Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Piekarskiej 100/9 i przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Piekarskiej 100/9 i przy ul. Orzegowskiej 15/29 – Pakiet 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-29
  • ZamawiającyGMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00085415
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Piekarskiej 100/9 i przy ul. Orzegowskiej 15/29 – Pakiet 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 539-50-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty modernizacyjne w lokalach mieszkalnych przy ul. Piekarskiej 100/9 i przy ul. Orzegowskiej 15/29 – Pakiet 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48fdf663-a37f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025629/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i modernizacja lokali mieszkalnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą
elektroniczną przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:
a) Platformy przetargowej pod adresem
https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca, który zamierza złożyć
ofertę, zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników
Platformy przetargowej – dostępnymi pod adresem:
https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z
Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,
opisane zostały w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej dostępnym pod adresem:
https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-TP2-6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji i remontu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia.
Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują
m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko-malarskich, stolarskich, posadzkowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan. i gaz oraz zaprojektowanie i wykonanie etażowego ogrzewania gazowego.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym poniżej:
a) Część I – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Piekarska 100/9
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.1.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
a) K1 – cena – waga 60 %
b) K2 – termin realizacji zamówienia – waga 20%
c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji i remontu lokali mieszkalnych znajdujących się w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych na terenie miasta Bytomia.
Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo i obejmują
m.in. wykonanie robót ogólnobudowlanych, tynkarsko-malarskich, stolarskich, posadzkowych, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych wod-kan. i gaz oraz zaprojektowanie i wykonanie etażowego ogrzewania gazowego.
b) Część II – Roboty remontowe i modernizacyjne w lokalu mieszkalnym wchodzącym
w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom – ul. Orzegowska 15/29
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2.a. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45211341-1 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
a) K1 – cena – waga 60 %
b) K2 – termin realizacji zamówienia – waga 20%
c) K3 – okres gwarancji – waga 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej j.n.:
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
1) co najmniej 1 osobą – posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (co najmniej
w ograniczonym zakresie) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
UWAGA: Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Zamawiający nie korzysta
z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część może wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował tą samą osobą.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VI.3. niniejszej SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
UWAGA: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 5 powyżej, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobu przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
7. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu wykazania braku
podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5
ustawy Pzp:
oświadczenia Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów
(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej.
Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w pkt VI.3. SWZ:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację
o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz osób należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać:
a) formularz oferty (Załącznik nr 3a do SWZ);
b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym
mowa w pkt VII.1 SWZ (oświadczenie składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej
opatrzonejkwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – Załącznik nr
3b do SWZ;c) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba
działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca
działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 7 lit. c powyżej, jeżeli
Ogłoszenie nr z dnia
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz
danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. oraz jeżeli dotyczy
d) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 3c do SWZ);
e) oświadczenie, o którym mowa w pkt VII. 3 SWZ, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie;UWAGA: W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu oraz
spełnianiu warunku udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
f) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż
upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika
upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli umocowanie do jegoreprezentowania nie
wynika z dokumentu, o którym mowa w lit. c powyżej;
g) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
UWAGA: Pełnomocnictwa, o których mowa w lit. f i g powyżej, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej
iopatrzonewłasnoręcznym podpisem,przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzonekwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,poświadczającym zgodnośćcyfrowego
odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej.Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z
pełnomocnictwem w postaci papierowej,może dokonać mocodawca(osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub
notariusz.
h) oświadczenie, o którym mowa w pkt VII. 2 SWZ w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych
podmiotów udostępniających zasoby;
i) zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, w przypadku, gdy Wykonawca polega na
zasobachpodmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp
(Załącznik nr 3d do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.UWAGA:
W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostałowystawione w postaci papierowej i opatrzone
własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfroweodwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia za zgodność cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki
cywilne).
3. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, jeżeli Wykonawcy do oferty
dołączą umowę spółki, z której wynikać będzie pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki, bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę).
4. W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony umowy zakazują wprowadzania do umowy zmian istotnych tj. zmian powodujących, ze
charakter umowy zmieniłby się w sposób istotny w stosunku do umowy w jej pierwotnym
brzmieniu, w szczególności zmian:
a) wprowadzających warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie
zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści;
b) naruszających równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść Wykonawcy, w sposób
nieprzewidziany w pierwotnej umowie;
c) w sposób znaczny rozszerzających albo zmniejszających zakres świadczeń i zobowiązań
wynikający
z umowy;
d) polegających na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym
Wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie w zakresie:
a) zmiana strony umowy – Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z
odrębnych przepisów;
b) zmiana wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących
VAT;
c) zmiana osób ze strony Wykonawcy wskazanych imiennie w umowie;
d) zmiana osób ze strony Zamawiającego wskazanych imiennie w umowie;
e) zmiana wykazu adresowego dotycząca włączenia/wyłączenia nieruchomości;
f) zmiana wskazanych podwykonawców, rezygnacja z podwykonawców, zmiana wskazanego
zakresu podwykonawstwa, wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo
niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia
przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa z zastrzeżeniem, iż jeżeli Wykonawca
zamierza dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, a w postępowaniu o udzielenie
zamówienia objętego niniejszą umową, Podwykonawca był podmiotem, na którego zasoby
powoływał się Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,
Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż
wymagany w trakcie postępowania
o udzielenie zamówienia objętego niniejszą umową.
Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 poniżej.
2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie określonym w ust. 2 lit. a, b, c i f wymaga uprzedniego
złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian
i zgody Zamawiającego.
3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania
formy pisemnej w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem: https://bm bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej: https://bm bytom.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Katowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI