Rozbiórka drogowego wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka drogowego wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiechowice
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Piechowice
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-19
  • Numer ogłoszenia540014-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540014-N-2019 z dnia 2019-04-19 r.

Gmina Miejska Piechowice: Rozbiórka drogowego wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w formule zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Piechowice, krajowy numer identyfikacyjny 23082161200000, ul. Kryształowa  49 , 58-573  Piechowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 548 900, e-mail sekretariat@piechowice.pl, faks 757 612 274.
Adres strony internetowej (URL): http://piechowice.bip.pbox.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://piechowice.bip.pbox.pl/public/?id=70693

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://piechowice.bip.pbox.pl/public/?id=70693

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka drogowego wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w formule zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia w formule zaprojektuj i wybuduj dla zamówienia pn.: Rozbiórka wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Poręba w Piechowicach w formule zaprojektuj i wybuduj, jest wykonanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę ww. wiaduktu odpowiednio wraz z uzyskaniem niezbęd-nych uzgodnień, zgód, zatwierdzeń i decyzji w tym m.in. wystąpienie do PKP PLK S.A. o Regulamin tymczasowy prowadzenia ruchu w czasie wykonywania robót i realizacja robót budowlanych. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, Programem Funk-cjonalno-Użytkowym (tzw. PFU) wraz z Koncepcją, wyszczególnionymi w punkcie 7.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 6 zawiera wzór umowy). W szczególności należy mieć na uwadze obowiązki Wykonawcy wynikające, z załączonych do PFU załączników (uzgod-nień). Przy czym wszędzie tam, gdzie nałożono obowiązek na Inwestora bądź Inwestora lub Wyko-nawcę oznacza, że obowiązek ten przechodzi na Wykonawcę, a koszty z tym związane Wykonawca ujmie w cenie oferty. Wykonawca otrzyma również stosowne pełnomocnictwa od Zamawiającego (In-westora). W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności: Dokumentację projektową obejmującą - dokumentację techniczną na rozbiórkę obiektu mostowego (wiaduktu) i projekt wykonawczy likwidacji obiektu mostowego (wiaduktu) wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zgód, zatwierdzeń i decyzji administracyj-nych koniecznych do wykonania robót budowlanych, - wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robot Budowalnych (tzw. STWiORB) - wykonanie przedmiarów robót - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy na przyległych do terenu rozbiórki drogach gminnych - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – po zakończeniu robót. W ramach dokumentacji projektowej należy zdefiniować, czy na czas rozbiórki wymagany będzie demontaż przebiegającej napowietrznej trakcji elektroenergetycznej na odcinku wykonywanych robot rozbiórkowych oraz przewidzieć konieczność zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem na czas rozbiórki torowiska, rowów i terenu pod wiaduktem. Dokumentacje projektową należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbio-ru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 1129). Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące sporządzenia Dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami zatwierdzeniami, zgodami i decyzjami zawarte są w PFU wraz z Koncepcją, Wykonawca wraz z przekazaniem dokumentacji projektowej przenosi na Zamawiającego prawa majątkowe i zależne do opracowań, wykonanych w ramach niniejszego zamówienia, Wykonawca w cenie oferty uzyska niezbędne mapy do celów projektowych konieczne do opracowania dokumentacji projektowej a koszty z tym związane ujmie w cenie oferty. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót budowlanych, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji projektowej, STWiORB, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej – dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku braku wymie-nienia w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia jakiejś czynności, która jest konieczna do prawidłowego wykonania zamówienia podstawą do odbioru będą stosowne przepisy prawa oraz obowiązująca technologii robót w danym zakresie (systemie). Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe stanowiące równowartość ceny oferty brut-to tj. wraz z podatkiem VAT. Szczegóły dot. wyliczenia ceny oferty zawarte są w Rozdziale XII SIWZ. UWARUNKOWANIA WYKONANIA Rozbiórka wiaduktu stalowego w km 13,748 nad linią kolejową Jelenia Góra – Szklarska Po-ręba w Piechowicach w formule zaprojektuj i wybuduj. Będący przedmiotem rozbiórki nieużytkowany, stalowy wiadukt drogowy, usytuowany jest w km 13,748 dz. 115/13 AM 1 nad zelektryfikowaną linii kolejowej nr 311 relacji Jelenia Góra – Szklarska Poręba w miejscowości Piechowice (województwo dolnośląskie, powiat Jelenia Góra) na terenie PKP PLK S.A. Wiadukt ten leży w ciągu dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i łączy ulicę Piastowską z ulicą Kolejową. Przedmiotowy wiadukt to konstrukcja 3 przęsłowa o schemacie statycznym belek swobodnie podpartych. Rozpiętość teoretyczna licząc od strony południowej wynosi: 4,92m + 11,20m + 4,92 m. Długość całkowita obiektu wraz ze skrzydełkami wynosi 25,29 m. W przekroju poprzecznym konstrukcja przęsła jest belkowa ośmiodźwigarowa. Na dźwigarach ułożone są w kierunku poprzecznym do osi podłużnej obiektu dźwigary Zore-sa, na których następnie ułożone są kolejne warstwy nawierzchni jezdni i chodników. Szerokość całkowita obiektu wynosi 6,36 m.Obiekt wyposażony jest w cztery podpory - dwie podpory skrajne (przyczółki) oraz dwie podpory pośrednie (filary). Przyczółki oraz podpory pośrednie wykonane są jako masywne z elementów ceglanych. Szerokość całkowita przyczółków wynosi około 7 m natomiast całkowita szerokość podpór pośrednich wynosi około 7,2 m.

II.5) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
5

II.9) Informacje dodatkowe: Okres realizacji dokumentacji projektowej na likwidację wiaduktu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, zgód, pozwoleń i decyzji administracyjnych – termin realizacji to 3 miesięcy licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbiórką wiaduktu, dla których wymagane jest zamknięcie ruchu na linii kolejowej od dnia 16.09.2019r do dnia 27.09.2019r. Wykonanie całości robót budowlanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej i odbioru robót od dnia 02.09.2019r do 31.10.2019r. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania robót budowlanych wymagających wyłączenia linii kolejowej w ruchu w przypadku zmiany planowanego terminu wyłączenia linii kolejowej z ruchu przez PKP PLK S.A. Zmiana ta dotyczy również terminu ostatecznego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej: - 1 (jedno) zadanie (realizację, zamówienie) polegające na wykonaniu rozbiórki/likwidacji/demontażu/ remontu obiektów mostowych (mosty, wiadukty, estakady itp. obiekty inżynierskie) na terenach zelek-tryfikowanych liniach kolejowych o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto tj. bez podatku VAT - jedno zadanie (jedna realizacja, jedno zamówienie), lub - 2 (dwa) zadania (realizacje, zamówienia) polegające na wykonaniu rozbiór-ki/likwidacji/demontażu/remontu obiektów mostowych (mosty, wiadukty, estakady itp. obiekty inży-nierskie) na terenach zelektryfikowanych linii kolejowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł net-to tj. bez podatku VAT - jedno zadanie (każda realizacja, każde zamówienie), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca co najmniej jedną osobę na stanowisku Projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lip-ca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowa-nia robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, i kierownika robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo bu-dowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Ob-szaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepi-sów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej: - 1 (jedno) zadanie (realizację, zamówienie) polegające na wykonaniu rozbiórki/likwidacji/demontażu/ remontu obiektów mostowych (mosty, wiadukty, estakady itp. obiekty inżynierskie) na terenach zelek-tryfikowanych liniach kolejowych o wartości co najmniej 400.000,00 zł netto tj. bez podatku VAT - jedno zadanie (jedna realizacja, jedno zamówienie), lub - 2 (dwa) zadania (realizacje, zamówienia) polegające na wykonaniu rozbiór-ki/likwidacji/demontażu/remontu obiektów mostowych (mosty, wiadukty, estakady itp. obiekty inży-nierskie) na terenach zelektryfikowanych linii kolejowych o wartości co najmniej 200.000,00 zł net-to tj. bez podatku VAT - jedno zadanie (każda realizacja, każde zamówienie), z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca co najmniej jedną osobę na stanowisku Projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lip-ca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca wykaże że dysponuje co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń, i kierownika robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo bu-dowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania za-mówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawia-jącemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dys-pozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i być podpisane przez Podmiot udostępniający zasoby
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
Za podniesienie kar umownych za nieterminową realizację zamówienia o minimum 200,00 zł za każdy dzień opóźnienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: 1.1. na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) niezawinione przez Wykonawcę przedłużenia się procedur, w tym administracyjnych, na etapie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnień, b) wystąpienia ponadnormatywnych warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, c) konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie, d) istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przed-miotowym zamówieniem, e) konieczności przeprowadzenia wykopalisk lub badań geotechnicznych lub archeologicznych uniemożliwiają-cych wykonywanie robót budowlanych. 2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa. 1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) u.p.z.p. 1.3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania robót budowlanych wymagających wyłączenia linii kolejowej w ruchu w przypadku zmiany planowanego terminu wyłączenia linii kolejowej z ruchu przez PKP PLK S.A. Zmiana ta dotyczy również terminu ostatecznego zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-06, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski (PL)
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI