Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa dróg gminnych: Żwirki i Wigury wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Lotników Lewoniewskich, ul. Dywizjonu 303 z sięgaczem oraz ul. Reymonta w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dróg gminnych: Żwirki i Wigury wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Lotników Lewoniewskich, ul. Dywizjonu 303 z sięgaczem oraz ul. Reymonta w Sokółce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e731ad0e-b306-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004172/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa dróg gminnych: Żwirki i Wigury wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Lotników Lewoniewskich, ul. Dywizjonu 303 z sięgaczem oraz ul. Reymonta w Sokółce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/przet_zam/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal adres skrytkiePUAP:/4t252ispd3/skrytkaoraz poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl 1) Informacjeogólne(1.)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp donastępujących formularzy: „Formularz dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza dokomunikacji”. (2.)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal orazWarunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalnyrozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularzzłożenia,zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.(3.) Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęich przekazania na ePUAP.. Dane postępowanie można wyszukać również na Liściewszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania. 2) Złożenie oferty (1.) Wykonawca składa ofertę/wniosek odopuszczenie do udziału w postępowaniu,dalej „wniosek” za pośrednictwem„Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, wszczegółachdanegopostępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jestpodać adresskrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana zpostępowaniem.3)Sposóbkomunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składaniaofert i wniosków)(1.) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcamiw szczególnościskładanie oświadczeń,wniosków (innych niż wskazanych w pkt 2),zawiadomieńorazprzekazywanieinformacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza:„Formularz dokomunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionegoprzez miniPortal. Wewszelkiejkorespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający iWykonawcyposługująsięnumerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). (2.) Zamawiającymożerównieżkomunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,email:kancelaria@sokolka.plgpk3@sokolka.pl(3.) Dokumenty elektroniczne, składane są przezWykonawcęza pośrednictwem„Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównieżmożliwość składaniadokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, nawskazany w pkt(2) adres email.Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiamiokreślonymi wrozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobusporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznychoraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lubkonkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia23 grudnia 2020 r.w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów luboświadczeń, jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestBurmistrz Sokółki;2) administrator wyznaczył Inspektora DanychOsobowych, z którymmożna siękontaktować pod adresem e-mail: iod@sokolka.pl, tel. +48 /85/ 711 0900;3) Pani/Pana daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwiązanym zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym wtrybiepodstawowym beznegocjacji.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty,którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4lat oddnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podaniaprzezPanią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonym wprzepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje niebędąpodejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłkumoże zostaćPani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających nacelusprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawąPZP oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych zzastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystaniaze środków ochronyprawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi naważne względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust.3lit.b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargidoorganunadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowychprzezadministratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd OchronyDanychOsobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PI.I. 271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa dróg gminnych: Żwirki i Wigury wraz z przebudową skrzyżowania z ul. Lotników Lewoniewskich, ul. Dywizjonu 303 z sięgaczem oraz skrzyżowaniem z ul. Reymonta w Sokółce. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: budowę nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, ścieżki rowerowej, ciągu pieszo jezdnego, przepustu pod koroną drogi, wraz z budową kanalizacji deszczowej i kanału teletechnicznego oraz rozbiórką i budową linii elektroenergetycznych i oświetlenia ulicznego, sieci i przyłączy wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i przyłączy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4