Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120384654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgłobicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgłobice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-113
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146741230
1.5.8.) Numer faksu: 146741231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b6ad305-aef3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001301/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbiórka istniejącego i budowa mostu na potoku Olszynka w ciągu DP 1387K Siepietnica-Lubaszowa w km 19+476
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), przy użyciu następujących narzędzi:1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal .3) poczty elektronicznej - adres e-mail: pzd@powiat.tarnow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), przy użyciu następujących narzędzi:1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal .3) poczty elektronicznej - adres e-mail: pzd@powiat.tarnow.plWe wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem postępowania: ZP.271.5.2021. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform usług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający zaleca korzystanie z systemów miniPortal i ePUAP jedynie w zakresie w jakim jest to bezwzględnie wymagane zgodnie z niniejszą SWZ tzn. celem złożenia w postępowaniu oferty (i dokumentów przekazywanych wraz z nią) natomiast w pozostałym zakresie (tzn. przekazywania w postępowaniu pozostałych dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, informacji) – Zamawiający rekomenduje korzystanie z poczty elektronicznej (adres email: pzd@powiat.tarnow.pl)Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej email pzd@powiat.tarnow.plUWAGA ! Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia ofert
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu na potoku Olszynka w ciągu drogi powiatowej 1387K relacji Siepietnica - Lubaszowa w km 19+476.Zakres robót obejmuje m.in.:A Roboty mostowe – budowa nowego mostu:1) wprowadzenie tymczasowej zmiany w organizacji ruchu na czas budowy;2) wycinka drzew,3) zdjęcie humusu w zakresie kolizji z projektowanym zakresem robót,4) wykonanie platform roboczych – utwardzenie dojazdów do placu budowy na czas budowy,5) rozbiórka nawierzchni bitumicznej w zakresie kolizji z projektowanymi robotami mostowymi,6) zabicie ścianek szczelnych z grodzic stalowych,7) roboty ziemne – wykopy pod ławy fundamentowe w ściankach szczelnych z wywiezieniem urobku poza strefę koryta potoku i terasów,8) wykonanie betonu wyrównawczego na dnie wykopu,9) zbrojenie ław fundamentowych i ścian ramy nośnej,10) betonowanie elementów jw.,11) izolacje przeciwwilgociowe powierzchni betonowych elementów jw. stykających się z gruntem,12) zasypanie wykopów fundamentowych z zagęszczeniem gruntu (zasypanie wykopów gruntem nieprzepuszczalnym)13) wykonanie płyty pomostowej ustroju nośnego mostu14) wykonanie zasypek inżynierskich – zasypanie przestrzeni za podporami gruntemłatwozagęszczalnym do poziomu betonu wyrównawczego pod płyty przejściowe,15) wykonanie żelbetowych płyt przejściowych,16) wykonanie izolacji termozgrzewalnych płyty pomostowej oraz płyt przejściowych,17) wykonanie drenaży izolacji jw.,18) ułożenie krawężnika na długości mostu i skrzydeł,19) wykonanie zbrojenia kap chodnikowych (na długości płyty pomostu i skrzydeł)20) montaż desek gzymsowych,21) betonowanie kap chodnikowych,22) montaż barieroporęczy na długości kap chodnikowych,23) montaż dylatacji (uciąglenia nawierzchni) na styku ustroju niosącego z nawierzchnią na dojazdach,24) wykonanie nawierzchni bitumicznej na moście oraz żywicznych na kapach chodnikowych,25) zabezpieczenie powierzchni betonowych wyeksponowanych wszystkich podpór powłokami malarskimi do zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni betonowych,26) wykonanie nowego koryta potoku,27) umocnienie skarp potoku w obrębie mostu – wyprofilowanych ze spadkiem 1:1 na całej ich wysokości oraz długości odcinka od 25 m powyżej mostu do 30m poniżej mostu materacem siatkowo-kamiennym gr. 20cm28) umocnienie dna potoku w obrębie mostu w zakresie jw. na dł. 77.9m narzutem ze średniego kamienia o gr. >30cm. Przedmiotowe ubezpieczenie na końcach zostanie zastabilizowane gurtami betonowymi gr 40cm29) zasypanie gruntem gliniastym istniejącego koryta potoku w zakresie jego likwidacji,30) roboty wykończeniowe i porządkowe.B Roboty drogowe:1) wprowadzenie tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenie robót,2) wykonanie nawierzchni objazdu z płyt drogowych przy nowym moście na czas budowy nowego mostu,3) zdjęcie warstwy humusy w zakresie kolizji z projektowaną inwestycją,4) rozebranie nawierzchni drogowej wraz z podbudowami na odcinku drogi powiatowej objętej wnioskiem, tj. od km 19+461.00 do km 19+523.00 DP1387,5) roboty ziemne – wykopy pod nową konstrukcję jezdni, chodnika i poboczy,6) roboty ziemne – budowa nasypów,7) budowa systemu odwodnienia wg części „Odwodnienie,”8) wykonanie korytowania pod konstrukcję jezdni i poboczy, chodników,9) wykonanie podbudów dla elementów jw.10) ułożenie elementów galanterii drogowej (krawężniki, obrzeża, itp.)11) wykonanie nawierzchni bitumicznych jezdni,12) wykonanie poboczy tłuczniowych,13) wykonanie odcinków chodników z kostki brukowej,14) obhumusowanie skarp wraz z obsianie nasionami traw,15) roboty wykończeniowe i porządkowe.16) ODWODNIENIE:• wykonanie wpustów deszczowych przykrawężnikowych z osadnikami na jezdniach drogi powiatowej,• budowa kanalizacji deszczowej z wylotami W1 i W2 do koryta potoku Olszynkawykonanie systemu podczyszczania wód opadowych z zawiesiny ogólnej w postaci osadników.3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa, kosztorysy ofertowe (mostowy i drogowy) oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), które stanowią załączniki do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodoweja) Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5* lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie tj. roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub odbudowie obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej lub sprężonej i o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł* okres wyrażony powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. b) dysponują lub będą dysponować 1 osobą na stanowisko:-kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Zamawiający wymaga aby osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót dysponowała 5 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami w specjalności mostowej (licząc od dnia uzyskania uprawnień) i pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie lub odbudowie obiektu mostowego o konstrukcji żelbetowej lub sprężonej i o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 000,00 złOsoba pełniąca funkcję kierownika budowy musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r poz. 1278) albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz.U. 2016r poz. 290 z późn. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.)oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2016 r., poz. 65).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ; 2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 6 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat* a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; *okres podany powyżej liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofertwykaz osób, zgodny z zamieszczonym wzorem - załącznik nr 7 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę stanowi wypełniony Formularz Ofertowy – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) podpisane kosztorysy ofertowe sporządzone wg wzoru stanowiącego – załącznik nr 8 do SWZ 2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przetłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;3) oświadczenia, wymagane postanowieniami o których mowa w Rozdziale VIII pkt. 1, w Rozdziale IX pkt. 9, w Rozdziale X pkt. 2 SWZ; 4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ (jeżeli dotyczy), w przypadku jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1); 5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; wg załącznika nr 11 do SWZ6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); 7) dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. numer: 92 1240 4748 1111 0000 4876 1705 w tytule wpisując numer postępowania z dopiskiem: wadium. Zaleca się dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności:1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót tj. klęski żywiołowe (powodzie, huragany, długotrwałe intensywne opady deszczu itp.), epidemie.b) wykopalisk archeologicznych uniemożliwiających wykonywanie robót; c) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy takich jak: wypadki losowe, choroby, strajki generalne, lokalne;d) w razie wystąpienia robót dodatkowych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia powodujących przesunięcie w czasie robót podstawowych;2) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy;3) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;4) z uwagi na niezależne od stron okoliczności (nieprzewidziane zmiany organizacyjne, wypadki losowe, choroby) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana Kierownika Budowy, w trakcie realizacji umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Warunków Zamówienia w razie wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie;6) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem wymogów dotyczących podwykonawców określonych w umowie.7) w sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;8) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;9) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Zmiany te mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy