Rozbiórka trzech istniejących domków letniskowych typu BRDA oraz budowa trzech sezonowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka trzech istniejących domków letniskowych typu BRDA oraz budowa trzech sezonowych budynków rekreacji indywidualnej wraz z wewnętrznymi instalacjami (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyUniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00059758
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka trzech istniejących domków letniskowych typu BRDA oraz budowa trzech sezonowych budynków rekreacji indywidualnej wraz z wewnętrznymi instalacjami (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.krzek@urk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka trzech istniejących domków letniskowych typu BRDA oraz budowa trzech sezonowych budynków rekreacji indywidualnej wraz z wewnętrznymi instalacjami (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84bb811-b7b2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa domków wypoczynkowych w Polańczyku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Dopuszcza się również możliwość składania wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty
elektronicznej na adres: beata.krzek@urk.edu.pl. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana
dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4)
włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący
format plików .pdf, 6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej - kodowanie UTF8, 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem Głównego Urzędu Miar. - Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do
przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji:
pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych MS Windows, Mac Os,
Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, d) włączona obsługa JavaScript, e)
zainstalowany program Acrobat Reader. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-291-3605/2020-II

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 365648,54 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka trzech istniejących domków letniskowych typu BRDA
oraz budowa trzech sezonowych budynków rekreacji indywidualnej wraz z wewnętrznymi
instalacjami: wod-kan, elektryczną i zagospodarowanie działki.2. Zakres zamówienia
obejmuje:a) ETAP 1:Etap pierwszy zakłada rozbiórkę trzech istniejących domków letniskowych
typu BRDA wraz z likwidacją fundamentów. Dodatkowo projekt zakłada usunięcie istniejących
powierzchni utwardzonych, likwidację elementów małej architektury oraz usunięcie/zaślepienie
zbędnych instalacji wewnętrznych poza budynkami.b) ETAP 2:Etap drugi zakłada budowę trzech
sezonowych budynków rekreacji indywidualnej wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod-kan,
elektryczną. W ramach docelowego zagospodarowania działki nr 241 przewiduje się
wykonanie:- czterech utwardzonych miejsc postojowych; - utwardzonych dojść do
projektowanych budynków; - utwardzonych tarasów niezadaszonych;- zieleni niskiej –
izolacyjnej.c) ETAP 3:Etap trzeci zakłada wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będą stosowane następujące
kryteria: - Cena: 60%- Okres gwarancji: 40%Ilość punktów w kryterium oceny ofert „Cena” zostanie
wyliczona jako stosunek ceny najniższej spośród zaoferowanych do ceny oferty badanej, otrzymany
iloraz zostanie pomnożony przez liczbę 100 oraz liczbę odpowiadającą wadze kryterium.Ilość punktów
w kryterium oceny ofert „Okres gwarancji” zostanie wyliczona jako stosunek: liczby odpowiadającej
różnicy oferowanego przez wykonawcę okresu gwarancji i minimalnego okresu gwarancji (60 m-cy), do
liczby 12. Otrzymany iloraz zostanie pomnożony przez liczbę 100 oraz liczbę odpowiadającą wadze
kryterium.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa; 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował
osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególności osobą, która będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do pełnienia funkcji
kierownika budowy, tj.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego, [Uwaga:Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom innych niż Rzeczpospolita Polska państw członkowskich Unii Europejskiej
państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 220)]. 2) Zamawiający
wymaga, aby wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał, w szczególności zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia, których
przedmiotem była budowa budynku/ów , a wartość każdego zamówienia była nie mniejsza niż
90.000,00 złotych netto.[Budowa - należy przez to rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego
w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu
budowlanego;Budynek - należy przez to rozumieć taki obiekt budowlany, który jest trwale
związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada
fundamenty i dach]

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,e) art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
zamawiający wymaga:1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi
załącznik nr 2A do specyfikacji.Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa wyżej
dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;2) wykazu
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 2B do specyfikacji.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta złożona wg wzoru „Formularz OFERTA” stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
Wraz z ofertą wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale
VI pkt 1 specyfikacji;2) Zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie, o których mowa w
rozdziale VII pkt 3 ppkt) 1 i 2) specyfikacji (jeżeli dotyczy);3) Oświadczenie, z którego wynika,
które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy
Pzp);4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pełnomocnictwa
(jeżeli dotyczy). - W przypadku, gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do
reprezentacji wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym
dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument
pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania.-
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI pkt 1 SWZ składa każdy z wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to tymczasowo potwierdza brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w
rozdz. VI pkt 2 ppkt 1)-3) specyfikacji, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub
usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w
ust. 2-6 wzoru umowy z wyłączeniem takich zmian, których wprowadzenie spowodowałoby
rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, a które to zmiany nie zostały wymienione jako możliwe do
wprowadzenia na podstawie art. 455 ustawy Pzp lub nie zostały przewidziane w ust. 2 wzoru
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-06

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI