„Roboty utrzymaniowe cieków i rzek będących w administracji Zarządu Zlewni w Gli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Roboty utrzymaniowe cieków i rzek będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia603446-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603446-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach: „Roboty utrzymaniowe cieków i rzek będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59 A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (32) 777 49 94, , e-mail zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl, , faks +48 (32) 777 49 99 .
Adres strony internetowej (URL): www.wody.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w postaci papierowej i opatrzona własnoręcznym podpisem zgodnie z wymaganiami SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 oraz z 2019 r. poz. 1051 i 1495), osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gliwicach ul. Robotnicza 2, 44-100 Gliwice
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Zarząd Zlewni w Gliwicach, ul. Robotnicza 2, 44-100 Gliwice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Roboty utrzymaniowe cieków i rzek będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”
Numer referencyjny: GL.ROZ.2810.117.2020.EWK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu pn.: „Roboty utrzymaniowe cieków i rzek będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 17 części:Część nr 1 - Konserwacja cieku Woszczyckiego w km 0+000-1+490 oraz w km 6+790-10+150, m. Orzesze-Woszczyce (rozmiar rzeczowy: 4,850 km)Część nr 2 - Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+380-7+080 w m. Lubomia, gm. LubomiaCzęść nr 3 - Roboty utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 8+900-10+070 w m. Kotulin, gm. ToszekCzęść nr 4 - Roboty utrzymaniowe cieku Toszeckiego w km 2+920 - 3+560 oraz 12+550 - 13+830 w m. Niewiesze, Toszek, gm. Rudziniec, ToszekCzęść nr 5 - Remont koryta cieku Czarniawka w km 8+963 - 8+969 oraz 8+999 - 9+083 w m. Ruda Śląska, gm. Ruda ŚląskaCzęść nr 6 - Roboty utrzymaniowe na rzece Bierawce w km 0+000 - 1+960 m. Bierawa, gm. BierawaCzęść nr 7 - Roboty utrzymaniowe na rzece Rudzie w Rybniku przy ul. Partyzantów w km 36+840-37+140Część nr 8 - Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń I w km 2+800-5+090 oraz 6+390-8+500 w m. Buków, gmina Lubomia oraz m. Bluszczów, Bełsznica, gmina GorzyceCzęść nr 9 - Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń II w km 0+000-1+920 w m. Bluszczów, Rogów, gmina GorzyceCzęść nr 10 - Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń III w km 0+000-1+730 w m. Bełsznica, Gorzyce, gmina GorzyceCzęść nr 11 - Roboty utrzymaniowe na cieku K2 w km 0+000-5+250 w m. Racibórz, Rudnik, gmina Racibórz i RudnikCzęść nr 12 - Roboty utrzymaniowe cieku Kalembianka w km 0+000 – 0+800 – odcinkowo w m. CieszynCzęść nr 13 - Roboty utrzymaniowe w korycie rzeki Puńcówki w km 3+220 – 3+270 w m. PuńcówCzęść nr 14 - Roboty utrzymaniowe rzeki Piotrówki w km 30+400 – 32+050 – odcinkowo w m. HażlachCzęść nr 15 - Roboty utrzymaniowe koryta cieku Ornontowickiego w km 4+910-5+210 w m. Ornontowice, gm. OrnontowiceCzęść nr 16 - Roboty utrzymaniowe cieku Świętoszowickiego w km 2+100-4+134 oraz 4+620-5+900 w m. Ziemięcice, Świętoszowice, gm. ZbrosławiceCzęść nr 17 - Roboty utrzymaniowe na cieku Promna w m. Mikołów, gm. MikołówSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki wykonania robót dla poszczególnych części zawiera:Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz:Załącznik nr 7 do SIWZ - Przedmiar Robót, odrębnie dla każdej części zamówienia;Załącznik nr 11 do SIWZ - Mapy poglądowe;Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe: Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi: 12 miesięcy od daty odbioru końcowego. Zamawiający zaleca i umożliwia dokonanie wizji lokalnej na terenie przedmiotowych prac, na następujących zasadach:a) udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy i jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty, każdy z wykonawców chcący wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do uprzedniego poinformowania Zamawiającego o chęci uczestniczenia w wizji lokalnej telefonicznie do przedstawiciela Zamawiającego pod nr tel.:- w części nr 1, 6, 7 - nr tel.: 697 102 243 (Nadzór Wodny Rybnik);- w części nr 3, 4, 5 oraz 15, 16, 17 - nr tel.: 697 102 163 (Nadzór Wodny Gliwice);- w części nr 2, 8, 9, 10, 11 – nr tel.: 661 446 662 (Nadzór Wodny Racibórz);- w części nr 12, 13, 14 – nr tel.: 697 102 189 (Nadzór Wodny Cieszyn);ustalając datę i godzinę przybycia. b) Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia. Ewentualne zapytania wynikające z przeprowadzonej wizji lokalnej Wykonawcy powinni zadawać w trybie określonym w ustawie Pzp, c) Wykonawcy uczestniczą w wizji lokalnej na swój koszt,d) Zamawiający nie zapewnia ubezpieczenia przedstawicieli Wykonawców od jakichkolwiek wypadków czy szkód poniesionych przez Wykonawcę w związku z prowadzoną wizją lokalną,e) przedstawiciele Wykonawcy nie mają prawa bez uzgodnienia z Zamawiającym do podejmowania w trakcie wizji lokalnej jakichkolwiek działań i czynności na terenie objętym wizją lokalną. f) W trakcie wizji lokalnej zostanie spisana notatka służbowa przez przedstawiciela Zamawiającego, w której zostaną odnotowane: dane uczestników oraz data przeprowadzenia wizji lokalnej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem zdolności technicznej umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W części nr 1:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto. (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych) W części nr 2:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy i 00/100 złotych) W części nr 3:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. (słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 złotych) W części nr 4:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych) W części nr 5:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy i 00/100 złotych) W części nr 6:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 7 500,00 zł brutto. (słownie: siedem tysięcy pięćset i 00/100 złotych) W części nr 7:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto. (słownie: jeden tysiąc i 00/100 złotych)W części nr 8:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 9:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 30 00,00 zł brutto. (słownie: trzydzieści tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 10:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 11:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto. (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 12:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 13:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 14:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto. (słownie: piętnaście tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 15:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 16:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto. (słownie: dwadzieścia tysięcy i 00/100 złotych)W części nr 17:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty polegającej na należytym wykonaniu konserwacji, robót utrzymaniowych lub remontu rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy i 00/100 złotych)Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu posłużył się w każdej części tym samym doświadczeniem.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, musi wykazać jeden z nich.Ocena spełniania wyżej wymienionego warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Wykonawca nie jest zobowiązanydo złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocąbezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniuustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadaniapubliczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać. 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentypotwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnamilub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zgodny w treści zZałącznikiem Nr 10 do SIWZ); 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułemśrodka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne(zgodny w treści zZałącznikiem Nr 10 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 6 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowejo której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca możeprzedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ). OFERTAWSPÓLNA Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcejWykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że takaoferta spełniać będzie następujące wymagania: 1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązanido ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2 Wszelkakorespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adresnależy wpisać w Formularzu oferty. 3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum,spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą w formieokreślonej w pkt 9 SIWZ. 4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składaoświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnieniu warunków udziału wpostępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert,celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienienie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp orazspełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, w którym każdy z nichwykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstawwykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenialub dokumenty wymienione w 10.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.WYKONAWCA ZAGRANICZNY 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 SIWZ składadokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lubprzed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminuważności dokumentu stosuje się.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 13 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufiie, niezostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje poufiie zostaną przekazaneWykonawcy w jeden z następujących sposobów: 1. Osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednimwyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru. 2. Przez posłańca naadres wskazany przez Wykonawcę.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Konserwacja cieku Woszczyckiego w km 0+000-1+490 oraz w km 6+790-10+150, m. Orzesze-Woszczyce (rozmiar rzeczowy: 4,850 km)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Konserwacja cieku Woszczyckiego w km 0+000-1+490 oraz w km 6+790-10+150, m. Orzesze-Woszczyce (rozmiar rzeczowy: 4,850 km)Roboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp cieku;• Wygrabieniu ręcznym wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2m;• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%;• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60% z przycięciem nawisów;• Naprawie opasek z kiszek faszynowych;• Oczyszczeniu z namułu przepustów rurowych o śr. 1.5 m;• Oczyszczeniu ubezpieczenia z dybli betonowych z rozplantowaniem materiału;• Likwidacji zatorów i przetamowań z koryta cieku;• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+380-7+080 w m. Lubomia, gm. Lubomia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe rzeki Lubomki (Pleśnicy) w km 3+380-7+080 w m. Lubomia, gm. LubomiaRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;• Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60 % łącznie z usunięciem zatorów przetamowań w korycie;• Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia (bez karczowania);• Wywozie wyciętych krzaków w miejsce zrąbkowania załadunek i zrąbkowanie poza rejonem robót;• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi w gruncie kat. I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;• Robotach ziemnych z przewozem gruntu taczkami;• Rozbiórce zniszczonego ubezpieczenia z płyt ażurowych typu „Krata” mała;• Robotach ziemnych poprzecznych z wbudowaniem ziemi w nasyp;• Wykonaniu ubezpieczenia płytami ażurowymi typu „Krata” mała wraz z kotwieniem płyt do podłoża prętami stalowymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Roboty utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 8+900-10+070 w m. Kotulin, gm. Toszek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 8+900-10+070 w m. Kotulin, gm. ToszekRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Wykoszeniu porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty twardy obustronnie;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp;• Wykoszeniu porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy;• Wygrabieniu wykoszonych porostów z dna cieków;• Ręcznym ścinaniu krzaków i odniesieniu na odległość 50 m z ułożeniem w stosy;• Usuwaniu (hakowaniu) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody ponad 60%;• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wycince krzaków z wywiezieniem;• Wywozie porostów;• Remoncie bruku z kostek sześciokątnych na skarpach o wysokości do 4 m, skarpy o powierzchniach płaskich, grubość bruku 15 cm;• Wywozie urobku z oczyszczenia bruku;• Wykonaniu palisady.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Roboty utrzymaniowe cieku Toszeckiego w km 2+920 - 3+560 oraz 12+550 - 13+830 w m. Niewiesze, Toszek, gm. Rudziniec, Toszek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe cieku Toszeckiego w km 2+920 - 3+560 oraz 12+550 - 13+830 w m. Niewiesze, Toszek, gm. Rudziniec, ToszekRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Wykoszeniu porostów ręcznie ze skarp oraz dna wraz z wygrabieniem,• Ręcznym ścinaniu krzaków i odniesienie na odległość 50 m z ułożeniem w stosy,• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wycince zakrzaczeń z wywiezieniem,• Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie o powierzchni lustra wody ponad 60%,• Wywozie roślinności po wykoszeniu i hakowaniu dna,• Oczyszczeniu umocnień z trylinki i płyt ażurowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Remont koryta cieku Czarniawka w km 8+963 - 8+969 oraz 8+999 - 9+083 w m. Ruda Śląska, gm. Ruda Śląska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Remont koryta cieku Czarniawka w km 8+963 - 8+969 oraz 8+999 - 9+083 w m. Ruda Śląska, gm. Ruda ŚląskaRoboty (stawka VAT 23%) będą polegały na:• Robotach pomiarowych przy linowych robotach ziemnych,• Wykopach oraz przekopach wykonanych koparkami podsiębiernymi na odkład w gruncie kategorii III,• Przemieszczaniu spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m,• Odspajaniu skał metodą strzelania krótkimi otworami,• Rozbiórce bruku z prefabrykatów betonowych, bruk z dybli o grubości 25 cm,• Wykonaniu bruku z dybli na skarpach o wysokości do 4 m, skarpy o powierzchniach płaskich, bruk grubości 25 cm, wykonanie z brzegu,• Wykonaniu spoinowania bruku,• Wykonaniu podsypek ,• Ułożeniu krawężników betonowych,• Plantowaniu dna i skarp,• Humusowaniu i obsiew skarp.Prace remontowe polegać będą na:• formowaniu koryta cieku Czarniawka (roboty ziemne wykonywane będą koparkami podsiębiernymi oraz spycharkami gąsienicowymi) do parametrów pierwotnych,• rozkruszeniu elementów betonowych i żelbetowych uszkodzonego przepustu kolejowego w km 8+999-9+008 leżących na trasie cieku Czarniawka (metodą strzelania krótkimi otworami) i przemieszczenie ich poza trasę cieku,• rozbiórce zniszczonego umocnienia z dybli w km 8+963-8+969,• plantowaniu powierzchni skarp i dna cieku pod ubezpieczenie,• ubezpieczeniu dna cieku oraz skarp pasem szer. 1,2 m brukiem z dybli betonowych o gr. 25 cm na podsypce z pospółki gr 10 cm ze spoinowaniem zaprawą cementową,• ułożeniu u podstawy skarpy krawężników betonowych 100x30x20 cm na podsypce z pospółki gr. 10 cm, • zahumusowaniu skarpy powyżej ubezpieczenia z obsianiem mieszanką traw. i mają za zadanie odtworzenie zdewastowanego koryta cieku Czarniawka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na rzece Bierawce w km 0+000 - 1+960 m. Bierawa, gm. Bierawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na rzece Bierawce w km 0+000 - 1+960 m. Bierawa, gm. BierawaRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Usunięciu powalonych drzew;• Oczyszczeniu koryta i skarp rzeki poprzez usunięcie gałęzi;• Wycince drzew;• Rozdrobnieniu gałęzi na zrębki drzewne i ich utylizacji;• Oczyszczeniu i uporządkowaniu terenu w obrębie prowadzonych robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na rzece Rudzie w Rybniku przy ul. Partyzantów w km 36+840-37+140
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na rzece Rudzie w Rybniku przy ul. Partyzantów w km 36+840-37+140Roboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp rzeki;• Wygrabieniu ręcznym wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2 m;• Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp rzeki;• Załadunku i wywozie na składowisko odpadów zielonych wykoszonej ręcznie trawy wraz z opłatą.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń I w km 2+800-5+090 oraz 6+390-8+500 w m. Buków, gmina Lubomia oraz m. Bluszczów, Bełsznica, gmina Gorzyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń I w km 2+800-5+090 oraz 6+390-8+500 w m. Buków, gmina Lubomia oraz m. Bluszczów, Bełsznica, gmina GorzyceRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;• Odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta cieku;• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi;• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;• Uprawie płużnej w terenach zadarnionych płaskich; • Plantowaniu skarp i dna rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń II w km 0+000-1+920 w m. Bluszczów, Rogów, gmina Gorzyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń II w km 0+000-1+920 w m. Bluszczów, Rogów, gmina GorzyceRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;• Odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta cieku;• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi;• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;• Uprawie płużnej w terenach zadarnionych płaskich; • Plantowaniu skarp i dna rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń III w km 0+000-1+730 w m. Bełsznica, Gorzyce, gmina Gorzyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na cieku Łęgoń III w km 0+000-1+730 w m. Bełsznica, Gorzyce, gmina GorzyceRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;• Odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta cieku;• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi;• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;• Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;• Uprawie płużnej w terenach zadarnionych płaskich; • Plantowaniu skarp i dna rowów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na cieku K2 w km 0+000-5+250 w m. Racibórz, Rudnik, gmina Racibórz i Rudnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na cieku K2 w km 0+000-5+250 w m. Racibórz, Rudnik, gmina Racibórz i RudnikRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;• Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;• Hakowaniu przy zarośnięciu lustra wody ponad 60%;• Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;• Odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta cieku;• Wykopach rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopach przy regulacji rzek wykonywane koparkami podsiębiernymi;• Wykopach rowów i kanałów po koparkach;• Plantowaniu skarp i dna rowów przy robotach wodno-melioracyjnych;• Robotach ziemnych wykonywanych koparkami podsiębiernymi; • Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych;• Uprawie płużnej w terenach zadarnionych płaskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Roboty utrzymaniowe cieku Kalembianka w km 0+000 – 0+800 – odcinkowo w m. Cieszyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe cieku Kalembianka w km 0+000 – 0+800 – odcinkowo w m. CieszynRoboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp rzeki;• Ręcznym ścinaniu i karczowaniu gęstych krzaków i podszycia;• Mechanicznym rozdrabnianie gałęzi;• Wywożeniu gałęzi na odległość do 2 km;• Odspojeniu i przewozie gruntu taczkami;• Wykopach z transportem urobku taczkami;• Robotach ziemnych wykonywanych koparką podsiębierną o poj. łyżki 0,15 m3;• Wywozie urobku poza obręb cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Roboty utrzymaniowe w korycie rzeki Puńcówki w km 3+220 – 3+270 w m. Puńców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe w korycie rzeki Puńcówki w km 3+220 – 3+270 w m. Puńców Roboty (stawka VAT 23%) będą polegały na:• Wykonaniu wykopów oraz przekopów na odkład koparką przedsiębierną o poj. łyżki 0,15 m3;• Zagęszczeniu nasypów ubijakami mechanicznymi;• Wykonaniu nadwodnego narzutu kamiennego luzem z brzegu, transport technologiczny;• Ręcznym rozplantowaniu ziemi wydobytej z wykopów;• Plantowaniu skarp i korony nasypu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Roboty utrzymaniowe rzeki Piotrówki w km 30+400 – 32+050 – odcinkowo w m. Hażlach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe rzeki Piotrówki w km 30+400 – 32+050 – odcinkowo w m. Hażlach Roboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp rzeki;• Ręcznym ścinaniu i karczowaniu gęstych krzaków i podszycia;• Mechanicznym rozdrabnianie gałęzi;• Robotach ziemnych wykonywanych koparką z transportem urobku;• Zakupie ziemi z jej transportem;• Zagęszczeniu nasypów ubijakami mechanicznymi;• Wbijaniu kołków i słupków oporowych;• Wykonaniu nadwodnego narzutu kamiennego;• Plantowaniu skarp i korony nasypu;• Ręcznych wykopach.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Roboty utrzymaniowe koryta cieku Ornontowickiego w km 4+910-5+210 w m. Ornontowice, gm. Ornontowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Roboty utrzymaniowe koryta cieku Ornontowickiego w km 4+910-5+210 w m. Ornontowice, gm. Ornontowice Roboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Wykoszeniu porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem,• Wykopach koparkami przedsiębiernymi na odkład,• Rozbiórce umocnień z żerdzi 2xfi 14 cm oraz z narzutu kamiennego,• Skarpowaniu brzegów wraz z plantowaniem,• Wykonaniu umocnień brzegów z żerdzi 2xfi 14 cm oraz narzutu kamiennego na geowłókninie,• Obsiewie skarp,• Bronowaniu mechanicznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Roboty utrzymaniowe cieku Świętoszowickiego w km 2+100-4+134 oraz 4+620-5+900 w m. Ziemięcice, Świętoszowice, gm. Zbrosławice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe cieku Świętoszowickiego w km 2+100-4+134 oraz 4+620-5+900 w m. Ziemięcice, Świętoszowice, gm. Zbrosławice Roboty (stawka VAT 8 i 23%) będą polegały na:• Wykoszeniu porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem;• Wykoszeniu porostów ręcznie z dna wraz z wygrabieniem;• Ręcznym ścinaniu krzaków i odniesieniu na odległość 50 m z ułożeniem w stosy;• Oczyszczeniu terenu z pozostałości po wycince z wywiezieniem;• Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie o powierzchni lustra wody ponad 60%;• Oczyszczeniu trylinki na skarpach wraz z wywozem urobku;• Wywozie roślinności po wykoszeniu i hakowaniu dna cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Roboty utrzymaniowe na cieku Promna w m. Mikołów, gm. Mikołów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty utrzymaniowe na cieku Promna w m. Mikołów, gm. Mikołów Roboty (stawka VAT 23%) będą polegały na:• Robotach pomiarowych przy linowych robotach ziemnych;• Rozbiórce umocnień z elementów betonowych wraz z wywozem na składowisko• Robotach ziemne wraz z transportem urobku,• Plantowaniu skarp i dna,• Wykonaniu umocnień z koszy siatkowo-kamiennych na geowłókninie,• Wykonaniu palisady stabilizującej,• Wykonaniu umocnienia dna za pomocą narzutu kamiennego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont, wymiana dachu, nowe panele - Biała
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont, wymiana dachu, nowe panele. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI