Rozbiórka budynków mieszkalnych i usługowych posadowionych w Gdyni przy ul. Chylońskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka budynków mieszkalnych i usługowych posadowionych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 251c, ul. Św. Mikołaja 53, ul. Podlaskiej 15 i ul. Warszawskiej 80 (z podziałem na dwie części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-27
  • Numer ogłoszenia566206-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566206-N-2020 z dnia 2020-07-27 r.

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: Rozbiórka budynków mieszkalnych i usługowych posadowionych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 251c, ul. Św. Mikołaja 53, ul. Podlaskiej 15 i ul. Warszawskiej 80 (z podziałem na dwie części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 36099552100000, ul. Hugo Kołłątaja  1 , 81-332  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 621 02 70, , e-mail biuro@zbilk.gdynia.pl, , faks 58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.zbilk.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zbilk.gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zbilk.gdynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe
Adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, ul. H. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków mieszkalnych i usługowych posadowionych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 251c, ul. Św. Mikołaja 53, ul. Podlaskiej 15 i ul. Warszawskiej 80 (z podziałem na dwie części)
Numer referencyjny: ZBILK.IZ.BB.241.P.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia w każdej części postępowania są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynków zlokalizowanych w Gdyni. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:Część 1 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku usługowego na posesji nr 1822. 1827 przy ul. Chylońskiej 251c w Gdyni. Do zakresu prac należą w szczególności:- roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe sanitarne wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe elektryczne wszystkich elementów istniejących w budynku,- zabezpieczenie robót rozbiórkowych pod względem BHP,- uporządkowanie terenu po pracach rozbiórkowych,- wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty związane z rozbiórką elementów budowlanych jakie występują przy realizacji przedmiotu zamówienia.Do obowiązków wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również wywiezienie gruzu, elementów wyposażenia i innych odpadów oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na płyty azbestowo-cementowe, którymi pokryte są ściany zewnętrzne.Część 2 - Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego na posesjinr 1324 przy ul. Św. Mikołaja 53, budowli (pustostanu) na posesji nr 306, 371 przy ul. Podlaskiej 15 oraz budynku usługowego przy posesji nr 1030, 1027 przy ul. Warszawskiej 80 w Gdyni. Do zakresu prac należą przede wszystkim:- roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe sanitarne wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe elektryczne wszystkich elementów istniejących w budynku,- zabezpieczenie robót rozbiórkowych pod względem BHP,- uporządkowanie terenu po pracach rozbiórkowych,- wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty związane z rozbiórką elementów budowlanych jakie występują przy realizacji przedmiotu zamówienia.Do obowiązków wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również wywiezienie gruzu, elementów wyposażenia i innych odpadów oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.5) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45111220-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
35
28

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie w Części 1 zamówienia wynosi 5 tygodni.2. Okres, w którym realizowane będzie zamówienie w Części 2 zamówienia wynosi 4 tygodnie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum dwie roboty budowlane, których przedmiotem były rozbiórki budynków o wartości nie mniejszej niż:Dla Części 1 – 25 000,00 zł brutto każda,Dla Części 2 – 4 000,00 zł brutto każda,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: warunek zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie doświadczenia wykonawca musi spełniać dla każdej Części zamówienia, na którą składa ofertę. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania warunku łącznie dla kilku części zamówienia, tj. wykonawca wykazujący spełnienie ww. warunku łącznie dla więcej niż jednej części musi wykazać, że wykonał należycie minimum dwie roboty (dwie umowy, kontrakty) – zgodnie z opisem pkt 3 powyżej – na kwotę nie mniejszą niż wartość wymagana dla części o najwyższej wartości.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zamawiający będzie żądał od wykonawcy złożenia wykazu robót budowlanych, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - wykonawca przedstawi wykaz robót polegających na wykonaniu co najmniej 2 robót budowlanych, których przedmiotem były rozbiórki budynków, o wartości nie mniejszej niż :Dla Części I - 25 000,00 zł brutto każda,Dla Części II – 4 000,00 zł brutto każda,wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Za należycie wykonaną robotę zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.W przypadku, gdy wykonawca wykonał w ramach jednego zlecenia, kontraktu lub zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien on wyodrębnić i podać wartość robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynków.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna) do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp,2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia o którym mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3, zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się lub podwykonawca lub podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego) – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: Sygn. Akt KIO 1495/14]),2. Inne podmioty na zasoby których może powołać się wykonawca:1) wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych,2) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w dołączonym do oferty aktualnym na dzień składania ofert oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszej SIWZ,3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia zasobów. Dokument ten wymagany jest od każdego podmiotu na zasoby którego powołuje się wykonawca.Dokument zobowiązania do oddania do dyspozycji zasobów winien zawierać następujące informacje:- nazwę podmiotu, który udostępnia swoje zasoby,- nazwę wykonawcy na rzecz którego inny podmiot udostępnia swoje zasoby,- zakres udostępnianych wykonawcy zasobów,- informację w jaki sposób wykonawca wykorzysta zasoby innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia,- zakres udziału innego podmiotu przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego,- okres w którym inny podmiot będzie uczestniczył w realizacji niniejszego zamówienia,Dokument zobowiązania winien być złożony w oryginale.4) zamawiający podda ocenie, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp.5) w przypadku gdy zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega wykonawca biorący udział w postępowaniu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub w sytuacji w której zachodzą wobec tych podmiotów podstawy do wykluczenia, zamawiający będzie żądał, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami bądź zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 3.3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu BEZ WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przepisy art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:Część 1 - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych),Część 2 – 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – tylko i wyłącznie przelew bankowy na rachunek zamawiającego w banku:PKO BP na nr konta: 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: „ Rozbiórka budynków mieszkalnych i usługowych posadowionych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 251c, ul. Św. Mikołaja 53, ul. Podlaskiej 15 i ul. Warszawskiej 80 – ZBILK.IZ.BB.241.P.8.2020 – Część …………….” Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się aby do oferty dołączyć kopię dokonanego przelewu.2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela (bank) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela (Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni) zawierającego:- termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę,- informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania,- bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp,3) gwarancji bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie) zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę,- informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania,- bezwarunkowe zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp,4) gwarancji ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie) zawierającej: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę,- informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania,- bezwarunkowe zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Niezbędnym jest przedłożenie przez poręczyciela pisemnego oświadczenia wobec wierzyciela zawierającego: - termin obowiązywania poręczenia do końca okresu związania ofertą na w/w kwotę,- informację, że udzielone poręczenie stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni, nr postępowania,- bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.3. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w oddzielnej kopercie w Sekretariacie siedziby zamawiającego przed terminem składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej Umowy będzie możliwe w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-6 Ustawy PZP oraz na podstawie art.144 ust.1 pkt 1 w sytuacjach, gdy zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania Umowy przez strony w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienia wątpliwości treści Umowy, jeżeli będzie budziła ona wątpliwości interpretacyjne między stronami,3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb zamawiającego, chociażby wiązało się to ze zmianą wysokości wynagrodzenia, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówieni z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę spowodowanych w szczególności: a) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, przy których niemożliwe jest prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, o ile wykonawca wykaże, że okoliczności te miały bezpośredni wpływ na niemożność wykonywania świadczenia,b) wystąpieniem okoliczności siły wyższej, przy czym przedłużenie terminu wykonania zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania siły wyższej,c) skierowaniem przez zamawiającego do wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowalnych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydaniem zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia prze właściwy organ władzy publicznej, o ile wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni odpowiadającą okresowi na jaki wykonawcy nakazano wstrzymania robót budowlanych lub zakazano prowadzenia tych robót, d) wystąpieniem kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji; przy czym przedłużenie terminu nastąpi o liczbę dni niezbędną na usunięcie kolizji,e) koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania lub zakończenia robót objętych Umową,f) koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny na ich wykonania i uzyskania ewentualnych decyzji lub uzgodnień z nimi związanych,5) jeżeli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu zamawiającego,6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,7) zmiany wartości brutto wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysokości (stawki) podatku od towarów i usług,8) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 Ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przed zmianą Umowy wykonawca zobowiązany jest wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,9) innych zmian korzystnych dla zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku usługowego na posesji nr 1822. 1827 przy ul. Chylońskiej 251c w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia Części 1 postępowania są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego na posesjinr 1324 przy ul. Św. Mikołaja 53, budowli (pustostanu) na posesji nr 306, 371 przy ul. Podlaskiej 15 oraz budynku usługowego przy posesji nr 1030, 1027 przy ul. Warszawskiej 80 w Gdyni. Do zakresu prac należą w szczególności:- roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe sanitarne wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe elektryczne wszystkich elementów istniejących w budynku,- zabezpieczenie robót rozbiórkowych pod względem BHP,- uporządkowanie terenu po pracach rozbiórkowych,- wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty związane z rozbiórką elementów budowlanych jakie występują przy realizacji przedmiotu zamówienia.Do obowiązków wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również wywiezienie gruzu, elementów wyposażenia i innych odpadów oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.Wykonawca powinien zwrócić szczególną uwagę na płyty azbestowo-cementowe, którymi pokryte są ściany zewnętrzne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa oraz załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.2. Warunki ogólne dla każdej części postępowania:1) wykonawca winien:- przed rozpoczęciem rozbiórki odłączyć wszystkie instalacje i media. Miejsce odłączenia, wyłączniki, zawory, winny znajdować się poza obrębem robót budowlanych,- ogrodzić i oznakować teren w sposób zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych,- zapewnić prowadzenie robót budowlanych w sposób niezakłócający porządku, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa,- zorganizować prace wynikające z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniający korzystania z istniejącej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, usługowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonujących w sąsiedztwie lub pobliżu prowadzonych robót budowlanych,- zapewnić niezbędne pozwolenia i dopełni procedur w przypadku konieczności wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciężarowych w strefach ruchu, - przed przystąpieniem do prowadzenia robót rozbiórkowych wymagających wejścia w pas dróg publicznych wykonawca na własny koszt winien wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzyskać wymagane prawem uzgodnienia przedmiotowego projektu, wystąpić o pozwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego zajęciem,- prowadzić wszelkie prace z poszanowaniem istniejącej infrastruktury zielonej, tj. trawników, krzewów, drzew, kwiatów. W przypadku gdy w wyniku robót budowalnych zostanie uszkodzony element infrastruktury zielonej, wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia tego elementu,- zapewnić w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,2) wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót,3) wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,4) wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów z/na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę,5) wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane materiały,6) wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,7) po zakończeniu robót, ale przed ich ostatecznym odbiorem przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z przyległym terenem.3. Jeżeli w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia bądź w SIWZ pojawią się wskazania dla niektórych technologii, materiałów lub urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zapisy te rozumieć należy jako uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i zamawiający nie ma możliwości stworzyć opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dokładne i precyzyjne określenia. W takich przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powyższe oznacza, iż zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zostały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Obowiązek wykazania równoważności leży po stronie zamawiającego (tj. spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwiązania równoważne winny zapewniać uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwiązań wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania, podając ich parametry techniczne.4. W celu wypełnienia swoich zobowiązań, wykonawca winien zapewnić doświadczone oraz wykwalifikowane osoby, co będzie warunkowało prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111100-9, 45111300-1, 45111220-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego na posesji nr 1324 przy ul. Św. Mikołaja 53, budowli (pustostanu) na posesji nr 306, 371 przy ul. Podlaskiej 15 oraz budynku usługowego przy posesji nr 1030, 1027 przy ul. Warszawskiej 80 w Gdyni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia Części 2 postępowania są roboty budowlane polegające na rozbiórce budynku mieszkalnego na posesjinr 1324 przy ul. Św. Mikołaja 53, budowli (pustostanu) na posesji nr 306, 371 przy ul. Podlaskiej 15 oraz budynku usługowego przy posesji nr 1030, 1027 przy ul. Warszawskiej 80 w Gdyni. Do zakresu prac należą przede wszystkim:- roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe sanitarne wszystkich elementów istniejących w budynku,- roboty rozbiórkowe elektryczne wszystkich elementów istniejących w budynku,- zabezpieczenie robót rozbiórkowych pod względem BHP,- uporządkowanie terenu po pracach rozbiórkowych,- wszystkie inne nie wymienione wyżej roboty związane z rozbiórką elementów budowlanych jakie występują przy realizacji przedmiotu zamówienia.Do obowiązków wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy również wywiezienie gruzu, elementów wyposażenia i innych odpadów oraz ich utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ – Dokumentacja projektowa oraz załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.2. Warunki ogólne dla każdej części postępowania:1) wykonawca winien:- przed rozpoczęciem rozbiórki odłączyć wszystkie instalacje i media. Miejsce odłączenia, wyłączniki, zawory, winny znajdować się poza obrębem robót budowlanych,- ogrodzić i oznakować teren w sposób zabezpieczający przed dostępem osób nieupoważnionych,- zapewnić prowadzenie robót budowlanych w sposób niezakłócający porządku, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa,- zorganizować prace wynikające z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniający korzystania z istniejącej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, usługowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonujących w sąsiedztwie lub pobliżu prowadzonych robót budowlanych,- zapewnić niezbędne pozwolenia i dopełni procedur w przypadku konieczności wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciężarowych w strefach ruchu, - przed przystąpieniem do prowadzenia robót rozbiórkowych wymagających wejścia w pas dróg publicznych wykonawca na własny koszt winien wykonać projekt tymczasowej organizacji ruchu, uzyskać wymagane prawem uzgodnienia przedmiotowego projektu, wystąpić o pozwolenie na zajęcie pasa drogowego oraz ponieść wszelkie koszty związane z jego zajęciem,- prowadzić wszelkie prace z poszanowaniem istniejącej infrastruktury zielonej, tj. trawników, krzewów, drzew, kwiatów. W przypadku gdy w wyniku robót budowalnych zostanie uszkodzony element infrastruktury zielonej, wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia tego elementu,- zapewnić w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,2) wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót,3) wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,4) wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów z/na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają wykonawcę,5) wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie zamawiającego i własne, w szczególności wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane materiały,6) wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót,7) po zakończeniu robót, ale przed ich ostatecznym odbiorem przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z przyległym terenem.3. Jeżeli w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia bądź w SIWZ pojawią się wskazania dla niektórych technologii, materiałów lub urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zapisy te rozumieć należy jako uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i zamawiający nie ma możliwości stworzyć opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dokładne i precyzyjne określenia. W takich przypadkach zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powyższe oznacza, iż zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zostały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Obowiązek wykazania równoważności leży po stronie zamawiającego (tj. spełnienia wymagań określonych przez zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwiązania równoważne winny zapewniać uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwiązań wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania, podając ich parametry techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111100-9, 45111300-1, 45111220-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI