Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w S

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłupsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2018-03-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Morski w Słupsku
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-13
  • Numer ogłoszenia530789-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530789-N-2018 z dnia 2018-03-13 r.

Urząd Morski w Słupsku: Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 14502300000, ul. Al. Sienkiewicza  18 , 76200   Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, e-mail zp@umsl.gov.pl, faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): www.umsl.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umsl.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umsl.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Morski w Słupsku, Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pokój nr 20- sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku
Numer referencyjny: ZP 3510/I/12/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty czerpalno-refulacyjne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku, w łącznej ilości szacunkowej około 130.000 m3. 2. Zamówienie dzieli się na dwa odrębne zadania: 2.1. zadanie nr 1 – sztuczne zasilanie brzegu morskiego w miejscowości Łeba w ilości szacunkowej 65.000 m³. Realizacja zadania została podzielona na dwa etapy: etap I - 35.000 m³ oraz etap II - 30.000 m3. 2.2. zadanie nr 2 – sztuczne zasilanie brzegu morskiego w miejscowości Ustka w ilości szacunkowej 65.000 m³. Realizacja zadania została podzielona na dwa etapy: etap I - 35.000 m³ oraz etap II - 30.000 m3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadania obejmują roboty czerpalno-refulacyjne polegające na poborze urobku z torów podejściowych portów w Łebie oraz Ustce i refulacji na plażę w Łebie oraz Ustce o łącznej ilości szacunkowej 130.000 m³, w tym: 3.1. zadanie nr 1 - tor podejściowy do Portu Łeba (65.000 m³) - czerpanie z osadników oraz toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 2,5 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m; 3.2. zadanie nr 2 – tor podejściowy do Portu Ustka (65.000 m³) – czerpanie z osadników oraz toru podejściowego, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 3,5 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m; 4.W ramach zadań 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest także do wykonania pomiarów uziarnienia próbek zgodnie z Wytycznymi HELCOM "Guidlines for the disposal of dredged material at sea" - Czerwiec 2007. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach: zadanie 1 – 8 i 10 do SIWZ, zadanie 2 – 9 i 11 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6284464,22
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót polegających na zwiększeniu ilości robót czerpalno-refulacyjne do wartości nie wyższej niż 20% zamówienia podstawowego określonego w pkt. 2 SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający ustala następujące terminy realizacji robót czerpalno-refulacyjnych: 1.1. Zadanie nr 1 – miejscowość Łeba: a) I etap: od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2018 r. b) II etap: od dnia 3 września 2018r. do dnia 30 listopada 2018 r. 1.2. Zadanie nr 2 – miejscowość Ustka: a) I etap: od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2018r . b) II etap: od dnia 3 września 2018r. do dnia 30 listopada 2018r. 2. Wykonanie pomiarów uziarnienia dla zadania nr 1 i 2, zgodnie z zapisami pkt. 2.4.-2.8.: w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 3. W okresie lipiec i sierpień Zamawiający nie przewiduje realizacji robót czerpalno-refulacyjnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalno-refulacyjnych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie wykonania robót czerpalno-refulacyjnych na akwenach wód morskich, o wartości nie mniejszej niż: a) przy składaniu oferty na zadanie nr 1 – 1 000 000 zł (jeden milion) brutto każda, b) przy składaniu oferty na zadanie nr 2 – 1 000 000 zł (jeden milion) brutto każda, c) w przypadku składania oferty na realizacje więcej niż jednego zadania dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu wymagana ilość robót oraz ich wartość nie podlega sumowaniu (tzn. składając ofertę na zadanie 1 i 2 Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w wykonaniu minimum dwóch robót budowlanych w zakresie wykonania robót czerpalno-refulacyjnych na akwenach wód morskich o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda); d) roboty czerpalne zrealizowane w ramach jednej umowy należy traktować jako jedną robotę); 2. celem realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował: a) w przypadku składania oferty na realizację zadania nr 1 - minimum jedną pogłębiarką ssąco-refulacyjną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 8 m, o zanurzeniu nie większym niż 3 m, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót; b) w przypadku składania oferty na realizację zadania nr 2: minimum jedną pogłębiarką ssąco-refulacyjną z możliwością poboru urobku z głębokości minimum 10m, o zanurzeniu nie większym niż 5 m, posiadającą odpowiednie aktualne dokumenty bezpieczeństwa oraz świadectwo klasy niniejszej jednostki pływającej umożliwiającej wykonanie prac na akwenie planowanych robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu płatności, terminu przystąpienia do realizacji zleconych prac, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 6.2.3. SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia na wezwanie: 1.1.wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt. 6.2.3.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; 1.2.wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych, o których mowa w pkt. 6.2.3.2. SIWZ, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, stanowiącymi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2. SIWZ. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a)zadanie nr 1: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), b)zadanie nr 2: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), w zależności od zadania na realizację którego Wykonawca składa swoją ofertę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin płatności 10,00
termin przystąpienia do realizacji zleconych prac 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie 1.cen brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy; 2.terminu wykonania przedmiotu umowy: a)o termin, w którym stwierdzi się trwające dłużej niż 24 godziny niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalno-refulacyjnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) lub utrzymywanie się temperatury minusowej, która z uwagi na zalodzenie spowoduje brak możliwości wykonania przedmiotu umowy (stan zalodzenia jednostki oraz stan zalodzenia akwenu na którym będą prowadzone prace potwierdzany będzie przez pracowników bosmanatu portu); b)w przypadku opóźnień wywołanych potrzebą otrzymania dodatkowych, niezbędnych decyzji administracyjnych o środowiskowych uwarunkowaniach, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich uzyskaniu; c)w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich, o ilość dni wynikającą z opóźnienia w ich wykonaniu; - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy; 3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt. 11.3. SIWZ; 4. sposobu spełnienia świadczenia stron na skutek wystąpienia konieczności zmian dokumentacji projektowej oraz realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego – o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną); 5. zapis punktu 22.5.4. SIWZ nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w miejscowości Łeba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sztuczne zasilenie brzegu morskiego refulatem będzie wykonane: 1. w Łebie 181,250 km i 182,000 km plaży: I etap 181,600 km i 182,000 km plaży; II etap 181,250 km i 181,600 km plaży. Współrzędne (WGS84) zostały wskazane w pkt. 2.9.1. SIWZ. Sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 750,0 m (400m - I etap i 350m – II etap); rzędna korony skarpy: 3,0 m; -planowany do uzyskania spadek w zakresie od 1:6 do 1:8 w przedziale wysokości od 1,80 do 3,00 m n.p.m.; dalej 1:25 w przedziale wysokości od 0,00 do 1,80 m n.p.m., przechodzący w spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim.; -na zakończeniach odcinków, jeżeli nie wypadają na istniejących obiektach hydrotechnicznych należy zaprojektować spadek w 1:6 w przedziale wysokości od 0,00 do 3,00 m n.p.m, skarpy nie są wliczane w długość chronionego odcinka; -przed przystąpieniem do prac dokumentacja projektowa powinna zostać zatwierdzona przez Inspektorat OW pod względem zgodności z przedstawionymi wytycznymi; -szacunkowa kubatura ca 65.000 m³ (I etap – 35.000m3, II etap – 30.000 m3).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45244000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3142232,11
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
terrmin przystąpienia do realizacji zleconych prac 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający ustala następujące terminy realizacji robót czerpalno-refulacyjnych: 1.1. Zadanie nr 1 – miejscowość Łeba: a) I etap: od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2018 r. b) II etap: od dnia 3 września 2018r. do dnia 30 listopada 2018 r. 2. Wykonanie pomiarów uziarnienia dla zadania nr 1 i 2, zgodnie z zapisami pkt. 2.4.-2.8.: w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 3. W okresie lipiec i sierpień Zamawiający nie przewiduje realizacji robót czerpalno-refulacyjnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalno-refulacyjnych.


Część nr: 2 Nazwa: Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w miejscowości Ustka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.9.2. w Ustce 230,950-231,700 km plaży. Współrzędne (WGS84): zostały wskazane w pkt. 2.9.2. SIWZ. Sposób odłożenia urobku: -długość zasilanego odcinka (minimalna): 750,0 m; rzędna korony skarpy: 3,0 m; -planowany do uzyskania spadek w zakresie od 1:6 do 1:8 w przedziale wysokości od 1,80 do 3,00 m n.p.m.; dalej 1:25 w przedziale wysokości od 0,00 do 1,80 m n.p.m., przechodzący w spadek 1:40 na podbrzeżu płytkim; -na zakończeniach odcinków, jeżeli nie wypadają na istniejących obiektach hydrotechnicznych należy zaprojektować spadek w 1:6 w przedziale wysokości od 0,00 do 3,00 m n.p.m, skarpy nie są wliczane w długość chronionego odcinka; -przed przystąpieniem do prac dokumentacja projektowa powinna zostać zatwierdzona przez Inspektorat OW pod względem zgodności z przedstawionymi wytycznymi - szacunkowa kubatura ca 65.000 m³, (I etap – 35.000m3, II etap – 30.000 m3).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45244000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3142232,11
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
terrmin przystąpienia do realizacji zleconych prac 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Zamawiający ustala następujące terminy realizacji robót czerpalno-refulacyjnych: 1.2. Zadanie nr 2 – miejscowość Ustka: a) I etap: od dnia podpisania umowy do dnia 15 czerwca 2018r . b) II etap: od dnia 3 września 2018r. do dnia 30 listopada 2018r. 2.Wykonanie pomiarów uziarnienia dla zadania nr 1 i 2, zgodnie z zapisami pkt. 2.4.-2.8.: w terminie 1 miesiąca od dnia podpisania umowy. 3.W okresie lipiec i sierpień Zamawiający nie przewiduje realizacji robót czerpalno-refulacyjnych, jednak w wyjątkowych sytuacjach, które mogą wyniknąć z nagłego pogorszenia głębokości nawigacyjnej, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania robót czerpalno-refulacyjnych.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy - Żukowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI