"Roboty związane z utrzymainem rzek w ZZ Sandomierz"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Roboty związane z utrzymainem rzek w ZZ Sandomierz"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-14
  • Numer ogłoszenia597252-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597252-N-2020 z dnia 2020-10-14 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: "Roboty związane z utrzymainem rzek w ZZ Sandomierz"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Poczta, Kurier, Osobiście
Adres:
Zarząd Zlewni w Sandomierzu, ul. Długosza 4a, 27-600 Sandomierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Roboty związane z utrzymainem rzek w ZZ Sandomierz"
Numer referencyjny: 2355/ZZS/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na rzekach będących w administracji Zarządu Zlewni Sandomierzu, Nadzór Wodny Dąbrowa Tarnowska, Nadzór Wodny Sandomierz, Nadzór Wodny Staszów, Nadzór Wodny Opatów. Zakres przedmiotu zamówienia w zależności od części zadania obejmuje: wykoszenie porostu traw na skarpach cieków, wykoszenie porostów z dna cieków wraz z usunięciem roślin korzeniących się, udrożnienie cieków, zabudowa wyrw, roboty naprawcze i wykonanie nowych obiektów. Szczegółowy zakres prac stanowią załączone do postępowania kosztorysy ofertowe. W zależności od rodzaju prac oraz ich lokalizacji na niektórych zadaniach wymagane będzie prowadzenie nadzoru przyrodniczego.

II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną na rzekach i urządzeniach wodnych (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana i ukończona w sposób należyty) na kwotę nie niższą niż:.Dla części nr 1 – 30 000 zł bruttoDla części nr 2 – 30 000 zł bruttoDla części nr 3 - 40 000 zł bruttoDla części nr 4 – 30 000 zł bruttoDla części nr 5 – 40 000 zł bruttoDla części nr 6 - 30 000 zł bruttoDla części nr 7 - 20 000 zł bruttoDla części nr 8 – 30 000 zł bruttoDla części nr 9 – 20 000 zł bruttoDla części nr 10 – 50 000 zł bruttoDla części nr 11 – 70 000 zł bruttoDla części nr 12 - 40 000 zł bruttoDla części nr 13 – 80 000 zł bruttob) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności: 1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278), tj. uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania bez ograniczeń lub inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub posiadającymi zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 z późn. zm.), oraz posiadającą doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. a) rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych robót budowlanych zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. b) rozdziału 7 SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Pełnomocnictwo – o ile dotyczy. 3. Zobowiązane podmiotu trzeciego – o ile dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
• dla części 1 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 4 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 5 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 6 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium),• dla części 7 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium• dla części 8 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium • dla części 9 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,• dla części 10 – 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych),• dla części 11 – 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych),• dla części 12 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium,• dla części 13 – 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych),Szczegóły określa SIWZ

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określa Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: - Kanał "A" Dąbrowica - utrzymanie bieżące, msc. Dąbrowica, gm. Szczucin - Kanał "B" Zabrnie (Częściowo trasą: Rybnica Kanał "B" Zabrnie) - utrzymanie bieżące.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp oraz z obustronnych pasów. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie z wyrzuceniem urobku poza górną krawędź skarp oraz rozdrobnieniu i rozplantowaniu. Naprawie uszkodzonego ubezpieczenia skarp i dna z płyt chodnikowych lokalnie na całej długości. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: - Kanał "Średnica" - utrzymanie bieżące, zasypanie wyrw brzegowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu mechanicznym porostów gęstych twardych ze skarp wraz z wygrabieniem (w przypadku zalegającego pokosu na skarpach). Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Uzupełnieniu skarp przez zasyp wyrw brzegowych ziemią i odbudowa zdeformowanego ubezpieczenia z płyt. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: - Jamnica - utrzymanie bieżące
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie mechaniczne kosiarka bijakową ze skarp, wykoszenie ręczne i wygrabienie porostów z dna i hakowanie roślin korzeniących się w dnie koryta potoku, rozbiórka przetamowań, zatorów, likwidacja oberwisk skarp, wyrw brzegowych z zasypem, naprawa obsuniętej skarpy potoku, ręczne ścinanie krzaków, zarośli średniej gęstości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: - Zgórska Rzeka – lokalna zabudowa wyrw brzegowych, - Prawy wał potoku Breńka w km 2+570-2+600, 3+300-3+320, 3+600-3+630 - naprawa skarpy wału.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie mechaniczne kosiarką bijakową porostów, traw ,wykop i transport ziemi, zasyp nor, tuneli, zagłębień, nierówności ,zagęszczenie zasypu, naprawa brzegów przez darniowanie, likwidacja lokalnych zatorów, odsypisk ziemnych, piaskowych, plantowanie, wyrównanie międzywala, skarp.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: - Kanał "Radwan" - utrzymanie bieżące, zasypanie wyrw brzegowych - Breńka (Breń Breńka) - utrzymanie bieżące w km 21+600 - 28+884 (uregulowany) - udrożnienie koryta, zasyp wyrwy w km 11+140 - 11+155.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie na min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie , wygrabienie porostów ze skarp i dna, hakowanie koryta kanału z częściowym wywozem materiału z hakowania, naprawa drogi serwisowej przez likwidację, zasyp wyboi, nierówności tłuczniem 0-31,5mm z wyrównaniem i zagęszczeniem, rozbiórka zdeformowanego ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce żwirowej i geowłókninie, zasyp wyrw brzegowych, wykonanie opasek z podwójnej kiszki faszynowej ,wykopy, przekopy, zasypy, skarpowanie brzegów, wykonanie narzutu kamiennego na skarpie i w dnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: - Skrzynka – utrzymanie bieżące. Naprawa wózka wyciągnika suwnicy. Naprawa niecki wypadowej zrzutu wody, - Wały potoku Nieczajka – utrzymanie bieżące – naprawa śluz wałowych w km: P: 0+210 i L: 3+620.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Naprawa wózka jezdnego wciągnika suwnicy WSP-5, wymiana łańcucha napędowego, naprawa niecki wypadowej zrzutu wody przez: rozbiórkę uszkodzonej konstrukcji żelbetowej progu niecki wypadowej i betonowego ubezpieczenia lewej skarpy zrzutu wody, zbrojenie (uzupełnienie) konstrukcji progu niecki wypadowej wykonanie betonowania, wykonanie narzutu kamiennego z kamienia średniego. Demontaż starych klap płaskich z przyczółków, oczyszczenie z namułu i zanieczyszczeń rurociągów betonowych naprawianych śluz, wprowadzenie (relining) do rurociągów rur przepustowych dwuściennych, wypełnienie (iniekcja) przestrzeni między wprowadzonymi rurami a rurociągiem betonowym, wykonanie ścianek żelbetowych na wlotach do śluz oraz montaż zastawek naściennych płaskich i krat, wykonanie ścianek żelbetowych na wylotach oraz montaż klap zwrotnych naściennych skośnych wykonanych z materiału PEHD. Konserwacja odpływów od śluz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: - Nieczajka - utrzymanie bieżące
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp. Ścinaniu krzaków lokalnie na całej długości potoku. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Odbudowie skarpy poprzez drenowanie faszynowe za pomocą kiszki faszynowej, odbudowie istniejącego ubezpieczenia kiszką faszynową z zasypaniem, wyrównaniem i obsiewem skarp. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: - Potok Dęba - utrzymanie bieżące - naprawa stopnia wodnego w km 3+780, - Prawy wał potoku Upust - naprawa skarpy wału w km 8+960-8+980.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp. Ścinaniu krzaków lokalnie na całej długości potoku. Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie. Likwidacji zatorów i przetamowań lokalnie na całej długości potoku. Rozbiórka zniszczonych elementów betonowych stopnia. Profilowanie skarp wyrw poniżej i powyżej stopnia, uzupełnienie ziemią przywiezioną ubytków w skarpach, zasyp wybojów w dnie potoku w sąsiedztwie stopnia. Zabezpieczenie skarp przez wykonanie narzutu kamiennego na włókninie w płotkach z kiszek o rozmiarze kraty 1m x 1m grubości 30cm. Wykonanie koszy siatkowo kamiennych w miejsce zniszczonego skrzydełka stopnia, ubezpieczenie stopy skarp opaskami z kiszek faszynowych podwójnych śr. 15cm, wykonanie narzutu kamiennego w dnie grubości 30cm poniżej i powyżej stopnia, wykonanie umocnienia skarp darniną pasem 1m, powyżej obsiew mieszanką traw. Usunięciu pozostałości kładki przez potok (elementy stalowe), skarpowanie (profilowanie) powierzchni wyrw na odkład, uzupełnienie wyrw ziemią dowiezioną z zagęszczeniem, wykonanie opasek obustronnych stopy skarpy z kiszek faszynowych podwójnych na długości wyrw, wykonanie narzutu kamiennego w dnie potoku na podsypce żwirowej, umocnienie skarp obustronnie dołem darniowanie powyżej obsiew mieszanka traw. Prowadzeniu nadzoru przyrodniczego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: - Utrzymanie bieżące rzeki Gorzyczanki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: wykoszenie porostów ze skarp rzeki, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozbiórka przetamowań, ścinanie średniej gęstości krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, wykonanie brzegosłonu krytego, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: - Utrzymanie bieżące rzeki Koprzywianki, - Utrzymanie bieżące Dopływu spod Janczyc.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: wykoszenie porostów ze skarp rzeki, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozbiórka przetamowań, ścinanie średniej gęstości krzaków, formowanie i zagęszczanie nasypów, wykonanie brzegosłonu krytego, wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, prowadzenie nadzoru przyrodniczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: - Utrzymanie Strugi Oleśnickiej, Oleśnica, - Zabudowa wyrwy rzeki Czarna w msc. Kłoda gm. Rytwiany.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie porostów ze skarp, ścinanie i karczowanie zagajników, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, naprawie opasek brzegowych z kiszek faszynowych, umocnienia skarp brzegowych narzutem kamiennym, formowaniu i zagęszczeniu ziemi w wyrwie brzegowej, wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych, wykonanie brzegoskłonu krytego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: - Utrzymanie rzeki Desty.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie porostów ze skarp, ścinanie i karczowanie zagajników, wydobycie z dna cieku roślin korzeniących się, rozplantowanie wydobytego urobku, udrożnienie przepustów, udrożnienie zatorów z koryta cieku, naprawie opasek brzegowych z kiszek faszynowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: - Konserwacja rzeki Czyżówka „Kanału Ożarów - Wisła".
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polegać będzie min. na wykonaniu robót obejmujących: Wykoszenie roślinności ze skarp, wydobycie roślin korzeniących się, oczyszczenie mechaniczne kanału z namułu, zabudowa wyrwy, oczyszczenie z namułu przepustów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Doświadczenie kierownika budowy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI