Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 04
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-02
  • Numer ogłoszenia630274-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 630274-N-2018 z dnia 2018-10-02 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 04: Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 04, krajowy numer identyfikacyjny 367849538-00034, ul. Karolkowa  30 , 01-207  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (95) 720-87-75, , e-mail zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kowr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
KOWR OT Gorzów Wlkp. ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wlkp.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórkę obiektów KOWR OT Gorzów Wlkp.
Numer referencyjny: GOR.WOP.260.78.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: rozbiórka budynków należących do Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa OT Gorzów Wlkp. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 1. Zadanie 1: Likwidacja obiektu: zaplecze gorzelni Murzynowo nr inw. 57/692/101. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 7 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 7 570,65 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 2. Zadanie 2: Likwidacja obiektu: budynku gospodarczego w Łąkie gm. Skąpe nr inw. 108/51/LB. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 11.505,40 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 3. Zadanie 3: Likwidacja obiektów w m. Świerczów: hala stalowa o numerze inw. 108/794/2006, hala stalowa o numerze inw. 108/759/2007, śmietnik o numerze inw. 104/806/2019, rampa betonowa o nr. inw. 291/18/3/2028. Zakres robót: 1) Hala stalowa o nr inw. 108/794/2006 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 2) Hala stalowa o nr inw. 108/795/2007 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 3) Rampa o nr inw. 291/813/2020 • całkowita rozbiórka rampy betonowej; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. 4) Śmietnik o nr inw. 104/806/2019 • całkowita rozbiórka śmietnika; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. O wszczęciu postępowania należy zawiadomić dzierżawcę nieruchomości reprezentowanego przez pełnomocnika Joanną Skorupą zam. 69-210 Lubniewice, Glisno 108. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 9 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 38 518,68 zł brutto w tym 23% podatku VAT. 4. Zadanie 4: Zespół wychodków Brzoza, dz. 261/93. Zakres robót: 1) rozebranie elementów baraków drewnianych składanych: płyty ścienne, demontaż drzwi od wychodków, 2) Rozebranie elementów dachu baraków drewnianych składanych, 3) rozebranie murów i słupów powyżej poziomu terenu, w budynkach o wys. do 9 m (do 2 kondygnacji) z cegły na zaprawie cementowej, 4) Rozebranie fundamentów poniżej poziomu terenu, z cegły na zaprawie cementowej, 5) Rozebranie płyt dachowych żelbetonowych przy grubości płyty do 15 cm – rozebranie pokrywy studni zbiorczej, 6) Rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 20 cm – rozebranie ścian studni do głębokości 0,50 m, 7) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego grubości 10 cm, 8) Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie kondygnacji – V demontaż dwuteownika ze studni zbiorczej, 9) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt o kat. I-II – transport piasku do zasypania dołów kloacznych, 10) Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami warstwami 20 cm ziemi leżącej obok, z przerzutem ziemi na odległość do 3 m oraz zagęszczeniem warstw ubijakami ręcznymi: grunt kl. I-III – zasypanie dołów kloacznych piaskiem o gr. 30cm, 11) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt kat. I-II – transport ziemi do wyrównania terenu, 12) Rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim sposobem ręcznym z przerzutem. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 10 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która przynależy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Szczegóły w SIWZ "Dział VIII Wykaz oświadczeń lub dokumentów do złożenia" pkt 3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium dla jednego zadania częściowego ustala się w kwocie: Zadanie częściowe I 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), Zadanie częściowe II 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), Zadanie częściowe III 1 000,00 zł (słownie: sto złotych), Zadanie częściowe IV 100,00 zł (słownie: sto złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Krajowy Ośrodek wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 09 1130 1222 0030 2043 0820 0003 z adnotacją – „Wadium – usługi geodezyjne – zadanie częściowe …………”; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 3 ppkt 2-5 musi: 1. wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2. wskazywać beneficjenta – Zamawiającego, 3. określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4 określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5. gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, 6. wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Ustawy, 7. być ważne przez cały okres terminu związania ofertą. Wadium nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Oryginał wadium w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 musi zostać dostarczony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1, przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium, niedochowanie terminu wniesienia wadium lub wniesienie wadium w jednej z form, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-5, nie zawierającego zobowiązań, o których mowa w pkt 5 spowoduje odrzucenie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy wyłącznie w zakresie terminów realizacyjnych, których wydłużenie może nastąpić w następujących przypadkach: a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), lub wystąpienia zagrożenia katastrofą budowlaną, nieprzewidzianych uszkodzeń itp. powstałych w sposób niezamierzony i niezależny od wykonawcy co może mieć bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót – fakt ten musi być odnotowany, udokumentowany na podstawie opracowań zbiorowych prowadzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej i potwierdzony przez Zamawiającego. Za złe warunki atmosferyczne uważane są ciągłe silne opady atmosferyczne oraz silne wiatry – występujące w czasookresie powyżej 7 dni, c) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oferty nalezy składac na adres: KOWR O.T. Gorzów Wlkp. ul. Walczaka 25 66-400 Gorzów Wlkp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja obiektu: zaplecze gorzelni Murzynowo nr inw. 57/692/101. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 7 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 7 570,65 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja obiektu: budynku gospodarczego w Łąkie gm. Skąpe nr inw. 108/51/LB. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 8 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 11.505,40 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Likwidacja obiektów w m. Świerczów: hala stalowa o numerze inw. 108/794/2006, hala stalowa o numerze inw. 108/759/2007, śmietnik o numerze inw. 104/806/2019, rampa betonowa o nr. inw. 291/18/3/2028. Zakres robót: 1) Hala stalowa o nr inw. 108/794/2006 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 2) Hala stalowa o nr inw. 108/795/2007 • demontaż elementów stalowych hali; • wywiezienie elementów z stalowych z terenu rozbiórki; • uporządkowanie terenu i wywiezienie śmieci. 3) Rampa o nr inw. 291/813/2020 • całkowita rozbiórka rampy betonowej; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. 4) Śmietnik o nr inw. 104/806/2019 • całkowita rozbiórka śmietnika; • rozebranie podłoża z betonu gruzowego; • dowiezienie gruntu kat I-II; • zasypanie dołu po rozbiórce obiektu wraz z zagęszczeniem zasypki; • wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki. O wszczęciu postępowania należy zawiadomić dzierżawcę nieruchomości reprezentowanego przez pełnomocnika Joanną Skorupą zam. 69-210 Lubniewice, Glisno 108. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 9 SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia materiałów porozbiórkowych o wartości 38 518,68 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zespół wychodków Brzoza, dz. 261/93. Zakres robót: 1) rozebranie elementów baraków drewnianych składanych: płyty ścienne, demontaż drzwi od wychodków, 2) Rozebranie elementów dachu baraków drewnianych składanych, 3) rozebranie murów i słupów powyżej poziomu terenu, w budynkach o wys. do 9 m (do 2 kondygnacji) z cegły na zaprawie cementowej, 4) Rozebranie fundamentów poniżej poziomu terenu, z cegły na zaprawie cementowej, 5) Rozebranie płyt dachowych żelbetonowych przy grubości płyty do 15 cm – rozebranie pokrywy studni zbiorczej, 6) Rozebranie ścian żelbetowych o grubości do 20 cm – rozebranie ścian studni do głębokości 0,50 m, 7) Rozebranie podłoża z betonu żwirowego grubości 10 cm, 8) Rozebranie balustrad z kształtowników stalowych w poziomie kondygnacji – V demontaż dwuteownika ze studni zbiorczej, 9) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt o kat. I-II – transport piasku do zasypania dołów kloacznych, 10) Ręczne zasypywanie wykopów ze skarpami warstwami 20 cm ziemi leżącej obok, z przerzutem ziemi na odległość do 3 m oraz zagęszczeniem warstw ubijakami ręcznymi: grunt kl. I-III – zasypanie dołów kloacznych piaskiem o gr. 30cm, 11) Roboty ziemne ręczne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi: grunt kat. I-II – transport ziemi do wyrównania terenu, 12) Rozścielenie ziemi urodzajnej na terenie płaskim sposobem ręcznym z przerzutem. Szczegółowy zakres robót został opisany w „obmiarze robót” – załącznik nr 10 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI