Roboty remontowe w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych na terenie gminy Wieliszew
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliszew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wieliszew
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-17
  • Numer ogłoszenia551359-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551359-N-2020 z dnia 2020-06-17 r.

Gmina Wieliszew: Roboty remontowe w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych na terenie gminy Wieliszew
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieliszew, krajowy numer identyfikacyjny 13270577000000, ul. ul. Modlińska  1 , 05-135  Wieliszew, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 822 596, e-mail zzp@wieliszew.pl, faks 227 822 732.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wieliszew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.wieliszew.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wieliszew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Gmina Wieliszew, ul. Modlińska 1, 05-135 Wieliszew, Punkt Obsługi Klienta - hol główny

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych na terenie gminy Wieliszew
Numer referencyjny: ZZP.271.1.9.2020.AZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie remontów w placówkach oświatowych, wychowawczych i kulturalnych na terenie gminy Wieliszew, w tym:Szkoła Podstawowa nr 1 w Wieliszewie,Szkoła Podstawowa w Olszewnicy Starej,Szkoła Podstawowa w Skrzeszewie,Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Wieliszewie,Hala Sportowa w Wieliszewie,Gminne Centrum Kultury w Łajskach,Ochotnicza Straż Pożarna w Wieliszewie.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych wewzorze umowy stanowiącym Tom II SIWZ. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony zostałw Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261410-1
45421000-4
45421100-5
45450000-6
45453000-7
45262300-4
45262520-2
45324000-4
45262522-6
45324000-4
45442100-8
45233260-9
45432100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 15.08.2020 r.W związku z dyżurami w placówkach oświatowych prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminach: • Przedszkole Samorządowe nr 1 w Wieliszewie w terminie do 15.07.2020 r. • Szkoła Podstawowa w Skrzeszewie od 01.08.2020 r. do 15.08.2020 r.• Szkoła Podstawowa nr 1 w Wieliszewie od 01.08.2020 r. do 15.08.2020 r.• Szkoła Podstawowa w Olszewnicy Starej od 01.08.2020 r. do 15.08.2020 r.w pozostałych placówkach od daty podpisania umowy do 15.08.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania udzielonegozamówienia, to taki, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem, w należytym wykonaniu(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - 2 robót budowlanych polegających naremoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości min. 100 000,00 brutto każda. Jakowykonanie zadania należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Protokołuodbioru robót lub równoważnego dokumentu. Wartości podane w dokumentachpotwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez ZamawiającegoWykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Protokołu odbioru robótlub równoważnego dokumentu. b) osób: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia warunki, o których mowa powyżej Wykonawcy wykazują łącznie. 2. Zamawiającymoże, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganychzdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inneprzedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. w takimprzypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnieniawarunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianiewarunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z sekcją III.1.3)1. 3. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia októrych mowa w sekcji III.3) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnieniewarunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. W przypadkuwspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lubbraku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 5. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani nawezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.4) -III.5), przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.5), składa odpowiednioWykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i nazasadach opisanych w sekcji III.1.3). 6. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania,uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobówtechnicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcymoże mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 8. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 9. Zamawiający ocenia, czy udostępnianewykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacjafinansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawywykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 10. Wodniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmiotyte zrealizują roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane. 11. Jeżelizdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca, niepotwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodząwobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca wterminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lubpodmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia,jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lubekonomiczną. 12. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacjiinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieniapublicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantujerzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają wszczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposóbwykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, którychwskazane zdolności dotyczą. 13. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innychpodmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału wpostępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowasekcji III.3). 14. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnieniazasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tychzasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 15. Wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania oudzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia,których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podaćfirmy podwykonawców. 16. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczypodmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22aust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którychmowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazaćZamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia jew stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 1) Jeżeli wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jegolikwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty/oświadczenia o których mowapowyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. Analogicznie do treści § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczącego terminu wystawienia odpowiednichdokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium RP, odpis o którym mowa powyżej winien być wystawiony także nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane. 2. Dowody określające czy roboty budowlanezamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie, w szczególnościinformacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego iprawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów– inne dokumenty. 4. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcędokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio dowłaściwego podmiotu na rzecz, którego roboty budowlane były wykonane, o dodatkoweinformacje lub dokumenty w tym zakresie. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcędostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielniez tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 6.W przypadkuwskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniuZamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przezZamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzeniaokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanychoświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykaz płatności – tabela wartości elementów zryczałtowanych w zakresie zadania, na któreWykonawca składa ofertę. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, zktórej będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony doreprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu izawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialniepoświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopiapotwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innychdokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innychdokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać wszczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacjidziałalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Oryginał gwarancjilub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lubporęczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniemna język polski. 5.Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okreskorzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega nazdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemuoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, októrej mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcamoże przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Oryginał gwarancji lub poręczenia,jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczeniasporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięćtysięcy złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-02, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI