„Rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa nowego drogowego mostu granicznego przez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa nowego drogowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia między miejscowościami Chyżne i Trstena w km 763+720 w ciągu drogi krajowej nr 7”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-10-13
  • ZamawiającyGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa nowego drogowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia między miejscowościami Chyżne i Trstena
w km 763+720 w ciągu drogi krajowej nr 7”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 417-25-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa nowego drogowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia między miejscowościami Chyżne i Trstena
w km 763+720 w ciągu drogi krajowej nr 7”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0d740de-16b0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011348/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa mostu granicznego przez rzekę Jeleśnia między miejscowościami Chyżne i Triestna w km 763+720 w ciągu drogi krajowej nr 7

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja
korzystania z Platformy:- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania
wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy; po wprowadzeniu danych użytkownika, tj. adresu
email oraz hasła, zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformę;- w przypadku, gdy
Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań
otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w
postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego;- po wypełnieniu Formularza Rejestracyjnego
Wykonawca otrzymuje wiadomość elektroniczną (e-mail) informującą, że może dokonać pierwszego
logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która
może potrwać do 24h (8h roboczych). Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów: Zalecenia
Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf”
zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),- dla dokumentów w
formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic
Signature).Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :- w przypadku wykorzystywania
aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii
NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się
podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca
się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu
zaufanego :- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),- dokumenty w formacie innym niż
„pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml). Po podpisaniu
plików, a przedich załączeniem na Platformę zaleca się dokonanie weryfikacji kompletności i
poprawności wszystkich złożonych podpisów (w szczególności gdy dokument był podpisywany przez
kilku reprezentantów lub przy wykorzystaniu różnych podpisów). W przypadku korzystania z wariantu
składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na Platformę odpowiedniej pary plików,
tj.pliku podpisywanego oraz pliku zawierającego podpis.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 20/4 Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min
4GBRAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4,
Linux lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;- włączona obsługa
JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w
formacie„pdf”.Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi
przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst,
.zip, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar
pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zamawiający informuje, że Administratorem danych
osobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874
Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl.2.W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl.3.Dane osobowe będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu
archiwizacji.4.Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień
publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach.5.Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim
zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom
przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.6.Dane osobowe Wykonawcy będą
przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku
zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego
następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również
Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi
Wykonawcami umowy).7.Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:-dostępu do danych. W
przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-sprostowania danych, ich usunięcia oraz
ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia
publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego; -wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8.Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić
Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności
wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z
postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.KR.D-3.2411.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Rozbiórka istniejącego mostu oraz budowa nowego drogowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia między miejscowościami Chyżne
i Trstena w km 763+720 w ciągu drogi krajowej nr 7”.

W ramach przedsięwzięcia przewidziane jest m.in.:

1) Rozbiórka istniejącego drogowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia między miejscowościami Chyżne i Trstena w km 763+720 drogi krajowej nr 7- jezdnia prawa
2) Budowa nowego mostu granicznego przez potok Jeleśnia miedzy miejscowościami Chyżne i Trstena w km 763+720 drogi krajowej nr 7
3) Remont opaski brzegowej w postaci narzutu kamiennego spoinowanego betonem w km 6+680,75 – 6+700,75 potoku Jeleśnia
4) Przebudowa dojazdów do obiektu (w bezpośrednim sąsiedztwie mostu) od km 763+709,50 do km 763+720 drogi krajowej nr 7
5) Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej most wraz ze studniami S1 i S2 oraz wylotem wód opadowych nr 1 w km 6+687,50 potoku Jeleśnia
6) Budowa kanału technologicznego zlokalizowanego po stronie prawej drogi krajowej nr 7 wraz ze studniami kablowymi Skt1 i Skt2

Most na potoku Jeleśna położony jest na granicy polsko – słowackiej. W związku
z tym część dokumentacji projektowej sporządzona jest w języku słowackim
w oparciu o słowackie przepisy prawne.
Wykonawca winien zapewnić, we własnym zakresie oraz na własny koszt, tłumacza języka słowackiego, niezbędnego przy realizacji poszczególnych zadań w ramach niniejszego zamówienia.

Szczegółowy zakres robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiąca załącznik do postepowania przetargowego oraz wydanymi decyzjami realizacyjnymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenia terminu realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie Okresu Gwarancji Jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawcy:

Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: 1 lub 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę obiektu/ów mostowego/ych o konstrukcji żelbetowej oraz wartości brutto budowy lub przebudowy jednego obiektu lub łącznie dwóch obiektów nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.

Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku
w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, spełnianie warunku w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy wykazują łącznie.

b) osób:
Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi
i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona.
Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, którą musi mieć dostępną na etapie realizacji zamówienia, spełniającą następujące wymagania:
b) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy –
Wymagana liczba osób – 2.
b.1) Kierownik Budowy dla polskiej strony mostu:
Kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności mostowej.
Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie w realizacji (od rozpoczęcia do zakończenia) 1 lub 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę obiektu/ów mostowego/ych
o konstrukcji żelbetowej oraz wartości brutto budowy lub przebudowy jednego obiektu lub łącznie dwóch obiektów nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.
na stanowisku:
- Kierownika Robót Mostowych;
- Kierownika Budowy;
- Inspektora Nadzoru robót mostowych specjalności inżynieryjnej mostowej.
b.2) Kierownik Budowy dla słowackiej strony mostu:
Kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności mostowej, zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi na terenie Republiki Słowacji.

Doświadczenie zawodowe:
Doświadczenie w realizacji (od rozpoczęcia do zakończenia) 1 lub 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę obiektu/ów mostowego/ych o konstrukcji żelbetowej oraz wartości brutto budowy lub przebudowy jednego obiektu lub łącznie dwóch obiektów nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.
na stanowisku:
- Kierownika Robót Mostowych;
- Kierownika Budowy;
c) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych.
Wymagana liczba osób – 1.
Kwalifikacje zawodowe:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
w specjalności drogowej.
Doświadczenie zawodowe:
Minimum 6 miesięcy doświadczenia w realizacji 1 lub 2 zadań obejmujących przebudowę lub remont drogi klasy min. G, każde o wartości robót co najmniej 200 000,00 PLN.
Jako rozpoczęcie zadania należy rozumieć datę wpisu do Dziennika Budowy
o rozpoczęciu robót budowlanych.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca, z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Okres 5 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy zł. 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast
spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 5.4)
Ogłoszenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ i PPU

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-13 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:1) odpis lub
informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty
wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy,
Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów
udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww.
dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz
danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski
pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 2) pełnomocnictwo lub inny
dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o
których mowa w pkt. 1) powyżej; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający
umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy; 4) zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy
Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do
podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1) powyżej;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 6) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5) Ogłoszenia.
II. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:-pliki Oferty załączone przez
Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert;-oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do
dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie
dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. Dokumentacja przedmiotowego postępowania
dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po
kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich
załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz
wszystkie załączniki organizatora”. Dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w
SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy,
dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”. Pytania/wnioski o
wyjaśnienie treści SWZ/odwołania składane są przy użyciu zakładki „Pytania/informacje”,
polecenie „Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz”. W trakcie etapu składania
ofert, oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , zobowiązanie,
dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki „Załączniki”
polecenie „Dodaj załącznik”. Po złożeniu ofert, dokumenty elektroniczne, oświadczenia,
uzupełnienia, wyjaśnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń przedstawiane
przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, składane są przy użyciu zakładki
„Pytania/informacje” polecenie „Nowe/wysłane” i następnie „Dodaj pytanie/ komentarz” albo jako
korespondencja w wątku polecenie „Otrzymane” i następnie „Odpowiedz”.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie pytek w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI