Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKarsin
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-13
  • ZamawiającyGmina Karsin
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00220665
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 222

1.5.2.) Miejscowość: Karsin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@karsin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Równanie i wałowanie dróg gruntowych gminnych oraz równaniem, utwardzaniem i wałowaniem dróg gruntowych gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ece77b89-d54f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00220665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ece77b89-d54f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział
VII Opis sposobu przygotowania oferty, ROZDZIAŁ X. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI
ELEKTRONICZNEJ – W TYM KOMUNIKACJI MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ ORAZ
SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XII. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest równanie i wałowanie dróg gminnych oraz równanie, utwardzanie (materiał gminny) i wałowanie dróg gruntowych gminnych.
2. Część nr I – Wykonanie remontu dróg gminnych poprzez równanie równiarką i wałowanie walcem w okresie wiosna i jesień (praca kompletu maszyn, dwukrotnie)
Zakres robót:
a) Równanie, profilowanie i wałowanie walcem dróg gminnych: szacunkowa długość dróg – ok. 150 km, szacowana średnia szerokość 4mb – 6mb. Szacuję się ok. 250 godzin pracy sprzętu.
Równanie i profilowanie dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności:
- wyrównywanie wybojów i kolein, wykonanie spadków i odwodnieni,
- usunięcie z drogi ewentualnych kamieni lub innych materiałów obcych,
- zagęszczanie walcem [samobieżny] po wykonaniu profilowania nawierzchni równiarką, aż do momentu prawidłowego wyrównania drogi.
1) Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
Wykonawca bierze odpowiedzialność za naruszenie znaków granicznych. W przypadku ich naruszenia jest zobowiązany do geodezyjnego ich ustawienia.
UWAGI!
Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Do ceny jednostkowej nie dolicza się czasu dojazdu maszyn z bazy na teren realizacji zadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót telefonicznie informował pracownika odpowiedzialnego ze strony Zamawiającego o gotowości rozpoczęcia realizacji usługi oraz na 1 godzinę przed zakończeniem prac w celu weryfikacji realizacji dziennego zakresu wykonanej usługi (weryfikacja motogodzin pracy sprzętu przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac).
W ofercie należy również podać cenę brutto oraz cenę jednostkową:
• dla części nr I – za 1h równania, profilowanie i wałowanie walcem dróg gminnych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest równanie i wałowanie dróg gminnych oraz równanie, utwardzanie (materiał gminny) i wałowanie dróg gruntowych gminnych.
3. Część nr II – Równanie, profilowanie, utwardzanie oraz wałowanie walcem dróg gminnych
Zakres robót:
a) Równanie, profilowanie, utwardzanie (materiał gminny – załadunek i transport po stronie Wykonawcy) oraz wałowanie walcem: szacunkowa długość dróg – ok. 10 km, szacowana średnia szerokość po utwardzeniu – 5mb. Szacuję się ok. 100 godzin pracy sprzętu.
Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni dróg, obejmuje wykonanie następujących czynności:
- wyrównywanie wybojów i kolein, wykonanie spadków i odwodnieni,
- usunięcie z drogi ewentualnych kamieni lub innych materiałów obcych,
- ułożenie warstwy tłucznia (załadunek i transport w miejsce konieczne do utwardzenia)
- zagęszczanie walcem [samobieżny] po wykonaniu profilowania nawierzchni równiarką, aż do momentu prawidłowego wyrównania drogi.
Równanie i profilowanie wraz z zagęszczeniem nawierzchni drogi należy wykonać przy zachowaniu optymalnej wilgotności nawierzchni pasa drogi.
1) Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć i oznakować teren wykonywania robót na drodze. Pojazd wykonujący prace powinien być oznakowany zgodnie z przepisami zapewniając bezpieczeństwo ruchu drogowego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności podczas realizacji zamówienia w tym zwrócenia szczególnej uwagi na istniejące uzbrojenie w pasie drogi tj. np.: studnie kanalizacji sanitarnej, uzbrojenie sieci wodociągowe itp. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie istniejącego uzbrojenia w pasie drogi.
3) Wykonawca bierze odpowiedzialność za naruszenie znaków granicznych. W przypadku ich naruszenia jest zobowiązany do geodezyjnego ich ustawienia.
UWAGI!
Materiał do utwardzenia dróg znajduje się w Przytarni 29.
Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 1 dnia od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego.
Do ceny jednostkowej nie dolicza się czasu dojazdu maszyn z bazy na teren realizacji zadania.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót telefonicznie informował pracownika odpowiedzialnego ze strony Zamawiającego o gotowości rozpoczęcia realizacji usługi oraz na 1 godzinę przed zakończeniem prac w celu weryfikacji realizacji dziennego zakresu wykonanej usługi (weryfikacja motogodzin pracy sprzętu przed rozpoczęciem i po zakończeniu prac).
W ofercie należy również podać cenę brutto oraz cenę jednostkową:
• dla części nr II – za 1h równania, profilowania, utwardzenia oraz wałowania walcem dróg gminnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
a) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
b) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
c) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 100.000,00 zł,-.
d) Zdolność techniczna lub zawodowa:
Warunki zostaną spełnione, gdy:
i. Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, roboty budowlane w branży drogowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł,- brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie wykazu robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie
z zapisami SWZ
Rozdziału IV. Wymagania zamawiającego zawartych w
ust. 4. Oświadczenia i
dokumenty, jakie zobowiązaniu są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z zapisami SWZ
Rozdziału IV. Wymagania zamawiającego zawartych w
ust. 4. Oświadczenia i
dokumenty, jakie zobowiązaniu są dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw wykluczenia (podmiotowe środki dowodowe).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 4 SWZ, składa każdy z
wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają
poszczególni wykonawcy. 4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SWZ oraz danych zawartych w złożonej ofercie. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, które zostały zawarte w Załączniku Nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformie e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ w myśl ustawy PZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kafelkarz - godziny lub akord - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
WitCzekam na kontakt. am. Szukamy kafelkarza Mieszkania w stanie deweloperskim Kuchnie, łazienki Na godziny lub na akord
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI