IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
• dla części 1 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 4 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 5 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 6 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium),• dla części 7 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 8 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium • dla części 9 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,• dla części 10 – 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych),• dla części 11 – 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych),• dla części 12 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,• dla części 13 – 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych),Szczegóły określa SIWZ
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-29, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
- Kanał "A" Dąbrowica - utrzymanie bieżące, msc. Dąbrowica, gm. Szczucin - Kanał "B" Zabrnie (Częściowo trasą: Rybnica Kanał "B" Zabrnie) - utrzymanie bieżące. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp oraz z obustronnych pasów. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie z wyrzuceniem urobku poza górną krawędź skarp oraz rozdrobnieniu i rozplantowaniu. Naprawie uszkodzonego ubezpieczenia skarp i dna z płyt chodnikowych lokalnie na całej długości. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
- Kanał "Średnica" - utrzymanie bieżące, zasypanie wyrw brzegowych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu mechanicznym porostów gęstych twardych ze skarp wraz z wygrabieniem (w przypadku zalegającego pokosu na skarpach). Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Uzupełnieniu skarp przez zasyp wyrw brzegowych ziemią i odbudowa zdeformowanego ubezpieczenia z płyt. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
- Jamnica - utrzymanie bieżące |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie mechaniczne kosiarka bijakową ze skarp, wykoszenie ręczne i wygrabienie porostów z dna i hakowanie roślin korzeniących się w dnie koryta potoku, rozbiórka przetamowań, zatorów, likwidacja oberwisk skarp, wyrw brzegowych z zasypem, naprawa obsuniętej skarpy potoku, ręczne ścinanie krzaków, zarośli średniej gęstości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
- Zgórska Rzeka – lokalna zabudowa wyrw brzegowych, - Prawy wał potoku Breńka w km 2+570-2+600, 3+300-3+320, 3+600-3+630 - naprawa skarpy wału. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie mechaniczne kosiarką bijakową porostów, traw ,wykop i transport ziemi, zasyp nor, tuneli, zagłębień, nierówności ,zagęszczenie zasypu, naprawa brzegów przez darniowanie, likwidacja lokalnych zatorów, odsypisk ziemnych, piaskowych, plantowanie, wyrównanie międzywala, skarp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
- Kanał "Radwan" - utrzymanie bieżące, zasypanie wyrw brzegowych - Breńka (Breń Breńka) - utrzymanie bieżące w km 21+600 - 28+884 (uregulowany) - udrożnienie koryta, zasyp wyrwy w km 11+140 - 11+155. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie na min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie , wygrabienie porostów ze skarp i dna, hakowanie koryta kanału z częściowym wywozem materiału z hakowania, naprawa drogi serwisowej przez likwidację, zasyp wyboi, nierówności tłuczniem 0-31,5mm z wyrównaniem i zagęszczeniem, rozbiórka zdeformowanego ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce żwirowej i geowłókninie, zasyp wyrw brzegowych, wykonanie opasek z podwójnej kiszki faszynowej ,wykopy, przekopy, zasypy, skarpowanie brzegów, wykonanie narzutu kamiennego na skarpie i w dnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
- Skrzynka – utrzymanie bieżące. Naprawa wózka wyciągnika suwnicy. Naprawa niecki wypadowej zrzutu wody, - Wały potoku Nieczajka – utrzymanie bieżące – naprawa śluz wałowych w km: P: 0+210 i L: 3+620. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Naprawa wózka jezdnego wciągnika suwnicy WSP-5, wymiana łańcucha napędowego, naprawa niecki wypadowej zrzutu wody przez: rozbiórkę uszkodzonej konstrukcji żelbetowej progu niecki wypadowej i betonowego ubezpieczenia lewej skarpy zrzutu wody, zbrojenie (uzupełnienie) konstrukcji progu niecki wypadowej wykonanie betonowania, wykonanie narzutu kamiennego z kamienia średniego. Demontaż starych klap płaskich z przyczółków, oczyszczenie z namułu i zanieczyszczeń rurociągów betonowych naprawianych śluz, wprowadzenie (relining) do rurociągów rur przepustowych dwuściennych, wypełnienie (iniekcja) przestrzeni między wprowadzonymi rurami a rurociągiem betonowym, wykonanie ścianek żelbetowych na wlotach do śluz oraz montaż zastawek naściennych płaskich i krat, wykonanie ścianek żelbetowych na wylotach oraz montaż klap zwrotnych naściennych skośnych wykonanych z materiału PEHD. Konserwacja odpływów od śluz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
- Nieczajka - utrzymanie bieżące |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp. Ścinaniu krzaków lokalnie na całej długości potoku. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Odbudowie skarpy poprzez drenowanie faszynowe za pomocą kiszki faszynowej, odbudowie istniejącego ubezpieczenia kiszką faszynową z zasypaniem, wyrównaniem i obsiewem skarp. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
- Potok Dęba - utrzymanie bieżące - naprawa stopnia wodnego w km 3+780, - Prawy wał potoku Upust - naprawa skarpy wału w km 8+960-8+980. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp. Ścinaniu krzaków lokalnie na całej długości potoku. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Likwidacji zatorów i przetamowań lokalnie na całej długości potoku. Rozbiórka zniszczonych elementów betonowych stopnia. Profilowanie skarp wyrw poniżej i powyżej stopnia, uzupełnienie ziemią przywiezioną ubytków w skarpach, zasyp wybojów w dnie potoku w sąsiedztwie stopnia. Zabezpieczenie skarp przez wykonanie narzutu kamiennego na włókninie w płotkach z kiszek o rozmiarze kraty 1m x 1m grubości 30cm. Wykonanie koszy siatkowo kamiennych w miejsce zniszczonego skrzydełka stopnia, ubezpieczenie stopy skarp opaskami z kiszek faszynowych podwójnych śr. 15cm, wykonanie narzutu kamiennego w dnie grubości 30cm poniżej i powyżej stopnia, wykonanie umocnienia skarp darniną pasem 1m, powyżej obsiew mieszanką traw. Usunięciu pozostałości kładki przez potok (elementy stalowe), skarpowanie (profilowanie) powierzchni wyrw na odkład, uzupełnienie wyrw ziemią dowiezioną z zagęszczeniem, wykonanie opasek obustronnych stopy skarpy z kiszek faszynowych podwójnych na długości wyrw, wykonanie narzutu kamiennego w dnie potoku na podsypce żwirowej, umocnienie skarp obustronnie dołem darniowanie powyżej obsiew mieszanka traw. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
- Utrzymanie bieżące rzeki Gorzyczanki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: wykoszenie porostów ze skarp rzeki, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozbiórka przetamowań, ścinanie średniej gęstości krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, wykonanie brzegosłonu krytego, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
- Utrzymanie bieżące rzeki Koprzywianki, - Utrzymanie bieżące Dopływu spod Janczyc. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: wykoszenie porostów ze skarp rzeki, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozbiórka przetamowań, ścinanie średniej gęstości krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, wykonanie brzegosłonu krytego, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, prowadzenie nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
- Utrzymanie Strugi Oleśnickiej, Oleśnica, - Zabudowa wyrwy rzeki Czarna w msc. Kłoda gm. Rytwiany. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie porostów ze skarp, ścinanie i karczowanie zagajników, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, naprawie opasek brzegowych z kiszek faszynowych, umocnienia skarp brzegowych narzutem kamiennym, formowaniu i zagęszczeniu ziemi w wyrwie brzegowej, wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, wykonanie brzegoskłonu krytego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
- Utrzymanie rzeki Desty. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie porostów ze skarp, ścinanie i karczowanie zagajników, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozplantowanie wydobytego urobku, udrożnienie przepustów, udrożnienie zatorów z koryta cieku, naprawie opasek brzegowych z kiszek faszynowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
- Konserwacja rzeki Czyżówka „Kanału Ożarów - Wisła". |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie roślinności ze skarp, wydobycie roślin korzeniących się, oczyszczenie mechaniczne kanału z namułu, zabudowa wyrwy, oczyszczenie z namułu przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Doświadczenie kierownika budowy |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: