Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Nowa Wieś Grodziska dz. nr 164/1...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Nowa Wieś Grodziska dz. nr 164/1 i 164/2, gmina Pielgrzymka, powiat złotoryjski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-07-26
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409146
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Nowa Wieś Grodziska
dz. nr 164/1 i 164/2, gmina Pielgrzymka, powiat złotoryjski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynków gospodarczych w miejscowości Nowa Wieś Grodziska
dz. nr 164/1 i 164/2, gmina Pielgrzymka, powiat złotoryjski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f0a66ba-80cb-4144-9aca-3f9e26aca5b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbiórka obiektów budowlanych posadowionych na działkach nr 164/1 i 164/2 w miejscowości Nowa Wieś Grodziska, gmina Pielgrzymka, powiat złotoryjski

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl
Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.
5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający
dopuszcza wszczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.
6. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.
7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).
8. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
10.Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4)włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w rozdziale II ust.1 SWZ.
12. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
13. Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów nakładających obowiązek weryfikacji przestrzegania sankcji unijnych uzupełnionych przez sankcje krajowe w związku z wojną w Ukrainie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164, z późn. zm.).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, który może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.


6. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału.
7. Prawa osób, których dane dotyczą
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 244395,83 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka sześciu budynków gospodarczych w miejscowości Nowa Wieś Grodziska dz. nr 164/1 i 164/2, gmina Pielgrzymka, powiat złotoryjski”

Na działce 164/1 zlokalizowane są budynki po dawnym PGR przeznaczone do rozbiórki tj.
- (1) - magazyn paliw nr inw. 072/221 (kryty eternitem)
- (4) - wiata stalowa nr inw. 025/187 (bez pokrycia konstrukcji dachu)
- (6) - wiata stalowa (na maszyny) inw. 238/181 (kryta eternitem)
Na działce 164/2 zlokalizowane n/w obiekty przeznaczone do rozbiórki tj.
- (8) – Kuźnia nr inw. 022/181 (kryta dachówka karpiówką)
- (10) – waga wozowa nr inw.057/660 (kryta papą)
- (11) – ziemianka ( magazyn olejów i smarów) bez numeru inwentarzowego (kryta papą)
Obecnie obiekty nie są użytkowane. Usytuowanie obiektów pokazano na załączonej mapce.

Opis prac rozbiórkowych
1) Kuźnia
• Oczyszczenie wnętrza z zanieczyszczeń wraz z ich wywiezieniem i utylizacją,
• Rozbiórka pokrycia dachu z dachówki wraz z rozbiórką konstrukcji dachowej,
• Przewracanie konstrukcji murowej nadziemia (kamienne i ceglane),
• Rozkucie posadzki,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

2) Wiata stalowa
• Demontaż elementów konstrukcji żelbetowej (płyta przy oborze),
• Rozbiórka (cięcie palnikiem a-t) konstrukcji stalowej na elementy o długości transportowej,
• Rozbiórka słupów pod słupy konstrukcji stalowej,
• Rozkucie posadzki,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

3) Magazyn paliw
• Rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, wraz z ich zapakowaniem, transportem oraz utylizacją i przekazaniem karty odpadu Zamawiającemu,
• Rozbiórka konstrukcji więźby dachowej,
• Rozbiórka ścian żelbetowych
• Rozkucie posadzki,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,
• Demontaż pozostałej infrastruktury paliwowej,
• Ostrożne odkopanie zbiornika
• Wydobycie zbiornika przy użyciu dźwigu (po wcześniejszym odpompowaniu zawartości oraz odgazowaniu zbiornika), załadunek zbiornika na środek transportu oraz wywiezienie wraz z utylizacją i przekazaniem karty odpadu Zamawiającemu,
• Rozkucie fundamentu pod zbiornik wraz z jego wydobyciem ponad teren,
• Zasypanie wykopów (objętości po zbiorniku) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

4) Waga wozowa
• Rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, wraz z ich zapakowaniem, transportem oraz utylizacją i przekazaniem karty odpadu Zamawiającemu,
• Rozbiórka konstrukcji więźby dachowej,
• Przewracanie konstrukcji murowej nadziemia (kamienne i ceglane),
• Rozkucie posadzki,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,,
• Demontaż pozostałości konstrukcji stalowej wagi
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Rozkucie ścian komory wagi oraz rozkucie posadzki komory wagi,
• Zasypanie wykopów (objętości po komorze wagi) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Rozebranie muru ogrodzeniowego,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,,
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

5) Wiata stalowa kryta eternitem
• Rozbiórka pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, wraz z ich zapakowaniem, transportem oraz utylizacją i przekazaniem karty odpadu Zamawiającemu,
• Rozbiórka (cięcie palnikiem a-t) konstrukcji stalowej na elementy o długości transportowej,
• Rozbiórka konstrukcji żelbetowej,
• Rozkucie posadzki,
• Wykopy i rozkopy pod rozbiórkę fundamentów,
• Rozbicie fundamentów na bryły, wydobycie na powierzchnię,
• Zasypanie wykopów (objętości po fundamentach) gruntem (nie gruzem) z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Zasypanie rozkopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem warstwami co 20cm,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

6) Ziemianka
• Odkopanie konstrukcji,
• Rozbiórka pokrycia z papy na betonie wraz z jej utylizacją (składowaniem),
• Rozbiórka sklepienia odcinkowego,
• Demontaż konstrukcji murowej z kamienia i cegły,
• Rozbiórka posadzki z desek i leżaków,
• Wyrównanie terenu spycharką,
• Załadunek materiałów porozbiórkowych na środki transportu, wywiezienie i utylizacja,
• Przywiezienie oraz rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą oraz nawożeniem,
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz ze zgłoszeniem zmian ewidencyjnych do SP,

Szczegółowy zakres prac określony został w dokumentacji projektowej, projekcie umowy, przedmiarze robót, opisie robót rozbiórkowych. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %,
2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 40 %,
Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z rozdziałem XV SWZ
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4, 7-8 i 10 ustawy PZP oraz
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni cały warunek samodzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidulane nie wykaże wykonania całego wymaganego zakresu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2-3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem XVI SWZ
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbiórek obiektów budowlanych o łącznej kubaturze tych obiektów nie mniejszej niż 1.000,00 m3, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r.
(Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz złoży oświadczenie potwierdzające ich prawidłowość i aktualność.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
-W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób:.
Termin realizacji zamówienia – 2 miesiące i krócej – 40 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 3 miesiące – 20 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące– 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (4 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 4 miesięcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie i montaż zamykanego regału na książki. Wymiary: szer. 80 cm, gł. 50 cm i wys. 200cm. W środku 4-5 półek. Kolor beżowy, pół-mat. Lokalizacja montażu: ul. Litewska we Wrocławiu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI