Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu – Nadzór Wodny w Grybowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-03
  • Numer ogłoszenia557633-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557633-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu – Nadzór Wodny w Grybowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): http://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: https://www.przetargi.wody.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.przetargi.wody.gov.pl.

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wodypolskie.bip.gov.pl, https://www.przetargi.wody.gov.pl.

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. — Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie – Zarząd Zlewni w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Naściszowska 31

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z utrzymaniem wód na terenie Zarządu Zlewni w Nowym Sączu – Nadzór Wodny w Grybowie
Numer referencyjny: 1223/ZZN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane/utrzymaniowe na: potoku Mostysza w m. Florynka oraz prace na terenie Miasta i Gminy Grybów na potokach: Czerwony, Wyskitnianka, Barbarzakowski i Pławianka. Zamówienie podzielone jest na części, tj.:• Część nr 1 „Remont opaski na lewym brzegu pot. Mostysza w km 0+880 – 1+100 w m. Florynka, gm. Grybów, pow. nowosądecki, woj. małopolskie”Zakres i charakterystyka zadania:Celem wykonania prac utrzymaniowych są roboty remontowe w obrębie opaski położonej na lewym brzegu potoku Mostysza w km 0+880 – 1+100 w m. Florynka, gm. Grybów. Roboty mają na celu remont zniszczonej po wezbraniach opaski brzegowej poprzez wykonanie faszynady, na niej ułożenie koszy siatkowo kamiennych oraz podparcie opaski kamieniem łamanym. Nad opaską zostanie wykonany zasyp powstałej wyrwy materiałem miejscowym pochodzącym z naniesionego na prawym brzegu odsypiska, poprzez wykonanie jego częściowego ścięcia (kanał ulgi dla wód powodziowych). Pozyskany materiał zostanie przewieziony w rejon wyrwy. Całość zasypu zostanie uzupełniona kamieniem naturalnym przywiezionym z kamieniołomu na wcześniej ułożonej ścieli faszynowej luzem – bez przybicia. Również górna część zniszczonej opaski na dł. 65 m zostanie wyremontowana jako zasyp kamieniem naturalnym przywiezionym z kamieniołomu na wcześniej ułożonej ścieli faszynowej luzem – bez przybicia.Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki kołowej podsiębiernej, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych. Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:• Wykop pod prawym brzegiem materiału żwirowego na całej długości odsypisk tj. L = 60 m, a pozyskany w ten sposób materiał będzie wykopany na odkład w ilości około V = 486 m3, załadowany na środki transportu i przewieziony po brzegu na odl. do 1,0 km do miejsca wbudowania w wyrwę brzegową, bez konieczności wjazdu ciężkim sprzętem do koryta rzeki. • Remont opaski brzegowej na dł 35 m w km 0 + 880 – 0 + 915 – zasyp opaski kamieniem łamanym luzem przy szer. w koronie 0,7m i wysokości zabudowy 2,0 m nachylenia skarp 1 : 1,5 i 1 : 2. • Remont opaski brzegowej na dł. 85 m w km 0 + 915 – 1 + 000 w postaci faszynady szer. w koronie 2,0 m wysokość 1,5 m nach. skarp 1 : 1 w ilości V = 446,30 m3, na faszynadzie kosze siatkowo kamienne o wym. 5,0 x 1,5 x 0,5 w ilości V = 63,75 m3, od strony wody kamień łamany luzem przy szer. korony 0,7 m wysokości 2,0 m i nach. skarp 1 : 1 , 1:2 , na zasypie ponad opaską kamień łamany luzem warstwą gr. 0,7 m przy szer. 3,6 m ułożony na wcześniej przygotowanej ścieli faszynowej położonej luzem bez przybicia.• Remont opaski brzegowej na dł. 65 m w km 1 + 000 – 1 + 065 jako zasyp powstałej po wezbraniach wyrwy kamieniem łamanym luzem warstwą przy szer. korony 0,7 m wysokości 2,0 m i nach. 1 : 1 i 1 : 2 ułożony na wcześniej przygotowanej ścieli faszynowej położonej luzem bez przybicia. Roboty wykonane w km 0 + 880 – 1 + 065 obejmą F = 488 m2 ścieli faszynowej i V = 833,70 m3 zasypu kamieniem łamanym luzem. W ramach w/w prac nie dopuszcza się możliwości wywozu materiału z wykopu poza obręb koryta zasadniczego.Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.:- materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy),- kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu,- wiklina do faszynady i ścieli pozyskana z kęp wiklinowych. Dodatkowo w remoncie wykorzystane będą siatki o wym. 5,0 x 1,5 x 0,5 w ilości 17 szt. • Część nr 2 „Prace konserwacyjne na terenie Miasta i Gminy Grybów – udrożnienie, uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie: pot. Czerwony w km 0+000 – 0+950, pot. Wyskitnianka w km 0+280 – 0+360, pot. Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300, pot. Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600”Zakres i charakterystyka zadania:Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem konserwacji na terenie Miasta i Gminy Grybów jest:1. Udrożnienie potoku Czerwonego w km 0 + 000 – 0 + 950 w m. Grybów 2. Udrożnienie i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie opaski z koszy siatkowo kamiennych brzegu lewego na dł. 10 m potoku Wyskitnianka w km 0 + 280 – 0 + 360 w m. Stróże3. Udrożnienie potoku Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300 w m. Kąclowa4. Udrożnienie i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku - bruk kamienny spoinowany betonem na dł. 600 m potoku Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600 w m. Biała WyżnaMateriał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 1 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 2 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska. Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 2 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 2 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska, a uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie polegać będzie na rozbiórce zniszczonych koszy siatkowo kamiennych z równoczesnym remontem istniejącego ubezpieczenia – kamień dowieziony z kamieniołomu.Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 3 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 1 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska w m. Kąclowa.Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 4 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 1 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska w m. Biała Wyżna, a uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku polegać będzie na wypełnieniu wybojów kamieniem łamanym na zaprawie betonowej z wypełnieniem szczelin betonem hydrotechnicznym.Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki kołowej podsiębiernej, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych, kamienia łamanego z kamieniołomu, oraz betonu i siatek od producenta. Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:1. Udrożnienie potoku Czerwonego w km 0 + 000 – 0 + 950 w m. Grybów – wykop ręczny na odkład na dł. 35 m w ilości około V = 42,0 m3 i wykop mechaniczny na dł. 365m w ilości V = 327 m3 z odwozem na odl. do 2 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Grybów.2. Udrożnienie potoku Wyskitnianka w km 0 + 280 – 0 + 360 w m. Stróże – jako wykop mechaniczny na dł. 40m w ilości V = 78,0 m3 z odwozem na odl do 2 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Stróże i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie opaski z koszy siatkowo kamiennych brzegu lewego na dł. 10 m – rozbiórka zniszczonych koszy i ułożenie nowych koszy siatkowo kamiennych w ilości V = 17,50 m3 3. Udrożnienie potoku Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300 w m. Kąclowa - wykop ręczny na odkład na dł. 20 m w ilości około V = 14,0 m3 i wykop mechaniczny na dł. 235m w ilości V = 402,40 m3 z odwozem na odl do 1 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Kaclowa 4. Udrożnienie potoku Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600 w m. Grybów - Biała Wyżna jako wykop mechaniczny na dł. 512 m w ilości V = 768,0 m3 z odwozem na odl do 1 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Grybów – Biała Wyżna, oraz uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku - bruk kamienny spoinowany betonem w km jw. na powierzchni F = 70 m2 przy grubości kamienia od 20 – 40 cm. Po zakończeniu robót teren w obrębie ww. potoków zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.Do w/w prac zostaną wykorzystane materiały tj.:- materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy)- kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu.- kosze siatkowo kamienne- spoinowanie kamienia betonemRoboty należy wykonać zgodnie z Pismem RDOŚ: ST-II.670.49.2020.ED z dnia 19.05.2020

II.5) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45240000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia:• Dla części nr 1 Rozpoczęcie prac: w ciągu 8 dni od podpisania umowy Zakończenie: do 30.10.2020r. • Dla części nr 2 Rozpoczęcie prac: w ciągu 8 dni od podpisania umowy Zakończenie: do 30.09.2020r. UWAGA:Zamawiający zastrzega, iż określony powyżej termin realizacji zamówienia jest najdłuższym możliwym terminem. Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż:a) Dla części nr 1 - 150 000,00 zł bruttob) Dla części nr 2 - 50 000,00 zł brutto2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności: Dla części nr 1: 1 osoba – na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Dla części nr 2: 1 osoba - na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. 1) rozdziału 7 SIWZ – wykaz zrealizowanych robót budowlanych zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 7.2 ppkt 7.2.3 lit. 2) rozdziału 7 SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Na ofertę składają się:1. Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ,2. Kosztorys ofertowy – zgodny z treścią Załącznika Nr 3a-3b do SIWZ,3. Oświadczenie Własne Wykonawcy zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ4. Zobowiązanie podmiotu – o ile dotyczy,5. Pełnomocnictwo – o ile dotyczy.II. Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą:1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;3. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu;5. dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium: dla części nr 1 – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), dla części nr 2 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - "Wzór umowy"
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Remont opaski na lewym brzegu pot. Mostysza w km 0+880 – 1+100 w m. Florynka, gm. Grybów, pow. nowosądecki, woj. małopolskie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem wykonania prac utrzymaniowych są roboty remontowe w obrębie opaski położonej na lewym brzegu potoku Mostysza w km 0+880 – 1+100 w m. Florynka, gm. Grybów. Roboty mają na celu remont zniszczonej po wezbraniach opaski brzegowej poprzez wykonanie faszynady, na niej ułożenie koszy siatkowo kamiennych oraz podparcie opaski kamieniem łamanym. Nad opaską zostanie wykonany zasyp powstałej wyrwy materiałem miejscowym pochodzącym z naniesionego na prawym brzegu odsypiska, poprzez wykonanie jego częściowego ścięcia (kanał ulgi dla wód powodziowych). Pozyskany materiał zostanie przewieziony w rejon wyrwy. Całość zasypu zostanie uzupełniona kamieniem naturalnym przywiezionym z kamieniołomu na wcześniej ułożonej ścieli faszynowej luzem – bez przybicia. Również górna część zniszczonej opaski na dł. 65 m zostanie wyremontowana jako zasyp kamieniem naturalnym przywiezionym z kamieniołomu na wcześniej ułożonej ścieli faszynowej luzem – bez przybicia.Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki kołowej podsiębiernej, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych. Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:• Wykop pod prawym brzegiem materiału żwirowego na całej długości odsypisk tj. L = 60 m, a pozyskany w ten sposób materiał będzie wykopany na odkład w ilości około V = 486 m3, załadowany na środki transportu i przewieziony po brzegu na odl. do 1,0 km do miejsca wbudowania w wyrwę brzegową, bez konieczności wjazdu ciężkim sprzętem do koryta rzeki. • Remont opaski brzegowej na dł 35 m w km 0 + 880 – 0 + 915 – zasyp opaski kamieniem łamanym luzem przy szer. w koronie 0,7m i wysokości zabudowy 2,0 m nachylenia skarp 1 : 1,5 i 1 : 2. • Remont opaski brzegowej na dł. 85 m w km 0 + 915 – 1 + 000 w postaci faszynady szer. w koronie 2,0 m wysokość 1,5 m nach. skarp 1 : 1 w ilości V = 446,30 m3, na faszynadzie kosze siatkowo kamienne o wym. 5,0 x 1,5 x 0,5 w ilości V = 63,75 m3, od strony wody kamień łamany luzem przy szer. korony 0,7 m wysokości 2,0 m i nach. skarp 1 : 1 , 1:2 , na zasypie ponad opaską kamień łamany luzem warstwą gr. 0,7 m przy szer. 3,6 m ułożony na wcześniej przygotowanej ścieli faszynowej położonej luzem bez przybicia.• Remont opaski brzegowej na dł. 65 m w km 1 + 000 – 1 + 065 jako zasyp powstałej po wezbraniach wyrwy kamieniem łamanym luzem warstwą przy szer. korony 0,7 m wysokości 2,0 m i nach. 1 : 1 i 1 : 2 ułożony na wcześniej przygotowanej ścieli faszynowej położonej luzem bez przybicia. Roboty wykonane w km 0 + 880 – 1 + 065 obejmą F = 488 m2 ścieli faszynowej i V = 833,70 m3 zasypu kamieniem łamanym luzem. W ramach w/w prac nie dopuszcza się możliwości wywozu materiału z wykopu poza obręb koryta zasadniczego.Po zakończeniu robót teren zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.Do w/w prac zostaną wykorzystane jedynie materiały naturalne tj.:- materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy),- kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu,- wiklina do faszynady i ścieli pozyskana z kęp wiklinowych. Dodatkowo w remoncie wykorzystane będą siatki o wym. 5,0 x 1,5 x 0,5 w ilości 17 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45240000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Prace konserwacyjne na terenie Miasta i Gminy Grybów – udrożnienie, uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie: pot. Czerwony w km 0+000 – 0+950, pot. Wyskitnianka w km 0+280 – 0+360, pot. Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300, pot. Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem wykonania prac utrzymaniowych związanych z wykonaniem konserwacji na terenie Miasta i Gminy Grybów jest:1. Udrożnienie potoku Czerwonego w km 0 + 000 – 0 + 950 w m. Grybów 2. Udrożnienie i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie opaski z koszy siatkowo kamiennych brzegu lewego na dł. 10 m potoku Wyskitnianka w km 0 + 280 – 0 + 360 w m. Stróże3. Udrożnienie potoku Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300 w m. Kąclowa4. Udrożnienie i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku - bruk kamienny spoinowany betonem na dł. 600 m potoku Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600 w m. Biała WyżnaMateriał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 1 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 2 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska. Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 2 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 2 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska, a uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie polegać będzie na rozbiórce zniszczonych koszy siatkowo kamiennych z równoczesnym remontem istniejącego ubezpieczenia – kamień dowieziony z kamieniołomu.Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 3 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 1 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska w m. Kąclowa.Materiał uzyskany z wykopu na zadaniu Nr 4 – udrożnienia zostanie przewieziony na odl. do 1 km i wbudowany w zasyp wyrw na rzece Biała Tarnowska w m. Biała Wyżna, a uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku polegać będzie na wypełnieniu wybojów kamieniem łamanym na zaprawie betonowej z wypełnieniem szczelin betonem hydrotechnicznym.Prace będą prowadzone za pomocą sprzętu mechanicznego – koparki kołowej podsiębiernej, ładowarki kołowej oraz samochodów ciężarowych samowyładowczych przystosowanych do przewożenia materiału pochodzącego z wykopu w obrębie namułów rzecznych, kamienia łamanego z kamieniołomu, oraz betonu i siatek od producenta. Dla przedmiotowego zadania planowany jest następujący zakres prac:1. Udrożnienie potoku Czerwonego w km 0 + 000 – 0 + 950 w m. Grybów – wykop ręczny na odkład na dł. 35 m w ilości około V = 42,0 m3 i wykop mechaniczny na dł. 365m w ilości V = 327 m3 z odwozem na odl. do 2 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Grybów.2. Udrożnienie potoku Wyskitnianka w km 0 + 280 – 0 + 360 w m. Stróże – jako wykop mechaniczny na dł. 40m w ilości V = 78,0 m3 z odwozem na odl do 2 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Stróże i uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie opaski z koszy siatkowo kamiennych brzegu lewego na dł. 10 m – rozbiórka zniszczonych koszy i ułożenie nowych koszy siatkowo kamiennych w ilości V = 17,50 m3 3. Udrożnienie potoku Barbarzakowski w km 0 + 000 – 0 + 300 w m. Kąclowa - wykop ręczny na odkład na dł. 20 m w ilości około V = 14,0 m3 i wykop mechaniczny na dł. 235m w ilości V = 402,40 m3 z odwozem na odl do 1 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Kaclowa 4. Udrożnienie potoku Pławianka w km 0 + 000 – 0 + 600 w m. Grybów - Biała Wyżna jako wykop mechaniczny na dł. 512 m w ilości V = 768,0 m3 z odwozem na odl do 1 km z wbudowaniem w zasyp – wyrwy na rzece Biała Tarnowska w m. Grybów – Biała Wyżna, oraz uzupełnienie ubytków w istniejącej zabudowie dna potoku - bruk kamienny spoinowany betonem w km jw. na powierzchni F = 70 m2 przy grubości kamienia od 20 – 40 cm. Po zakończeniu robót teren w obrębie ww. potoków zostanie uporządkowany i pozostawiony w stanie możliwie najbardziej zbliżonym do naturalnego.Do w/w prac zostaną wykorzystane materiały tj.:- materiał żwirowy z lokalnych nanosów żwirowych (materiał miejscowy)- kamień naturalny dowieziony z kamieniołomu.- kosze siatkowo kamienne- spoinowanie kamienia betonem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45110000-1, 45240000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeniesienie szafy Komandor - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeniesienie szafy Komandor ( przesuwne drzwi ). Szafa ma wymiary: wys.270cm, gł. 65cm, szer. 135cm. Demontaż -Warszawa -Żoliborz, montaż Warszawa -Bielany. Szafa aktualnie zamontowana nie ma pleców +góry i jednego boku w miejscu montażu jest o 10 cm sufit wyższy ok 280 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI