III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się aby: Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), na czas prowadzenia robót.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
4. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) robotę remontowo – budowlaną: 1) CZĘŚĆ 1 zamówienia – której przedmiotem było wykonanie (przed terminem składania ofert) robót remontowo – budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto; 2) CZĘŚĆ 2 zamówienia – której przedmiotem było wykonanie (przed terminem składania ofert) robót remontowo – budowlanych w/na budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe dachu, o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto; 3) CZĘŚĆ 3 zamówienia – której przedmiotem było wykonanie (przed terminem składania ofert) robót remontowo – budowlanych w/na budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty związane z renowacją sieci strukturalne budynku, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) brutto; 4) CZĘŚĆ 4 zamówienia – której przedmiotem było wykonanie (przed terminem składania ofert) robót remontowo – budowlanych w/na budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz i na zewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto. Zamawiający przyjmuje, że zgodne z definicją wskazaną w § 3. pkt. 6) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późniejszymi zmianami) – budynek użyteczności publicznej to budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny. 5. Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: 1) CZĘŚĆ 1 zamówienia – osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe; 2) CZĘŚĆ 2 zamówienia – osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe; 3) CZĘŚĆ 3 zamówienia – osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe; 4) CZĘŚĆ 4 zamówienia – osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy posiadająca stosowne kwalifikacje zawodowe.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2) odnośnie wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 13), 14) i 21) Ustawy PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24. ust. 5. pkt. 5) i 6) Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5. pkt. 1) Ustawy PZP; e) oświadczenie Wykonawcy: • braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; • braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; • braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5) i pkt. 6) Ustawy PZP; • braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24. ust. 5. pkt. 7) Ustawy PZP; • niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt. 2) powyżej: a) lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 13), 14) i 21) oraz ust. 5 pkt. 5) i 6) Ustawy PZP; b) lit. b) ÷ d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. c) dokumenty, o których mowa w ust. 2. pkt. 3) lit. a) i lit. b) drugi podpunkt powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 2. pkt. 3) lit. b) pierwszy podpunkt powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem tego terminu. d) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2. pkt. 3) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. e) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. f) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 2. pkt. 3) lit. a) powyżej, składa dokument, w zakresie określonym w art. 24. ust. 1. pkt. 14) i 21) oraz ust. 5. pkt. 6) Ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. g) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał złożenia dokumentów, które określą: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) odnośnie potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) wypełniając i składając „Wykaz robót remontowo – budowalnych” stanowiący Załącznik Nr 13 do SIWZ: • CZĘŚĆ 1 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 2 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe dachu, o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 3 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty związane z renowacją sieci strukturalnej budynku, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 4 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz i na zewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; Do Wykazu … należy dołączyć dowód określający czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. d) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w którym/do którego zostanie: • wskazana osoba odpowiedzialna za realizacji zamówienia, kontrolę jakości lub/i kierowanie robotami, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych; • załączone oświadczenie osób wskazanych w wykazie o zatrudnianiu u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę; • załączone oświadczenie Wykonawcy, że osoby wskazane w wykazie nie były karane, wypełniając i składając „Wykaz osób” stanowiący Załącznik Nr 14 do SIWZ; e) wykaz podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia – wypełniając i składając – „Wykaz Podwykonawców” stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. W sprawach dotyczących podwykonawców mają zastosowanie zapisy Rozdziału VII i XI SIWZ powyżej; f) kopie opłaconej i ważnej polisy potwierdzającej że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), na czas prowadzenia robót. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) odnośnie potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) wypełniając i składając „Wykaz robót remontowo – budowalnych” stanowiący Załącznik Nr 13 do SIWZ: • CZĘŚĆ 1 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 2 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe dachu, o wartości nie mniejszej niż: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 3 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty związane z renowacją sieci strukturalnej budynku, o wartości nie mniejszej niż: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; • CZĘŚĆ 4 zamówienia – wykaz robót remontowo – budowlanych, prowadzonych w budynkach użyteczności publicznej, w skład których wchodziły roboty remontowe wewnątrz i na zewnątrz budynku, o wartości nie mniejszej niż: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; Do Wykazu … należy dołączyć dowód określający czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)