Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa prowadzący postępowanie w imieniu i na rzecz zamawiającego Miejskiego Zarządu Dróg w Rzeszowie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Rynek 1
1.11.4.) Miejscowość: Rzeszów
1.11.5.) Kod pocztowy: 35-064
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.erzeszow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da70e4e6-1904-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019399/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da70e4e6-1904-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych);
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności) , z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@erzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert)).
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z Pzp lub Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-A.271.42.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich na terenie Rzeszowa.
Zakres zamówienia obejmuje:
• rozebranie przepustów, bitumicznego przykrycia dylatacyjnego, nawierzchni z żywic epoksydowych, balustrad, jezdni mostu drewnianego - materiał z rozbiórek do utylizacji – 5 m3
• robotach ziemnych, humusowaniu z obsianiem skarp, plantowaniu poboczy, skarp
i zieleńców wraz z obsianiem trawą – 25 m3
• Przygotowaniu wraz z montażem zbrojenia - pręty o śr. 8 - 16 mm, wykonaniu deskowania tradycyjnego wraz z betonowaniem elementów betonem C8/10 lub C25/30 – 3 m3
• torkretowanie powierzchni płaskich – 1 m3
• przygotowanie powierzchni betonowych pod izolację przez szlifowanie i oczyszczenie – 1 m2
• czyszczenie ręczne konstrukcji stalowych do II st. czystości – 100 m2
• wykonanie części przelotowej przepustów z rur żelbetowych Ø40-150 cm lub z rur PCV średnicy od Ø30 do Ø100, kl. obc. A – 18 m
• przełożenie i/lub wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych, materiał Inwestora – 5 m
• wykonanie ścianek czołowych przepustów z betonu dla przepustów Ø30-150 cm wraz z wykonaniem deskowania, zbrojenia lub z gotowych elementów prefabrykowanych – 4 m3
• wykonanie studzienek ściekowych Ø50 z osadnikiem bez syfonu wraz
z przykanalikami z rur PVC o średnicy 20 cm.- 5 szt.
• wykonanie wpustu ściekowego (wpust żeliwny + pokrywa żelbetowa + pierścień odciążający), klasa D400 – 2 kpl.
• wykonanie i ustawieniu balustrad z rur stalowych lub płaskowników – 10 m
• malowanie powierzchni ściennych – 300 m2
• zabezpieczenie powierzchni betonowych przed graffiti – 10 m2
• zabezpieczenie antykorozyjne oczyszczonego zbrojenia – 10 m
• dwukrotna impregnacja drewna w istniejących mostach – 100 m2
• wykonanie izolacji dwuwarstwowej powłokowej bitumicznej wykonywanej na zimno – 5 m2
• wykonanie warstwy szczepnej oraz ręczne uzupełnienie ubytków zaprawami PCC –
100 m2
• malowanie elementów konstrukcji obiektów, poręczy metalowych i balustrad po oczyszczeniu i zagruntowaniu – 100 m2
• konserwacja łożysk – 15 szt.
• wypełnienie szczelin dylatacyjnych z trwale elastycznej masy na bazie poliuretanu – 25 m
• wykonanie nowych dylatacji bitumicznych szer. do 50cm – 5 m
• wymiana podkładu drewnianego jezdni lub chodników (z desek lub bali) – 5 m3
• wykonanie guzkowatych pasów ostrzegawczych dla niewidomych – 5 m2
• wykonanie nawierzchni antypoślizgowej z mas chemoutwardzalnych, żywic epoksydowych – 30 m2
• zamontowanie płyty prowadzącej dla osób niewidomych typu "BRAJL" 60x50 cm – 5 szt.
• wykonanie zabezpieczenia przeciw ptakom w postaci siatki polietylenowej lub zapór szpilkowych – 10 m2
• wzmocnienie powierzchni skarp geosyntetykami – 10 m2
• przełożenie umocnienia skarp płytami ażurowymi 60x40x10, odwodnienia liniowego
z gotowych elementów, dna lub/i skarp rowu płytkami betonowymi chodnikowymi 50x50x7 – 100 m2
• umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x10, dna lub/i skarp rowu płytkami betonowymi chodnikowymi z odzysku 50x50x7, dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi – 150 m2
• wykonaniu odwodnienia liniowego z gotowych elementów z rusztem żeliwnym – 5 m
Prace porządkowe oraz konserwacyjne:
• mycie balustrad i barier ochronnych – 500 m
• zabezpieczenie uszkodzonego wypełnienia balustrady z szkła taflą z poliwęglanu litego gr. min. 8 mm, wym. 1,0m x 1,0m (bezbarwna z docięciem na wymiar i dopasowaniem do otworu) – 4 szt.
• spryskanie środkiem chwastobójczym po uprzednim skoszeniu trawy na stożkach –
100 m2
• oczyszczenie przepustów grub. namułu do 50% jego średnicy, odwodnienia liniowego, kanalizacji deszczowej pojazdem typu "WUKO", dna stawów, basenów oraz przestrzeni podobiektowej mechanicznie lub ręcznie, urządzeń dylatacyjnych, wpustów oraz studni kanalizacji deszczowej - materiał z oczyszczenia do utylizacji – 50 m
• czyszczenie powierzchni schodów, ścian, elewacji, gzymsów, konstrukcji obiektów mostowych wodą pod ciśnieniem – 250 m2
• oczyszczanie rowów nieumocnionych z profilowaniem dna i skarp oraz umocnionych płytkami betonowymi, płytami ażurowymi lub korytkami prefabrykowanymi wraz z wywozem urobku do utylizacji – 2250 m
• ścinanie poboczy mechanicznie wraz z wywozem urobku do utylizacji – 1000 m2
• geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza – 1 kpl.
• transport materiałów budowlanych wraz z załadunkiem i rozładunkiem do 25 km – 10 m3
• wymiana słupka kotwionego bariery lub bariero-poręczy energochłonnej na obiekcie inżynierskim 5 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji:
1. Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
Zakres zamówienia objętego opcją obejmuje bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie Rzeszowa. Zakres zamówienia obejmuje prace wskazane w pozycji nr. 1 – 90 przedmiaru robót. Zamawiający może dokonywać zmian w zakresie ilości robót (prac) wyszczególnionych w kolumnie „Opcjonalna ilość jednostek” w przedmiarze robót. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości i wartości danego rodzaju robót (prac) kosztem odpowiednio zmniejszenia ilości i wartości innych rodzajów robót (prac). Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia objętego prawem opcji wynikającego z oferty wykonawcy.
2. Okoliczności skorzystania z opcji:
Po realizacji zamówienia w zakresie podstawowym (wyczerpaniu środków przewidzianych w pozycji wg kolumny „Podstawowa ilość jednostek”) zamawiający skorzysta z prawa opcji; warunkiem będzie posiadanie środków finansowych na realizację zamówienia. Szczegółowe warunki prawa opcji zawiera § 2 Projektowanych postanowień umowy. Zamawiający proponuje następujący zapis do SWZ w zakresie maksymalnej wartości opcji: Maksymalna wartość opcji stanowi 100% wartości oferty Wykonawcy w zakresie zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp w wysokości do 581 665,00 zł netto
1. Określenie przedmiotu
Roboty i usługi w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich 2024/2025
2. Zakres robót budowlanych:
Wszystkie prace wskazane w przedmiarze robót w poz. 1 – 90.
3. Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia:
Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub w kilku zamówieniach, w przypadku, gdy zaistnieje taka potrzeba i Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi za wady i gwarancji dla pozycji przedmiaru robót 17, 18, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 36, 37, 44, 45, 46, 48, 49, 51, 53, 54, 60, 61, 62 oraz 66
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał prace w zakresie obiektów inżynierskich polegające na:
- umocnieniu skarpa elementami prefabrykowanymi (np. płyty ażurowe, trylinka, dyble DC-15, itp.) – min. 10,0 m2,
- zabezpieczeniu antykorozyjnym (malowanie) metalowych elementów obiektu inżynierskiego (np. dźwigary, balustrady, poręcze itp.) – min. 10,0 m2,
- zabezpieczeniu antykorozyjnym (malowanie) betonowych elementów obiektu inżynierskiego (np. dźwigary, ściany podpór, płyta pomosty, ściany czołowe itp.) – min. 50,0 m2,
- wykonaniu warstw naprawczych powierzchni betonowych obiektów inżynierskich zaprawami typu PCC – min. 10,0 m2,
- oczyszczeniu rowów z namułów – min. dł. 100,0 m,
- mechanicznym ścinani poboczy – min. pow. 100,0 m2.
Zamawiający uzna, iż warunek powyższy zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże, iż wykonywał powyższe roboty budowlane w ramach oddzielnych umów lub w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:
1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w ww. okresie,
2) roboty budowlane zakończone w ww. okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w ww. okresie.
Określony warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz robót dotyczy robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz OFERTA;
2) dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostępniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) ; b) jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski ;
c) pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: - Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, - ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), - umocowanie które nie wynika z ppkt. 2 a) i b)
3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami podmiotu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału (jeśli dotyczy)
4. kosztorys ofertowy
5. wadium wniesione w innej formie niż pieniądz - zgodnie z Rozdziałem IX SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł na zasadach określonych w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i Oświadczenia wskazane w sekcji V pkt 5.5 Ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą stanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
4. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
5. W formularzu OFERTA w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.
6. W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.
8. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie e-zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-12 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-11
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w przypadku wystąpienia którejkolwiek z określonych w niej przesłanek. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie w/w przesłanki Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – zawarte w zawarte w formularzu OFERTA i jeśli dotyczy w formularzu zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa powyższe oświadczenie