IV.1) OPIS  
      
     IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  
     Przetarg nieograniczony 
      
     IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
      
      Tak 
      
 Informacja na temat wadium 
      
 
      Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium:Dla części 1 zamówienia w wysokości 1 000 złDla części 2 zamówienia w wysokości 2 000 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofertWadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) w pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2019 poz. 310 z póżn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 94 1010 1599 0024 2413 9120 2000- z dopiskiem „wadium w postępowaniu 41-ZP-RB-09-20/197 (ze wskazaniem części na która zostało wniesione).W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu przez inny podmiot, niż składający ofertę, należy w tytule przelewu poza nr referencyjnym postępowania, wskazać nazwę podmiotu, na rzecz którego wadium jest wnoszone.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu w formie pisemnej pod rygorem nieważności złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5. 
     
 
      
     IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
      
      Nie 
      
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
      
 
      Nie 
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
      
 
       
      
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  
      
      (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  
     
       Liczba wykonawców  
       
      
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
       
      
 Maksymalna liczba wykonawców  
       
      
 Kryteria selekcji wykonawców: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  
     
       Umowa ramowa będzie zawarta: 
      
 
       
      
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
      
 
       
      
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
     
 
      
     IV.1.8) Aukcja elektroniczna  
      
      Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej 
     (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  
     Nie 
      Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
      
     
 
      
     Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  
      
      
     Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
      
      
      Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
     
 
      Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
     
 
      Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
     
 
      Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
     
 
      Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
     
 
      Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
      
Czas trwania: 
       
      
 
      
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
      
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
      
 
       
     
 
      
     IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  
      
     IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
      
     IV.2.2) Kryteria 
      
     
      
       
        | Kryteria | 
        Znaczenie | 
       
       
        | Cena | 
        60,00 | 
       
       
        | Termin realizacji zamówienia | 
        20,00 | 
       
       
        | Okres udzielonej gwarancji | 
        20,00 | 
       
      
     
 
      
     IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
      
     
Tak 
      
     IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  
      
     IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
      Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
     
 
      Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
      
     
 
      Informacje dodatkowe 
      
     
 
      
      
     IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
      Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
      
     
 
      Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
      
     
 
      Wstępny harmonogram postępowania: 
      
     
 
      Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
      
     
 
      
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
      Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
      
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.4) Licytacja elektroniczna  
      Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
      
     
 
       
     
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
      
     
 
       
     
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
      
     
 
       
     
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
       Czas trwania:  
      
 
      
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
     
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
     
 Data: 
     
 godzina: 
     
 
      Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 
      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
       
     
 
     IV.5) ZMIANA UMOWY 
      
     Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
     Tak 
      Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
      
     
 Zamawiający przewiduje możliwość zamiany umowy w stosunku do treści oferty, o których mowa w art.144 ustawy pzp w następujących okolicznościach:1) zmiana terminu:a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, które nie będzie wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy;b) wstrzymania robót, o których mowa w §3 ust.6 Umowy;c) wystąpienie nadzwyczajnych niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych;2) zmiana wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;b) konieczności wykonania robót zamiennych;c) zaniechania wykonania części robót przez Zamawiającego.3) Wykonanie robót zamiennych w przypadku, gdy na skutek okoliczności wcześniej nieznanych stronom dla prawidłowego wykonania zamówienia konieczne jest wykonanie robót przy zastosowaniu odmiennego rozwiązania.  
      
     IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
      
      
     IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym 
     (jeżeli dotyczy):  
      
      
      
     Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
      
      
      
     IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
      Data: 
     
2020-09-25, godzina: 
     
10:00, 
     
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
      
     
Nie 
      Wskazać powody: 
      
     
 
      Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
     
> 
     
polski 
      
     IV.6.3) Termin związania ofertą:  do: 
     
 okres w dniach: 
     
30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
      
     
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
     Nie 
      
     IV.6.5) Informacje dodatkowe: