Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty utrzymaniowe dróg- wykonanie ścinki poboczy i odtworzenie rowów odwadniających
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30
1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty utrzymaniowe dróg- wykonanie ścinki poboczy i odtworzenie rowów odwadniających
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac4f3958-767b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 ścinka poboczy i renowacja rowów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn.2. Funkcjonalnośćplatformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.3.Ofertamusi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt (ze szczególnym wskazaniem na .pdf) i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Zamawiający określając dopuszczalne formaty danychw jakich może zostać przedłożona oferta wraz z załącznikami korzysta z katalogu formatów wskazanych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). 5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415).6.Szczegółowy opis sporządzania, podpisywania i przesyłania przez Wykonawcę: oferty, oświadczeń, pełnomocnictw, podmiotowych środków dowodowych i innych dokumentów dotyczących postępowania, został zawarty w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO):1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie, 10-429 Olsztyn, ul. Cementowa 3, tel. 89 535 66 30, e-mail: psd@powiat-olsztynski.pl2. Osobą udzielającą wyjaśnień w zakresie ochrony danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: iod_psd@powiat-olsztynski.pl lub na adres korespondencyjny Administratora danych.3. Celem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Roboty utrzymaniowe dróg- wykonanie ścinki poboczy i odtworzenie rowów odwadniających”4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w związku z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych są przede wszystkim organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej w zakresie i w celach, które regulują przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.7. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, liczone od roku następującego, po roku w którym sprawę zakończono.8. Posiada Pan/Pani prawo do dostępu do danych osobowych/ sprostowania danych osobowych/ żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych/ wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest:• wymogiem ustawowym i jest Pan/Pani zobowiązania do ich podania, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości osiągnięcia celu, jakim jest spełnienie ciążącego obowiązku prawnego na Administratorze.10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.II. Informacje dotyczące podwykonawstwa1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom);2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia;3. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty utrzymaniowe dróg powiatowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie polegające na ścince poboczy i odtworzeniu rowów odwadniających.1.1. ZADANIE NR 1 - terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w OlsztynkuZakres prac obejmuje: - ścinkę poboczy w ilości 20 000m2- odtworzenie rowów odwadniających 1700 mbŚcinka poboczy obejmuje: a) DP 1468N Butryny – Purda- Prejłowo → 10 000 m2b) DP 1437N Olsztynek - Waplewo → 10 000 m2Odtworzenie rowów obejmuje:a) DP 1433N Pawłowo - Gąsiorowo → 1200 mbb) DP 1437 Olsztynek – Waplewo → 500 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty utrzymaniowe dróg powiatowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie polegające na ścince poboczy i odtworzeniu rowów odwadniających. 1.2. ZADANIE NR 2- teren działania obwodu drogowego w Barczewie Zakres prac obejmuje: - ścinkę poboczy w ilości 27 000 m2- odtworzenie rowu odwadniającego 1 500 mbŚcinka poboczy obejmuje:a) DP 1475N Derc – Kronowo → 15 000 m2b). DP 1436N Kruzy - Górowo → 12 000 m2Odtworzenie rowów odwadniających obejmuje:a) DP 1475N Derc - Kronowo → 1 500 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty utrzymaniowe dróg powiatowych na terenie działania Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie polegające na ścince poboczy i odtworzeniu rowów odwadniających. 1.3. ZADANIE NR 3 – teren działania Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście Zakres prac obejmuje: a) ścinkę poboczy w ilości 15 000 m2b) odtworzenie rowu odwadniającego 1500 mbŚcinka poboczy obejmuje:a) DP 1401N Dąbrówka Wlk. - Łumpia → 10 000 m2b). DP 1432N Frączki - Derc → 5 000 m2Odtworzenie rowów odwadniających obejmuje:a) DP 1401N Dąbrówka Wlk. - Łumpia → 1000 mbb) DP 1432N Frączki - Derc → 500 mb
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
a) CENA – waga (znaczenie) 60 %; cena oferty brutto, zgodnie z kosztorysem ofertowym. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.b)TERMIN WYKONANIA- waga (znaczenie) 40% Oferta z najkrótszym terminem wykonania otrzyma maksymalnie 40 punktów.Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium TERMIN WYKONANIA. Termin wykonania należy podać w dniach.Zamawiający wyznacza minimalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 30 dni i maksymalny termin wykonania zamówienia, który wynosi 90 dni, licząc od dnia następnego po przekazaniu terenu budowy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu w zakresie:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) zdolności zawodowej.Odnośnie przedmiotowego warunku Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż: wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem były roboty budowlane polegające na utrzymaniu dróg, obejmujące ścinkę poboczy i/lub odtworzenie rowów odwadniających, o wartości roboty nie mniejszej niż:a) dla ZADANIA NR 1 - 35 000,00 zł.b). dla ZADANIA Nr 2 – 45 000,00 złc) dla ZADANIA Nr 3 –25 000,00 złW przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się robotą budowlaną obejmującą ścinkę poboczy i/lub odtworzenie rowów odwadniających, o wartości odpowiadającej, co najmniej sumie kwot wskazanych przez Zamawiającego dla tych części.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca składa:a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo świadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: a) Dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (np. w przypadku przedsiębiorców mających swoją siedzibę na terytorium RP będzie to: odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej).b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione prze podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia zostały zawarte w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został zawarty w SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy