Rozbiórki budynków przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego z gospodarczymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórki budynków przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego z gospodarczymi ul. Żyrardowska 39, budynku mieszkalnego oraz dwóch gospodarczych ul. Limanowskiego 29 w Grodzisku Mazowieckim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrodzisk Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyGMINA GRODZISK MAZOWIECKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00061056
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórki budynków przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego z gospodarczymi ul. Żyrardowska 39, budynku mieszkalnego oraz dwóch gospodarczych ul. Limanowskiego 29 w Grodzisku Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórki budynków przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego z gospodarczymi ul. Żyrardowska 39, budynku mieszkalnego oraz dwóch gospodarczych ul. Limanowskiego 29 w Grodzisku Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692a4104-8ffc-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024401/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbiórki budynków Żyrardowska 39, Harcerska 3, Nowy Grodzisk 19A, Limanowskiego 29

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały przez
Zamawiającego w rozdziale XII i XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego;
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.18.2022;
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane pn. Rozbiórki budynków gospodarczych i wc przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego wielorodzinnego z budynkami gospodarczymi ul. Żyrardowska 39 oraz budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz dwóch budynków gospodarczych ul. Limanowskiego 29 w Grodzisku Mazowieckim.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje m.in:
Całkowitą rozbiórkę obiektów budowlanych, które zlokalizowane są pod poniższymi adresami w Grodzisku Mazowieckim:
1) ul. Harcerska 3 (budynek gospodarczy, pomieszczenie WC wraz z koszem zlewowym) wraz z budową ogrodzenia w granicy z działką położoną przy ul. T. Kościuszki 15 dz. nr ew. 68,
2) ul. Żyrardowska 39 (budynek mieszkalny wielorodzinny, budynki gospodarcze, wychodek),
3) ul . Limanowskiego 29 (budynek mieszkalny wielorodzinny i dwa budynki gospodarcze).
Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie decyzji udzielających pozwolenia na rozbiórki i uwzględniających między innymi uprzątnięcie terenu oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Dla budynków wydane zostały decyzje zatwierdzające projekt rozbiórki i udzielające pozwolenia na rozbiórkę oraz przyjęto zgłoszenie bez sprzeciwu których kopie znajdują się w załączniku do SWZ:
- ul. Harcerska 3 – decyzja nr 95/22 z dn 24.01.2022 r. obejmująca rozbiórkę budynku gospodarczego i wc na terenie działki nr ew. 67 obręb 24 w Grodzisku Mazowieckim,
- ul. Żyrardowska 39- decyzja nr 2291/21 z dn 12.11.2021 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego na terenie dz. nr ew. 36 obręb 27 w Grodzisku Mazowieckim.
-ul. Limanowskiego 28- decyzja nr 2559/21 z dn 29.12.2021 r. obejmująca rozbiórkę budynku mieszkalnego oraz dwóch budynków gospodarczych na terenie dz. nr ew. 49 obręb 23 w Grodzisku Mazowieckim.

Podstawowe parametry istniejących budynków mieszkalnych:

- ul. Harcerska 3 w Grodzisku Mazowieckim na dz. ew. nr 67 obręb 24:
Charakterystyczne parametry techniczne budynku gospodarczego i pomieszczeń sanitarnych:
- powierzchnia zabudowy: 61 m2,
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 46 m2,
- kubatura: 160 m3;
- wysokość budynku: 2,75 m;
- liczba kondygnacji: 1.


- ul. Żyrardowska 39 na terenie dz. nr ew. 36 obręb 27 w Grodzisku Mazowieckim.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku mieszkalnego:
- powierzchnia zabudowy: 81,2 m2;
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 123,4 m2;
- kubatura: około 570,8 m3;
- wysokość budynku: 8,00 m;
- liczba kondygnacji: 2
Charakterystyczne parametry techniczne budynku gospodarczego:
- powierzchnia zabudowy: 23,5 m2;
- powierzchnia użytkowa pomieszczeń: 17,6 m2;
- kubatura: około 55,9 m3;
- wysokość budynku: 3,13 m;
- liczba kondygnacji: 2
Charakterystyczne parametry techniczne wychodka:
- powierzchnia zabudowy: 1,9 m2;
- kubatura: około 4,1m3;
- wysokość budynku: 2,0m;
- liczba kondygnacji: 1
Charakterystyczne parametry techniczne wychodka:
- powierzchnia zabudowy: 1,2 m2;
- kubatura: około 2,5 m3;
- wysokość budynku: 2,0m;
- liczba kondygnacji: 1

- ul . Limanowskiego 29 na terenie dz. nr ew. 49 obręb 23 w Grodzisku Mazowieckim

Charakterystyczne parametry techniczne budynku mieszkalnego wielorodzinnego:
- powierzchnia zabudowy: 250,08 m2;
- kubatura: około 2000 m3;
- wysokość budynku: 8,90 m;
- liczba kondygnacji: 2
Charakterystyczne parametry techniczne budynku gospodarczego:
- powierzchnia zabudowy: 61,25 m2;
- kubatura: około 245 m3;
- wysokość budynku: około 4,0 m;
- liczba kondygnacji: 1
Charakterystyczne parametry techniczne budynku gospodarczego:
- powierzchnia zabudowy: 25 m2;
- kubatura: około 100 m3;
- wysokość budynku: około 4,0 m;
- liczba kondygnacji: 1

Podstawowy zakres robót:
- sporządzenie i uzgodnienie czasowej organizacji ruchu,
- roboty przygotowawcze, zabezpieczenie terenu robót,
- wywóz wyposażenia i rozbiórka urządzeń instalacyjnych,
- rozbiórka okien, drzwi itp.,
- rozbiórka pokrycia dachu i kominów,
- rozbiórka konstrukcji dachu,
- rozbiórka ścian,
- rozbiórka stropów, posadzek i elementów podłogowych,
- rozbiórka elementów poniżej poziomu terenu,
- wywóz odpadów z terenu rozbiórek,
- uporządkowanie placu rozbiórki – przedmiotowej działki,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
-wykonanie nowego ogrodzenia w granicy działki w miejscu przewidzianego do rozbiórki muru- panelowe ocynkowane z podmurówką lub siatka stalowa ocynkowana z podmurówką, długość około 14m

Uwaga: Na granicy działek położonych przy ul. Harcerskiej 3 dz. nr ew. 67 i ul. T. Kościuszki 15 dz. nr ew. 68 po rozebraniu istniejących obiektów budowlanych przewiduje się wykonanie ogrodzenia na długości około 28 m o następujących parametrach w możliwych dwóch wariantach:
Wariant I: Ogrodzenie pełne murowane z bloczków betonowych lub równoważne na zaprawie cienkowarstwowej, obłożone tynkiem silikatowym (nie chłonącym wodę) o wys. 1,8 m. Nie dopuszcza się ogrodzenia z prefabrykatów betonowych. W strefie fundamentowej zaizolowane przeciwwilgociowo.

Wariant II: Alternatywą do wariantu I byłoby ogrodzenie metalowe na podmurówce betonowej ze słupkami murowanymi lub stalowymi z wypełnieniem pomiędzy słupkami w formie nieprzeziernego panelu z żaluzji lub formie palisadowej w układzie pionowym (mało przejrzyste). Podmurówka murowana lub prefabrykowana.
Ogrodzenie musi być wykonane z nowych materiałów niepochodzących z rozbiórki. Elementy stalowe należy zabezpieczyć antykorozyjnie w formie ocynkowanej i malowanej proszkowo – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Nie dopuszcza się na elementach ocynkowanych dokonywania dodatkowych łączeń spawanych.
Przed przystąpień do robót budowlanych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania propozycję wykonania ogrodzenia zgodnie z wariantem I lub wariantem II.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe zawierające, projekt budowlany, przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, z których wyciąg stanowi załącznik nr 7,8,9 do SWZ:
a. Projekt rozbiórki obiektu budowlanego zlokalizowanego przy ul. Harcerskiej 3 – budynek gospodarczy, sporządzony przez G.M.G Pracownia Projektowa Milanówek, ul. Północna 20,
b. Projekt rozbiórki przy ul. Żyrardowskiej 39 budynek mieszkalny, gospodarczy, wychodki – sporządzony przez „ARTE LINEA” Paweł Woźniak, ul. Afrykańska 12C lok. 16 03-966 Warszawa,
c. Projekt rozbiórki budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz dwóch budynków gospodarczych ul. Limanowskiego 29 sporządzony przez biuro projektowe 4ideA Karol Sitarski ul. Złota 15/U5, 25-015 Kielce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34928200-0 - Ogrodzenia

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy (Robót) (D

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawi warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektu budowlanego o wartości robót co najmniej 70 000,00 zł brutto każda.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

b) dotyczącej osób:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:
Kierownikiem Budowy (Robót) (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadającym:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
• doświadczenie w realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu budowlanego.
Doświadczenie Kierownika Budowy (Robót) będzie stanowić kryterium oceny ofert w ramach przedmiotowego postępowania.

Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) lub:
- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),
- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
 warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. a) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców,
 warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. b) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składane będzie w pkt. 10 Formularza Oferty.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa
dokumenty zgodnie z postanowieniami rozdziału IX SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki
dowodowe, które służą potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających
zasoby, o których mowa w rozdziale IX ust. 6 pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (załącznik nr 3 do SWZ);
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Wykaz elementów rozliczeniowych – Załącznik nr 1A do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
6) Dowód wniesienia wadium
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. .
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium
w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Grodzisk Mazowiecki
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Rozbiórki budynków gospodarczych i wc przy ul. Harcerskiej 3, budynku mieszkalnego wielorodzinnego z budynkami gospodarczymi ul. Żyrardowska 39 oraz budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz dwóch budynków gospodarczych ul. Limanowskiego 29 w Grodzisku Mazowieckim.
1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI