Roboty remontowe dot. przebudowy toalet na segmencie klas starszych w Szkole Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowe dot. przebudowy toalet na segmencie klas starszych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-05-04
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 10 IM. POLONII W SŁUPSKU
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035255
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty remontowe dot. przebudowy toalet na segmencie klas starszych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 10 IM. POLONII W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005315955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ORLĄT LWOWSKICH 1A

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598454770

1.5.8.) Numer faksu: 598454770

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp10slupsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp10slupsk.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe dot. przebudowy toalet na segmencie klas starszych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef799dd-a0dd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035255

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

sp10slupsk.edupage.org

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.soldea.pl/epz/epz/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy - pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/oraz w SWZ pod adresem: https://sp10slupsk.edupage.org/a/dokumenty-szkoly?eqa=dGV4dD10ZXh0L3RleHQxJnN1YnBhZ2U9Mjg%3D

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Dyrektor Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Poloniiw Słupsku, ul. Orląt Lwowskich 1a, 76 – 200 Słupsk, tel: 5984547702. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Jarosław Mielnik, iod@radcamielnik.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr SP-10/VI/01/2021 prowadzonym w trybie podstawowym;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej zwana „ustawa PZP”;5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowanew sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. Posiada Pani/Pan:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. W przypadku przekazywania danych osobowych przez Wykonawcę należy wypełnić oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO - zał. Nr 2 do umowy przy czym brak złożenia oświadczenia nie skutkuje odrzuceniem oferty oraz wykluczeniem wykonawcy. Wykonawca może złożyć oświadczenie zarówno przy złożeniu oferty jak też odrębnie na wezwanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2. Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP-10/VI/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:Roboty remontowe dot. przebudowy toalet na segmencie klas starszych w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku1. zamontowanie ścianek przy użyciu luksferów przeźroczystych dających więcej światła,2. wymiana okładzin ścian z płytek glazurowych na wysokości 2,05m o wym. 20x25cm,3. rozbiórka posadzek jednolitych cementowych lastrykowych o gr. ok. 5 cm i położenie na ich miejsce posadzek z płytek typu gres,4. wymiana urządzeń sanitarnych jak pisuary, miski ustępowe, umywalki i baterie umywalkowe oraz zawory spłukujące,5. wymiana i obudowa pionów kanalizacyjnych z płyty g-k wodochronnej,6. zeskrobanie starej farby i pomalowanie grzejników żeliwnych,7. przetarcie istniejących tynków wraz z gładziami oraz gruntowaniem pod powłoki malarskie sufity i ściany ponad glazurą,8. montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej oraz do kabin ustępowych,9. dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów: suszarki do rąk, lustra, pojemniki na mydło, pojemniki na papier toaletowy, pojemniki na ręczniki papierowe, pojemniki na śmieci.10. wszystkie roboty towarzyszące przy przebudowie i remoncie toalet.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-06-25 do 2021-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:• cena – waga 80%• okres gwarancji – waga 10%• liczba dni skrócenia terminu wykonania zamówienia – waga 10%Lp. Kryterium Waga kryterium 1 Cena brutto oferty 80 pkt = 80% 2 Okres gwarancji 10 pkt = 10% 3 Liczba dni skrócenia terminu wykonania zamówienia 10 pkt = 10%Oferta będzie oceniana wg poniższych wzorów i zasad:Kryterium I – cena – waga 80 pkt.CnC = ------ x 80Cbgdzie:C – ilość punktówCn – najniższa cena oferty /w złotych brutto/Cb – cena badanej oferty /w złotych brutto/Największą liczbę punktów otrzyma oferta o najniższej cenie.Kryterium II – okres gwarancji – waga 10 pkt. (nie może być krótszy niż 12 m-cy i dłuższy niż 60 m-cy)GbT = ------ x 10Gngdzie:TG – okres gwarancjiGb – okres gwarancji oferty badanejGn – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji za wszystkich ofertOkres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 10% z tym, że punkty za okres gwarancji przyznawane będą jedynie za okres od 12 do 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma punkty jak za okres 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca w ofercie nie określi okresu gwarancji – zostanie przyjęty okres gwarancji 12 miesięcy.Jeżeli Wykonawca w ofercie określi okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy – oferta zostanie odrzucona.Największą liczbę punktów otrzyma oferta z zaoferowanym najdłuższym okresem gwarancji.Kryterium III – Liczba dni skrócenia terminu wykonania zamówienia – waga 10 pkt.Liczbę dni skrócenia terminu realizacji zamówienia należy podać w dniach kalendarzowych – max 10 dni. Wykonawca za każdy dzień skrócenia terminu realizacji zamówienia otrzyma:1 pkt.Nie wpisanie liczby dni skrócenia terminu realizacji zamówienia lub wpisanie „0” przyjmuje się jako przyjęcie terminu wymaganego przez Zamawiającego co skutkuje przyznaniem 0 pkt. w kryterium „liczba dni skrócenia terminu wykonania”.Najkorzystniejsza oferta to oferta z największą ilością punktów /po dodaniu punktów oceny we wszystkich kryteriach/2. Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwot podatku.3. Oferty zostaną otwarte komisyjnie. Wybrana będzie ta oferta, która spełnia warunki niniejszej specyfikacji, a ilość przyznanych punktów będzie najwyższa.4. Oferty, które nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone.5. W przypadku więcej niż jedna oferta o największej łącznej liczbie punktów, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie brutto.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba dni skrócenia terminu wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego został dołączony do dokumentów przetargowych na stronie: sp10slupsk.edupage.org

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.soldea.pl/epz/epz/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-04 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI