„Roboty utrzymaniowe na ciekach wodnych oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty utrzymaniowe na ciekach wodnych oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-24
  • Numer ogłoszenia587872-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587872-N-2020 z dnia 2020-09-24 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie: „Roboty utrzymaniowe na ciekach wodnych oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Hanasiewicza  17B , 35-103  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 (17) 853 74 00, , e-mail rzeszow@wody.gov.pl, , faks +48 (17) 853 64 21.
Adres strony internetowej (URL): https://www.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Roboty utrzymaniowe na ciekach wodnych oraz wałach przeciwpowodziowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Jaśle”
Numer referencyjny: RZ.ROZ.28101.97.2020.MW
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
wszystkie części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe na ciekach wodnych oraz wałach przeciwpowodziowych z podziałem na 2 części:1) Część 1 zamówienia „Utrzymanie wałów – prawy wał Wisłoki w km 0+000-28+681 i 0+000-1+764 i wały cofkowe rowu Złotnicko-Berdechowskiego L+P w km L-0+000-0+255 i P-0+000-0+256”Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- przygotowaniu podłoża pod nasypy, zrowkowanie korony wału,- zakupie i transporcie ziemi,- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiebiernymi na odkład, - mechanicznym plantowaniu terenu spycharkami, zagęszczaniu nasypów walcami, walec samojezdny wibracyjny, - obsianiu skarp w ziemi urodzajnej2) Część 2 zamówienia „Roboty utrzymaniowe na potoku Grobla (wg MPHP Wólka w km 0+000 – 7+000)”Zakres prac obejmuje:Wykonanie usług polegających m. in. na:- wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gesty, twardy,- wygrabianiu wykoszonych porostów oraz usuwaniu kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, wygrabianiu wykoszonych porostów ze skarp,- wykoszeniu porostów, ręcznie z dna cieków, porost gesty, twardy,- wygrabianiu wykoszonych porostów oraz usuwaniu kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, usuwaniu kożucha roślin pływających,- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki gęste,- oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniemWykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- robotach ziemnych koparkami przedsiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi,- robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami gąsienicowymi, roboty na odkład z transportem do 20˙m. wyrównanie skarpy z wyprofilowaniem,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego,- umocnieniu skarpy materiałem naturalnym,- ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie,- plantowaniu skarp i korony nasypów,- obsianiu skarp w ziemi urodzajnej,- ścinaniu drzew piła mechanicznaUWAGA:1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każde z wyżej wymienionych zadań stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część lub kilka części zamówienia.3. O ile SIWZ nie stanowi inaczej, jej zapisy stosuje się odpowiednio do wszystkich części zamówienia.Szczegółowy zakres robót precyzują: dokumentacja techniczna (opisy przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, mapy poglądowe) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.W/w. dokumenty stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
45110000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać co najmniej wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót utrzymaniowych w obrębie koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych polegających na:dla części: 1- zabudowie wyrw.dla części: 2 - zabudowie wyrw, oraz narzucie kamienia.b) Wykazywane zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy roboty zostały wykonane należycie.c) W przypadku wykazania zamówień rozliczanych w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia ich wartości wg średniego kursu wymiany waluty ustalonego przez Narodowy Bank Polski na dzień podany jako termin rozpoczęcia wykazanego zamówienia.d) Kwalifikacja nastąpi na podstawie zał. nr 7, 8 do oferty
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Załącznik nr 7 - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, - określonych w pkt. VII.2.SIWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie wzakresie wykonawstwa” stanowiącego zał. nr 7 do Formularza oferty. Załącznik nr 8 - Dowodyokreślające, czy roboty, o których mowa w Załączniku nr 7 „Doświadczenie w zakresiewykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie. Załącznik nr 9 - OświadczenieWykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubieganiasię o zamówienia publiczne, wg podanego wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do Formularzaoferty, Załącznik nr 10 - Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnegowyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłatlub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo– w przypadku wydania takiego wyrokulub decyzji- dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,wg podanego wzoru stanowiącego zał. nr 10 do Formularza oferty,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.), Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu przezWykonawcę (Załącznik nr 1 do oferty) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2do oferty) Kosztorys ofertowy (wg podanego wzoru) (Załącznik nr 3 do oferty) - jeżeli dotyczyPełnomocnictwo (Załącznik nr 4 do oferty) - jeżeli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotutrzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnychzasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – w przypadku korzystaniaprzez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów (Załącznik nr 5 do oferty) - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
wzór umowy stanowi załącznik nr 2 i 3 do SIWZ

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadkuwystąpienia jednej z okoliczności określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych alboco najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) ograniczenia zakresu rzeczowego umowyw związku z obiektywną niemożnością wykonania danego zakresu rzeczowego, brakiem celowościwykonania danego zakresu rzeczowego, 2) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotuumowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, 3) w przypadku działania siływyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższejnależy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, którezasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy,których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć iim przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością m.in. w sytuacji, gdy wystąpiąniekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególności uniemożliwiające prowadzenie prac objętychumową, przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatruniemożliwiający pracę maszyn budowlanych tj. powyżej 30 m/s, gwałtowne opady deszczu (w tymoberwanie chmury) tj. trwające dłużej niż 3 dni lub opady intensywne w wielkości powyżej 30 l/m2,gradobicie, burze, wysoki stan wód. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni poinformowaćZamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ jakie zdarzenie miałona przebieg realizacji przedmiotu umowy, pod rygorem utraty prawa powoływania się na klauzulę siływyższej, 4) gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika z okoliczności natury technicznej iprawnej, 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnieuzgodnionych aneksów do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresemhttps://przetargi.wody.gov.pl/. 2 Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertąnależy złożyć za pośrednictwem Platformy 3 Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeńskładanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udział w postępowaniu”, a następniewypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, w szczególnościpliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki byłyopatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta” itd. Szczegółowy sposób złożeniaoferty zawiera Instrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresemhttp://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcja-dla-wykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html 4 Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniuustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeżejako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadkuzastrzegania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązanyoznaczyć je podczas składania oferty w Platformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 5 Celemzłożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające sięna ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisu elektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać na Platformę.Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposóbpodpisania oferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie. Ofertę przesłaną z pominięciempowyższych zasad Zamawiający będzie traktował jako niezłożoną ze względu na brak jejintegralności, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt 2) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych. 6Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należy szyfrować – załączonepliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminu składaniaofert są one niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 7 Wykonawcamoże przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofajofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej naPlatformie. 8 Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę zapośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacji oferty przebiega etapowo, najpierwjest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składania nowej oferty. Sposóbwycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 9 Wykonawcapo upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.10. W przypadku rozbieżności pomiędzy informacjami podanymi w formularzach oferty na Platformiea treścią dokumentów stanowiących ofertę decydująca będzie treść dokumentów stanowiących ofertę.11. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 09.10.2020 r. o godz. 12:00 w Zarządzie Zlewni wJaśle, ul. Modrzejewskiego 12, pok. 210, II piętro. Informacje o osobach upoważnionych i procedurzeotwarcia: a) Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Wzwiązku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19 uczestnictwo w sesjiotwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. Link do transmisji zostanieudostępniony w dniu otwarcia ofert na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia b) Otwarcieofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert zapomocą Platformy c) Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 12. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się zWykonawcami w związku z postępowaniem przetargowym są: sprawy formalno-prawne - MarcinWolski – tel.: +48 694436390 w związku z zagadnieniami technicznymi: a) Część nr 1 – PiotrBasztura Nadzór Wodny w Mielcu tel. 609093548 b) Część nr 2 Kamil Cich - Nadzór Wodny w Jaśletel. (13) 446 40 34
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Utrzymanie wałów – prawy wał Wisłoki w km 0+000-28+681 i 0+000-1+764 i wały cofkowe rowu Złotnicko-Berdechowskiego L+P w km L-0+000-0+255 i P-0+000-0+256”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Część 1 zamówienia „Utrzymanie wałów – prawy wał Wisłoki w km 0+000-28+681 i 0+000-1+764 i wały cofkowe rowu Złotnicko-Berdechowskiego L+P w km L-0+000-0+255 i P-0+000-0+256”Zakres prac obejmuje:Wykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- przygotowaniu podłoża pod nasypy, zrowkowanie korony wału,- zakupie i transporcie ziemi,- wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiebiernymi na odkład, - mechanicznym plantowaniu terenu spycharkami, zagęszczaniu nasypów walcami, walec samojezdny wibracyjny, - obsianiu skarp w ziemi urodzajnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6, 45110000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Roboty utrzymaniowe na potoku Grobla (wg MPHP Wólka w km 0+000 – 7+000)”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje:Wykonanie usług polegających m. in. na:- wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gesty, twardy,- wygrabianiu wykoszonych porostów oraz usuwaniu kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, wygrabianiu wykoszonych porostów ze skarp,- wykoszeniu porostów, ręcznie z dna cieków, porost gesty, twardy,- wygrabianiu wykoszonych porostów oraz usuwaniu kożucha roślin pływających i porostów roślin korzeniących się, usuwaniu kożucha roślin pływających,- ręcznym ścinaniu i karczowaniu, zagajniki gęste,- oczyszczeniu terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniemWykonanie robót budowlanych polegających m. in. na:- robotach ziemnych koparkami przedsiebiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi,- robotach ziemnych wykonywanych ładowarkami gąsienicowymi, roboty na odkład z transportem do 20˙m. wyrównanie skarpy z wyprofilowaniem,- wykonaniu narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia ciężkiego lub średniego,- umocnieniu skarpy materiałem naturalnym,- ręcznym formowaniu nasypów z ziemi leżącej na odkładzie,- plantowaniu skarp i korony nasypów,- obsianiu skarp w ziemi urodzajnej,- ścinaniu drzew piła mechaniczna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 77310000-6, 45110000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: ZAKUP I DOSTAWA NICI CHIRURGICZNYCH
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa artykułów biurowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzeszów: zakup i dostawa aparatury medycznej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzeszów: Dostawa artykułów biurowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa i montaż systemów zabezpieczających przed przebywaniem ptaków na stacji A23 Młociny
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niebieszczany
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI