Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abdc9d70-f91e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Jagodnik 27/7, gmina Świdnica - remont lokalu z wydzieleniem łazienki
1.1.10 Wałbrzych dz. ul. Wilcza 34/ 2/3/5/6 57 Lubiech 52 -wydzielenie i urządzenia łazienek w lokalach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.30.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 306611,90 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 1; Jagodnik 27, gmina Świdnica, remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
Zakres robót obejmuje:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe w części wspólnej budynku:
- demontaż części pokrycia dachowego z papy i deskowania pełnego pod przejście nowoprojektowanego komina
- demontaż desek podłogowych poddasza, usytuowanego nad lokalem mieszkalnym Nr 7
- demontaż zdegradowanych belek stropowych, usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 7 i pod lokalem mieszkalnym nr 7
- rozbiórka części ściany oddzielającej lokal mieszkalny nr 7 od klatki schodowej w celu powiększenia drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7 (po wykonaniu projektowanego nadproża)
- rozbiórka nadproży okiennych i części ściany zewnętrznej w celu powiększenia otworów okiennych (po wykonaniu projektowanych nadproży)
- demontaż stolarki okiennej i drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7
- wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie konstrukcyjnej w lokalu mieszkalnym nr 7
- demontaż fragmentu instalacji kanalizacyjnej na klatce schodowej I i II piętra w celu wykonania podłączenia instalacji kanalizacyjnej z lokalu mieszkalnego nr 7
- demontaż fragmentu instalacji wodnej w kondygnacji parteru w celu wykonania podłączenia instalacji wody do lokalu mieszkalnego nr 7
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wlz prowadzonej od złącza głównego do tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych
- wykonanie bruzd w ścianach i przebić w stropach pod prowadzenie instalacji wodnokanalizacyjnej i elektrycznej
- skucie tynku w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A)
Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 7:
- demontaż istniejących instalacji i urządzeń elektrycznych
- rozbiórka pieca kaflowego i trzonu kuchennego
- demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej
- rozbiórka ściany wewnętrznej działowej w miejscu usytuowania projektowanego przejścia z kuchni do pokoju
- usunięcie istniejących desek podłogowych w lokalu mieszkalnym nr 7 wraz z wykładziną z linoleum usytuowaną w pomieszczeniu kuchni
- usunięcie zasypki stropu drewnianego usytuowanego pod lokalem mieszkalnym nr 7
- usunięcie odspojonych, zagrzybionych ( w pokoju) i pomalowanych farbą olejną (lamperia w kuchni) tynków wewnętrznych i łuszczących się powłok malarskich
- demontaż podsufitki, desek ślepego pułapu i zasypki stropu drewnianego usytuowanego nad lokalem Nr 7
- wycięcie bruzd w ścianach pod instalacje wody, kanalizacji, c.o. i instalację elektryczną
Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 7
- wymiana zdegradowanych drewnianych belek stropowych usytuowanych w stropie pod lokalem mieszkalnym Nr 7
- wymiana zdegradowanych drewnianych belek stropowych usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 7
- wykonanie zabezpieczenia owado i grzybobójczego oraz p.poż. pozostawianych i wymienionych belek drewnianych stropu pod i nad lokalem mieszkalnym Nr 7
- montaż pomiędzy belkami stropowymi stropu pod i nad lokalem mieszkalnym Nr 7 izolacji termicznej z wełny mineralnej, zabezpieczonej paroizolacją z folii PE
- wykonanie nadproża z belek stalowych nad powiększanym otworem drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego nr 7
- wykonanie izolacji termicznej ściany wydzielającej lokal mieszkalny nr 7 od klatki schodowej
- wykonanie nowych parapetów wewnętrznych
- zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie działowej
- montaż w pomieszczeniu łazienki ścianek lekkich z ognioochronnych, odpornych na wilgoć płyt gipsowo-kartonowych, z wypełnieniem wełną mineralną, zabezpieczoną folią paroizolacyjną
- wykonanie w lokalu mieszkalnym Nr 7 systemowych sufitów podwieszanych o odporności pożarowej REI30 z ognioochronnych płyt gipsowo-kartonowych, montowanych na systemowych stelażach
- odgrzybienie ścian w lokalu mieszkalnym nr 7
- remont i uzupełnienie istniejących tynków w lokalu mieszkalnym nr 7
- montaż w lokalu mieszkalnym Nr 7 niepalnych płyt OSB (B s1,d0)
- ułożenie w pokoju paneli podłogowych na podkładach, zabezpieczonych folią PCV
- wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki w łazience i w kuchni
- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych lub gresowych podłogi w łazience i w kuchni
- wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i pasa pomiędzy urządzeniami w kuchni
- malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń
- zabudowa nowej stolarki drzwi wewnętrznych i wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 7
Roboty budowlane na poddaszu nieużytkowym:
- wykonanie nowoprojektowanego komina murowanego ocieplonego wełną mineralną hydrofobizowaną, otynkowanego cienkowarstwowym tynkiem mineralnym
- montaż niepalnych płyt OSB (klasa B-s1, d0) nad lokalem mieszkalnym Nr 7
Roboty budowlane na dachu i ponad dachem:
- wykonanie nowoprojektowanego komina, z wykonaniem betonowej czapy kominowej
- uzupełnienie pokrycia z papy i deskowania pełnego budynku Jagodnik 27 przy przejściu projektowanego komina
- wymiana wywiewki kanalizacyjnej na wykonaną z blachy tytanowo-cynkowej
- montaż obróbki blacharskiej przy kominie i przy przejściu wywiewki kanalizacyjnej
- montaż kratek zabezpieczających wyloty wentylacji wywiewnej w nowoprojektowanym kominie wentylacyjnym
Roboty elewacyjne:
- wykonanie nadproży z belek stalowych nad powiększanymi otworami okiennymi
- podmurowanie istniejących otworów okiennych
- wykonanie nowych podokienników zewnętrznych
- montaż nowej stolarki okiennej
- roboty tynkarskie wokół okien
- uzupełnienie tynku na narożniku północno i południowo-wschodnim w kondygnacji II piętra
- wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A)
- wykonanie nowego tynku w pasie o szerokości 30 cm na elewacji północno-wschodniej oraz uzupełnienie brakującego tynku na elewacji północno-wschodniej ( ponad dachem budynku niższego Jagodnik 27A) w kondygnacji II piętra
- uzupełnienie bruzdy pionowej na elewacji północno- zachodniej po prowadzeniu nowego kabla elektrycznego WLZ
- planowany remont i przebudowa lokalu mieszkalnego Nr 7 powoduje także konieczność wykonania nowego wyposażenia techniczno – instalacyjnego oraz wewnętrznych instalacji w częściach wspólnych budynku
- montaż zestawu wodomierzowego w szafce wodomierzowej przewidzianego dla lokalu Nr 7 w klatce schodowej II piętra
- montaż trójnika na istniejącej rurze wodnej wraz z montażem rury wody zimnej, prowadzonej od parteru do kondygnacji II piętra w klatce schodowej w bruździe ściennej
- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej I piętra
- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej II piętra
- wymiana linii zasilającej ( wlz ) od złącza kablowego, usytuowanego na elewacji północnozachodniej do projektowanej rozdzielni głównej RB, usytuowanej na parterze budynku,
obok istniejących tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych (w klatce schodowej parteru jako instalacja podtynkowa)
- wymiana linii zasilających z projektowanej rozdzielni głównej RB do istniejących tablic licznikowych wszystkich lokali mieszkalnych - instalacja podtynkowa
- wymiana kabla zasilającego lokal mieszkalny nr 7, prowadzonego podtynkowo w klatce schodowej od tablicy licznikowej usytuowanej w kondygnacji parteru do lokalu mieszkalnego nr 7, usytuowanego w kondygnacji II piętra
Wewnętrznych instalacji w lokalu nr 7:
- budowa instalacji wody zimnej
- budowa instalacji wody ciepłej z elektrycznego, pojemnościowego ogrzewacza wody
- budowa instalacji kanalizacji sanitarnej
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej; oświetlenia i gniazd wtykowych oraz zasilania urządzeń elektrycznych
- montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń; elektrycznego kotła c.o., pojemnościowego ogrzewacza wody, kuchni elektrycznej z piekarnikiem, wentylatora łazienkowego
- wykonanie instalacji teletechnicznej w lokalu mieszkalnym Nr 7
- wykonanie instalacji dzwonkowej do lokalu mieszkalnego Nr 7
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 132537,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) –waga 16 %, 3.Kryterium„Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 16,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA
4.3.6.) Waga: 24,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot 2; Wałbrzych, ul. Wilcza 34, remont i przebudowa lokali mieszkalnych nr 2,3,5 i 6 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym,
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejących lokali w celu dostosowania do zamierzonych potrzeb i funkcjonalnych i standardów użytkowych. Układ ścian konstrukcyjnych i zewnętrznych nie ulega zmianie. Pomieszczenia higieniczno – sanitarne należy wydzielić lekką ścianą działową z pomieszczeń gospodarczych i mieszkalnych zachowując podstawowy układ funkcjonalny lokali.
Zakres robót lokal mieszkalny nr 2
-rozbiórka posadzki, rozbiórka okładziny ścian z płyt gipsowo – kartonowych w obszarze opracowania,
-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki
-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową,
-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,
-wbudowanie drzwi w ściance wydzielającej pomieszczenie łazienki,
-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki
-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu kuchni,
-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu,
-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,
-naprawa murów i uzupełnienie tynków,
-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,
-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,
-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki
Zakres robót lokal mieszkalny nr 3
-rozbiórka posadzki, rozbiórka nieczynnego czopucha komina,
-powiększenie otworu drzwiowego w pomieszczeniu projektowanej łazienki,
-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki
-wzmocnienie drewnianych belek stropowych, w pomieszczeniu projektowej łazienki,
-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową,
-wymiana drzwi w pomieszczeniu łazienki,
-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,
-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki
-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu przedpokoju,
-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu,
-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,
-naprawa murów i uzupełnienie tynków,
-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,
-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,
-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki
Zakres robót lokal mieszkalny nr 5
-rozbiórka posadzki w pomieszczeniu gospodarczym,
-demontaż muszli klozetowej w pomieszczeniu kuchni
-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki
-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową,
-wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo – kartonowych wydzielającej pomieszczenie łazienki,
-montaż drzwi w pomieszczeniu łazienki,
-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki
-wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu,
-wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,
-naprawa murów i uzupełnienie tynków,
-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,
-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,
-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki
Zakres robót lokal mieszkalny nr 6
-demontaż wyposażenia, rozbiórka podłogi, wzmocnienie belek stropu w pomieszczeniu łazienki,
-wykonanie posadzki z izolacją cieplną i przeciwwilgotnościową,
-skucie tynków, wykonanie podkładu pod glazurę na ścianach w pomieszczeniu projektowanej łazienki
-montaż komina wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki
-montaż nawietrzaka podokiennego w pomieszczeniu kuchni
-wymiana wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu,
-modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniu łazienki,
-naprawa murów i uzupełnienie tynków,
-montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,
-montaż armatury sanitarnej z osprzętem,
-malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu łazienki
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.2.5.) Wartość części: 174074,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) –waga 16 %, 3.Kryterium„Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 16,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA
4.3.6.) Waga: 24,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków, na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.
Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
- W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
- W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
- W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).