Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2
w Rząsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Rząska
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.szp1@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 35wog.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 2
w Rząsce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-944f46ac-ae76-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 ul. Krakowska 2, Rząska - częściowy remont ogrodzenia
1.1.12 ul. Krakowska 2, Rząska - częściowy remont ogrodzenia
1.1.13 Budynek nr 1 ul. Krakowska 2, Rząska - remont wybranych pomieszczeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami wskazanymi w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/INFR/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 547888,87 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni miejsc postojowych znajdujących się na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce przy ul. Krakowskiej 2.
Stan istniejący:
Nawierzchnie miejsc parkingowych z kostki betonowej lub utwardzone z kruszyw naturalnych. Krawężniki i obrzeża betonowe. Jezdnie przylegające do miejsc parkingowych
o nawierzchniach asfaltowych, z kostki betonowej lub żwirowe.
Istniejące nawierzchnie w złym stanie technicznym; zapadnięte, gromadzące wodę lub błoto, krawężniki i obrzeża uszkodzone, skorodowane lub występuje ich brak.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty budowlane w zakresie parkingów
Roboty budowlane w zakresie budowy dróg
Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym dlatego Wykonawca uzgodni z Użytkownikiem wspólny harmonogram wyłączeń dróg i miejsc parkingowych
z użytkowania dla wykonania robót remontowych objętych Umową.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.2.5.) Wartość części: 276282,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont części ogrodzenia zewnętrznego kompleksu wojskowego w Rząsce wraz z pracami towarzyszącymi. Zakres opracowania obejmuje ogrodzenie zewnętrzne przy ul. Krakowskiej od narożnika północnego w kierunku bramy nr 2.
Stan istniejący:
Obecnie ogrodzenie zewnętrzne jest ogrodzeniem z przęsłami z paneli zgrzewalnych.
W tej chwili ogrodzenie nie spełnia wymagań wojskowych zawartych w Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych OIN-5/11. Nie posiada także zwieńczenia w postaci wysięgników
z drutem kolczastym. Aktualny stan techniczny elementów stalowych i betonowych ogrodzenia wymaga przeprowadzenia prac remontowych. Wobec powyższego podjęto decyzję o remoncie ogrodzenia z uwzględnieniem dostosowania do obowiązujących przepisów o ochronie obiektów wojskowych.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Wykopy
Zasypanie wykopów z zagęszczeniem
Betonowanie
Zbrojenie
Izolacje wodoodporne
Instalowanie wyrobów metalowych
Zabezpieczenia antykorozyjna stali
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
c) Projekt (opis techniczny + rysunek).
4.2.5.) Wartość części: 132117,98 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i dostosowanie do aktualnych wymogów pomieszczeń w budynku nr 1 w KW Rząska.
Stan istniejący:
Pomieszczenia intensywnie eksploatowane, powłoki malarskie zabrudzone, wyblakłe ze śladami uszkodzeń mechanicznych. Stolarka drzwiowa z licznymi uszkodzeniami mechanicznymi, z uwagi na materiał nienaprawialna. Oświetlenie sufitowe częściowo uszkodzone, obudowy pożółkle lub zdeformowane, odbłyśniki skorodowane. Posadzki wytarte lub uszkodzone, zwłaszcza przy biurkach.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty murarskie i murowe
Montaż konstrukcji metalowych
Instalowanie drzwi i okien
Tynkowanie
Instalowanie ścianek działowych
Roboty malarskie
Pokrywanie podłóg i ścian
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.2.5.) Wartość części: 114439,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i dostosowanie do aktualnych wymogów ślusarki okiennej w bud. nr 16 W8 w KW Rząska.
Stan istniejący:
W intensywnie eksploatowanym pomieszczeniu do wymiany i wyważania oraz wulkanizacji opon pojazdów samochodowych uległ trwałemu unieruchomieniu mechanizm otwierania okna wraz z zablokowaniem skrzydeł okiennych co uniemożliwia przewietrzanie pomieszczenia
i grozi zatruciem pracowników.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty rozbiórkowe
Roboty murarskie i murowe
Montaż konstrukcji metalowych
Instalowanie drzwi i okien
Tynkowanie
Roboty malarskie
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.2.5.) Wartość części: 6331,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji chłodzącej w pomieszczeniach kuchennych budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego w Rząsce.
Stan istniejący:
W dwóch pomieszczeniach kuchni po stronie południowej w okresie letnim dochodzi do temperatury powyżej 30 st. C .Następuje konieczność montażu instalacji chłodzącej.
Zakres prac remontowych obejmował będzie:
Roboty urządzeń grzewczych, wentylacji mechanicznej
Usługi elektryczne
Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
UWAGA:
Prace remontowe będą się odbywały w kompleksie czynnym.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu
art. 4, ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020, poz. 2052 z późn. zmianami).
Realizacja robót remontowych może odbywać się w dni robocze w godzinach od godz. 7.00 do 15.00 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej oraz przedstawicielami Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 5 zawiera dokumentacja obejmująca:
a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB).
b) Przedmiar robót.
4.2.5.) Wartość części: 18717,28 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
dla części 5:
Wymagania dotyczące wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów ustawy
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 14 października 2019 roku (t.j. DZ. U. 2019, poz. 2158) i aktów wykonawczych oraz rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady UE nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. I rozporządzeń wykonawczych.
1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował i przedstawił niezbędny certyfikat dla przedsiębiorców:
a) W przypadku stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych
w zakresie:
i. instalacji,
ii. konserwacji lub serwisowaniu,
iii. naprawie lub likwidacji.
Ww. wykaz (tj. zał. nr 13 do SWZ) Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (zał. Nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału
w postępowaniu dot. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów lub kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych certyfikatów.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Posiadania zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia:
Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
dla części nr 1:
co najmniej dwie realizacje umów na roboty remontowo – budowlane, o łącznej wartości nie mniejszej niż 330 000,00 zł brutto;
dla części nr 2:
co najmniej dwie realizacje umów na roboty remontowo – budowlane, o łącznej wartości nie mniejszej niż 160 000,00 zł brutto;
dla części nr 3:
co najmniej dwie realizacje umów na roboty remontowo – budowlane, o łącznej wartości nie mniejszej niż 140 000,00 zł brutto;
dla części nr 4:
co najmniej jednej realizacji umowy na roboty remontowo – budowlane, o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto;
dla części nr 5:
co najmniej jednej realizacji umowy na roboty remontowo – budowlane, o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto;
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od siebie nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.
Wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z zał. nr 5 do SWZ) oraz dowody określające czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane zostały wykonane należycie, lub inne dokumenty określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust 1 ustawy Pzp.
b) Posiadania zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami:
a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedmiotu zamówienia oświadczył, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi i niezbędnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do wykonania zamówienia tj.:
dla części nr 1:
Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń;
dla części nr 2:
Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń;
dla części nr 3:
Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń;
Kierownik robót elektrycznych posiadający właściwe branżowe uprawnienia
budowlane bez ograniczeń.
dla części nr 4:
Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń;
Wykaz ww. osób (tj. zał. nr 4 do SWZ) Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów lub kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia z właściwego Oddziału Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej.
dla części nr 5:
b. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedmiotu zamówienia oświadczył,
że dysponuje lub będzie dysponował personelem w ilości dwóch osób zdolnych
i niezbędnych do wykonania zamówienia posiadających świadectwo kwalifikacji zezwalające na pracę przy urządzeniach:
a) w grupie 1 „Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną”:
• pkt. 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;
• pkt. 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2.
W tym jedna osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji dopuszczające do pracy na stanowisku eksploatacji „E” i jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacji dopuszczające do pracy na stanowisku dozoru „D”.
c. Wymagania dotyczące wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów ustawy
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 14 października 2019 roku (t.j. DZ. U. 2019, poz. 2158) i aktów wykonawczych oraz rozporządzenia parlamentu europejskiego
i rady UE nr 517/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. I rozporządzeń wykonawczych.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował i przedstawił niezbędny certyfikat dla personelu (co najmniej 2 osoby)
a) W przypadku stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła oraz agregatów chłodniczych w samochodach ciężarowych chłodniach i przyczepach chłodniach zawierających fluorowane gazy cieplarniane,
w zakresie:
i. kontroli szczelności urządzeń zawierających 5 ton ekwiwalentu CO2 lub większej, chyba że urządzenia takie są hermetycznie zamknięte (oznakowane jako takie) i zawierają mniej niż 10 ton ekwiwalentu CO2
ii. odzysku;
iii. instalacji (instalowanie);
iv. naprawy, konserwacji lub serwisowania;
v. likwidacji
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO” (zał. nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami.
Wykaz ww. osób (tj. zał. nr 12 do SWZ) Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów lub kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych świadectw kwalifikacyjnych i certyfikatów.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp (rozdział VIII pkt 2 ppkt 2), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów) posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane – jeżeli jest wymagany,
4. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów).
5. Zamawiający wymaga aby zdolnością zawodową w zakresie doświadczenia wykazał się co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjantów). Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia przez dwóch lub więcej członków konsorcjum.
6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do SWZ;
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 Pzp. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych robót budowlanych o którym mowa z Rozdziale VIII pkt 2 ppkt
4 lit. a – załącznik nr 5 do SWZ;
4) Wykazy osób o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. b - załącznik nr 4 do SWZ
i załącznik nr 12 do SWZ.
5) Wykaz wymaganych uprawnień o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 2 - załącznik nr 13 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z zapisem art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 1:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Roboty budowlane w zakresie parkingów
3. Roboty budowlane w zakresie budowy dróg
4. Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 2:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe
2. Roboty zbrojarskie i betoniarskie
3. Roboty ślusarskie
4. Roboty ziemne
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 3:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Wymiana okładzin ścian
3. Tynkowanie i malowanie ścian i stropów
4. Roboty posadzkowe
5. Montaż ślusarki i stolarki okiennej i drzwiowej
6. Remont instalacji elektrycznej
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 4:
1. Roboty rozbiórkowe
2. Roboty murarskie
3. Montaż ślusarki okiennej
4. Tynkowanie i malowanie ścian
Zamawiający wskazuje następujące czynności - CZĘŚĆ NR 5:
1. Roboty urządzeń grzewczych, wentylacji mechanicznej
2. Roboty elektryczne
3. Roboty budowlane wykończeniowe
Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia powstałych uszkodzeń przy wykonywaniu zakresu prac np.: obróbkę szpalet po wymianie okna, naprawa uszkodzonego tynku po przebiciach przez stropy lub ściany itd.
Sposób weryfikowania zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności:
1) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy realizujący przedmiot zamówienia mają być zatrudnieni na podstawie umów o pracę zgodnie z Art. 22 Kodeksu Pracy. Wykonawca jest obowiązany przedłożyć dokumenty ZUS RCA potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę
lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę
2) Wykonawca zobowiązany jest do każdej faktury przekazywać Zamawiającemu wykaz pracowników pracujących w okresie, w którym wykonywany był przedmiot umowy. Wykaz winien być podpisany przez Wykonawcę a właściwość zawartych w nim danych potwierdzona w sposób czytelny z datą przez Zamawiającego
3) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedłoży w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania żądania potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie umów o pracę wskazanych przez Zamawiającego osób spośród objętych wykazem, potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
4) Wykonawca w trakcie realizacji umowy, każdorazowo wraz z fakturą przedłoży Zamawiającemu – druki ZUS RCA, na wszystkie osoby, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres w którym wykonywany był przedmiot umowy
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane powyżej czynności:
1) nie dostarczenie wykazu pracowników lub jego aktualizacji oraz druków ZUS RCA w wysokości 5.000,00 zł za każdy taki przypadek, z zastrzeżeniem uprawnienia Zamawiającego
do wielokrotnego nałożenia kary w wypadku uchylania się Wykonawcy od powyższego obowiązku
Wykaz pracowników o których mowa w ppkt. 7 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć
w dniu podpisania umowy.
Na etapie składania ofert Wykonawca w Standardowym formularzu jednolitego oświadczenia „JO”
(zał. nr 6 do SWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności zawodowej w zakresie dysponowania osobami.