Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00040617
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mińska 60

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe w lokalach mieszkalnych stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb996644-a42d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011827/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Legnica ul. Jaworzyńska 220/2, 3, 5, 7, 8 - wydzielenie i urządzenie łazienek w lokalach

1.1.11 Piława Górna ul. Sienkiewicza 108d/2 - remont lokalu z wydzieleniem łazienki

1.1.12 Piława Górna ul. Kasztanowa 2b/1 - remont lokalu z wydzieleniem łazienki , budową przyłączy i C.O.

1.1.13 Nawojów Śląski, gmina Lubań -remont lokalu z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową C.O.

1.1.14 Kłodzko ul. Lisia 8/6 remont lokalu z wydzieleniem łazienki i budową c.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XII SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 699951,77 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 1 – Legnica ul. Jaworzyńska 220, dz. nr 51/12 obręb Rybaki- wydzielenie i urządzenie łazienek w lokalach nr 2, 3, 5, 7 i 8. STAN ISTNIEJĄCY.Lokale mieszkalne wyposażone w instalację elektryczną, wody zimnej oraz kanalizacji sanitarnej. W lokalach brak pomieszczeń, które pełniłyby funkcję łazienki. Lokale nie spełniają wymagań określonych w przepisach techniczno-budowlanych. ZAKRES ROBÓT.- rozbiórka desek podłogowych, - skucie tynków pod glazurę na ścianach, - wykonanie ścianek działowych, wydzielających projektowane pomieszczenia sanitarne, - montaż kominów wentylacji grawitacyjnej, wywiewnej, - montaż nawiewników powietrza zewnętrznego, - wykonanie izolacji przeciwodnej na posadzkach i ścianach pomieszczeń sanitarnych, - modernizacja (adaptacja) instalacji wewnętrznych do nowego układu funkcjonalnego, - montaż płytek posadzkowych, - montaż okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - malowanie ścian i sufitów.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 134090,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 2– Piława Górna ul. Sienkiewicza 108d, dz. nr 198/2 obręb Północ, powiat dzierżoniowski - remont lokalu nr 2 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O.Zadanie obejmuje m.in.:- roboty demontażowe i rozbiórkowe,- montaż ścianek działowych celem uzyskania pom. kuchni, łazienki oraz pom. przedpokoju,- przemurowanie istniejących ścianek z luksferami,- przemurowanie kominów,- adaptacja strychu na przedpokój w którym będzie kocioł na węgiel wraz z podajnikiem,- wymianę wszystkich posadzek,- wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,- wymianę instalacji elektrycznej,- wykonanie ocieplenia połaci wełną min. gr. 20 cm oraz montaż sufitu z okładziną z płyt GKFI,- remont pozostałych okładzin ścian,- wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,- wymianę podokienników wewnętrznych,- wykonanie nadproży (profili ościeżnic owych) w nowych ściankach działowych,- wymianę stolarki drzwiowej D1 i D2 oraz D3,- montaż instalacji c. o., wraz z wykonaniem pom. Przedpokoju w którym będzie kocioł,- uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,- wykonanie wentylacji w łazience,- wykonanie wentylacji grawitacyjnej w kuchni i pom. przedpokoju,- wykonanie wentylacji nawiewnej w pom. przedpokoju,- wykonanie przewodu spalinowego -system odprowadzania spalin,- dostawa i montaż kotła węglowego 5 klasy 9kW wraz z podajnikiem,- dostawa i montaż kuchenki elektrycznej,- dostawa i montaż wymiennika podgrzewacza wody: zbiornika z wężownicą pionową min.80 Lokal mieszkalny objęty opracowaniem pełni funkcję mieszkalną, składa się z pom. gospodarczego, pokoju 1, pokoju 2 , przedpokoju i strychu. Po remoncie przedpokój, pom. gospodarcze, strych oraz pokoje ulegną zmianie. Pom. gospodarcze zaadaptowane zostaje na kuchnię i łazienkę, natomiast zamiast strychu projektuje się przedpokój.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 153306,48 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 3 – Piława Górna ul. Kasztanowa 2B dz. nr 263/1, obręb Południe, powiat dzierżoniowski -remont lokalu nr 1 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O.Remontowany lokal mieszkalny objęty opracowaniem pełni funkcję mieszkalną, składa się z kuchni, pokoju 1, pokoju 2, przedpokoju i łazienki. Budynek oraz lokal wyposażony w instalacje:• wodociągową - wewnętrzna instalacja wodna zasilana z sieci wodociągowej miejskiej,• kanalizacyjną - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji sanitarnej • elektryczną,• przygotowanie cwu – zbiornik elektryczny do podgrzewania wody.• c.o. etażowe węgloweOCENA TECHNICZNANa podstawie dokonanych odkrywek i oględzin stwierdza się, że stan techniczny budynku jest zadowalający, pomimo stwierdzonych niewielkich zarysowań, nie mających wpływu na nośność konstrukcji. Powstałe zarysowania ścian nie stanowią zagrożenia dla bezpieczeństwa konstrukcji i można przeprowadzić remont lokalu mieszkalnego. Ocena stanu istniejącego inwentaryzowanych pomieszczeń kwalifikuje je do dalszego użytkowania, po realizacji projektowanej inwestycji, zgodnie z istniejącym przeznaczeniem.Zakres prac budowlanych obejmuje m. in.::- zamurowanie otworów w ścianie kominowej,- montaż ścian wewnętrznych z cegły pełnej ,- montaż obudów elementów instalacyjnych w formie przedścianek z płyt gipsowych systemowych (za muszlą ustępową),- uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo- wapiennych z poszpachlowaniem nierówności tynków,- wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych pomieszczeń: łazienki na wys.2,0 m i kuchni. Płytki w kuchni podłoga ale ściany tylko fartuch szerokości 60 cm między szafkami a blatem, 85cm od podłogi ,- wykonanie izolacji podłóg wraz z warstwami posadzkowymi zgodnie z dok. rysunkową,- wykonanie wykończenia warstw posadzkowych z paneli podłogowych i płytek ceramicznych gresowych wraz z cokolikami wys.10 cm, w kotłowni na wysokość 1 płytki,- montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej (okna wyposażyć w nawiewniki),- montaż wyposażenia stałego pomieszczeń, montaż czujki czadu i dymu,- wykonanie instalacji wod. – kan., oraz montaż związanych z nimi urządzeń i armatury sanitarnej,- montaż zestawu wodomierzowego w łazience,- montaż instalacji elektrycznych,- montaż elementów instalacji wentylacyjnej (nawiewno - wywiewnej grawitacyjnej oraz mechanicznej),- montaż ogrzewania c.o (kotła węglowego 5 klasy 9 kW wraz z grzejnikami i przewodami) ,- przemurowanie komina nad dachem wraz z wykonaniem ławy zgodnie z opinią kominiarza,- zabezpieczenie przewodu dymowego wkładem żaroodpornym na całej długości zgodnie z opinią kominiarza,- naprawa spękań w pokoju 1.4,- wykonanie prac wykończeniowych w tym również kotłownię otynkować i pomalować.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 170376,12 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 4 – Nawojów Śląski 19C, dz. nr 471/8 gmina Lubań, powiat lubański - remont lokalu mieszkalnego nr 3 (pustostanu) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową instalacji C.O. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU.Budynek mieszkalny wielorodzinny, dwukondygnacyjny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Mury z cegły, dach dwuspadowy wsparty na drewnianej więźbie dachowej. Pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki. Kominy murowane z cegły. Stropy drewniane, belkowe ze ślepym pułapem. Strop nad piwnicami w technologii tradycyjnej w postaci masywnych sklepień ceramicznych łukowych.CHARAKTERYSTYKA LOKALU. Lokal mieszkalny nr 3, zlokalizowany na I piętrze budynku od strony elewacji szczytowej. Nad lokalem usytuowane poddasze użytkowe (strych). Dostęp do lokalu z istniejącej w budynku klatki schodowej. Lokal nieużytkowany od wielu lat, pomieszczenia zaniedbane, we wnętrzu pozostawiona duża ilość mebli i sprzętu gospodarstwa domowego. Stropy drewniane tradycyjne. Podłogi z desek, pokryte wykładziną PVC. Stolarka okienna drewniana, skrzynkowa. Stolarka drzwiowa drewniana z belkowymi ościeżnicami. Piece kaflowe rozebrane. Zachowany trzon kuchenny przenośny. Instalacja elektryczna podtynkowa niekompletna, częściowo zdewastowana. Instalacja dwuprzewodowa bez przewodu PE. Na klatce schodowej tablica licznikowa z zabezpieczeniami przedlicznikowymi. Zachowane podejście pionu instalacji wodnej. Lokal pozbawiony instalacji kanalizacji sanitarnej (WC na półpiętrze klatki schodowej). W lokalu brak pomieszczenia higieniczno sanitarnego (łazienki), lokal nie spełnia wymagań określonych w przepisach techniczno-budowlanych. STAN TECHNICZNY LOKALU.Tynki wewnętrzne Tynki wapienne na podłożu z desek i trzciny. W średnim stanie technicznym.Podłogi Deski podłogowe wytarte, ubytki mechaniczne, osłabiona struktura drewna. Stan techniczny dostateczny.Stolarka drzwiowaStolarka wyeksploatowana technicznie. Brak okuć oraz zamków, wyłupania w obrębie gniazd. Złącza ram wzmocnione gwoźdźmi. Wypaczona geometria ramiaków, poluzowane zawiasy. Stan techniczny zły. Drzwi kwalifikują się do wymiany.Stolarka okiennaOkna drewniane skrzynkowe wyeksploatowane technicznie. Ramy skrzydeł lokalnie uszkodzone i wyłamane. Okapniki zewnętrzne zniszczone. Brak części okuć, okucia zachowane niekompletne, niesprawne i skorodowane. Większość mechanizmów nie działa prawidłowo. Ślady napraw i zmian systemu zamykania. Powłoki malarskie trwale zniszczone. Stan techniczny zły. Okna kwalifikują się do wymiany.Instalacje■ Zachowany pion instalacji wodnej z rur miedzianych w stanie dobrym. Brak instalacji kanalizacji sanitarnej oraz urządzeń sanitarnych.■ Instalacja elektryczna dwuprzewodowa w układzie TN-C, ze wspólnym przewodem ochronno-neutralnym PEN. Braki pokryw puszek łączeniowych. Łączniki i gniazda wtyczkowe różnorodne, bez styku ochronnego. Tablica licznikowa przestarzała z zabezpieczeniami topikowymi. Instalacja wyeksploatowana, nie spełnia warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać instalacje elektryczne w/g obowiązujących obecnie norm. WNIOSKI■ Lokal nieużytkowany, wyeksploatowany technicznie nie spełnia wymagań przepisów sanitarno-higienicznych oraz standardów użytkowych, jakim powinien odpowiadać lokal o funkcji mieszkalnej. Instalacja elektryczna kwalifikuje się do wymiany na nową.■ Remont lokalu uzasadniony i możliwy do wykonania pod względem technicznym. ZAKRES ROBÓT.- rozbiórka częściowa podłóg z desek, rozbiórka podsufitki z desek w pomieszczeniu gospodarczym,- rozbiórka ścianek działowych, wydzielających pomieszczenie WC na półpiętrze, - częściowe skucie tynków ze ścian, - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana zniszczonej przez korozję biologiczną krokwi więźby dachowej, - wzmocnienie belek stropowych w miejscu posadowienia kotła C.O oraz wanny, - uzupełnienie podłóg z desek, - wykonanie nowej zabudowy więźby dachowej w pomieszczeniu projektowanej łazienki, - uzupełnienie i naprawa tynków, - wykonanie kanałów wentylacji grawitacyjnej, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż okładzin na ścianach i posadzkach, - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej z tablicą mieszkaniową, - wymiana wewnętrznej instalacji wodnej , - montaż wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej , - montaż instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - montaż kotła grzewczego z funkcją przygotowania c.w.u., - montaż komina spalinowego, - malowanie ścian i sufitów,Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 148016,90 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot 5 – Kłodzko ul. Lisia 8, dz. 2/7 obręb Zagórze – remont lokalu nr 6 (pustostan) z wydzieleniem i urządzeniem łazienki i budową elektrycznej instalacji grzewczej lokaluZakres robót obejmuje m.in. :- roboty demontażowe i rozbiórkowe,- demontaż sufitu celem zwiększenia wysokości pomieszczeń do 2,5 m,- montaż ścianek działowych z płyt GKF,- wymianę wszystkich posadzek, - wymianę instalacji wodno – kan. z wykonaniem podejść pod przybory, armaturę,- wymianę instalacji elektrycznej,- wykonanie ocieplenia wełną min. gr. 20 cm pomiędzy legarami i okładzin sufitów z płyt GKFI,- ocieplenie ścian zewn.płytami mineralnymi np. multipor gr. 10 cm,- ocieplenie ścian wewnętrznych wełną mineralną gr. 10 cm,- remont pozostałych okładzin ścian,- podwyższenie podokienników o 7 cm,- wymianę stolarki okiennej wraz z montażem nawiewników okiennych,- wymianę podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,- wykonanie nowych nadproży drzwiowych,- wymianę stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworu drzwi D1 i podwyższeniem otworu drzwi D2- montaż instalacji c. o. - montaż elektrycznych mat grzewczych,- montaż grzejnika elektrycznego w łazience,- uzbrojenie lokalu mieszkalnego w armaturę higieniczno – sanitarną,- wykonanie wentylacji mechanicznej w łazience, uruchamianej po włączeniu oświetlenia,- wentylację wyprowadzić ponad dach,- montaż bojlera elektycznego w łazience nad pralką.Remontowany lokal zlokalizowany w mieszkalnym budynku wielorodzinnym na parceli 2/7 przy ul. Lisiej 8/6 w Kłodzku. Budynek mieszkalny wielorodzinny z poddaszem użytkowym, podpiwniczony. Wodę opadową z projektowanego dachu odprowadza się poprzez rynny i rury spustowe. Lokal mieszkalny nr 6 będzie ogrzewany elektrycznymi matami/foliami grzewczymi oraz grzejnikiem elektrycznym.Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej.Budynek oraz lokal wyposażony w instalacje:- wodociągową - wewnętrzna instalacja wodna zasilana z sieci wodociągowej miejskiej,- kanalizacyjną - instalacja kanalizacyjna z odprowadzeniem ścieków do kanalizacji sanitarnej miejskiej,- wentylacji grawitacyjnej,- elektrycznej,- przygotowanie cwu – zbiornik elektryczny do podgrzewania wody.Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania

4.2.5.) Wartość części: 94162,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 16,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja-Rękojmia

4.3.6.) Waga: 24,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:1.Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (C) – waga 60 %, 2.Kryterium „Termin realizacjiprzedmiotu zamówienia” (T) – waga 16 %, 3.Kryterium „Gwrancja-Rękojmia” (G) – waga 24 % Sposóbprzyznania punktów opisano w z rozdziale XVIII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, w zakresie, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi co najmniej następujące kwalifikacje tj:a) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.b) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.c) przynajmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020 poz. 220),W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robót budowlanych w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. co najmniej: a) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.b) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży instalacyjno – sanitarnej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.c) jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy, w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży elektrycznej lub innej wymaganej prawem, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisano w projektowanych postanowienia umownych stanowiących załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt2. W kryterium „TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 16 pkt:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt.Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt.Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt.Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy), będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy. Zamawiający zastrzega, iż za wykonanie przedmiotu umowy w terminie dłuższym niż zaoferowany zostaną naliczone kary umowne. 3. W kryterium „GWARANCJA-RĘKOJMIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 24 pktZaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt.Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt.Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt.Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
2021-04-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI