Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty drogowe związane z utrzymaniem i remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych z remontem i czyszczeniem studni chłonnych w Dzielnicy Targówek m. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty drogowe związane z utrzymaniem i remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych z remontem i czyszczeniem studni chłonnych w Dzielnicy Targówek m. Warszawy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db2f4f5-f13f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338469/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżące remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z budową i remontami studni chłonnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w Dziale XVIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określony w Dziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-23/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1218728,16 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe związane z bieżącymi remontami dróg gminnych o nawierzchniach rozbieralnych, tłuczniowych i gruntowych wraz z remontami studni chłonnych, na drogach będących w zarządzie m.st. Warszawy Dzielnicy Targówek.
2. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane
im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) Przedmiar robót.
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) Określenia podstawowe przy realizacji robót
3. Zakres robót:
a) koniecznych do wykonania obejmuje:
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu umowy są roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w następującym ujęciu generalnym:
Roboty w zakresie naprawy dróg - CPV 45233142-6:
1) Roboty w zakresie burzenia (ROBOTY ROZBIÓRKOWE, ROBOTY ZIEMNE ) - CPV 45111100-9,
2) Roboty w zakresie usuwania gruzu (TRANSPORT GRUZU) - CPV 45111220-6,
3) Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
- CPV 45111200-0,
4) Fundamentowanie ulic (PODBUDOWA, PODBUDOWY - NAWIERZCHNIE NIEULEPSZONE, ŁAWY I KRAWĘŻNIKI ) - CPV 45233330-1,
5) Roboty w zakresie nawierzchni ulic - CPV 45233252-0,
6) Roboty budowlane w zakresie układania chodników - CPV 45233222-1,
7) Roboty odwadniające (STUDNIE CHŁONNE REMONTY I CZYSZCZENIE)
- CPV 45232452-5,
8) Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne (REGULACJA PIONOWA STUDZIENEK KANALIZACYJNYCH, REGULACJA PIONOWA ZAWORÓW WODOCIĄGOWYCH ) - CPV 45330000-9
9) Roboty instalacyjne gazowe (REGULACJA ZAWORÓW GAZOWYCH)
- CPV 45333000-0,
10) Instalowanie linii telefonicznych (REGULACJA STUDZIENEK TELEFONICZNYCH) - CPV 45314200-3,
11) Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych - CPV 45112710-5.
b) towarzyszących do wykonania obejmuje:
- wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zezwolenia wejścia w teren,
- wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem inwentaryzacyjnym przebudowanego oświetlenia wraz z niezbędnymi protokółami kontrolno-pomiarowymi
i certyfikatami,
c) określenia podstawowe użyte w dokumentach postępowania i dokumentach kontraktowych przy zlecaniu i realizacji robót związanych z remontem i/lub przebudową nawierzchni ulic będących w zarządzie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, zostały wskazane w Dziale III SWZ.
4. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia oraz wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:
a) przedmiary robót wykonane w układzie kosztorysowym uproszczonym wg załącznika Nr 8 do SWZ. Zamawiający przekazuje przedmiary robót w układzie uproszczonym w formacie „pdf” jako obowiązujące”,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do SWZ,
c) określenia podstawowe przy realizacji robót opisane w Dziale III ust. 3 pkt. c) SWZ
d) użyte materiały muszą być fabrycznie nowe, posiadać stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniać normy przewidziane przepisami prawa,
e) wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres wynikający ze złożonej oferty. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot na zasadach określonych w ustawie Kodeks cywilny.
f) wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp i p. poż. oraz obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa,
g) wykonawca zorganizuje zaplecze terenu budowy własnym staraniem i na swój własny koszt,
h) wykonawca odpowiada za przekazany przez Zamawiającego plac budowy i zobowiązany jest po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu zgodnego z projektem oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane,
i) wykonawca zapewni na własny koszt wykonanie dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjnej w wersji drukowanej i elektronicznej - na żądanie Zamawiającego w ramach kosztów pośrednich Kp,
j) wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody, jakich mogą doznać Zamawiający, jak i osoby trzecie w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, a w tym także związane z nienależytym wykonaniem.
k) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy
l) wykonawca musi określić samodzielnie, jako element, przetargowy odległość miejsca zwałki gruzu i ziemi poprzez wpisanie określonej liczby kilometrów w kosztorysie ofertowym (wypełniając pozycję Nr 6 i 7 w przedmiarach robót w układzie kosztorysowym – załącznik nr 6 do SWZ).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 t.j.) , o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób codziennie czynności opisane w Dziale III ust. 3 pkt. a), z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie robót określonych w Dziale III ust. 3 pkt. a) SWZ.
Zamawiający wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 6 do SWZ -
„PRZEDMIAR ROBÓT W UKŁADZIE KOSZTORYSOWYM”,
8. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części (elementów pasa drogowego takich jak: jezdnia - konstrukcja, droga rowerowa, chodnik oraz odwodnienie). Szczegółowe uzasadnienie braku podziału zamówienia na części zawarte jest w Dziale III SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający, poniżej przedstawia szczegółowe wytyczne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tj. wykonywaniem napraw i remontów cząstkowych nawierzchni rozbieralnych jezdni dróg gminnych na terenie Dzielnicy Targówek:
a) należy uzupełniać i naprawiać ubytki w nawierzchni jezdni tylko w zgłoszonych miejscach przez Zamawiającego,
b) gdy na danej ulicy występują dodatkowe ubytki należy kontaktować się z Zamawiającym tel. 22 44 38 634 w celu określenia konieczności wykonania naprawy,
c) rozliczenie wykonanych napraw ubytków następować będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych,
d) z wykonanych napraw wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej wykonanych napraw jezdni w poszczególnych ulicach wraz z naniesieniem miejsc wykonania napraw oraz ich wymiarów (powierzchni),
e) wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do wykonywania robót zleconych w ciągu 5 dni od momentu przekazania przez Inspektora zlecenia telefonicznego, e-mailowego,
f) w przypadku powstania awarii w jezdni lub w chodniku zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć i oznakować miejsce awarii zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy złożoną w postepowaniu przetargowym,
g) w przypadku niezrozumienia lub zapytań, proszę o kontakt telefoniczny pod ww. numer telefonu,
h) w zgłoszeniach e-mailowych zawsze podawana jest kolejność naprawy ulic gminnych. Jest to kolejnością wynikającą z występującego zagrożenia bezpieczeństwa ruchu na drodze dla pojazdów,
i) naprawę zgłoszonych miejsc należy wykonywać profesjonalnie (w przypadku występowania urządzeń infrastruktury podziemnej należy je wcześnie wyregulować),
j) w przypadku występowania licznych ubytków w jednym miejscu lub bliskiej odległości między sobą wykonujemy naprawę wymieniając wierzchnią warstwę nawierzchni na obszarze obejmującą całości występowania ubytków po uprzednim uzgodnieniem z Wykonawcą,
k) sposób rozliczenia ze zleconych przez Zamawiającego a wykonanych przez Wykonawcę prac następuje w sposób przewidziany w poszczególnych pozycjach kosztorysowych kosztorysu sporządzonego w układzie uproszczonym w formacie „pdf” wg załącznika Nr 6 do SWZ, jak również zgodnie z kosztorysem ofertowym, który będzie stanowił załącznik nr 6 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy polegającego na powtórzeniu zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamawiający przewiduje, że ceny jednostkowe poszczególnych robót wskazanych w kosztorysie ofertowym mogą być maksymalnie do 15% wyższe od cen jednostkowych zamówienia podstawowego
2. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do wartości zamówienia podstawowego określono na 50,00 % w przypadku posiadania środków finansowych – w ramach przedsięwzięcia opisanego w postanowieniach SWZ oraz w § 1 ust. 1, 2 projektowanych postanowień umowy.
3. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie obejmowało remonty nawierzchni rozbieralnych dróg na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie w tym m.in.:
1) roboty w zakresie burzenia (rozbiórkowe),
2) roboty w zakresie usuwania gruzu (transport gruzu)
3) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4) fundamentowanie ulic (podbudowa)
5) roboty w zakresie budowy dróg głównych (ławy i krawężniki)
6) roboty w zakresie nawierzchni ulic
7) roboty w zakresie chodników
8) roboty odwadniające (naprawa i czyszczenie studni)
9) roboty instalacyjne - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, regulacja pionowa zaworów wodociągowych, regulacja zaworów gazowych, regulacja studzienek telefonicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji (T) przez Wykonawcę potrzebny do zabezpieczenia miejsca awarii nawierzchni jezdni lub chodnika i przystąpienia do jej usuwania w przypadku uszkodzenia zagrażającego bezpieczeństwu ruchu drogowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna wykonawcę, który:
1) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- dwóch zamówień, których przedmiotem były budowa, przebudowa, remont dróg o nawierzchniach rozbieralnych na drogach kategorii co najmniej gminnej o wartości brutto nie mniejszej niż 600 000,00 zł, (słownie: sześćset tysięcy złotych) - każda, oraz
- dwóch zamówień, których przedmiotem były budowa, przebudowa, remont dróg co najmniej kategorii gminnej, o nawierzchni tłuczniowej lub budowa podbudów tłuczniowych dróg co najmniej kategorii gminnej, o nawierzchniach rozbieralnych oraz nawierzchni tłuczniowych lub podbudów tłuczniowych pod nawierzchnię mineralno – bitumiczną lub betonową, nie mniejszej niż 500 000,00 zł, (słownie: pięćset tysięcy złotych) - każda,
2) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
Jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika robót drogowych.
Doświadczenie w zakresie pracy przy realizacji robót drogowych (liczba lat) co najmniej 5 lat.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 1) musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zostanie wezwany przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z warunkiem określonym
w Dziale VI ust. 1 pkt 1 SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) dowodów określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane należycie, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty;
2) załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 do SWZ;
3) załączenie do oferty oświadczenia wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ;
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotyczy każdego podmiotu;
5) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem każdego podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy podmiot będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia);
6) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy;
7) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o którym mowa w ust. 6 SWZ;
8) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia – oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9) Kosztorys ofertowy uproszczony – opracowany przez Wykonawcę metodą uproszczoną w oparciu o przekazane przez Zamawiającego przedmiary robót wykonane w układzie kosztorysowym – załącznik Nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
Szczegółowe informacje o wymaganiach dotyczących składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazane są w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe postanowienia dotyczące rodzaju, zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały wskazane w § 11 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-09