstwy 3-4mm - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych na odcinku I linie P-7a; P-10; P-12; P-13; P-14; P-21a; P-25 oraz malowanie na rondzie na odcinku I i II,- ustawienie słupów z rur stalowych o średnicy 60mm dla znaków drogowych, wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami na odcinku I i II,- przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji na odcinku I znaki A-1; A-2; A-3; A-6b; A-6c; A-8; A-11a; A-12a; A-17; A-18a; B-33; B-34; D-15; D-42; D-43; T-1; T-2; T-3; na odcinku II znaki A-8; A-11a; A-17; A-22; B-18; B-33; B-34; D-1; D-15; D-42; D-43; T-1, - przymocowanie do gotowych słupów tarczy znaków drogowych z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa II generacji na odcinku I znaki A-7; B-20; C-12; D-6, na odcinku II znaki A-7; C-12, D-6, - przymocowanie do gotowych słupków tablic znaków drogowych kierunkowych typ E z blachy ocynkowanej, folia odblaskowa I generacji na odcinku I znaki E-1; E-4; E-17a; E-18a, na odcinku II znaki E-1; E-4; E-17a; E-18a, - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i poręczami z kątowników o rozstawie słupków z kątowników co 1,50m, na odcinku I bariery U-11a na przepustach, - ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytami i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków z rur co 1,50m na odcinku I bariery U-12a przy rondzie i na odcinku II bariery U-12a przy rondzie, - budowa radaru z tablicą zmiennej treści (aktywną), informującą o prędkości ruchu pojazdu, na maszcie stalowym z zasilaniem solarnym wraz z wykonaniem fundamentu, na odcinku I,- ustawienie lamp oświetleniowych hybrydowych wraz z wykonaniem fundamentu z betonu, na odcinku I przy skrzyżowaniu, ELEMENTY ULIC - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm (na wjazdach 22x15cm) wraz z wykonaniem ławy z oporem z betonu C10/12 na odcinku I i II,- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22cm wraz z wykonaniem ławy zwykłej z betonu C10/12 na wjazdach na odcinku I i II,- ustawienie krawężników kamiennych ulicznych wtopionych o wymiarach 25x14cm na gotowej ławie betonowej z oporem C10/12 na odcinku I krawężnik kamienny przy obramowaniu ronda i na odcinku II krawężnik kamienny przy obramowaniu ronda, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem chodnik na odcinku I i II,- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, szarej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na odcinku I na poboczach utwardzonych i przy kapliczce i na odcinku II na poboczach utwardzonych, - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm, kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na wjazdach, zjazdach na odcinku I i II, - wykonanie chodników z kostki granitowej szarej nieregularnej grubości 8cm (kostka z odzysku), na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na odcinku II na wjeździe, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x20cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na odcinku I i II,- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na odcinku I i II, - ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 60x50x15cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, na odcinku I ścieki podchodnikowe, - wykonanie progów zwalniających wyspowych z elementów prefabrykowanych o wym. 200x180cm, wysokość 6,50 cm na odcinku I i II,Wykonawca powierzając Podwykonawcy czynności, o których mowa w pkt 3.6 zobowiązuje do realizacji obowiązku, o którym mowa w pkt 3.5.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45233222-1
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności finansowej lub ekonomicznej: 1. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę min. 1 500.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 500.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.2. Wykonawca może polegać zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zasoby w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a)Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/dróg polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu rozbudowy/budowy/ przebudowy drogi w technologii betonu asfaltowego, o długości odcinka min. 1,2 km każda robota wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę posiadającą doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w zakresie pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w nieograniczonym zakresie oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy. Osoba ta musi posiadać co najmniej 1 rok doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika budowy/kierownika robót przy realizacji zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego były wykonywane (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Suma okresów pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót nie może być krótsza niż 1 rok.Dopuszcza się osobę posiadającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2018 r. nr 1202, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2018 r., poz. 2272).Wykonawca może polegać zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych w zakresie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji zadań polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie drogi, należy podać na jakim zadaniu i u jakiego zamawiającego były wykonywane, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych w zakresie pełnienia ww. funkcji - wg załącznika nr 6 do SIWZ;2) wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu rozbudowy/budowy/przebudowy drogi w technologii betonu asfaltowego, o długości odcinka min. 0,4 km każda robota wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty– wg załącznika nr 7 do SIWZ.3) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 150.000,00 zł (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć zobowiązanie w formie Zał. nr 12 zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie będzie mógł złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 300.000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100)Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. pkt 1 ustawy.a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, które określają w szczególności: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2.SIWZ. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium 1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100.2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c) gwarancjach bankowych;d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. Nr poz. 110, 650, 1000 i 1669).4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr PKO BP. S.A. 54 1020 1332 0000 1002 0037 7135. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu ZDP.272.6.2019 – Rozbudowa dróg powiatowych Nr 1869B i 1870B w Niedźwiadnej”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy.5.Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Grajewie, ul. Fabryczna 4 (codziennie w dni robocze w godz. 7.00 – 15.00) lub włożyć do koperty, w której znajduje się oferta (nie bindować, nie zszywać z ofertą, jest to dokument, który nie stanowi oferty i podlega zwrotowi). 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7.Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunkowym bankowym następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek8.Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.9.Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy.10.Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z specyfikacjami istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 11.Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą.12.Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania.13.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim, Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.14.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.16.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Dopuszcza się zmiany, które będą dotyczyć następujących zdarzeń: 1)Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ .4) Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.5) Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy.6) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.7) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 5 umowy np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń.8) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, itp.), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia,b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),c) zmiany danych teleadresowych,d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.9) Pozostałych zmian określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub w umowie.2. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych powyżej, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.3. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-15, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> > Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu państwa, które maja być przeznaczone na dofinansowanie zamówienia.Informacja na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczne.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuje ekip, firm podwykonawczych do elewacji. Inwestycje to budynki mieszkalne. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Lokalizacja: Białystok i okolice. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: „Przebudowa dróg z podziałem na części."
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Grajewo: "Utworzenie terenów zielonych w mieście Grajewo”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa dróg z podziałem na części."
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Czapury - rejon ul. Dębowej, Lipowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI