Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych przy ul. Skałackiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych przy ul. Skałackiej w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-28
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00117575
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych
przy ul. Skałackiej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225493727

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynku mieszkalnego i dwóch budynków gospodarczych
przy ul. Skałackiej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9102d2b4-b97b-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013704/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Skałackiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy
zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie
przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, który został wskazany
w SWZ.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod
adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem.
Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym
adresem w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Pozostałe zawarte w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej w formatach
danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.4. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopia dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff,
XAdES.
Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich Wykonawca
może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów
wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017, nr 2247).
UWAGA
Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1797 ze zmianami) do podpisywania ofert w systemie oraz plików dokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2. Pozostałe w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1), pozostałe zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 159075,31 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego
oraz 2 budynków gospodarczych na posesji przy ul. Skałackiej w Warszawie
dz. ew. nr 4/2 i 4/3 z obrębu 1-05-13 dzielnicy Mokotów, które znajdują się
w bardzo złym stanie technicznym i mogą stwarzać zagrożenie
bezpieczeństwa.
Zakres robót obejmuje:
1.Rozbiórkę budynku mieszkalnego i 2 budynków gospodarczych w całości.
2.Uporządkowanie terenu rozbiórki.
3. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
4.Nie przewiduje się: wykonania nowego ogrodzenia, docelowego urządzenia
placu po rozbiórce budynku.
Rozbiórkę należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę
nr 328/B/2020 z dnia 09.10.2020 r. wydanym przez Prezydenta m.st.
Warszawy oraz projektem budowlanym rozbiórki wykonanym przez inż.
Tomasza Bobera stanowiącym załącznik do ww. pozwolenia na rozbiórkę.
Zamawiający wymaga zapoznania się z terenem rozbiórki i utrudnieniami w
dostępie do rozbieranych budowli.
Czynności, o których mowa w pkt. 5.1. SWZ będą wykonywane pod nadzorem
inspektora nadzoru branży budowlanej w DOM „Polkowska” w ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub
producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same
parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SWZ lub
posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm / aprobat technicznych.
Zgodnie z art.101 ust.5 ustawy wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne musi udowodnić w ofercie, w szczególności za
pomocą przedmiotowych środków dowodowych wskazanych w art. 104-
107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu
spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia. Pozostałe w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie okresu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) posiadają dolność do występowania w obrocie gospodarczym
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się
posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt.4
ustawy
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien
wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy
gwarancyjnej nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien
wykazać, że:
d)1.wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 2 roboty budowlane
polegające na wykonaniu rozbiórki obiektów budowlanych o kubaturze
co najmniej 800 m3 każdy.
d)2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego
tj. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,
doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
publicznego będącego przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na
podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy
Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 , z późn. zm.),
d)3. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami budowlanymi
w branży ogólnobudowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia
budowlane bez ograniczeń w zakresie konstrukcyjno–budowlanym, oraz
posiada co najmniej 24-to miesięczną praktykę zawodową przy
nadzorowaniu robót ogólnobudowlanych.
14.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
14.1.1. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców,
powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
− dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
− dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz
cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa
pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców
składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych Wykonawców.
14.1.2. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania)
Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co
najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia
gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu
zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres
obejmujący realizację zamówienia .
14.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego
spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj:
przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy,
zamawiający będzie brał pod uwagę: łączny potencjał techniczny
i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację
ekonomiczną i finansową przy czym:
14.1.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 14. C)
SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden
z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej
wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 14.c) SWZ.
14.1.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt.
14.d)1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden
z Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich
wymaganych robót budowlanych samodzielnie. Za spełnienie
warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1
robotę budowlaną . Pozostałe zawarte w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) posiadają dolność do występowania w obrocie gospodarczym
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt.4 ustawy
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien
wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy
gwarancyjnej nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Pozostałe zawarte w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę (lub wykonawców), którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
16.1. wykazu robót, o których mowa w pkt. 14.d)1 SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane
zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty
wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę. Pozostałe zawarte w SWZ
i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia
wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia.
16.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, o których mowa w pkt. 14.d)2. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).
W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania
zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi
stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
16.3. wykaz osób - oświadczenie dotyczące kierownika– skierowanego przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w odpowiedzialnego za
kierowanie robotami budowlanymi, o którym mowa w pkt. 14.d)3. SWZ (wg
wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania), wraz
z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tą osobą.
16.4.dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
zamawiającego w pkt. 14.c) SWZ.
16.5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1
pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych
podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców,
powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
− dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
− dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz
cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa
pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców
składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców
składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność
z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych Wykonawców.
14.1.2. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania)
Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek
przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co
najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia
gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu
zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres
obejmujący realizację zamówienia .
14.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do łącznego
spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj:
przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 112 ustawy,
zamawiający będzie brał pod uwagę: łączny potencjał techniczny
i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację
ekonomiczną i finansową przy czym:
14.1.3.1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 14. C)
SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden
z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej
wymaganej przez Zamawiającego w pkt. 14.c) SWZ.
14.1.3.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt.
14.d)1. SWZ, zostaną spełnione wyłącznie wtedy gdy jeden
z Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich
wymaganych robót budowlanych samodzielnie. Za spełnienie
warunku nie będzie uznane wykazanie, że np. „Wykonawca A”
wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 1
robotę budowlaną

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Poza wcześniej wskazanymi w umowie przypadkami, Strony
dopuszczają także możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez
przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy, tj. niezależnie od
wartości tych zmian, o ile możliwość dokonania tych zmian została
przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SWZ w postaci jasnych,
precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących
zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli
spełniają one łącznie następujące warunki:
- określają rodzaj i zakres zmian;
- określają warunki wprowadzenia zmian;
- nie modyfikują ogólnego charakteru umowy.
Stosownie do powyższego dopuszczalne są następujące zmiany umowy:
aa) zmiany wynikające ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w
życie po dacie zawarcia niniejszej umowy wraz ze skutkami takiej zmiany
regulacji prawnych,
bb) zmiana terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w sytuacji wskazanej
w § 1 ust. 5,
cc) zmiany wynikające z powierzenia Podwykonawcy wykonania części
Przedmiotu zamówienia w zakresie wynikającym z umowy między
Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub
zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było
przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania
Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego
wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą,
który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio
innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy
dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na
zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania
spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest
obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny
Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał
się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega
wykluczeniu z postępowania; przepis art. 122 ustawy stosuje się
odpowiednio;
dd) zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego
Podwykonawcom wynikające z aneksów do umów zawartych przez
Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez
Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z
udziałem Podwykonawców. Pozostałe w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej dachowej - Jedlińsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dachowej o łącznej mocy nie mniejszej niż 49,76 kW i nie większej niż 50 kW wraz z systemem odzyskiwania ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI