Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00123166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4b79300-bbc7-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Legnica ul. Bartnicza 4/7 - budowa instalacji C.O. z budową wentylacji, remontem podłóg i łazienki i wymianą jej wyposażenia

1.1.5 Polkowice ul. Krokusowa 4/2 - remont lokalu z wymianą instalacji elektrycznej, wewnętrznej instalkacji wod-kan, remontem łazienki oraz budową C.O.

1.1.6 Jastrzębia 2/1, gmina Góra - remont lokalu mieszkalnego wraz z budową instalacji C.O. i docieplenie ścian

1.1.7 Witoszyce 1D/5, gmina Góra - remont lokalu mieszkalnego wraz z budową instalacji C.O. i remont dachu nad lokalem z dociepleniem ścian

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.kowr.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ . Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.18.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 1 – Jastrzębia 2A/1, dz. 116/4, gmina Góra, powiat górowski - przebudowa lokalu mieszkalnego nr 1 w budynku mieszkalnym wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji budynku
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowy lokalu mieszkalnego nr 1 wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji budynku w budynku mieszkalnym w miejscowości Jastrzębia 2A z dostosowaniem standardu lokalu do obecnie obowiązujących warunków technicznych mieszkania, spełniających niezbędne warunki do stałego pobytu ludzi i prowadzenie samodzielnego gospodarstwa domowego. Modernizacja polegającą na wykonaniu wentylacji nawiewno-wywiewnej, wykonanie centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na paliwo stałe pellet zasilanych z pomieszczenia piwnicy i doprowadzenie użytkowanych pomieszczeń do zgodności z przepisami i obowiązującymi normami. Zakres robót obejmuje również wykonanie izolacji termicznej (w obrębie lokalu) na części elewacji budynku.
Po przebudowaniu lokal nie zmienia sposobu użytkowania i pozostaje lokalem mieszkalnym.
Lokalizacja obiektu/lokalu
Przebudowywany lokal znajduje się w budynku mieszkalnym, dwukondygnacyjnym, z podpiwniczeniem pod całym budynkiem. Lokal mieszkalny nr 1 podlegający przebudowie znajduje się na pierwszej kondygnacji (parter) w budynku pod numerem 1. Lokal mieszkalny usytuowany jest od strony frontowej, tylnej i strony bocznej budynku. Wejście do budynku od strony frontowej. Wejście do lokalu nr 1 odbywa się przez klatkę schodową.
Lokal nr 1, składa się z następujących pomieszczeń
PRZEDPOKÓJ o powierzchni 4,56 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 15,29 m2
POKÓJ 2 o powierzchni 12,76 m2
ŁAZIENKA Z WC o powierzchni 2,48 m2
KUCHNIA o powierzchni 4,51 m2
SUMA POWIERZCHNI LOKALU 39,60m2
POMIESZCZENIE PIWNICZNE PRZYNALEŻNE DO LOKLAU o powierzchni 8,71 m2
ZAKRES PRZEWIDYWANYCH PRAC BUDOWLANYCH W POMIESZCZENIACH ISTNIEJĄCYCH.
Przebudową objęto następujące elementy lokalu nr 1 w budynku oraz piwnicy wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji budynku
- demontaż wszystkich urządzeń stałych instalacje sanitarne wraz z osprzętem elektryczny
- demontaż posadzki w piwnicy
- demontaż ścianek działowych w lokalu
- częściowy demontaż ścianki działowej w piwnicy
- demontaż pozostałości po instalacjach sanitarnych (kanalizacji , wodociągowej)
- demontaż warstw wykładzin i paneli PCV w pomieszczeniach
- demontaż podłogi z desek
- obicie odparzonego tynku
- skucie płytek w pomieszczeniu łazienki (posadzka, ściany) i kuchni
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
- zerwanie tapet ze ścian wszystkie pomieszczenia
- wybranie piasku na posadzkach w celu wykonania warstw nowej posadzki
- demontaż pionu kanalizacyjnego w lokalu oraz piwnicy wraz z podejściami do lokalu powyżej
- poszerzenie otworu drzwiowego - wejściowych do lokalu mieszkalnego na szer. 90cm (wg przepisów)
- zamurowanie przebić dla przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- wykonanie nawiewu do pomieszczenia piwnicy
- wykonanie montażu kotła na opał stały pellet w pomieszczeniu piwnicy
- wykonanie montażu wymiennika CWU wraz z gałką elektryczną w pomieszczeniu piwnicy
- wykonanie nowej posadzki w piwnicy
- wykonanie przebić dla kanałów kominowych zgodnie z opinią kominiarską
- wykonanie nowego pionu wodociągowego
- wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego wraz z podejściami do lokalu powyżej z PCV
- wykonanie nowej instalacji PCV w piwnicy
- zaślepienie otworów kominowych
- wykonacie przebić w ścianie do przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- frezowanie kominów wraz z montażem wkładu kominowego z rury stalowej żaroodpornej fi 180mm
- montaż detektora tlenku węgla
- wykonanie nowych ścianek działowych typu lekkiego
- wykonanie nowych warstw podłogi (beton podkładowy, szlichta cementowa zbrojona włóknami, 2 x folia
hydroizolacyjna)
- wykonanie zabudowy instalacji sanitarnych w poziomie posadzki z płyt g-k na ruszcie stalowym
- wykonanie warstwy wyrównawczej – wylewki betonowe
- wstawienie nadproża poszerzenie drzwi – element prefabrykowany belek betonowych typu L 19 i uzupełnienie ubytków w ścianie
- uzupełnienie tynków
- przecieranie istniejących tynków
- wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami o tym samym podziale (podział wg projektowanej stolarki okiennej) i wymiarach (lub nawiązując do podziału stolarki w budynku)
- wymiana parapetów wewnętrznych na PCV,
- wymiana parapetów zewnętrzne z blachy tytan-cynk malowanej proszkowo na kolor biały
- wymiana stolarki drzwiowej
- wyrównanie podłoża pod płytki
- wykonanie obudowy szachtu sanitarnego w łazience z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną.
- wymiana pionu kanalizacyjnego na PCV110
- izolacja przeciwwilgociowa w łazience z folii w płynie
- wykonanie posadzki z płytek gresowych w kuchni
- płytki gresowe w pomieszczeniu łazienki na podłodze, płytki ceramiczne na ścianach do wysokości sufitu (zaczynając całą płytką od sufitu)
- fartuch z płytek w kuchni (wysokość fartucha ok 60cm)
- wykonanie płytek gresowych w pomieszczeniu kotłowni
- wykonanie nowych elementów podłogi w pozostałych pomieszczeniach wykończoną panelami PCV min AC4
- montaż listew przypodłogowych
- gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów
- wymiana instalacji (wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej) w lokalu i w pomieszczeniu piwnicy
- montaż nowego wodomierza
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanych z kotła na pellet
- montaż kuchenki elektrycznej 3-4 palnikowa
- montaż nowego okablowania elektrycznego wraz z wlz oraz rozdzielnicą mieszkaniową
- wykonanie białego montażu oraz osprzętu elektrycznego
- montaż zlewozmywaku na szafce w kuchni
- montaż okapu w kuchni ze wkładem węglowym
- montaż wentylatora wspomagającego w łazience
- wyprowadzenie przyłącza do zmywarki
- wykonanie montażu osprzętu elektrycznego

Przebudowany lokal mieszkalny nr 1 składać się będzie z następujących pomieszczeń
PRZEDPOKÓJ o powierzchni 4,56 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 15,29 m2
POKÓJ 2 o powierzchni 11,07 m2
ŁAZIENKA Z WC o powierzchni 2,41 m2
KUCHNIA o powierzchni 6,25 m2
SUMA POWIERZCHNI LOKALU 39,60m2
POMIESZCZENIE PIWNICZNE PRZYNALEŻNE DO LOKLAU o powierzchni 8,71 m2
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 175628,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 2 – Legnica ul. Bartnicza 4/7 – remont i przebudowa lokalu mieszalnego nr 7 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.

PRZEWIDYWANY ZAKRES ROBÓT:
- rozbiórka podłóg z desek, rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych,
- skucie tynków oraz glazury na ścianach w łazience,
- zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego oraz wykucie nowych otworów drzwiowych,
- wykonanie nadproży drzwiowych, naprawa murów,
- montaż okna PVC z zewnętrzną balustradą zabezpieczającą – portfenetr,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej,
- wykonanie ścianki działowej z płyt gipsowo kartonowych wydzielającej łazienkę,
- montaż kominów wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej w pomieszczeniu kuchni i łazienki,
- wymiana wewnętrznej instalacji wodnej oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalu,
- wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej w lokalu,
- naprawa i uzupełnienie tynków.
- montaż okładziny ceramicznej na ścianach i posadzce łazienki,
- montaż paneli podłogowych w pokojach i kuchni,
- montaż armatury sanitarnej z osprzętem,
- malowanie ścian i sufitów w lokalu.
- montaż detektora tlenku węgla.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 121489,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 3 – Polkowice ul. Krokusowa 4/2 – Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku mieszkalnym wraz z montażem wewnętrznej instalacji gazowej

Przedmiotu zamierzenia budowlanego
W ramach robót należy przebudować lokal mieszkalny nr 2 oraz dokonać montażu wewnętrznej instalacji gazu w budynku mieszkalnym przy ul. Krokusowej 4 w miejscowości Polkowice. Przebudowa, pomieszczeń mieszkalnych w lokalu nr 2 jest dostosowaniem standardu lokalu do obecnie obowiązujących warunków technicznych mieszkania, spełniających niezbędne warunki do stałego pobytu ludzi i prowadzenie samodzielnego gospodarstwa domowego. Modernizacja polegająca na wykonaniu wentylacji nawiewno-wywiewnej, wykonanie centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na paliwo gazowe i doprowadzenie użytkowanych pomieszczeń do zgodności z przepisami i obowiązującymi normami. Zakres robót obejmuje również wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej w holu budynku.

ZAKRES PRZEWIDYWANYCH PRAC BUDOWLANYCH W POMIESZCZENIACH ISTNIEJĄCYCH.
Przebudową objęto następujące elementy lokalu nr 2 w budynku wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazu w holu budynku:
- montaż wewnętrznej instalacji gazu w holu budynku i doprowadzenie instalacji gazu do lokalu nr 2 oraz urządzeń
- wykonanie podejść do liczników gazowych w holu
- montaż przewodu powietrzno-spalinowego dla kotła gazowego wraz z wyprowadzenie ponad powierzchnię połaci dachu budynku min 60cm
- wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych izolowanych wraz z wyprowadzeniem ponad połać dachu min 60cm
– przyłączenie pieca gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania
- zamurowanie przebić dla przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- zaślepienie otworów kominowych
- wykonacie przebić w ścianie do przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- demontaż wszystkich urządzeń stałych instalacje sanitarne wraz z osprzętem elektryczny
- demontaż pieca kaflowego na opał stały
- demontaż posadzki dla całego lokalu
- demontaż pozostałości po instalacjach sanitarnych (kanalizacji , wodociągowej, gazowej)
- skucie betonowej posadzki
- demontaż warstw wykładzin w pomieszczeniach
- demontaż podłogi z desek
- obicie odparzonego tynku
- wybranie piasku na posadzkach w celu wykonania warstw nowej posadzki
- wyrównianie poziomu posadzki w pom. gospodarczym z poziomem posadzki w części mieszkalnej
- skucie płytek w pomieszczeniu łazienki (posadzka, ściany) i kuchni
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
- zerwanie tapet ze ścian wszystkie pomieszczenia
- wykonanie nowych warstw podłogi (beton podkładowy, izolacja ze styropianu EPS100, szlichta cementowa zbrojona włóknami, 2 x folia hydroizolacyjna)
- poszerzenie otworu drzwiowego - wejściowych do lokalu mieszkalnego na szer. 90cm (wg przepisów)
- poszerzenie otworu drzwiowego wejściowych do łazienki, spiżarni na szer. 80cm (wg przepisów)
- wykonanie nadproży drzwiowych miejscach poszerzenia otworów
- wstawienie nadproża poszerzenie drzwi – element prefabrykowany belek betonowych typu L 19 i uzupełnienie ubytków w ścianie
- uzupełnienie tynków
- przecieranie istniejących tynków
- wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami o tym samym podziale (podział wg projektowanej stolarki okiennej) i wymiarach (lub nawiązując do podziału stolarki w budynku)
- wymiana parapetów wewnętrznych na PCV,
- wymiana parapetów zewnętrzne z blachy tytan-cynk malowanej proszkowo na kolor biały
- wymiana stolarki drzwiowej
- wyrównanie podłoża pod płytki
- wykonanie obudowy szachtu sanitarnego w łazience z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną.
- wymiana pionu kanalizacyjnego z PCV75 na PCV110
- izolacja przeciwwilgociowa w łazience z folii w płynie
- wykonanie posadzki z płytek gresowych w kuchni
- płytki gresowe w pomieszczeniu łazienki na podłodze, płytki ceramiczne na ścianach do wysokości sufitu (zaczynając całą płytką od sufitu)
- fartuch z płytek w kuchni (wysokość fartucha ok 60cm)
- wykonanie płytek gresowych w pomieszczeniu kotłowni
- wykonanie nowych elementów podłogi w pozostałych pomieszczeniach wykończoną panelami PCV min AC4
- montaż listew przypodłogowych
- gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów
- wymiana instalacji (wodno-kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej) w lokalu
- wykonanie zmiany lokalizacji głównego wodomierza
- montaż nowego wodomierza
- montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanych z kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania
- montaż kuchenki gazowej 3-4 palnikowa
- montaż nowego okablowania elektrycznego wraz z wlz oraz rozdzielnicą mieszkaniową
- wykonanie białego montażu oraz osprzętu elektrycznego
- montaż zlewozmywaku na szafce w kuchni
- montaż okapu w kuchni ze wkładem węglowym
- montaż detektora gazu ziemnego i tlenku węgla

Zestawienie powierzchni lokalu
Przebudowany lokal mieszkalny nr 2 składać się będzie z następujących pomieszczeń
KUCHNIA o powierzchni 13,20 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 22,20 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 18,37 m2
ŁAZIENKA Z WC o powierzchni 3,94 m2
POM. GOSPODARCZEGO o powierzchni 4,42 m2
SUMA POWIERZCHNI LOKALU 62,13m2

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 131000,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 4 - Witoszyce 1D/5, dz. 275, gmina Góra, powiat górowski - Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 5 w budynku mieszkalnym wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji i dachu budynku

Zakres robót obejmuje przebudowę lokalu mieszkalnego nr 5 wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji i dachu budynku mieszkalnego w miejscowości Witoszyce 1D. Celem robót mieszkalnych w lokalu nr 5 jest dostosowanie standardu lokalu do obecnie obowiązujących warunków technicznych mieszkania, spełniających niezbędne warunki do stałego pobytu ludzi i prowadzenie samodzielnego gospodarstwa domowego. Modernizacja polegającą na wykonaniu wentylacji nawiewno-wywiewnej, wykonanie centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej na paliwo stałe pellet i doprowadzenie użytkowanych pomieszczeń do zgodności z przepisami i obowiązującymi normami. Zakres robót obejmuje również wykonanie izolacji termicznej na części elewacji budynku, izolacji termicznej na dachu oraz wykonanie nowego pokrycia papowego nad częściom lokalu mieszkalnego nr 5.
Lokalizacja obiektu/lokalu
Przebudowywany lokal znajduje się w budynku mieszkalnym, dwukondygnacyjnym, z podpiwniczeniem pod całym budynkiem. Lokal mieszkalny nr 5 podlegający przebudowie znajduje się na drugiej kondygnacji (1 piętro) w budynku pod numerem 5. Lokal mieszkalny usytuowany jest od strony frontowej, bocznej budynku. Wejście do budynku od strony frontowej. Wejście do lokalu nr 5 odbywa się przez klatkę schodową.
Lokal nr 5, składa się z następujących pomieszczeń:
PRZEDPOKÓJ o powierzchni 4,61 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 8,64 m2
POKÓJ 2 o powierzchni 12,54 m2
KUCHNIA o powierzchni 8,12 m2
ŁAZIENKA Z WC o powierzchni 3,12 m2
SUMA POWIERZCHNI LOKALU 37,03m2
POMIESZCZENIE PIWNICZNE PRZYNALEŻNE DO LOKLAU o powierzchni 7,94 m2

Przebudowa obejmuje następujące elementy lokalu nr 5 w budynku oraz piwnicy wraz z wykonaniem izolacji termicznej na części elewacji i dachu budynku:
- demontaż wszystkich urządzeń stałych instalacje sanitarne wraz z osprzętem elektryczny
- demontaż stolarki okiennej w piwnicy
- demontaż luksferów w lokalu
- demontaż pozostałości po instalacjach sanitarnych (kanalizacji , wodociągowej)
- demontaż warstw wykładzin w pomieszczeniach
- demontaż płyt pilśniowych pod całym lokalem
- demontaż istniejącego pokrycia na dachu
- demontaż rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich
- obicie odparzonego tynku również tynków zewnętrznych na ścianie szczytowej
- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
- zerwanie tapet ze ścian wszystkie pomieszczenia
- demontaż pionu kanalizacyjnego oraz podejść pod urządzenia sanitarne w lokalu
- demontaż kuchni węglowych w kuchni i pokojach
- poszerzenie otworu drzwiowego - wejściowych do lokalu mieszkalnego na szer. 90cm (wg przepisów)
- poszerzenie otworu do łazienki
- zamurowanie przebić dla przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- frezowanie kominów wraz z montażem wkładu kominowego z rury stalowej żaroodpornej fi 180mm
- wykonanie nawiewu do pomieszczenia kuchni
- wykonanie montażu kotła na opał stały pellet w pomieszczeniu kuchni (kocioł na pellet z podajnikiem klasy 5, np. Lidia Compact Mini 10kW lub równoważny)
- wykonanie montażu wymiennika CWU wraz z gałką elektryczną
- wykonanie przebić dla kanałów kominowych zgodnie z opinią kominiarską
- wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego wraz z podejściami do urządzeń sanitarnych w lokalu z PCV 110 wraz z wyprowadzeniem ponad połać dachową min 80cm
- wykonanie nowej instalacji sanitarnej w lokalu
- zaślepienie otworów kominowych wykonać zgodnie z opinią kominiarską
- wykonacie przebić w ścianie do przewodów kominowych wg opinii kominiarskiej
- wykonanie zabudowy instalacji sanitarnych w poziomie posadzki z płyt g-k na ruszcie stalowym
- wykonanie warstwy wyrównawczej – wylewki betonowe w całym lokalu
- wykonanie nowych tynków po obiciu
- wstawienie nadproża poszerzenie drzwi – element prefabrykowany belek betonowych typu L 19 i uzupełnienie ubytków w ścianie
- wykonanie nadproży ceramicznych w lokalu
- uzupełnienie tynków
- przecieranie istniejących tynków
- wymiana okien na okna PCV z nawiewnikami o tym samym podziale (podział wg projektowanej stolarki okiennej) i wymiarach (lub nawiązując do podziału stolarki w budynku)
- wymiana parapetów wewnętrznych na MDF lub PCV,
- wymiana parapetów zewnętrzne z blachy tytan-cynk malowanej proszkowo na kolor biały
- wymiana stolarki drzwiowej
- wyrównanie podłoża pod płytki i panele w lokalu
- wykonanie obudowy szachtu sanitarnego w łazience z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną.
- wymiana pionu kanalizacyjnego na PCV110
- izolacja przeciwwilgociowa w łazience z folii w płynie
- wykonanie posadzki z płytek gresowych w kuchni
- płytki gresowe w pomieszczeniu łazienki na podłodze, płytki ceramiczne na ścianach do wysokości sufitu (zaczynając całą płytką od sufitu)
- fartuch z płytek w kuchni (wysokość fartucha ok 60cm)
- wykonanie elewacji metodą lekko mokrą ze styropianu w obrysie lokalu
- wykonanie nowych obróbek blacharskich
- wykonanie nowego orynnowania i rur spustowych
- częściowe przemurowanie ściny szczytowej – zmurszałej
- wykonanie nowych elementów podłogi w pozostałych pomieszczeniach wykończoną panelami PCV min AC4
- montaż listew przypodłogowych
- gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów
- wymiana instalacji (wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej) w lokalu
- montaż nowego wodomierza
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanych z kotła na pellet
- montaż kuchenki elektrycznej 3-4 palnikowa
- montaż nowego okablowania elektrycznego wraz z wlz oraz rozdzielnicą mieszkaniową
- wykonanie białego montażu oraz osprzętu elektrycznego
- montaż zlewozmywaku na szafce w kuchni
- montaż okapu w kuchni ze wkładem węglowym
- montaż wentylatora wspomagającego w łazience
- wyprowadzenie przyłącza do zmywarki
- wykonanie montażu osprzętu elektrycznego
- pomalowanie ściany na klatce schodowej po wykonaniu poszerzenia otworu drzwiowego
- montaż detektora gazu ziemnego i tlenku węgla

Przebudowany lokal mieszkalny nr 5 składać się będzie z następujących pomieszczeń:
PRZEDPOKÓJ o powierzchni 4,61 m2
POKÓJ 1 o powierzchni 8,64 m2
POKÓJ 2 o powierzchni 12,54 m2
KUCHNIA o powierzchni 8,12 m2
ŁAZIENKA Z WC o powierzchni 3,12 m2
SUMA POWIERZCHNI LOKALU 37,03m2

Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 173068,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacji przedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposób przyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA-RĘKOJMIA

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub lokali mieszkalnych na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:
a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków w postępowaniu, które stanowi załącznik Nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub lokali mieszkalnych na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej:
a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
b) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
c) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W taki przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. Pozostałe szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale X SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

-W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:
C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt
-W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:
Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób .
Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.
Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.
Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy.
Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne.
-W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pkt
Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt
Przykład
Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.
Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.
Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.
Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy)
będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI