Roboty remontowe w budynkach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe w budynkach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-13
  • Numer ogłoszenia501583-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501583-N-2020 z dnia 2020-01-13 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu: Roboty remontowe w budynkach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800177, ul. Mińska  60 , 54-610  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. (71) 356-39-19, , e-mail zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kowr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/zamowienia/zamowienia-publiczne-na-podstawie-pzp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa będących we władaniu KOWR OT Wrocław
Numer referencyjny: WRO.WOP.260.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielono na 2 odrębne części zamówienia (przedmioty zamówienia)

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45332000-3
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe: Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt. Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt. Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt. Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy. Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt. Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt. Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt. Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej. - Dotyczy przedmiotu nr 1,2 zamówienia Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub remontów lokali na kwotę (brutto) przynajmniej 100tys. złotych, każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wykaże się całym wymaganym doświadczeniem. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie go nie wykaże. 2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj: a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, d) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r., Nr 63, poz. 394), e) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3 Dokumenty na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej 3.1 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, tj: Dla przedmiotu nr 1,2 zamówienia 1) wykazu robót budowlanych potwierdzającego wykonanie przynajmniej dwóch robot w zakresie, budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy, remontów budynków lub remontów lokali na kwotę (brutto) przynajmniej 100tys. złotych, każda, zrealizowanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. a) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - sanitarnej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, c) przynajmniej jedną osobą posiadającą: uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej lub innej wymaganej prawem do kierowania robotami w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Charakter oraz warunki zmiany umowy określono w załączniku nr 7 do SIWZ - projekt umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiot 1 – Remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 wraz z budową instalacji C.O. i doprowadzeniem instalacji gazowej do lokalu nr 1 i 2 w miejscowości Polkowice ul. Chocianowska 33
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka Nr 253, na której położony jest budynek usytuowana jest w Polkowicach, przy ul Chocianowskiej. Budynek położony przy ul. Chocianowskiej 33, jest dwukondygnacyjnym wielorodzinnym budynkiem mieszkalnym, czterolokalowym, wybudowanym na początku XX wieku jako budynek wolnostojący. Druga kondygnacja budynku usytuowana jest w poddaszu. Budynek był częściowo podpiwniczony. W związku z licznymi rysami i pęknięciami ścian, budynek poddany był remontowi. W trakcie robót wzmacniających fundamenty zostały zasypane również piwnice. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z cegły pełnej, na zaprawie cementowo - wapiennej. Stropy wymienione zostały na stropy masywne, wykonane z płyt kanałowych. Schody prowadzące na piętro wykonane jako ażurowe, o konstrukcji drewnianej ze stopnicami i balustradami drewnianymi. Więźba dachowa - drewniana. Dach budynku - stromy dwuspadowy, pokryty blachą dachówkopodobną w kolorze brązowym. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Kominy murowane, wyprowadzone ponad dach. Ponad dachem kominy wykonane z cegły klinkierowej. Rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. Dach budynku i kominy ponad dachem są po remoncie. Okna w budynku wymienione są na stolarkę PCV. Drzwi wejściowe do budynku - drewniane z częściowym przeszkleniem skrzydła drzwiowego. Stolarka drzwiowa wewnętrzna - drewniana. Do budynku prowadzi jedno wejście, usytuowane od frontu budynku, od strony ul. Chocianowskiej. Lokale mieszkalne Nr 1 i Nr 2 usytuowane są na parterze budynku. Lokal Nr 1, do którego doprowadzona zostanie instalacja gazu posiada wejście z klatki schodowej do przedpokoju, z którego dostępne jest pomieszczenie łazienki, kuchni i pokoi mieszkalnych. W kuchni usytuowana jest obecnie kuchnia gazowa na butlę oraz stalowa kuchnia węglowa. W lokalu mieszkalnym Nr 2 znajduje się przedpokój dostępny z klatki schodowej. Z przedpokoju dostępne są trzy pokoje, pomieszczenie łazienki i pomieszczenie kuchni. Do lokalu mieszkalnego Nr 2 doprowadzona jest instalacja wody zimnej z pomiarem, instalacja kanalizacyjna, instalacja elektryczna (w chwili obecnej odłączona) oraz doprowadzona do dwóch pokoi instalacja antenowa. Ogrzewanie lokalu mieszkalnego Nr 2 odbywało się piecem kaflowym, usytuowanym w pokoju oraz kuchnią węglową usytuowaną w pomieszczeniu kuchni. Widoczne są również pozostałości rur stalowych centralnego ogrzewania. Roboty remontowe w lokalu Nr 2 obejmują remont wewnętrznych ścian konstrukcyjnych, remont sufitów, wykonania nowych posadzek, wymianę stolarki okiennej i drzwi wewnętrznych, montaż nowych parapetów okiennych, wymianie istniejącej instalacji elektrycznej, wykończenia ścian, sufitów i podłóg Roboty remontowe w częściach wspólnych budynku obejmują ocieplenie ściany z wejściem do lokalu Nr 1 i 2 od strony klatki schodowej, wymianę pionu kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej, odtworzenie okładziny z płytek ceramicznych na ścianie z wejściami do lokalu Nr 1 i 2, malowanie ścian w klatce schodowej w kondygnacji parteru i piętra. Przebudowa dotyczy wymiany części istniejących nadproży drzwiowych ceglanych na stalowe, wykonanie nowych fundamentów pod ścianki działowe wraz z budową ścianek działowych oraz przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej w lokalu mieszkalnym Nr 2 i kanalizacji sanitarnej w klatce schodowej (montaż rury odpowietrzającej, wyprowadzonej ponad dach budynku). W ramach projektu przewidziano również budowę nowej instalacji c.o. w lokalu mieszkalnym nr 2 oraz instalacji gazu do lokalu mieszalnego Nr 1 i Nr 2 W ramach przedmiotowego projektu przewiduje się: Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 2: - demontaż istniejących instalacji i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejącego wodomierza wraz z podejściem oraz części instalacji wody zimnej - demontaż miski ustępowej, umywalki, wpustu kanalizacyjnego - demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej - demontaż pozostałości stalowych rur c.o. - demontaż stalowej kuchni węglowej wraz z rozbiórką fundamentu betonowego - rozbiórka pieca kaflowego - demontaż płyt gipsowo-kartonowych ze ścian wewnętrznych w pokojach - demontaż sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych, usytuowanego w pokoju (pom. nr 1.3) - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - demontaż stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych - rozbiórka części ścian działowych - skucie płytek terakotowych z podłogi w łazience i ich usunięcie wraz z warstwami podposadzkowymi - usunięcie istniejących desek podłogowych, legarów i części zasypki podłogowej - usunięcie wszystkich tynków z sufitów - usunięcie zagrzybionych tynków ze ścian - usunięcie odspojonych tynków ścian wewnętrznych i łuszczących się powłok malarskich - wycięcie bruzd w ścianach pod prowadzone instalacje Roboty demontażowe w częściach wspólnych: - skucie płytek ceramicznych w klatce schodowej ze ściany z wejściami do lokali mieszkalnych Nr 1 i 2 (h =1,7 m) - demontaż pionu kanalizacji sanitarnej od strony klatki schodowej - wycięcia wentylacyjnych otworów bocznych w istniejących kominach (do lokalu mieszkalnego Nr 1 i Nr 2) - wycięcie bruzdy w ścianie klatki schodowej na odpowietrzenie pionu kanalizacyjnego - wycięcie otworu w dachu na przejście wywiewki kanalizacyjnej Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 2 - naprawa części ścian konstrukcyjnych metodą tzw. zszycia prętami stalowymi - wykonanie nowych ścian działowych na fundamentach betonowych, zbrojonych prętami stalowymi - wykonanie izolacji poziomej ścian konstrukcyjnych metodą iniekcji ciśnieniowej - wykonanie warstw posadzkowych wraz z izolacją termiczną i przeciwwilgociową - wzmocnienie spękanego nadproża nad otworem okiennym i nad otworem w wewnętrznej ścianie konstrukcyjnej w przedpokoju, wykonane z belek stalowych - montaż termoizolacyjnej stolarki okiennej - wykonanie nowych parapetów wewnętrznych - wykonanie nowych podokienników zewnętrznych - wykonanie nowego tynku na siatce na sufitach - remont i uzupełnienie istniejących tynków w lokalu mieszkalnym - ułożenie w pokojach i w przedpokoju paneli podłogowych na podkładach, zabezpieczonych folią PCV - wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki w łazience i w kuchni - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych podłogi w łazience i w kuchni oraz ścian łazienki i pasa pomiędzy urządzeniami w kuchni - malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń - zabudowa nowej stolarki drzwi wewnętrznych i wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 2 Roboty instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 2 - wykonanie instalacji gazowej od gazomierza, usytuowanego w klatce schodowej do gazowego kotła c.o. i do kuchni gazowej - montaż natynkowej szafki na zestaw wodomierzowy w przedpokoju - ponowny montaż wodomierza, montaż zaworów kulowych i zaworu antyskażeniowego - przebudowa instalacji wody zimnej - budowa instalacji wody ciepłej z dwufunkcyjnego, kondensacyjnego gazowego kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z dwufunkcyjnego, kondensacyjnego gazowego kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania - montaż dwufunkcyjnego, kondensacyjnego gazowego kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową koncentrycznego kanału powietrzno-spalinowego - przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie nowej instalacji elektrycznej; oświetlenia i gniazd wtykowych - montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń - wykonanie instalacji telefonicznej - wykonanie instalacji dzwonkowej Roboty budowlane i instalacyjne w lokalu mieszkalnym Nr 1 - wykonanie instalacji gazowej od gazomierza, usytuowanego w klatce schodowej do kuchni gazowej, usytuowanej w pomieszczeniu kuchni oraz do pomieszczenia łazienki(w celu podłączenia gazowego kotła c.o.) z montażem mufy i korka - montaż w stolarce okiennej pomieszczenia kuchni 2 szt. nawiewników okiennych Planowany remont powoduje także konieczność : - doprowadzenia instalacji gazu od kurka głównego do klatki schodowej (przez lokal mieszkalny Nr 2), - montażu szafki wraz z gazomierzami dla lokalu mieszkalnego Nr 1 i Nr 2 w klatce schodowej na parterze - doprowadzenia wlz od istniejącej tablicy TL2, usytuowanej na ścianie zewnętrznej budynku do tablicy mieszkaniowej TM2 usytuowanej w lokalu mieszkalnym Nr 2, przez klatkę schodową w kondygnacji parteru (kabel elektryczny montowany podtynkowo) - wymianę od strony klatki schodowej pionu kanalizacji sanitarnej w kondygnacji parteru i I piętra - montaż odpowietrzenia pionu kanalizacji sanitarnej w kondygnacji I piętra i ponad dach budynku - uzupełnienie bruzdy po wymianie pionu kanalizacji sanitarnej i montażu wywiewki kanalizacyjnej - montaż izolacji termicznej z wełny mineralnej lamelowej w klatce schodowej na ścianie z wejściami do lokali mieszkalnych Nr 1 i Nr 2, mocowanej metodą lekką - odtworzenie okładziny z płytek ceramicznych w klatce schodowej na ścianie z wejściami do lokali mieszkalnych Nr 1 i Nr 2 - wykonanie tynku mineralnego cienkowarstwowego na izolacji z wełny mineralnej lamelowej - malowanie ścian klatki schodowej po uzupełnieniu bruzdy, po montażu kabla elektrycznego i nad okładziną z płytek ceramicznych - zabetonowanie 3 szt. otworów górnych w kominie (wentylacja lokalu mieszkalnego Nr 2) oraz 1 szt. otworu górnego w kominie (wentylacja lokalu mieszkalnego Nr 1) Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kowr.gov.pl w zakładce przedmiotowego postępowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45332000-3, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 178334,60
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt. Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt. Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt. Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy. Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt. Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt. Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt. Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiot 2 – Remont i przebudowa lokalu mieszkalnego nr 2 wraz z budową instalacji C.O. i gazu w miejscowości Moskorzyn 9C, gmina Polkowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Działka Nr 13/4, na której położony jest przedmiotowy budynek usytuowana jest w miejscowości Moskorzyn, w gminie Polkowice. Budynek 9C, jest jednorodzinnym budynkiem mieszkalnym dwulokalowym, wybudowanym na początku XX wieku w zabudowie bliźniaczej. Stanowi jedną z 3 części zespołu budynków w zabudowie bliźniaczej, usytuowanych względem siebie na planie litery C. Budynek mieszkalny 9C jest budynkiem dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym. Budynek wzniesiony został w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z cegły pełnej, na zaprawie cementowo - wapiennej. W kondygnacji piętra ściany wykonane w konstrukcji muru pruskiego, otynkowane. Stropy - drewniane, ze ślepym pułapem. Schody prowadzące na piętro i poddasze o konstrukcji drewnianej ze stopnicami i balustradami drewnianymi. Więźba dachowa - drewniana. Dach budynku - stromy dwuspadowy, pokryty falistą blachą stalową w kolorze czerwonym. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne budynku tynkowane. Kominy murowane, wyprowadzone ponad dach. Rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. Elewacje budynku są po remoncie. Okna wymienione na stolarkę PCV. Drzwi wejściowe do budynku - drewniane, płycinowe, wymienione podczas remontu. Stolarka drzwiowa wewnętrzna - drewniana. Do budynku prowadzi jedno wejście, usytuowane od frontu budynku. Lokal mieszkalny Nr 2 usytuowany jest na I piętrze. W lokalu mieszkalnym Nr 2 znajduje się pokój, dostępny z pomieszczenia kuchni i z klatki schodowej, pomieszczenie łazienki, dostępne z kuchni, pomieszczenie kuchni dostępne z pomieszczenia gospodarczego i z pokoju oraz pomieszczenie gospodarcze, dostępne z klatki schodowej. Roboty remontowe obejmują ocieplenia ścian zewnętrznych od wewnątrz lokalu mieszkalnego Nr 2, ocieplenia ścian przy klatce schodowej, ocieplenia stropu i stropodachu nad lokalem Nr 2 z wymianą zdegradowanych belek drewnianych na nowe, przemurowania komina w kondygnacji poddasza nieużytkowego i ponad dachem, wykonania nowych posadzek w lokalu Nr 2 i na poddaszu nad lokalem Nr 2, podniesienia istniejącego okna w istniejącym otworze okiennym w pomieszczeniu kuchni lokalu Nr 2, wymianie istniejących instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych w lokalu Nr 2, wykończenia ścian i podłóg, wykonania sufitów podwieszanych, montaż nowej stolarki drzwiowej w lokalu Nr 2, malowanie dwóch ścian w klatce schodowej w kondygnacji I piętra. Przebudowa dotyczy poszerzenia przejścia w pomieszczeniu kuchni w lokalu Nr 2 wraz z wykonaniem nowego nadproża oraz przebudowa układu wentylacji grawitacyjnej z dobudową nowego komina z kanałem wentylacyjnym i kanałem spalinowym, posadowionego na projektowanej konstrukcji wsporczej. W ramach projektu przewidziano również budowę nowej instalacji c.o. i instalacji gazu do lokalu mieszalnego Nr 2 W ramach przedmiotowego projektu przewiduje się: Roboty rozbiórkowe i demontażowe w części wspólnej budynku: - rozbiórka komina murowanego od stropu nad piętrem w kondygnacji poddasza nieużytkowego i ponad dachem - demontaż części pokrycia dachowego z blachy pod przejście nowoprojektowanego komina, wywiewki kanalizacyjnej i wykonanie wyłazu dachowego - demontaż dwóch profili stalowych (przeznaczonych do montażu płyt GK) zamontowanych w kominie, usytuowanym nad łazienką lokalu mieszkalnego Nr 2 - demontaż desek podłogowych poddasza, usytuowanego nad lokalem mieszkalnym Nr 2 - demontaż zdegradowanych belek stropowych, usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 2 - wycięcie wnęki na szafkę wodomierzową od strony klatki schodowej - demontaż istniejącej szafki gazowej, usytuowanej na elewacji budynku Roboty rozbiórkowe i demontażowe w lokalu Nr 2: - demontaż istniejących instalacji i urządzeń elektrycznych - demontaż istniejącego wodomierza wraz z podejściem - demontaż miski ustępowej, umywalki, kabiny prysznicowej i elektrycznego, pojemnościowego ogrzewacza wody wraz z częścią istniejącej instalacji wodno -kanalizacyjnej - rozbiórka pieca kaflowego i trzonu kuchennego - demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej (poza drzwiami do łazienki) - rozbiórka ściany wewnętrznej konstrukcyjnej w miejscu usytuowania projektowanego przejścia w kuchni (po wcześniejszym montażu projektowanego nadproża) - demontaż okna w pomieszczeniu kuchni (do ponownego montażu) - skucie płytek ceramicznych ze ścian i z podłogi w łazience - usunięcie istniejących desek podłogowych - usunięcie odspojonych tynków wewnętrznych i łuszczących się powłok malarskich - demontaż podsufitki, desek ślepego pułapu i zasypki stropu drewnianego nad lokalem Nr 2 - demontaż części ścianki lekkiej rozdzielającej pomieszczenie kuchni od łazienki - wycięcie bruzd w ścianach pod instalacje wody, kanalizacji, c.o. i instalację elektryczną Roboty budowlane w pomieszczeniach lokalu Nr 2 - zamurowanie otworu drzwiowego i fragmentów ścian w ścianach konstrukcyjnych wewnętrznych - wykonanie nadproża z belek stalowych nad projektowanym otworem (przejście w pomieszczeniu kuchni) - wymiana zdegradowanych drewnianych belek stropowych usytuowanych nad lokalem mieszkalnym Nr 2 - wykonanie konstrukcji wsporczej dla istniejącego i projektowanego komina murowanego (wykonanie trzpieni z betonu zbrojonego) - wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wnętrza pomieszczeń - wykonanie izolacji termicznej ściany wydzielającej pomieszczenie kuchni od klatki schodowej - montaż istniejącego okna na wysokości min. 85 cm nad poziomem wykończonej podłogi w pomieszczeniu kuchni - wykonanie nowych parapetów wewnętrznych - wykonanie zabezpieczenia owado i grzybobójczego oraz p.poż. pozostawianych i wymienionych belek drewnianych stropu nad lokalem mieszkalnym Nr 2 - montaż pomiędzy belkami stropowymi stropu nad lokalem mieszkalnym Nr 2 izolacji termicznej z wełny mineralnej, zabezpieczonej od wnętrza pomieszczeń lokalu mieszkalnego Nr 2 paroizolacją z folii PE, - wykonanie w lokalu mieszkalnym Nr 2 systemowych sufitów podwieszanych o odporności pożarowej REI30 z ognioochronnych płyt gipsowo-kartonowych, montowanych na systemowych stelażach - remont i uzupełnienie istniejących tynków w lokalu mieszkalnym - montaż niepalnych płyt OSB SF-B na stropie nad parterem - ułożenie w pokoju paneli podłogowych na podkładach, zabezpieczonych folią PCV - wykonanie powłokowej izolacji przeciwwilgociowej posadzki w łazience i w kuchni - wykonanie okładzin z płytek gresowych podłogi w łazience i w kuchni - wykonanie okładzin z płytek ceramicznych ścian łazienki i pasa pomiędzy urządzeniami w kuchni - malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń - zabudowa nowej stolarki drzwi wewnętrznych i wejściowych do lokalu mieszkalnego Nr 2 Roboty budowlane na poddaszu nieużytkowym: - wykonanie konstrukcji wsporczej dla odtwarzanego i projektowanego komina murowanego; montaż belek stalowych, z wypełnieniem płytką betonową - odtworzenie istniejącego komina murowanego i wykonanie nowoprojektowanego komina murowanego, otynkowanych tynkiem cementowo-wapiennym kategorii III - montaż niepalnych płyt OSB SF-B nad lokalem mieszkalnym Nr 2 - montaż systemowego wyłazu dachowego - montaż systemowej drabiny stalowej do wyłazu dachowego Roboty budowlane ponad dachem: - odtworzenie istniejącego komina i wykonanie nowoprojektowanego komina, wykonanych z cegły klinkierowej wraz z wykonaniem betonowych czap kominowych - uzupełnienie pokrycia z blachy - montaż wywiewki kanalizacyjnej z blachy stalowej ocynkowanej - montaż obróbki blacharskiej przy kominach i przy przejściu wywiewki kanalizacyjnej - montaż kratek zabezpieczających wyloty wentylacji wywiewnej w nowoprojektowanym i w odtwarzanym kominie - montaż parasola ochronnego nad przewodem spalinowym - montaż ławy kominiarskiej do odtwarzanego i projektowanego komina Planowany remont i przebudowa lokalu mieszkalnego Nr 2 powoduje także konieczność wykonania nowego wyposażenia techniczno - instalacyjnego tj. wewnętrznych instalacji: - wymiana istniejącej szafki gazowej na szafkę przeznaczoną na dwa gazomierze - wykonania instalacji gazowej, usytuowanej w bruździe w ścianach zewnętrznych - wykonania instalacji gazowej w klatce schodowej - wykonania instalacji gazowej w lokalu mieszkalnym Nr 2 - montaż szafki na zestaw wodomierzowy dla lokalu Nr 2, ponowny montaż wodomierza, montaż zaworów kulowych i zaworu antyskażeniowego - przebudowa instalacji wody zimnej w lokalu mieszkalnym Nr 2 - przebudowa instalacji wody ciepłej z doprowadzeniem do dwufunkcyjnego, kondensacyjnego gazowego kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania w lokalu mieszkalnym Nr 2 - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalu mieszkalnym Nr 2 - montaż dwufunkcyjnego, kondensacyjnego gazowego kotła c.o. z zamkniętą komorą spalania wraz z zabudową koncentrycznego kanału powietrzno-spalinowego w lokalu mieszkalnym Nr 2 - przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w lokalu mieszkalnym Nr 2 - wykonanie nowej instalacji elektrycznej; oświetlenia i gniazd wtykowych w lokalu mieszkalnym Nr 2 - montaż osprzętu elektrycznego i urządzeń w lokalu mieszkalnym Nr 2 - wykonanie instalacji telefonicznej w lokalu mieszkalnym Nr 2 - wykonanie instalacji dzwonkowej do lokalu mieszkalnego Nr 2 Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.kowr.gov.pl w zakładce przedmiotowego postępowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45332000-3, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 111274,54
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
GWARANCJA-RĘKOJMIA 24,00
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zaproponowany w ofercie termin realizacji zamówienia będzie podlegał ocenie w następujący sposób . Termin realizacji zamówienia – 4 miesiące i krócej – 16 pkt. Termin realizacji zamówienia – 5 miesięcy – 8 pkt. Termin realizacji zamówienia – 6 miesięcy – 0 pkt. Oferty w których zaproponowano termin realizacji zamówienia dłuższy niż maksymalny wymagany (6 miesięcy) podany w Części I pkt 5 niniejszej SIWZ, będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie do oceny termin realizacji zamówienia w wielkości 6 miesięcy. Zaproponowany w ofercie okres gwarancji-rękojmi będzie podlegał ocenie w następujący sposób. Za każdy dodatkowy miesiąc ponad wymagane minimum 3 lata (36 miesięcy) przyznawany będzie 1 punkt Przykład Gwarancja-rękojmia 3 lata (36 miesięcy) – 0 pkt. Gwarancja-rękojmia 4 lata (48 miesięcy) – 12 pkt. Gwarancja- rękojmia 5 lat (60 miesięcy) i więcej – 24 pkt. Oferty w których zaproponowano gwarancję-rękojmie poniżej 3 lat (36 miesięcy) będą podlegały odrzuceniu jako niezgodnie z SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę terminu udzielonej gwarancji-rękojmi, Zamawiający przyjmie do oceny ofert okres udzielonej gwarancji-rękojmi w wymiarze 3 lat (36 mc).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI