ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE POLEGAJĄCE NA „MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE POLEGAJĄCE NA „MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWIE BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA ODDZIAŁU UROLOGII”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-22
  • ZamawiającySZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00070357
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE POLEGAJĄCE NA „MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWIE BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA ODDZIAŁU UROLOGII”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 121188694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Osiedle Złotej Jesieni 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜31-826

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜asorys@rydygierkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.szpitalrydygier.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

˜Szpital sp. z o.o.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE POLEGAJĄCE NA „MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWIE BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA ODDZIAŁU UROLOGII”

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-d949c9f8-c2b6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://miniporta.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”oraz do „Formularza dokomunikacji”.2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: „Formularz złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku” i „formularza do komunikacji”wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazaniaoferty,wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznychkopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP Zamawiającego.5. Identyfikator postępowania oraz link dla danego postępowania oudzielenie zamówienia stanowi załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcamiodbywa się przy użyciu mini portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.Rozdz. XI i XII do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Rozdz. XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ˜Rozdz. XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜127/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-instalacyjne polegające na "Modernizacji pomieszczeń oraz budowie Bloku Operacyjnego wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla Oddziału Urologii - budynek główny, piętro 7, segment B1, B2, B3 wraz z modernizacją holu windowego w segmencie B2, w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera sp. z o.o. zlokalizowanego w Krakowie os. Złotej Jesieni 1, na działce nr 3/9, obr. 008, Nowa Huta.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza Specyfikacja, a w szczególności Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do nin. Specyfikacji, a także projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do Specyfikacji.3. Elementy robót nie ujęte w kalkulacji ofertowej lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców wnikliwe sprawdzenie dokumentacji jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kalkulacji ofertowej opracowanej przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia – musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, w tym szczególnie, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wstępnej wizji lokalnej miejsc realizacji prac, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty celem zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Proszę o wcześniejsze zgłaszanie chęci uczestnictwa w przeprowadzanej wizji na adres email:asorys@rydygierkrakow.pl .5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, zostaną odrzucone.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215120-4 - Roboty budowlane w zakresie specjalnych budynków medycznych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Ocena będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, żemaksymalna punktacja wynosi 100 punktów.Kryterium CENA:Liczba punktów = (cena (min)/cena (oceniana) * 100 gdzie:➢ cena(min) – najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych➢ cena(oceniana) - cena podana w ofercie ocenianej.3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wkryterium CENA.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach,o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisaneodpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze Oferty, stanowiącej Załącznik nr 2a do Specyfikacji b)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji oDziałalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawionew kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ichzłożeniem.5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkichprzypadków, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonepod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie maprzepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio.6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić siędo właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacjidotyczących przedłożonego dokumentu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o którychmowa w art. 273 ustawyPzp, Wykonawca przedkłada:a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisaneodpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy.Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 2b do Specyfikacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w powyższym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜IV. Dokumenty składające się na ofertę:a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji,b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału wPostępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w rozdz. IX Specyfikacji),c) dokumenty wskazane w rozdz. X Specyfikacji (jeśli dotyczy),d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokumentstwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówieniepełnomocnikado reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,f) potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

˜1. Oferta składana na całość zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 70 000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy.4. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy:BGŻ BNP PARIBAS NR: 55 1600 1462 1828 9639 2000 0004z dopiskiem „Wadium przetarg – ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE POLEGAJĄCE NA „MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ ORAZ BUDOWIE BLOKU OPERACYJNEGO WRAZ Z POMIESZCZENIAMI TOWARZYSZĄCYMI DLA ODDZIAŁU UROLOGII”, numer 127/ZP/2021”5. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione za pośrednictwem miniPortalu. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w oryginale w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na zasadach określonych w rozdz. XII przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ichoferta musi spełniać następujące wymagania:a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawcówubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlegawykluczeniuz Postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ichw Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowaw ust. 5),c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, októrym mowa w ust. 7 lit. b),d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na„Wykonawcę”;w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego zWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnikaWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜1. Zmiana postanowień Umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy lub zmian istotnych tj. okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a. Terminu rozpoczęcia wykonywania Umowy;b. Terminu dotyczącego wykonania Umowy, w przypadku:● wstrzymania robót budowlanych przez właściwy organ lub Sąd, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,● wystąpienia siły wyższej – w tym kataklizmu np. pożaru, powodzi, trzęsienia ziemi etc,● poprzez jego przedłużenie w przypadku konieczności wprowadzenia znaczących zmian projektowych wymagających aktualizacji dokumentacji projektowej;● poprzez jego przedłużenie w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.2. Zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku Strony winny powiadomić drugą stronę (w terminie obowiązywania umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany.3. Dla potrzeb niniejszej umowy jako „Siłę wyższą” uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia w chwili zawarcia umowy, będące poza kontrolą stron umowy, a w szczególności: działanie sił przyrody, wojna, strajki, zamieszki, demonstracje, niepokoje społeczne, awarie w dostawie energii. Siłą wyższą nie są opady śniegu, deszczu lub gradu oraz zakłócenia spowodowane wzrostem roślinności.4. Strony mają obowiązek wzajemnego powiadamiania się o przypadku zaistnienia Siły Wyższej i sporządzenia stosownego protokołu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty powstania okoliczności Siły Wyższej. Niedopełnienie tego obowiązku pozbawia strony możliwości późniejszego powoływania się na „Siłę Wyższą”5. Zmian Umowy należy dokonywać w formie pisemnego Aneksu do Umowy. Aneksy do Umowy powinny być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obydwu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜Oferty należy składać, za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-22 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-21

2021-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę układanie płytek - Kraków, Katowice i Jaśle
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę układanie płytek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI