Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania chodników wodnych i osadników na poz. 765 m dla SRK S.A. Oddział KWK „Pokój I – Śląsk” Ruch Śląsk.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-30
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00033282
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania chodników wodnych i osadników na poz. 765 m dla SRK S.A. Oddział KWK „Pokój I – Śląsk” Ruch Śląsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4321063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jszewczyk@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania chodników wodnych i osadników na poz. 765 m dla SRK S.A. Oddział KWK „Pokój I – Śląsk” Ruch Śląsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad57b5d8-9db5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa zwłączonąobsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bezwsparcia dlawersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie zzaleceniami zestronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnegowyświetlania1366x786.11.5.2.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieciInternet,2) komputerklasy PCkomputer klasy PCz jednym z następujących systemów operacyjnych:Windows 7, Windows8,Windows 10 (bezwsparcia dla Windows XP, Vista)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-S-0004/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty górnicze związane z przywróceniem funkcjonalności i bezpiecznego użytkowania chodników wodnych i osadników na poz. 765 m dla SRK S.A. Oddział KWK „Pokój I – Śląsk” Ruch Śląsk w tym:1.1. Szlamowanie chodnika wodnego I poz. 765m – długość 256m.1.2. Szlamowanie osadnika I poz. 765m – długość 134m.1.3. Wpinanie obudowy chodnik wodny I – długość 256m.1.4. Wpinanie obudowy osadnik I na odcinku 104m.1.5. Wpinanie obudowy przekop badawczy do pokładu 414/1 na odcinku 34m, jedno skrzyżowanie.1.6. W przypadku obwałów – wypełnianie pustek, wydawanie urobku i złomu.Szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ i przedmiarze robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie pięciu Wykonawców, którzy złożyli ofertyniepodlegające odrzuceniu najwyżej ocenionych wg kryterium określonego w pkt 21. SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się: 1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu robót górniczych w zakresie przebudowy lub drążenia chodników o łącznej wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2. dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami górniczymi posiadającymi uprawnienia w zakresie:a) stwierdzone kwalifikacje osoby kierownika działu górniczego– 1 osoba,b) stwierdzone kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności górniczej– 1 osoba,c) stwierdzone kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mierniczego górniczego 1 osoba z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat,d) stwierdzone kwalifikacje osoby dozoru ruchu w specjalności technika mierniczego górniczego– 1 osoba z doświadczeniem zawodowym minimum 5 lat,e) stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności górniczej– co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są prace,f) stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności maszynowej– co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są prace,g) stwierdzone kwalifikacje wymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności elektrycznej – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, na której prowadzone są prace.Pracownicy fizyczni.a) brygadziści brygad (przodowy brygady górników wykonujących prace związane z wpinaniem obudowy, szlamowaniem, usuwaniem urobku, zabudową oraz obsługą tych urządzeń, maszyn do prowadzenia transportu materiałów i urobku– co najmniej 1 osoba na każdej zmianie na której prowadzone są prace oraz na każdym czynnym froncie robót,b) pracownicy brygady – górnicy wykonujący prace związane z wpinaniem obudowy, szlamowaniem, usuwaniem urobku, zabudową oraz obsługą tych urządzeń, maszyn do prowadzenia transportu materiałów– co najmniej 4 osoby, w tym jeden górnik rabunkarz, na każdej zmianie na której prowadzone są prace oraz na każdym czynnym froncie robót.c) pracownik – elektryk zabezpieczający wykonywane prace związane z wpinaniem obudowy, szlamowaniem, usuwaniem urobku, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałów – co najmniej 1 osoba na każdej zmianie,d) pracownik – ślusarz zabezpieczający wykonywane prace związane z wpinaniem obudowy, szlamowaniem, usuwaniem urobku, zabudową urządzeń, konserwacją maszyn do prowadzenia transportu materiałówa. - 1 osoba na każdej zmianie,e) pracownik – pomiarowy/mierniczy wykonujący bieżące pomiary postępów robót górniczych–co najmniej 2 osoby.8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 126 ust. 2 ustawy Pzp:9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór zgodnie z załącznikiem nr 1 do Formularza Ofertowego, 2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów – wzór zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Ofertowego;3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.2 W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Formularza ofertowego

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

15.12. Do oferty należy dołączyć:15.12.1. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - w oryginale, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez mocodawcę lub notariusza15.12.2. Dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski.15.12.3. Dokument stanowiący wadium, a gdy wadium zostało złożone w pieniądzu zaleca się załączenie dowodu jego wniesienia. Oryginał gwarancji lub poręczenia winien zostać dołączony w postaci elektronicznej. 15.12.4. Oświadczenie dotyczące wadium - stanowiące załącznik nr 4 do „Formularza Ofertowego”

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

23.1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającyinformuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1. po dokonaniubadania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanieaukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty dodatkoweniepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu gdyzamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będziekryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,23.1.3.sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień napunktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,23.1.4. wtrakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jegoofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokośćpostąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przyuwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały dozakończenia aukcji,23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednegopostąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie conajmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnądziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2. AdresPortalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laipsrk.coig.biz/23.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 41 000,00 złotych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenieoktórymmowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzibrakpodstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wjakimkażdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowywstosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,wprzypadkachwynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych orazwprzypadkuwystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 23 załącznika nr 2doSWZ(PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

wg kryterium określonego w pkt 21. SWZ
2021-04-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tarasu betonowego - Czeladź
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tarasu betonowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI