Rozbudowa części parku na os. Gołębiów II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa części parku na os. Gołębiów II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-06
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-22
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00055587
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa części parku na os. Gołębiów II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7962817529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa części parku na os. Gołębiów II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6b6876-b5cc-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00560636/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbudowa części parku na os. Gołębiów II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/875461

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje w przedmiocie zawierają § 9 i § 13 SWZ.
Adres strony internetowej:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/875461

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania w przedmiocie określają §9 i § 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określone w § 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: In.III.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zagospodarowanie terenu na przedłużeniu ulicy Żwirki i Wigury w Radomiu.
Zakres robót wchodzących w skład tej części zamówienia obejmuje w szczególności:
- Roboty rozbiórkowe,
- Budowę ciągów komunikacyjnych (ścieżki dla pieszych) o nawierzchni z kostki betonowej,
- Budowa ciągów komunikacyjnych (ścieżki rowerowe) o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- Dostawa i montaż obiektów małej architektury,
- Wykonanie oświetlenia parkowego terenu,
- Roboty w zakresie gospodarki zielenią polegające m.in. na karczowaniu i wywozie karpin pozostałych po wycince drzew, wykonaniu nowych nasadzeń drzew i krzewów, wykonaniu trawników,
- Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu oraz dostawa i montaż oznakowania poziomego i pionowego wynikającego z w/w projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja istniejącego placu zabaw.
Zakres robót wchodzących w skład tej części zamówienia obejmuje w szczególności:
- Roboty rozbiórkowe,
- Budowę nowej nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z piasku, ograniczonej obrzeżami elastycznymi opartymi na ławie betonowej,
- Wykonanie nowej nawierzchni trawiastej z „trawy z rolki”,
- Dostawę wraz z montażem urządzeń zabawowych o konstrukcji z Robinii tj. bardzo trwałego drewna akacjowego o średnicy minimum 18 cm tj: Zestaw wspinaczkowy – sztuk 1, Huśtawka warkocz – sztuk 1,
Zestaw zabawowy „statek” – sztuk 1 (z uwagi na sąsiedztwo zbiorników wodnych Zamawiający zaleca motyw „statku”), Huśtawka wieloosobowa – sztuk 1, Tablica z regulaminem – sztuk 1, Karuzela talerzowa o konstrukcji stalowej z siedziskami – sztuk 1,
- Dostawę wraz z montażem elementów małej architektury,
- Budowę ogrodzenia terenu placu zabaw jako przęsłowe, stalowe z furtką jednoskrzydłową oraz bramą serwisową dwuskrzydłową.
- Roboty rozbiórkowe,
- Budowę nowej nawierzchni bezpiecznej placu zabaw z piasku, ograniczonej obrzeżami elastycznymi opartymi na ławie betonowej,
- Wykonanie nowej nawierzchni trawiastej z „trawy z rolki”,
- Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych o konstrukcji z Robinii tj. bardzo trwałego drewna akacjowego o średnicy minimum 18 cm tj: Zestaw wspinaczkowy – sztuk 1, Huśtawka warkocz – sztuk 1,
Zestaw zabawowy „statek” – sztuk 1 (z uwagi na sąsiedztwo zbiorników wodnych Zamawiający zaleca motyw „statku”), Huśtawka wieloosobowa – sztuk 1, Tablica z regulaminem – sztuk 1, Karuzela talerzowa o konstrukcji stalowej z siedziskami – sztuk 1,
- Dostawa wraz z montażem elementów małej architektury,
- Budowa ogrodzenia terenu placu zabaw jako przęsłowe, stalowe z furtką jednoskrzydłową oraz bramą serwisową dwuskrzydłową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
- W zakresie dot. Części I pn. Zagospodarowanie terenu na przedłużeniu ulicy Żwirki i Wigury w Radomiu, Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 150.000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 150.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 150.000,00 złotych.
- W zakresie dot. Części II pn. Modernizacja istniejącego placu zabaw, Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten posiada na rachunku kwotę środków finansowych nie mniejszą niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) złotych, lub że posiada zdolność kredytową na kwotę minimum 300.000,00 złotych, lub że łącznie z obydwu w/w źródeł (posiada na rachunku i posiada zdolność kredytową) dysponuje kwotą min. 300.000,00 złotych.
UWAGA: w przypadku gdy Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówień dot. zarówno Części I jak i Części II (tj. jeśli składa oferty na obie te części), musi Wykazać, że posiada na rachunku, lub że posiada zdolność kredytową, lub że łącznie z obydwu źródeł dysponuje kwotą min. 450.000,00 złotych, tj. kwotą wynikającą ze zsumowania kwot wymaganych w odniesieniu do Części I i Części II.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.

a) W zakresie dot. Części I pn. Zagospodarowanie terenu na przedłużeniu ulicy Żwirki i Wigury w Radomiu, Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
- w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną z branży drogowej (np. budowa drogi, placu, ścieżki rowerowej, chodników, terenów utwardzonych itp.) o wartości -wraz z ew. zagospodarowaniem terenu i robotami elektrycznymi- minimum 800.000,00 (słownie: osiemset tysięcy) zł lub robotę budowlaną polegającą na zagospodarowaniu terenu zielonego (np. park, skwer itp.) o wartości minimum 800.000,00 (słownie: osiemset tysięcy) zł,
- dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
• kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej,
• kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych,
• osobę posiadająca średnie bądź wyższe wykształcenie w zakresie dot. zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa w kierunku np. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu itp.) lub ukończony kurs specjalistyczny w tym kierunku, która to osoba posiada min. 12-miesięczną praktykę zawodową przy pracach dot. nasadzeń i/lub pielęgnacji zieleni.
Zamawiający uzna Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony również, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie mniejszą liczbą osób łącznie posiadającą wszystkie w/w wymagane uprawnienia.
b) W zakresie dot. Części II pn. Modernizacja istniejącego placu zabaw, Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
- w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości (wraz z ew. zagospodarowaniem terenu) minimum 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) zł,
- dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej.
UWAGA (dot. obu Części):
- dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej,
- oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ;
2) Dowody określające czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 1, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego w § 7 pkt 1 ppkt 1 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z treścią § 8 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę, jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
- 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy i 00/100) złotych w odniesieniu do Części I pn. Zagospodarowanie terenu na przedłużeniu ulicy Żwirki i Wigury w Radomiu,
- 3.500,00 (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100) złotych w odniesieniu do Części II pn. Modernizacja istniejącego placu zabaw.
Szczegółowe wymagania zawiera § 11 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania w przedmiocie określa § 8 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Uregulowania w przedmiocie istotnych zmian umowy zawiera §12 Projektu Umowy dot. tej Części zamówienia (zał. do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/875461

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykluczeniu z udziału w postępowaniu podlega także Wykonawca, w odniesieniu do którego zachodzą okoliczności określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Usługi terapeutyczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Radom: okresowe przeglądy, konserwacje i naprawy sprzętu medycznego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont infrastruktury stadionu w zakresie widowni w miejscowości Wołczyn – II etap
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa kolumbarium – III etap
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI