Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wadowice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWadowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-06
  • ZamawiającyGmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-19
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wadowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23

1.5.2.) Miejscowość: Wadowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 873 18 11

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 873 18 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wadowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c909150-00ea-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001773/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbud.drogi gm.nr470561K (..)przebud.skrzyż. ul.Fatimskiej,Poprzecznej,Spółdzielców,Wolności(wkm od0(…)do km0+043,64,w kmod0+390,09do km0+417,wkm od 0(…)do km0+008,34)w m.Wado.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.malopolska.pl/umwadowice,m,341942,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje ID postępowania z miniPortalu jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert i wniosków)
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamowienia@wadowice.pl
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 9.9.2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:

 administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, Urząd Miejski w Wadowicach, Plac Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: um@wadowice.pl
 dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urząd Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
 odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane, stosowanie do art.22 RODO;
 w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa:
− prawo dostępu do treści swoich danych (art.15 RODO);
− prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocześnie skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (art.77 RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.58.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Zakres robót budowlanych w liniach rozgraniczających teren inwestycji
4.1.1 Rozbudowa ulicy Spółdzielców w Wadowicach:
1) Budowa nowego odcinka drogi dojazdowej publicznej klasy D w km 0+126,08 do 0+390,09 o długości ok. 264,01 m i szer. 5,00 pomiędzy ul. Spółdzielców, a Al. M. B. Fatimskiej wraz z przebudową drogi dojazdowej publicznej klasy D – ul. Spółdzielców w km 0+008,34 do 0+126,08.
2) Budowa sieci kanalizacji deszczowej.
3) Budowa instalacji oświetlenia ulicznego (należy zastosować źródło światła LED o mocy wynikającej z obliczeń, oprawy nie generujące mocy biernej, oprawy przystosowane do obniżenia natężenia oświetlenia do 70% w godzina nocnych).
4) Budowa kanału technologicznego.
5) Budowa ronda na skrzyżowaniu Al. M. B. Fatimskiej, ul. Spółdzielców i ul. Poprzecznej.
6) Budowa ciągu pieszo – rowerowego (strona lewa) o szerokości 2,50 m w km 0+016,15 do 0+124,40.
7) Budowa jednokierunkowej ścieżki rowerowej szer. 1,50 m oraz schodów terenowych szer. 1,50 m (strona lewa) w km 0+124,40 do 0+337,50 m.
8) Budowa ciągu pieszo – rowerowego (strona lewa) o szerokości 3,0 m w km 0+337,50 m do 0+380,39.
9) Budowa ciągu pieszego o szer. 3,00 m w km 0+011,10 do 0+124,40 (strona prawa) oraz w km 0+380,39 do 0+390,09 (strona lewa).
10) Budowa ciągu pieszego o szer. 2,00 (strona prawa) w km 0+369,98 do 0+390,09.
11) Budowa pobocza gruntowego o szer. 0,75 m (strona prawa) w km 0+369,98 do 0+369,98.
4.1.2 Budowa nowych zjazdów indywidualnych:
1) w km 0+307,08 na działkę 1018/7 (1018/2) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice
2) w km 0+352,54 na działkę 1001/3 (1001/2) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice
3) w km 0+364,79 na działkę 1003/3 (1003) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice
4) w km 0+124,40 na działkę na działkę 1024/23 (1024/19) obr. nr 0001 Wadowice jedn. ewid. 121809 4 Wadowice-Miasto w miejscowości Wadowice
4.1.3 Przebudowa zjazdów indywidualnych w ciągu przebudowywanej ul. Spółdzielców w Wadowicach:
1) w km 0+012,40 zjazd na działkę 1022/7 m. Wadowice,
2) w km 0+033,60 zjazd na działkę 1022/8 m. Wadowice
3) w km 0+039,60 zjazd na działkę 1022/9 m. Wadowice
4) w km 0+064,10 zjazd na działkę 1022/10 m. Wadowice,
5) w km 0+075,90 zjazd na działkę 1022/11 m. Wadowice,
6) w km 0+101,20 zjazd na działkę 1022/12 m. Wadowice,
7) w km 0+119,40 zjazd na działkę 1022/13 m. Wadowice,
8) w km 0+033,70 zjazd na działkę 1027/7 m. Wadowice,
9) w km 0+052,10 zjazd na działkę 1027/8 m. Wadowice,
10) w km 0+061,60 zjazd na działkę 1027/9 m. Wadowice,
11) w km 0+076,30 zjazd na działkę 1027/10 m. Wadowice,
12) w km 0+102,60 zjazd na działkę 1027/11 m. Wadowice,
13) w km 0+120,80 zjazd na działkę 1027/12 m. Wadowice.
4.1.4 Wyburzenie obiektów kubaturowych1:
1) Budynek mieszkalny (pustostan) zlokalizowany na działce 3411/3 (3411) w miejscowości Wadowice.
2) Budynek handlowo-usługowy zlokalizowany na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.
3) Garaż zlokalizowany na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.
4) Garaż zlokalizowany na działce 3881 w miejscowości Wadowice.
5) Rozbiórka istniejących ogrodzeń o długości ok. 65,8 m.
4.1.5 Rozbiórka sieci i przyłączy:
1) Sieć eN dł. 6,5m na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.
2) Przyłącz wody dł. 13,8m na działce nr 1003/4 (1003), 2868/4 (2868) i dł. 8,50m na działce 2868/4 (2868) w miejscowości Wadowice.
3) Przyłącz NN dł. 16,Om na działce 1003/4 (1003) oraz dł. 6,00m na działce 1003/4 (1003), 2868/4 (2868) w miejscowości Wadowice.
4) Przyłącz tt dł. l,7m na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.
5) Przyłącz kanalizacji sanitarnej dł. l,8 m na działce 1003/4 (1003) w miejscowości Wadowice.

4.1.6 Budowa infrastruktury technicznej:
1) Przyłącz wody dł. 7,0 m na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.
2) Budowa sieci eN dł. 5,2 mb na działce nr 3408/2 (3408) w miejscowości Wadowice.
4.1.7 Rozbudowa ulicy Poprzecznej w Wadowicach – drogi gminnej publicznej klasy L na odcinku 0+0,000 – 0+017,50 m.
1) Przebudowa geometrii wlotu ulicy Poprzecznej na włączeniu do Al. M.B. Fatimskiej. Szerokość jezdni 5,50 m z obustronnymi chodnikami szer. 1,7 m do 4,00 m (zapewniona ciągłość z istniejącym ciągiem pieszym). Przebieg krawędzi jezdni dostosowano do geometrii układu ulicy na dalszym jej przebiegu. Pas drogowy rozbudowany zostanie o działkę nr 68/14 (68/3) w miejscowości Wadowice. Krawędź jezdni wlotu/wylotu wyokrąglona łukami o promieniu 6,00 oraz 8,00 m.
2) Rozbiórka sieci wodociągowej o dł. 13,6 m i budowa sieci wodociągowej dł. 13,3 m na działce 68/13 oraz 3880 w miejscowości Wadowice, z uwagi na zmianę przebiegu wodociągu w Al. M. B. Fatimskiej.
3) Rozebrany fragmentu sieci eN długości l,6m na działce nr 68/14 (68/3) w miejscowości Wadowice oraz wybudowanie nowego odcinka sieci w nowej lokalizacji dł. 2,6 m, w celu usunięcia kolizji z istniejąca siecią ciepłowniczą (na warunkach wydanych przez właścicieli poszczególnych sieci).
4.2. Zakres robót budowlanych poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji
4.2.1 Przebudowa skrzyżowania Al. M. B. Fatimskiej i ul. Poprzecznej na skrzyżowanie typu rondo. Średnica zewnętrzna ronda 22 m, średnica wyspy środkowej 8 m. Jezdnia wokół ronda szerokości 7 m, ciągi piesze szerokości 2,00 - 3,00 m. Promienie wyokrąglające wlot/wylot odpowiednio 6,00 oraz 8,00 m.
4.2.2 Przebudowa Al. Wolności w zakresie wlotu ul. Spółdzielców poprzez budowę skrzyżowania zwykłego nieskanalizowanego. Promienie wyokrąglające jezdnię wynoszą 6,00 m oraz 9,00 m. Przebudowa ciągów pieszych zlokalizowanych bezpośrednio przy jezdni szerokość 3,00 -3,30 m w nawiązaniu do stanu istniejącego.
4.2.3 Rozbiórka, przebudowa i budowa podziemnej infrastruktury na warunkach pozyskanych od właścicieli sieci:
1) Rozbiórka sieci wodociągowej długości 43,3 m i 3,50 m oraz przyłącza wodociągowego łącznej dł. 20 m, budowa sieci wodociągowej < D200 - L = 45,9 m i ø 110 - L = 2,5 m oraz budowa przyłącza wodociągowego na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice - Al. M. B. Fatimskiej (z obowiązku nr 7).
2) Rozbiórka sieci NN długości 12,4 m; budowa sieci NN długości 13,2 m na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice - Al. M. B. Fatimskiej (z obowiązku nr 15).
3) Rozbiórka sieci wodociągowej długości 25,5 m i sieci wodociągowej dł. 2,1 m, budowa sieci wodociągowej ø 200 – L = 27,2 m na działce 2865/6 w miejscowości Wadowice - Al. Wolności (z obowiązku nr 8).
4) Rozbiórka przyłącza wodociągowego łącznej długości 6,6 m, rozbiórka przyłącza eN dł. 4,0 m; budowa przyłącza wodociągowego na działce 2868/3 (2868), 3408/1 (3408), 1003/3 (1003) w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 9).
5) Rozbiórka przyłącza eN dł. 12,7 m na działce 1003/3 (1003), 2868/3 (2868); przebudowa przyłącza NN do budynku zlokalizowanego na działce 3407 na działce 2868/3 (2868) w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 10).
6) Rozbiórka sieci eN dł. 1,7 m; budowa sieci NN dł. 0,9 m na działce 68/15 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 11).
7) Rozbiórka sieci tt dł. 22,9 m; budowa sieci teletechnicznej dł. 30,0 m i deszczowej na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 16).
8) Rozbiórka przyłącza kanalizacji sanitarnej dł. 8,2 m i budowa sieci kanalizacji deszczowej na działce 2837/2 w miejscowości Wadowice (z obowiązku nr 17).

4.2.4 Budowa zjazdów w nawiązaniu do istniejącego terenu:
1) Zjazd z obowiązku nr 12 zlokalizowany na działce 1003/3 (1003) w miejscowości Wadowice.
2) Zjazd z obowiązku nr 13 zlokalizowany na działce 1001/3 (1001/2) w miejscowości Wadowice.
3) Zjazd z obowiązku nr 14 zlokalizowany na działce 1018/7 (1018/2) w miejscowości Wadowice.

4.2.5 Ułożenie korytek ściekowych z odprowadzeniem wód do projektowanej kanalizacji deszczowej.
4.2.6 Budowa umocnienia skarp w systemie „gabion” oraz geosyntetykiem.
4.2.7 Wycinka drzew zlokalizowanych w liniach rozgraniczających teren inwestycji.
4.2.8 Rozbiórka ogrodzeń z siatki oraz ogrodzenia drewnianego. W projekcie anulowano wybudowanie nowych ogrodzeń (projekt budowlany: strona nr 7 wers 40-45 – wykreślono, strona nr 55 wykreślono).
4.2.9 Wykonanie oraz zatwierdzenie w Starostwie Powiatowym w Wadowicach projektu tymczasowej organizacji ruchu tj. na czas trwania inwestycji.
4.3 Wykonawca zapewni nadzór archeologiczny podczas prowadzenia wszystkich prac ziemnych zgodnie z pismem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 9.03.2017 roku, znak OZKr.5183.430.2016.ED.2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie terminu rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe Doświadczenie Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).
Zdolność techniczna lub zawodowa:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na zrealizowaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D wraz z chodnikiem lub ciągiem rowerowym lub ciągiem pieszo – rowerowym lub schodami terenowymi wraz z siecią kanalizacji deszczowej oraz innymi sieciami (długość i rodzaj sieci dowolna: sieć wod-kan lub teletechniczna lub oświetlenia ulicznego lub energetyczna) o wartości robót co najmniej 1 500 000,00 zł brutto każda.

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów udostępniających zasoby – warunki określone w pkt. 6.2.4.1 SWZ winny być spełnione przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby.
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska, jakie zostaną tej osobie powierzone.
W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione poniższej stanowiska:
L.p. Stanowisko Kwalifikacje (uprawnienia)
1. Kierownik budowy Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Posiada doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy min. D wraz z chodnikiem lub ciągiem rowerowym lub ciągiem pieszo – rowerowym lub schodami terenowymi wraz z siecią kanalizacji deszczowej o wartości 1 500 000,00 zł
1 Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
2 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
3 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
4 Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty.
Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału
w postępowaniu– załącznik nr 1 do SWZ.
Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ.
Kosztorys ofertowy (szczegółowy w układzie RMS wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu) sporządzony zgodnie z dostarczonym przedmiarem robót (z cenami jednostkowymi i wartością pozycji bez podatku VAT), kwotę podatku VAT lub oświadczenie Wykonawcy, że jest zwolniony z płacenia podatku VAT.
Uwaga: Stosowanie się do katalogów KNR, KNNR i innych nie jest obowiązujące.
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz.11:00 do dnia 06.09.2021 r.
Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) Pieniądzu, przelewem na rachunek depozytowy Urzędu Miejskiego w Wadowicach
nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr IR.271.58.2021 pn. „Rozbudowy drogi gminnej nr 470561K w km od 0+008,34 do km 0+390,09 wraz z przebudową skrzyżowań ul. M. B. Fatimskiej, ul. Poprzecznej, ul. Spółdzielców, Al. Wolności (w km od 0+000,00 do km 0+043,64 w km od 0+390,09 do km 0+417,88 w km od 0+000,00 do km 0+008,34) w miejscowości Wadowice, Gmina Wadowice”. Przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 06.09.2021 r. godz. 11.00 wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020, poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprz. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawiają Formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1 i 7.1.2 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane Postanowienia Umowy wraz z przewidywanymi zmianami umowy stanowią ROZDZIAŁ III SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy złożenia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 7.6.2 SWZ wymaganych od wykonawcy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7.6.2 SWZ zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 7.6.3-7.6.4 SWZ wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umożliwiające dostęp do tych środków;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2 - Niedźwiedź
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI