Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz zagospodarowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz zagospodarowaniem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a83d6fde-8321-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017186
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005220/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku SP ZOZ wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.starablotnica.bip.org.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , gmina@starablotnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ; inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Rozbudowa budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej wraz zagospodarowaniem terenu.” nr B.271.1.2021 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z wyposażeniem budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z zagospodarowaniem terenu , na działce nr ewid. 196/5 obręb Błotnica Stara , gmina Stara Błotnica .W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową oraz uzyskać, w imieniu Zamawiającego, pozwolenie na użytkowanie wybudowanego obiektu.Projektowana rozbudowa zlokalizowana w północno-wschodniej części działki to obiekt o dwóch kondygnacjach nadziemnych , przykryty dachem czterospadowym o nachyleniu 30 stopni , połączony z istniejącą częścią budynku zarówno na poziomie parteru oraz pietra. Projektowana powierzchnia rozbudowy wynosi 277,22 m2 .UWAGA : projekt rozbudowy budynku SP ZOZ nie zawiera połączenie istniejącego budynku z nowoprojektowana rozbudową, przy wycenie oferty należy uwzględnić koszty połączenia budynków wraz z wszystkimi instalacjami. Należy także uwzględnić koszty rozbiórki garaży jak również części placów utwardzonych z utylizacji gruzu. Nowoprojektowana część mieścić będzie pomieszczenia gabinetów , klatkę schodową, pomieszczenia socjalne, recepcję , szatnię oraz sanitariaty.Na terenie objętym opracowaniem znajduje się istniejąca zabudowa tworząca budynek SPZOZ, budynek mieszkalny i garażowy.W zakresie zagospodarowania terenu planuje się przygotowanie terenu pod rozbudowę oraz stworzenie nowych miejsc postojowych a także odtworzenie istniejącej nawierzchni zniszczonej lub uszkodzonej podczas niezbędnych prac budowlanych i rozbiórka istniejącego budynku garażowego. Dla budynku SPZOZ zaprojektowano kotłownię gazową zlokalizowaną na poziomie parteru wolnym pomieszczeniu. W chwili obecnej w w/w pomieszczeniu znajduje się kotłownia na opał stały. Istniejąca kotłownia zasila również istniejący na działce budynek mieszkalny. Ze względu na projektowaną rozbudowę budynku zaszła konieczność zaprojektowania nowej kotłowni dostosowanych do nowych potrzeb.Należy wykonać odcinki ziemne instalacji wody zimnej , wody ciepłej ( c. w. u. ) , instalacji c.o. oraz instalacji c.t. pomiędzy projektowaną kotłownią gazową zlokalizowaną w istniejącej części budynku a projektowaną rozbudową budynku, oraz pomiędzy projektowaną kotłownią a istniejącym budynkiem mieszkalnym zlokalizowanym na terenie przedmiotowej inwestycji. Przedmiot zamówienia obejmuje również instalacje wewnętrzne wody zimnej , wody ciepłej (c.u.w.), instalacji c.o. oraz instalacji c.t. w projektowanej rozbudowie budynku SPZOZ, stanowiącej połączenie odcinków ziemnych prowadzonych z projektowanej kotłowni gazowej zlokalizowanej w istniejącej części budynku, z projektowanymi instalacjami wewnętrznymi w części rozbudowywanej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniami:Lp. nazwa kryterium waga sposób punktowania1. cena oferty 60% najkorzystniejsza otrzyma 60pkt 2. łączny okres gwarancji 40% najkorzystniejsza otrzyma 40pkt16.3.1. Punkty przyznawane za podane kryterium „cena brutto” będą przyznawane według następującego wzoru: liczba punktów w kryterium „cena oferty” = (cena najniższa (brutto) / cena oferowana (brutto)) * 60%Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę, zostaną zaokrąglone (zgodnie z zasadami matematyki) do dwóch miejsc po przecinku.16.3.2 Punkty przyznawane za podane kryterium „łączny okres gwarancji” będą przyznawane następująco: Wykonawca, który zaoferuje „łączny okres gwarancji” w ilości: 36 miesięcy – 10 pkt 48 miesięcy – 20 pkt 60 miesięcy – 40 pkt UWAGA! Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego w SWZ (nie punktowany) to 36 miesięcy.Otrzymane w kryteriach punkty zostaną zsumowane wg wzoru:wynik oferty = liczba punktów w kryterium „cena oferty” + liczba punktów w kryterium „łączny okres gwarancji” .
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 54
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8